Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Racoritoare a generat in luna februarie a acestui an peste 2000 de aparitii in online, cu 60% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 100% pe retelele sociale si cu 10% in presa online, insa a scazut cu 25% pe bloguri&forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Pepsi, Mountain Dew si 7UP.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Racoritoare in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Mirinda Romania, Mountain Dew Romania si Prigat Romania. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna februarie.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postari vin din partea Mountain Dew Romania. In topul realizat pentru luna februarie nu au fost adaugate la monitorizat brandurile Coca-Cola, Sprite si Fanta datorita lipsei paginilor de Facebook localizate pentru Romania.



Sectorul Apa a generat in luna februarie a acestui an 300 de aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna precedenta, si un viewership de aproape 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna ianuarie pe toate canalele analizate: cu 25% in presa online, cu 45% pe bloguri&forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Apa in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de AQUA Carpatica, Bucovina si Dorna.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Apa in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de AQUA Carpatica, Dorna si Apa Bucovina. Cele mai de succes postari vin din partea AQUA Carpatica.



Sectorul Cafea a generat in luna februarie a acestui an aproape 1000 de aparitii in online, cu peste 30% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 70% in presa online, cu 30% pe bloguri&forumuri si cu 20% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Cafea in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Doncafe, Jacobs Kronung Romania si Nescafe.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Cafea in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ciocco Latte, Doncafe si Jacobs Kronung Romania. Cele mai de succes postari vin din partea Cioco Latte.


FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Piața legumelor este foarte bogată, având o varietate mai mare de produse decât oricând. De fapt, se pare că nu există nicio limită, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea, inovația, în materie de ambalare a legumelor sau a fructelor, este omniprezentă, consolidând și mai mult o industrie cu un uriaș volum de afaceri, se arată într-o succintă trecere în revistă a noilor tendințe, efectuată de publicația ”Fruit [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]
În luna decembrie 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații  agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a crescut atât față de luna precedentă cât și față de luna decembrie 2012 cu 3,7%, respectiv cu 9,4%. În anul 2013 comparativ cu anul 2012, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut cu 1,0%. Decembrie 2013 comparativ cu noiembrie [...]
Doar două târguri sunt autorizate pe raza județului Iași pentru a comercializa carne de porc și produse din carne specifice sărbătorilor de iarnă, informează Agro TV. Directorul Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Iași, Gabriel Ciobanu a declarat că aceste târguri au autorizație pentru întregul an și nu există solicitări și pentru altele. Comercianții care vor vinde carne și produse din carne trebuie să aibă produse etichetate, să nu vândă [...]
Ieri, Romvac a sărbătorit 40 de ani de activitate. Cu această ocazie, MADR a acordat firmei o diplomă de excelență pentru sprijinul acordat sectorului zootehnic și medicinei veterinare.   Prezent la eveniment, Secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltoării Rurale (MADR) Peter Tamas Nagy a declarat că a  existat o serie de întâlniri la care s-a discutat și s-a creionat un buget de finanțare și sprijin pentru [...]
"Oferta abundenta de legume, cu scaderi de preturi a fost surprinzatoare in primavara", a declarat azi guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, la prezentarea raportului trimestrial asupra inflatiei, aratand ca o astfel de evolutie (in premiera, legumele scumpindu-se in anii anteriori in aceeasi perioada) a avut o influenta importanta asupra inflatiei, dat fiind ca legumele au o pondere de circa 30% in preturile agroalimentare luate in considerare la calcularea indicelui preturilor de consum. "In [...]
Doamna Maria Grapini, europarlamentar, reprezentanta României în Comisia pentru Protecția Consumatorului a Parlamentului European, va participa în calitate de speaker la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Cu această ocazie, doamna Maria Grapini va susține o comunicare în Ședința generală [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN