Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR.


De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări cazurile înregistrate în proximitatea lor, se pot implica în rezolvarea lor sau pot cere, la rândul lor, ajutor din partea celorlalți care o folosesc.   


"Faptele simple, ideile frumoase și gesturile de bunătate sunt cele care cuceresc lumea și inspiră o schimbare. Gesturile mici ne fac, de fapt, mari. 'Fii nebun de bun' este o campanie care se potrivește spiritului Coca-Cola. Ce-ar fi ca, de astăzi, să începem să răspândim fericirea? Hai să fim cu toții nebuni de buni!", a declarat Nicoleta Eftimiu (Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager,Coca-Cola Romania & Moldova).


În România, Alex Bobes oferă curse gratis oamenilor care au nevoie de ajutor. Totodată, inițiativa este susținută și de CRIStaxi, companie de taximetrie care încurajează mișcarea Coca-Cola și oferă curse gratuite clienților săi.


Poveștile oamenilor obișnuiți care fac fapte bune, de la o femeie din Africa de Sud care plantează noaptea, în secret, copaci, la un biciclist care îi salută pe toți cei pe care îi întâlnește în drumul său, sunt răspândite la nivel global de Coca-Cola prin intermediul campaniei "Share The Good". Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

Unul dintre cele mai recente studii publicate in noiembrie 2011, Econtext, plaseaza Romania ca lider absolut in Uniunea Europeana la numarul persoanelor care mor anual din cauza bolilor cronice de ficat, cu o rata a mortalitatii de 53 de persoane la suta de mii de locuitori. Hepatita cronica si ciroza hepatica sunt printre cele mai cunoscute boli ale ficatului. De altfel, in Romania sunt aproximativ un milion de persoane infectate cu virusul hepatitei de tip C. Ficatul este o adevarata "uzina [...]
Producătorii de vin din Bulgaria au primit voie anul acesta să adauge zahăr pentru a crește nivelul de alcool al produselor lor. Autorizarea, o premieră în ultimii 5 ani, a venit în urma solicitărilor venite din partea viticultorilor locali.  Anul viticol a fost unul dificil pentru bulgari, care se plâng că strugurii nu sunt suficient de dulci, însă fără acordul autorităților, le era interzis să completeze procesul de obținere a vinului [...]
Participanții la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes pe o piață aflată în dezechilibru”, vor avea posibilitatea să viziteze ferma Regalina.   Vizita de documentare va avea loc în după-amiaza zilei de 13 mai, plecare [...]
Cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, aduce noutăți de substanță, în programul său.    Una dintre acestea este organizarea unei Sesiuni de întrebări și răspunsuri, de dialog liber, fără nicio altă prezentare sau introducere de complezență, între reprezentanți de vârf [...]
Achizitia Angst reprezinta o noua etapa in dobandirea suprematiei in comertul de proximitate din Bucuresti de catre Mega Image si disparitia unui alt jucator local din Capitala, intr-un peisaj in care retelele independente devin tot mai rare, noteaza Magazinul Progresiv. Mega Image estimeaza vanzari de 21 de milioane de euro cu cele 20 de magazine Angst. Astfel, suma poate reprezenta vanzarile anuale ale retelei preluate. Pe de alta parte, din cifra de afaceri de 530 de milioane de eur [...]
Sectorul băuturilor răcoritoare a generat in luna aprilie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 9% mai putin ca in luna martie, si un viewership de 7.8 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 4% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 6%, respectiv 11%. Postarile cu cel mai mare succes vin din partea Cappy Romania si Mountain Dew Romania ( mai multe pe www.iqads.ro).
(Comunicat) Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI, nu este in momentul de fata de vanzare si, cu tot respectul pentru libertatea presei, trebuie sa infirmam informatia inselatoare prezentata astazi de Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka. “Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel [...]
Din decembrie 2013, când a intrat în vigoare Ordinul nr. 724 din 29 iulie 2013 privind atestarea produselor tradiționale, și până la această dată, doar 52 de produse de acest tip au fost atestate în conformitate cu noile reglementări. Producătorii tradiționali mai au timp până în toamnă să obțină atestatul de tip nou. În caz contrar nu vor mai putea comercializa produse tradiționale. Până acum, doar o mână de [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN