Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazin Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional.


Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti pe Jean-Saques Vandenheede-Nielsen, acela care a susținut o comunicare deosebit de complexă a evoluției retailului european, cu referiri și la cel autohton, Josephine Green, consultant internațional, care a susținut o comunicare care a avut în centru modificările la nivel de societate, cu impact asupra activităților de companie, Gerard Chandran-General Manager al Mondelez România, Pawel Musial-Director General Profi, acela care, vorbind despre activitatea rețelei pe care o conduce nu a ocolit critica adusă evaziunii, Christian Beck, CEO Rewe România etc.


Din dezbaterile care au urmat fiecare comunicare au reieșit tendințele momentului: revenirea la un oarecare ”normal”, prin creșterea ponderii magazinelor de proximitate, extinderea timidă a comerțului on-line (în vreme ce, în occident și Statele Unite acesta stagnează), necesitatea îndreptării retailerilor pe satisfacerea nevoilor cumpărătorilor, ”rezistența” hipermagazinelor în fața schimbărilor, evidențiindu-se și câteva reușite de companie: impunerea noului Cappy, de către Coca Cola România, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, reorganizarea magazinelor Penny Market, menținerea și creșterea volumului de afaceri a magazinelor Profi, în condițiile concurenței neloiale a micilor comercianți autohtoni, în general, ”evazioniști”, așa cum i-a caracterizat Pawel Musial.


La finalul conferinței, organizatorii au anunțat pentru anul viitor o ediție specială, ținându-se cont de faptul că, în 2015 se vor socoti XV astfel de evenimente organizate de Magazin Progresiv.

Alte articole recomandate:

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a deschis o nouă unitate în Mega Mall București și estimează vânzări de circa 600.000 de euro în primul an de activitate. Rețeaua își propune să deschidă câte un restaurant în fiecare mare centru comercial din capitală. La ora actuală, sub marca Spartan funcționează 24 de restaurante în toată țara. Investiția în noul restaurant este de 70.000 de euro. Prognoza [...]
Cifra de afaceri din comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a scazut cu 0,6% in primele 11 luni ale lui 2013, an comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. In functie de valoarea bruta a vanzarilor de alimente, cifra de afaceri a scazut cu 0,5% in aceeasi perioada, informeaza Magazin Progresiv. Vanzarile de alimente bauturi si tutun au scazut in luna noiembrie cu 1,7% fata de noiembrie 2012 in functie de [...]
Cosm-Fan, producătorul de preparate din carne, a deschis săptămâna aceasta, la Cluj-Napoca, un magazin sub brandul Moldovan. Carmangeria are o suprafață de vânzare de 180 de metri pătrați, este al 28-lea magazin și cel mai mare al rețelei. Spre deosebire de surorile ei, carmangeria va avea ;I un mic restaurant in incinta. Noul magazin este a treia unitate comercială modernizată a Cosm-Fan, toate unitățile fiind localizate în județul Cluj. Spre deosebire de celalte [...]
(Comunicat) În prima jumătate a anului, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție al cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finele anului trecut) a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 8%, ajungând în prezent la circa 172,544 mil. lei (față de 159,649 mil lei în 2013). La niv [...]
Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața dulciurilor, a avut în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 96,6 milioane de lei (circa 22 mil. euro), în creștere cu 25% față de perioada similară a anului precedent, arată datele publice.   Dacă această evoluție se menține și în a doua parte a anului, grupul italian Ferrero ar depăși în România procentul de creștere înregistrat anul trecut, având în [...]
Lanțul de restaurante Subway, prezent pe piața locală din primăvara lui 2012, a deschis cel de-al doilea restaurant al lanțului amplasat într-o benzinărie Petrom la Oradea. Primul restaurant drive-through a fost inaugurat anul trecut la Sibiu și este vizitat zilnic de sute de clienți, potrivit datelor comunicate de companie. De asemenea, compania a mai deschis în acest an o unitate în Oradea, în centrul istoric al orașului, într-o zonă în care sunt amplasate [...]
Numai în ultima săptămână, veterinarii constănțeni au confiscat și retras de pe piață 9.948 kilograme de alimente care ar fi putut pune în pericol sănătatea consumatorilor. Mai exact, în perioada 22 – 29 septembrie, inspectorii Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Constanța au efectuat controale la 219 obiective, de unde au retras de la vânzare 6.088 kilograme de carne și produse di [...]
Prezenta pentru prima oara la targul Alimentaria 2016, care se desfasoara la Barcelona, domnul Carles Puigdemont, Presedintele Cataloniei, a felicitat compania romaneasca Tual Fast Chance '98, in vizita la standuri pe care a facut-o in dimineata zilei de luni. De fapt, putem spune cu deplin temei ca firma condusa de doamna Claudia Nacu poate fi numita vedeta momentului, din randul companiilor romanesti expozante la Alimentaria, datorita succesului deplin pe care l-a inregistra inca di [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi