Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR.


De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări cazurile înregistrate în proximitatea lor, se pot implica în rezolvarea lor sau pot cere, la rândul lor, ajutor din partea celorlalți care o folosesc.   


"Faptele simple, ideile frumoase și gesturile de bunătate sunt cele care cuceresc lumea și inspiră o schimbare. Gesturile mici ne fac, de fapt, mari. 'Fii nebun de bun' este o campanie care se potrivește spiritului Coca-Cola. Ce-ar fi ca, de astăzi, să începem să răspândim fericirea? Hai să fim cu toții nebuni de buni!", a declarat Nicoleta Eftimiu (Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager,Coca-Cola Romania & Moldova).


În România, Alex Bobes oferă curse gratis oamenilor care au nevoie de ajutor. Totodată, inițiativa este susținută și de CRIStaxi, companie de taximetrie care încurajează mișcarea Coca-Cola și oferă curse gratuite clienților săi.


Poveștile oamenilor obișnuiți care fac fapte bune, de la o femeie din Africa de Sud care plantează noaptea, în secret, copaci, la un biciclist care îi salută pe toți cei pe care îi întâlnește în drumul său, sunt răspândite la nivel global de Coca-Cola prin intermediul campaniei "Share The Good". Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
Comerțul cu păsări și ouă de către producătorii individuali a fost interzis, timp de 30 de zile, în toate piețele din Sectorul 1, ca urmare a confirmării gripei aviare la cinci pescăruși găsiți morți pe malul lacului Grivița, a anunțat Primăria Sectorului 1. "Timp de 30 de zile, comerțul cu păsări și ouă de către producătorii individuali a fost interzis în toate piețele din Sectorul 1. Menționăm că nu a fost restricționată comercializarea de produse avicole, în [...]
(Comunicat) Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului„Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât șicelor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului. Evenimentul de lansare a avut loc aseară în Cluj-Napoca, în prezența fondatorului acestei comunități, Nawaf Salameh, [...]
Piața dulciurilor de ciocolată din România este într-o creștere continuă, în ciuda recesiunii și a creșterii prețului la cacao, pe plan mondial. Explicația este simplă: românii cu venituri ridicate își mențin în continuare obiceiurile de consum, fără a face rabat de la calitate.   În acest context, unul dintre cei mai mari importatori de ciocolată Premium din România, INTER CONECTER Timișoara, a reușit să-și facă un important [...]
Crama Ceptura, producător de vinuri care deține o podgorie de 200 de hectare în Dealul Mare, spune că va termina anul cu o creștere de circa 35% a businessului, ultimele trei luni din an fiind de altfel cele care generează circa 65% din vânzări.   Ca planuri pentru anul viitor, Crama Cep­tura vrea să dubleze ponderea expor­tu­rilor în business în contextul în care esti­mă­rile companiei arată tot o stagnare a cererii interne de vinuri. [...]
O bună parte din vinurile vechi, de colecție, care ar putea fi valorificate și în străinătate se află chiar în vinotecile producătorilor. Puține dintre ele sunt scoase la vânzare la liber. Majoritatea sunt păstrate sau, mai rar, scoase la mezat. Prețurile de la licitații sunt însă, de multe ori dezamăgitoare și vânzările se fac chiar și la prețurile de pornire, în lipsă de ofertanți. Așa că vinurile de [...]
Berăria H, controlată de Iulian Stanciu, unul dintre acționarii eMag și unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, împreună cu alți doi antreprenori români, se va deschide vineri, 12 septembrie în Parcul Herăstrău în locul Pavilionului H, un cunoscut centru comercial, precursorul mallurilor din ziua de astăzi. Localul va avea o echipă de 130 de oameni. Berăria trebuia deschisă inițial în perioada iunie-iulie, însă apoi deschiderea a fost [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN