Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Racoritoare a generat in luna februarie a acestui an peste 2000 de aparitii in online, cu 60% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 100% pe retelele sociale si cu 10% in presa online, insa a scazut cu 25% pe bloguri&forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Pepsi, Mountain Dew si 7UP.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Racoritoare in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Mirinda Romania, Mountain Dew Romania si Prigat Romania. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna februarie.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postari vin din partea Mountain Dew Romania. In topul realizat pentru luna februarie nu au fost adaugate la monitorizat brandurile Coca-Cola, Sprite si Fanta datorita lipsei paginilor de Facebook localizate pentru Romania.



Sectorul Apa a generat in luna februarie a acestui an 300 de aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna precedenta, si un viewership de aproape 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna ianuarie pe toate canalele analizate: cu 25% in presa online, cu 45% pe bloguri&forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Apa in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de AQUA Carpatica, Bucovina si Dorna.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Apa in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de AQUA Carpatica, Dorna si Apa Bucovina. Cele mai de succes postari vin din partea AQUA Carpatica.



Sectorul Cafea a generat in luna februarie a acestui an aproape 1000 de aparitii in online, cu peste 30% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 70% in presa online, cu 30% pe bloguri&forumuri si cu 20% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Cafea in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Doncafe, Jacobs Kronung Romania si Nescafe.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Cafea in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ciocco Latte, Doncafe si Jacobs Kronung Romania. Cele mai de succes postari vin din partea Cioco Latte.


FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

Polițiștii din Arad au confiscat 116 kilograme de preparare și semipreparate din carne, 120 de kilograme de detergent, 35 de kilograme de cafea și peste 430 de ciocolate, transportate ilegal cu două autoturisme.Marfa d contrabandă era adusă din Ungaria. Polițiștii de la Postul de Poliție Rurală Socodor – I.P.J. Arad au oprit, marți, pentru control, pe DN 79 A, două autoturisme care transportau mărfuri.  În urma controlului, în autoturismul condus de un bărbat de 54 de [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
Mega Image va continua extinderea în București, unde va construi și un nou centru de distribuție care să sprijine aceste planuri, arată CEO-ul grupului belgian Delhaize, Frans Muller, potrivit căruia expansiunea în afara Capitalei, unde puterea de cumpărare este scăzută, rămâne sub semnul întrebării. "Planul nostru de acțiune în România este centrat în jurul creșterii. Vrem să continuăm extinderea în București, iar construirea celui de-al doilea [...]
Evenimentul a fost organizat de către echipa Maggi, din cadrul Nestle România, în parteneriat cu agenția de digital și direct marketing Kaleidoscope Proximity. Acesta a constat în oferirea de bucate tradiționale de Paște, pentru 40 de medici de la Spitalul de Urgență Floreasca. “Am vrut să le mulțumim românilor de nota 10, care se dedica întru totul meseriei și care sunt alături de întreaga comunitate, indiferent de zi. Pentru câteva clipe, am [...]
Tara noastra are aproximativ 180.000 de hectare cultivate cu viță-de-vie, din care doar aproximativ 50.000 sunt în circuitul comercial, informeaza ZF. Antreprenorul Dan Balaban, care controlează producă­torul de vinuri premium și superpremium Davino, spune că anul acesta reali­zează o producție medie, specifică unui an normal, dar care va fi cu 30% mai scăzută comparativ cu 2013, când s-a realizat un nivel record. „Anul 2014 nu este un an rău, însă nu se poate [...]
Coca-Cola HBC România, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, și Heineken România, numărul doi de pe piața berii, sunt cei mai profitabili jucători din industria băuturilor, o piață ce ajunge la circa 9 mld. lei, arată o analiză a ZF făcută pe baza de la Ministerul de Finanțe. Cei doi producători au îm­pre­ună peste jumătate din pro­fitul net ra­portat de com­pa­ni­ile din in­dus­­tria bău­tu­rilor, un­d [...]
(Agerpres) Volumul pietei berii a atins opt milioane de hectolitri in primul semestru al anului 2013, in scadere cu circa 3% comparativ cu cel inregistrat in perioada similara din 2012, iar reprezentantii industriei se asteapta ca analizele finale pentru 2013 sa se incheie cu volume de vanzari sub nivelul celor raportate anterior, cand piata berii a atins 18,2 milioane de hectolitri. Potrivit reprezentantilor Asociatiei Berarii Romaniei, rezervele cu privire la evolutia vanzarilor in 2013, [...]
Peste 24% dintre bucureșteni sunt interesați să cumpere produse de panificație de calitate, în timp ce 15% se uită după preț, relevă un studiu efectuat de Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), în București, în perioada mai-august 2014.   "Am făcut un studiu de piață, am plătit o firmă specializată, să vedem ce dorește consumatorul să cumpere, ce sortimente, ce ingrediente [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN