Adio mahmureală, a apărut sangria dezalcoolizată

Adio mahmureală, a apărut sangria dezalcoolizată

Filiala de vinuri a companiei Kirin, Mercian Corporation, a dezvoltat prima sa băutură sangria nealcoolizată, pentru a capta atenția consumatorilor mai tineri, anunță BererageDaily.

Mai întâi în Japonia

Comercializată sub noua marcă, Mock Bar, băutura fără alcool este făcută cu un extract de vin nealcoolic, sucuri de fructe (portocală, mango, pere, ananas) și condimente (scorțișoară, mentă).

Destinat lansării în iunie, Mercian își propune să vândă anul acesta 360.000 de sticle (250 ml / sticlă). Sangria gata de băut va fi vândută la supermarketuri, magazine și platforme de comerț electronic, mai întâi, din toată Japonia.

Yohei Nagaya, manager de marcă al Mock Bar, a declarat pentru FoodNavigator-Asia: „În cadrul sondajului nostru pe clienți, mulți consumatori, în special generația mai tânără, au răspuns că le place să bea, dar vor să se bucure de timpul lor fără a se îmbăta și că vor să bea produse care le dau o senzație specială, chiar dacă sunt nealcoolice,

„Dintre categoriile de vinuri, sangria este populară în rândul tinerilor, deoarece au un nivel ridicat de experiență și intenție să o bea și pentru că este luxoasă și delicioasă datorită conținutului ridicat de suc de fructe.”

În mod tradițional, o piață a berii și a sake-urilor, Mercian speră că băutura sa sangria nealcoolică poate atrage consumatori japonezi mai tineri de 20 și 30 de ani, care sunt, de asemenea, consumatori de bere nealcoolică și băuturi tip cocktail.

Compania intenționează să desfășoare promoții, inclusiv campanii web și în magazin, pentru a crește gradul de conștientizare a consumatorilor, ceea ce va duce în cele din urmă la o putere de cumpărare sporită.

Selecționată sin 100 de prototipuri

Cercetarea și dezvoltarea pentru gama Mock Bar a durat 1,5 ani, unde echipa a produs peste 100 de prototipuri.

“Nu a fost ușor să creăm o sangrie nealcoolică cu o senzație bogată de suc de fructe, dar prin adăugarea de extract de vin și condimente și ierburi, am reușit în cele din urmă să creăm o sangră matură și de lux”, a spus Nagaya.

Mercian și-a folosit tehnologiile de vinificație și amestecarea sucurilor cu produsul de băuturi răcoritoare Kirin Beverage, care dezvoltă tehnologii pentru a dezvolta Mock Bar. Extractul de vin nealcoolic este derivat din vinul care a fost condensat și dezalcoolizat.

Procesul de fabricație a sangriei nealcoolice este diferit de sangria alcoolică tipică care necesită fermentare. Primul nu necesită fermentare și se realizează prin combinarea extractului de vin, condimentelor și sucurilor de fructe.

Au scăpat de taxa pe alcool

În prezent, nu există planuri de export a Mock Bar. Mercian a lansat anterior un vin spumant nealcoolic numit Mercian Sparkling Alcohol Zero. Anul acesta, Mercian va continua să accelereze eforturile de extindere a pieței vinurilor spumante și ecologice casual.

Pentru gama sa alcoolică, volumul vânzărilor de sangria alcoolică Mercian (marca: Gyu-Gyu-to-shibotta Sangria) în 2020 a atins 94% din anul precedent.

Mercian a raportat venituri de 62,1 miliarde JPY (558 milioane dolari SUA) în anul fiscal 20, mai mici decât 63,9 miliarde JPY din anul1919 (584 milioane USD).

Veniturile totale ale companiei în anul fiscal 20 au fost de 1,8 trilioane JPY (16 miliarde USD). Aceasta include fabrica de bere Kirin, băutura Kirin, Kyowa Kirin, Kyowa Hakko Bio, fabrica de bere Myanmar, Coca-Cola de nord-est și Mercian.

infoalimentMAGAZIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *