Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Racoritoare a generat in luna februarie a acestui an peste 2000 de aparitii in online, cu 60% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200.000 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 100% pe retelele sociale si cu 10% in presa online, insa a scazut cu 25% pe bloguri&forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Pepsi, Mountain Dew si 7UP.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Racoritoare in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Mirinda Romania, Mountain Dew Romania si Prigat Romania. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna februarie.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. Cele mai de succes postari vin din partea Mountain Dew Romania. In topul realizat pentru luna februarie nu au fost adaugate la monitorizat brandurile Coca-Cola, Sprite si Fanta datorita lipsei paginilor de Facebook localizate pentru Romania.



Sectorul Apa a generat in luna februarie a acestui an 300 de aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna precedenta, si un viewership de aproape 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna ianuarie pe toate canalele analizate: cu 25% in presa online, cu 45% pe bloguri&forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Apa in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de AQUA Carpatica, Bucovina si Dorna.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Apa in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de AQUA Carpatica, Dorna si Apa Bucovina. Cele mai de succes postari vin din partea AQUA Carpatica.



Sectorul Cafea a generat in luna februarie a acestui an aproape 1000 de aparitii in online, cu peste 30% mai mult ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 70% in presa online, cu 30% pe bloguri&forumuri si cu 20% pe retelele sociale. Topul vizibilitatii brandurilor de Cafea in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Doncafe, Jacobs Kronung Romania si Nescafe.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Cafea in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Ciocco Latte, Doncafe si Jacobs Kronung Romania. Cele mai de succes postari vin din partea Cioco Latte.


FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook. Mai multe, pe www.iqads.ro


 

Alte articole recomandate:

În comunicatele primite din partea Autorității Naționale Sanitar Veterinară și Siguranța Alimentelor crescătorii de animale sunt îndemnați să solicite vizita medicului veterinar înainte de sacrificarea porcului. Acesta va verifica nu numai starea de sănătate a animalului înainte de sacrificare ci  va da și o serie de sfaturi utile privind probele ce trebuie luate la sacrificare și analizele ce trebuie făcute, informează Jurnalul Giurgiuvean. Odată cu venirea [...]
Mega Image a deschis, vineri, un magazin Shop&Go în București și unul în localitatea Ghimpați – prima unitate de acest tip din județul Giurgiu, unde retailerul mai dețin 4 supermarketuri Mega Image, informează Magazinul Progresiv. Shop&Go Părăluțelor 7A- situat pe strada Părăluțelor nr. 5-7, bloc D5, parter, sector 6,București, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 107 mp. Shop&Go București-Alexandria 124 –  [...]
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice, potrivit zf.ro „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri și volume. Probabil că și profitul va fi cam în aceeași zonă de creștere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al [...]
Arborele de cacao a fost numit „Theobroma cacao” – care înseamnă „hrana zeilor” – de către naturalistul suedez Linnaeus în secolul al XVII-lea. Gustul natural amar al boabelor de cacao se datorează prezenței teobrominei, un alcaloid cu o structură similară cafeinei și care deține proprietăți comparabile – este atât un stimulent, cât și un diuretic. Pe măsură ce ciocolata și-a croit un drum descendent prin păturile sociale, [...]
Americanii își vor putea pregăti în curând o margherita sau o vodcă orange cu alcool pudră adăugând doar apă. Firma Lipsmark, care fabrică acest produs, a primit autorizație pentru comercializarea băuturilor alcoolice sub formă de pudră, a anunțat compania, transmite agenția de presă Belga, potrivit www.economica.net. Firma a ținut să precizeze că Palcohol va fi vândut doar celor care au vârsta legală pentru a cumpăra și consuma băuturi alcoolice - 21 de ani [...]
Miercuri, 3 iunie, ora 9, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în prezența numeroșilor participanți, au început lucrările EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, care s-a desfășurat sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas.   3 iunie: Ședința generală    Ședința generală din ziua de 3 iunie, care s-a desfășurat sub [...]
Sistemul Coca-Cola România a introdus pe piață o nouă generație de băuturi răcoritoare necarbogazoase din sucuri de fructe: Cappy Pulpy cu bucăți de fructe! Noul produs este disponibil pe rafturile magazinelor din România în două variante: Piersici și Multifruct, fiecare în ambalaj de 330 ml și 1,5 l. Ambele variante sunt produse la fabrica de îmbuteliere de la Ploiești a Coca-Cola HBC România, pe o linie aseptică de ultima generație. Tehnologia unică [...]
Kaufland deschide in luna august doua hypermarketuri noi, in Arad si in Capitala – in cartierul Bucurestii Noi. La Arad va fi a doua inaugurare a retelei germane, dupa cea din 2007. In Bucuresti, noua deschidere duce numarul de locatii Kaufland la 7. Aici, retailerul mai are in constructie trei magazine, in zonele Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Brancusi (cartierul Drumul Taberei), toate acestea putand fi inaugurate pana la finalul anului. In plus, in luna octombrie va f [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN