Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazin Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional.


Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti pe Jean-Saques Vandenheede-Nielsen, acela care a susținut o comunicare deosebit de complexă a evoluției retailului european, cu referiri și la cel autohton, Josephine Green, consultant internațional, care a susținut o comunicare care a avut în centru modificările la nivel de societate, cu impact asupra activităților de companie, Gerard Chandran-General Manager al Mondelez România, Pawel Musial-Director General Profi, acela care, vorbind despre activitatea rețelei pe care o conduce nu a ocolit critica adusă evaziunii, Christian Beck, CEO Rewe România etc.


Din dezbaterile care au urmat fiecare comunicare au reieșit tendințele momentului: revenirea la un oarecare ”normal”, prin creșterea ponderii magazinelor de proximitate, extinderea timidă a comerțului on-line (în vreme ce, în occident și Statele Unite acesta stagnează), necesitatea îndreptării retailerilor pe satisfacerea nevoilor cumpărătorilor, ”rezistența” hipermagazinelor în fața schimbărilor, evidențiindu-se și câteva reușite de companie: impunerea noului Cappy, de către Coca Cola România, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, reorganizarea magazinelor Penny Market, menținerea și creșterea volumului de afaceri a magazinelor Profi, în condițiile concurenței neloiale a micilor comercianți autohtoni, în general, ”evazioniști”, așa cum i-a caracterizat Pawel Musial.


La finalul conferinței, organizatorii au anunțat pentru anul viitor o ediție specială, ținându-se cont de faptul că, în 2015 se vor socoti XV astfel de evenimente organizate de Magazin Progresiv.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) În perioada 13.02.2018 – 09.03.2018, s-a desfășurat o acțiune la nivel național pentru verificarea modului de respectare, de către operatorii din sectorul alimentar, a condițiilor sanitare veterinare și de siguranța alimentelor referitoare la transportul, ambalarea, depozitarea și comercializarea ouălor provenite din comerțul  intracomunitar.         La nivelul fiecărei DSVSA județene și a municipiului București, au f [...]
Aura Alexa Ioan:   În România, cateringul a apărut ca afacere de abia după Revoluția din 1989, dar marea explozie în acest domeniul a fost în anii 90, odată cu apariția faimoaselor bonuri de masă ceea ce a dus la o adevărată inflație de firme de catering. Inițial, aceste bonuri au fost concepute pentru a oferi salariatului o masă caldă la prânz, la sediul firmei, masă care era asigurată direct de firme specializate de catering. Firmele respective primeau de [...]
Mariana Linn, 40 de ani, care a lucrat timp de un deceniu ca business controller pentru Siemens în Germania și Elveția, s-a întors la începutul anilor 2000 în România pentru a-și îndeplini visul:  să aibă propria afacere cu produse lactate. În Germania și Elveția obișnuia să meargă voluntar în mici fabrici de brânză și lactate pentru a învăța cum se prelucrează laptele, iar în 2003 a pus bazele firmei Carpalat din [...]
Omul de afaceri Ion Lazăr, care controlează cel mai mare transportator de pe piața locală, vrea să investească în culturi de fructe ecologice, planurile incluzând și o fabrică de prelucrare a acestora, informeaza Ziarul Financiar. „Vrem fructe ecologice, de la prune, cireșe, vișine, dar și ciuperci de pădure. Momentan am construit platforma în care am investit aproximativ 1 milion de euro, iar în viitor încercăm să atragem fonduri europene și să facem o [...]
MGC Topoloveni, producătorul cu cea mai variată gamă de soluții integrate pentru industria HoReCa, s-a întâlnit miercuri cu bucătării renumite din Iași să definească împreună meniurile preferate ale moldovenilor.   Compania, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, și-a întărit poziția în zonă, odată cu inaugurarea recentă a unui depozit în cadrul programului de extindere la nivel național. Programe similare au [...]
Producătorul de articole din porțelan Apulum, unul dintre principalii furnizori locali ai concernului suedez IKEA si un important furnizor pentru HoReCa, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 65,5 mil. lei (aproape 15 mil. euro), în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania mizează în acest an pe o cifră de afaceri totală de aproximativ 20 mil. euro, informeaza Ziarul financiar.   „În prezent se lucrează la capacitate [...]
Diabeticii, persoanele care suferă de intoleranțe alimentare, afecțiuni digestive, renale,  alergii sau cei care pur și simplu au adoptat un stil de viață mai sănătos pot avea o masă festivă de Sărbători la fel de bogată ca restul familiei, potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piața locală, specializat în produse dietetice și terapeutice.   În timp ce majoritatea românilor mai fac anumit [...]
(Agerpres) Agricola Bacău este, în prezent, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, deținând o cotă de piață de 15 la sută, fiind și principalul exportator la această categorie de produse alimentare. Este, de asemenea, lider cu 19% pe piața de semipreparate si produse ready-meal, iar salamul de Sibiu produs de firma băcăuană se află pe primul loc în respectivul segment cu 54 % cotă de piață în volum ș [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN