Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Racoritoare a generat in luna februarie a acestui an peste 2000 de aparitii in online, cu 60% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 100% pe retelele sociale si cu 10% in presa online, insa a scazut cu 25% pe bloguri&forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Pepsi, Mountain Dew si 7UP.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Racoritoare in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Mirinda Romania, Mountain Dew Romania si Prigat Romania. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna februarie.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postari vin din partea Mountain Dew Romania. In topul realizat pentru luna februarie nu au fost adaugate la monitorizat brandurile Coca-Cola, Sprite si Fanta datorita lipsei paginilor de Facebook localizate pentru Romania.



Sectorul Apa a generat in luna februarie a acestui an 300 de aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna precedenta, si un viewership de aproape 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna ianuarie pe toate canalele analizate: cu 25% in presa online, cu 45% pe bloguri&forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Apa in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de AQUA Carpatica, Bucovina si Dorna.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Apa in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de AQUA Carpatica, Dorna si Apa Bucovina. Cele mai de succes postari vin din partea AQUA Carpatica.



Sectorul Cafea a generat in luna februarie a acestui an aproape 1000 de aparitii in online, cu peste 30% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 70% in presa online, cu 30% pe bloguri&forumuri si cu 20% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Cafea in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Doncafe, Jacobs Kronung Romania si Nescafe.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Cafea in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ciocco Latte, Doncafe si Jacobs Kronung Romania. Cele mai de succes postari vin din partea Cioco Latte.


FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

DairyIndustries anunță lansarea unui nou echipament de formare și congelare a înghețatei, conceput și produse de compania daneză UCV Icecream. Utilajul, definit prin utilizare eficientă și simplă, EU 230. formează și congelează produsul în configurația programată de procesator. Prevăzut cu dispozitive de adăugare a cremelor de fructe, a siropurilor, bomboanelor și a alunelor, ca elemente decorative, EU 230 poate realiza amestecuri potrivit rețetel [...]
Liviu Irimia, care și-a construit cariera în departamentele de marketing și vânzări ale multinaționalelor precum Nestlé, Beiersdorf (Nivea), JTI sau InBev (actualul Bergenbier), a preluat din toamna anului trecut poziția de sales & marketing manager în cadrul companiei de vânzări directe Herbalife România, cu vânzări de 12 mil. euro în 2012.   „După 20 de ani de experiență în industria FMCG, am ales un domeniu interesant și [...]
Carrefour a inaugurat joi, 4 septembrie, al doilea supermarket din Drobeta Turnu Severin, ridicand numarul total al magazinelor din reteaua Market la 80 de unitati comerciale. Retailerul a inchis recent supermarketul Market Malul Rosu din Ploiesti.  Noul supermarket se afla pe Bulevardul Revolutiei 16-22 Decembrie 1989, nr. 19 si are o suprafata de 480 de mp. In ceea ce priveste sortimentatia, magazinul are o gama de aproximativ 5.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole [...]
Salah Said, apropiat al patronatului MGC International Investments SRL, a declarat marți pentru Recolta.eu că sarmalele gătite în fabrica de la Topoloveni ajung în farfuriile angajaților Dacia Groupe Renault. Pe lista celorlalți clienți ai conservelor argeșene se mai găsesște înclusiv o multinațională din Suedia. Potrivit spuselor lui Salah Said, omul de încredere al fraților de origine libaneză Mohammad, Hassan și Ahmed Murad [...]
De aceasta dată prezentăm diverse soluții tehnologice de procesare a cărnii, începând cu abatorizarea și continuând cu presarea, tumblerizarea sau injectarea. Abatoare G & G G. & G. Impianti proiectează, produce și instalează abatoare (suine, bovine, ovine), utilaje de prelucrare a cărnii și de depozitare cu un nivel ridicat al standardelor de calitate, în conformitate cu reglementările în vigoare. În paralel cu furnizarea [...]
Cu ocazia unei întâlniri la nivel înalt cu Președinția italiană, Copa-Cogeca a salutat măsurile adoptate de UE în vederea reducerii presiunilor resimțite de producătorii europene de fructe, legume și lactate în urma embargoului rus asupra exporturilor europene, în valoare de 11 miliarde de euro, însă a cerut adoptarea unor măsuri suplimentare, cu un caracter mai specific, inclusiv în sectorul cărnii de porcine, pentru a preveni [...]
Companie de produse alimentare olandeză Wessanen a semnat acordul să achiziționeze compania italiană producătoare de băuturi organice Abafoods pentru suma de 52 mil euro, au declarat reprezentanții companiei, informează Food Navigator. Abafoods produce brandul de băuturi organice Isola Bio, specializată in bauturi alternative pe bază de lapte din migdale, nucă de cocos și cereale, inclusiv orez, ovăz, alac și soia. Compania fabrică, de asemenea, băuturi fără soia pe bază [...]
Oameni gospodari din tata-n fiu, fermierii din Transilvania nu isi plang de mila ca in viata e greu, asa ca au pornit afaceri de succes, urmand de la retetele bunicilor. In judetul Alba, un inginer IT a reusit sa cucereasca piata de profil din tarile Vestice cu branzeturile sale, iar aromele mezelurilor din Maramures i-au facut pe gurmanzii din Germania si Ungaria sa se declare clienti fideli, după cum informează un microreportaj realizat de ProTV. Nemtii, spaniolii si italienii au fost [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN