Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Racoritoare a generat in luna februarie a acestui an peste 2000 de aparitii in online, cu 60% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 100% pe retelele sociale si cu 10% in presa online, insa a scazut cu 25% pe bloguri&forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Pepsi, Mountain Dew si 7UP.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Racoritoare in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Mirinda Romania, Mountain Dew Romania si Prigat Romania. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna februarie.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postari vin din partea Mountain Dew Romania. In topul realizat pentru luna februarie nu au fost adaugate la monitorizat brandurile Coca-Cola, Sprite si Fanta datorita lipsei paginilor de Facebook localizate pentru Romania.



Sectorul Apa a generat in luna februarie a acestui an 300 de aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna precedenta, si un viewership de aproape 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna ianuarie pe toate canalele analizate: cu 25% in presa online, cu 45% pe bloguri&forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Apa in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de AQUA Carpatica, Bucovina si Dorna.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Apa in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de AQUA Carpatica, Dorna si Apa Bucovina. Cele mai de succes postari vin din partea AQUA Carpatica.



Sectorul Cafea a generat in luna februarie a acestui an aproape 1000 de aparitii in online, cu peste 30% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 70% in presa online, cu 30% pe bloguri&forumuri si cu 20% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Cafea in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Doncafe, Jacobs Kronung Romania si Nescafe.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Cafea in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ciocco Latte, Doncafe si Jacobs Kronung Romania. Cele mai de succes postari vin din partea Cioco Latte.


FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al companiei Delkor, este conceput special pentru tăierea și formarea cutiilor de carton destinate ambalării produselor lactate dar și a containerelor de culturi, informeaza DairyReporter. Prevăzut cu sistemul Shelf-ready Dirsplay Trays, echipamentul se adresează atât procesatorilor, cât și lanțurilor de magazine care execută operațiunea de ambalare în propriil [...]
Nesquik Opti-Start vine în ajutorul părinților și completează cu fier alimentația copiilor. „Noua rețetă răspunde unei probleme nutriționale grave, care afectează 1 din 4 copii de vârstă școlară din România – anemia feriprivă. Nesquik Opti-Start își aduce astfel contribuția în lupta împotriva deficienței de fier, fiind în momentul de față, singura cacao instant din România cu adaos de fier*. Produsul are același gust de ciocolată [...]
Dan și Cătălin Alexandrescu, doi frați de 42 de ani, respectiv 45 de ani din județul Galați, au pus în 1994 bazele societății Alex & Comp cu activitate în producția și comercializarea condimentelor și au dus-o pe primul loc în topul celor mai mari angajatori din această industrie, conform celor mai recente date de la Registrul Comerțului. „Am pornit de la zero, doi oameni care în egală mă­sură erau procesatori, ambalatori, agenți de vânzări, șoferi și [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Directorul general al Heineken Romania, Onno Rombouts, a preluat functia de presedinte al Asociatia Berarii Romaniei incepand cu aceasta luna, inlocuindu-l din aceasta pozitie pe Andrew Highcock, fostul presedinte al Ursus Breweries, care a asigurat presedintia Asociatiei pe parcursul anului 2013. ”Sunt onorat sa fiu numit in aceasta functie si sa pot continua munca predecesorilor mei. In ciuda dificultatilor economice, sectorul berii a continuat sa aiba o contributie puternica la [...]
Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat [...]
Pizza Hut alături de McCann Erickson au lansat o campanie de comunicare în care arată că blatul Super Pan, cu margine umplută cu brânză lava cheese și sos de roșii, e atât de bun încât nimeni nu va mai ocoli și lăsa în farfurie marginile pizzei. Campania are componente TV, in-store și online, precum și o activare pentru presă și bloggeri, și se desfășoară în perioada martie-iunie 2014, cât timp este disponibil blatul Super Pan î [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN