Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR.


De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări cazurile înregistrate în proximitatea lor, se pot implica în rezolvarea lor sau pot cere, la rândul lor, ajutor din partea celorlalți care o folosesc.   


"Faptele simple, ideile frumoase și gesturile de bunătate sunt cele care cuceresc lumea și inspiră o schimbare. Gesturile mici ne fac, de fapt, mari. 'Fii nebun de bun' este o campanie care se potrivește spiritului Coca-Cola. Ce-ar fi ca, de astăzi, să începem să răspândim fericirea? Hai să fim cu toții nebuni de buni!", a declarat Nicoleta Eftimiu (Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager,Coca-Cola Romania & Moldova).


În România, Alex Bobes oferă curse gratis oamenilor care au nevoie de ajutor. Totodată, inițiativa este susținută și de CRIStaxi, companie de taximetrie care încurajează mișcarea Coca-Cola și oferă curse gratuite clienților săi.


Poveștile oamenilor obișnuiți care fac fapte bune, de la o femeie din Africa de Sud care plantează noaptea, în secret, copaci, la un biciclist care îi salută pe toți cei pe care îi întâlnește în drumul său, sunt răspândite la nivel global de Coca-Cola prin intermediul campaniei "Share The Good". Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR ORDIN pentru modificarea anexei la Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 113/2008 privind aprobarea Instrucțiunilor pentru organizarea și desfășurarea activității de control oficial în unitățile de prelucrare, procesare, depozitare, transport, valorificare și comercializare a produselor și subproduselor alimentare de origine nonanimală Văzând [...]
Peste 35 voluntari din cadrul Aon Romania, sucursala locala a grupului Aon, isi petrec aceasta dimineata sustinand comunitatea locala si ajutand oameni cu posibilitati economice reduse in cadrul Global Service Day, eveniment de voluntariat desfasurat la nivel mondial in cadrul Aon. Asumandu-si cu seriozitate responsabilitati atat fata de mediul de business in care opereaza, cat si fata de comunitatea locala careia ii apartine, Aon Romania a initiat un proiect de sprijinire a cantinei sociale [...]
Exporturile de vin ale României s-au situat anul trecut la aproape 14 milioane de litri în valoare totală de 24 milioane de euro, conform datelor Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri (APEV România) citate de CrameRomania.ro și Revino.ro, platforme care promovează turismul viticol și vinul românesc. Cele mai importante cinci piețe de export pentru vinurile produse local sunt Marea Britanie, Germania, China, Olanda și Bulgaria. La nivel de volume, 78% - [...]
(Comunicat) Domeniile Ostrov isi propune o dublare a numarului de locatii HoReCa pentru 2013, in prezent vinurile sale fiind listate in 400 de restaurante si pub-uri la nivel national.  “Cresterea pe care ne-o propunem are la baza o noua gama de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve. Asadar, pe finalul acestui an si inceputul lui 2013 ne vom concentra pe promovarea in HoReCa a vinurilor Domeniil [...]
Creșterea productivității și transformarea tuturor produselor agricole în produse alimentare sunt cele două obiective pe care vrem să le atingem cu ajutorul noului PNDR până în 2020, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, George Turtoi. 'Pe zona de agricultură, pe noul PNDR avem toate măsurile construite în așa fel încât în 2020 să atingem două obiective principale. Prin urmare avem un proiect de țară și [...]
Doi prieteni, în vârstă de 28 de ani, au pus pe picioare o afacere riscându-și propriile resurse financiare, dar și un împrumut de 30.000 de euro. Andrei Moroșanu și Andrei Robert Toma s-au apucat ce ceea ce românii se feresc cel mai mult: de producție, informează Agrointel. Mai întâi, au identificat o nișă pe piață și apoi s-au interesat cum ar putea pune pe picioare afacerea. Au închiriat o hală părăsită din fosta fabrică de conserve de la [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
(Comunicat) Halewood Wines & Spirits este producătorul de vinuri pentru care anul 2017 a reprezentat câștigarea a nu mai puțin de 35 de medalii la cele mai prestigioase concursuri internaționale și primul producător din România premiat cu Marea Medalie de Aur pentru Prahova Valley Special Reserve Pinot Noir 1999 la Concours Mondial de Bruxelles în anul 2002.   Este al doilea cel mai mare exportator de vinuri cu jumătate [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN