Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR.


De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări cazurile înregistrate în proximitatea lor, se pot implica în rezolvarea lor sau pot cere, la rândul lor, ajutor din partea celorlalți care o folosesc.   


"Faptele simple, ideile frumoase și gesturile de bunătate sunt cele care cuceresc lumea și inspiră o schimbare. Gesturile mici ne fac, de fapt, mari. 'Fii nebun de bun' este o campanie care se potrivește spiritului Coca-Cola. Ce-ar fi ca, de astăzi, să începem să răspândim fericirea? Hai să fim cu toții nebuni de buni!", a declarat Nicoleta Eftimiu (Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager,Coca-Cola Romania & Moldova).


În România, Alex Bobes oferă curse gratis oamenilor care au nevoie de ajutor. Totodată, inițiativa este susținută și de CRIStaxi, companie de taximetrie care încurajează mișcarea Coca-Cola și oferă curse gratuite clienților săi.


Poveștile oamenilor obișnuiți care fac fapte bune, de la o femeie din Africa de Sud care plantează noaptea, în secret, copaci, la un biciclist care îi salută pe toți cei pe care îi întâlnește în drumul său, sunt răspândite la nivel global de Coca-Cola prin intermediul campaniei "Share The Good". Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

Între 12 și 15 noiembrie, în Centrul Expozițional Romexpo, are loc cel mai important eveniment din industria ospitalității, Expoziția Internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante – ROMHOTEL.   Peste 70 de companii din cinci țări vor prezenta, pe parcursul a patru zile, o serie de produse și servicii specifice pieței de HORECA, precum și noutățile apărute într-un domeniu aflat în continuă schimbare și dezvoltare. ROMHOTEL [...]
Compania Agricover, care gestionează programul „Dor de gust”, va fi capabilă să livreze, peste cinci ani, în lanțurile internaționale de magazine prezente în România peste 150.000 de tone de legume și fructe produse de către fermierii români, a declarat CEO-ul companiei, Robert Arsene, în cadrul conferinței Trade Round Table organizată de revista Progresiv. Legumele și fructele din programul „Dor de gust” produse sunt dsponibile în [...]
Participarea companiilor romanesti din sectorul de carne la Alimentaria 2014, care si-a inchis portile in ziua de 3 aprilie la Barcelona, a insemnat un succes net. Practic, toate companiile din Romania au putut bifa la final un bilant pozitiv care, pentru fiecare in parte, se va concretiza cu noi contracte de export, fie in tara organizatoare, Spania, fie in alte tari ale Uniunii Europene. Iata cateva opinii culese la finalul manifestarii: Constantin Boie- Kaola: ”Compania noastra [...]
Marca CEFF Certified E-Friendly Food, care atesta ca produsele alimentare inscriptionate cu acest logo nu contin conservanti, indulcitori, coloranti artificiali sau glutamati cu potential periculos sau controversati a fost lansata si in Romania, informeaza Magazin Progresiv. Astfel, stampila CEFF de pe ambalajul produselor certifica faptul ca  nu contin niciun aditiv dintr-o lista de 70 de substante  grupate in conservanti, coloranti artificiali, indulcitori si glutamati, care fac [...]
Profi a inaugurat primul magazin verde la Lipova, judetul Arad, evidentiind efortul acestei retele de a pastra un mediu cat mai curat. Totodata, compania a mai inaugurat doua magazine Profi la Negresti-Oas si Turceni.   “Cautam in permanenta modalitati prin care magazinele noastre sa devina mai flexibile si mai bine adaptate nevoilor unei societati care se schimba in ritm rapid,” a declarat  Pawel Musial, Directorul general Profi Rom Food. “Daca ne gandim doar l [...]
Se întâmplă ca uneori regulile impuse de Uniunea Europeană, chiar și cele în domeniul protecției clienților, să aibă efect de bumerang asupra unor grupuri de consumatori. Acesta ar putea fi și cazul unei beri speciale din Belgia, produsă după metode tradiționale la o mănăstire din Flandra, considerată de majoritatea experților drept “cea mai bună bere din lume”. Berea trapistă sau “de mănăstire” cum mai est [...]
Pentru prima dată la Romenvirotec, târg desfășurat în perioada 26-29 martie la Romexpo, Aqua D&P Technologies va prezenta decantoare centrifugale utilizate în Vinificație.Aqua D&P Technologies este reprezentantul tehnic și comercial al Pieralisi, lider mondial incontestabil în soluții de separare în domeniul alimentar. Aqua D&P Technologies este o companie de Engineering în domeniul Protecției Mediului și a [...]
Ca urmare a unor semnalări apărute în mass-media privind calitatea și siguranța cărnii de pasăre produsă și comercializată în România, pentru corecta informare a cetățenilor, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) face următoarele precizări:   Raportul Autorității Europene pentru Siguranța Alimentelor (EFSA) – The European Union summary report on antimicrobial resistance in zoonotic and indicator bacteria [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN