Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazin Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional.


Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti pe Jean-Saques Vandenheede-Nielsen, acela care a susținut o comunicare deosebit de complexă a evoluției retailului european, cu referiri și la cel autohton, Josephine Green, consultant internațional, care a susținut o comunicare care a avut în centru modificările la nivel de societate, cu impact asupra activităților de companie, Gerard Chandran-General Manager al Mondelez România, Pawel Musial-Director General Profi, acela care, vorbind despre activitatea rețelei pe care o conduce nu a ocolit critica adusă evaziunii, Christian Beck, CEO Rewe România etc.


Din dezbaterile care au urmat fiecare comunicare au reieșit tendințele momentului: revenirea la un oarecare ”normal”, prin creșterea ponderii magazinelor de proximitate, extinderea timidă a comerțului on-line (în vreme ce, în occident și Statele Unite acesta stagnează), necesitatea îndreptării retailerilor pe satisfacerea nevoilor cumpărătorilor, ”rezistența” hipermagazinelor în fața schimbărilor, evidențiindu-se și câteva reușite de companie: impunerea noului Cappy, de către Coca Cola România, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, reorganizarea magazinelor Penny Market, menținerea și creșterea volumului de afaceri a magazinelor Profi, în condițiile concurenței neloiale a micilor comercianți autohtoni, în general, ”evazioniști”, așa cum i-a caracterizat Pawel Musial.


La finalul conferinței, organizatorii au anunțat pentru anul viitor o ediție specială, ținându-se cont de faptul că, în 2015 se vor socoti XV astfel de evenimente organizate de Magazin Progresiv.

Alte articole recomandate:

Albalact face o schimbare strategică în management, într-un moment în care compania urcă pe locul 2 în topul producătorilor de lactate din România și își consolidează tot mai strâns poziția de lider în piață prin investiții importante și proiecte noi.   Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola România și un executiv francez de top pe piața FMCG, a fost cooptat la vârful [...]
Consumate frecvent în perioada postului de români, produsele de tip pate vegetal abundă în aditivi alimentari și nu sunt deloc sănătoase. Așa arată un studiu făcut de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Strategiilor din România (ANPCPPS), realizat pe eticheta a peste 20 de produse care se găsesc pe rafturile hipermarketurilor de la noi din țară. Potrivit cercetării, numărul de E-uri din produsele de tip pate vegetal variază. Astfel, sunt [...]
Una dintre cele mai prestigioase companii din Industria laptelui, Covalact, a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment central pentru sectoarele de lapte și carne ale României, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Despre brandul Covalact de Țară Creat în 2010, brandul Covalact de Țară a beneficiat de suport TV și a fost susținut de proiecte [...]
Carrefour Romania deschide in ziua de 4 septembrie al 26-lea sau hypermarket, la Bucuresti, in complexul comercial Vulcan Value Center, situat in zona fostei uzine Vulcan. Noul magazin va opera pe o suprafata de vanzare de 7.500 mp, va avea 25 de case de marcat si va comercializa aproximativ 50.000 de articole. Vulcan este al noualea hypermarket Carrefour din Bucuresti si se deschide cu aproximativ o luna inaintea inaugurarii hypermarketului Carrefour Targu Jiu. Plasat intr-o zona dominata, [...]
„Starea de sanatate a tarii este una buna, insa exista o discrepanta intre indicatorii macroeconomici si puterea de cumparare, care a continuat sa scada. Aceasta a fost principala noastra provocare in 2013”, a declarat Stephane Batoux, Director General Coca-Cola HBC Romania si Moldova, intr-un interviu acordat publicatiei Magazin Progresiv. Cu toate acestea, seful celui mai mare producator de bauturi racoritoare din tara crede ca Romania ramane cea mai atractiva piata din regiune. O [...]
O treime din vânzările externe ale Smithfield a mers pe piața din Ungaria, informează Ziarul Financiar.   Compania Smithfield, unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe piața cărnii de porc, achiziționată recent de chinezii de la Shuanghui, a fost în primele zece luni ale anului trecut cel mai mare exportator de carne din economie și a acoperit în totalitate segmentul de export pentru carne de porc, cu livrări de 29 de milioane de euro î [...]
(Comunicat) KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza. Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, [...]
Este cel de-al saptelea an consecutiv in care Compania Coca-Cola HBC este inclusa in Indexul de Sustenabilitate Dow Jones si primul an in care primeste titulatura de lider al industriei, atat la nivel european, cat si la nivel mondial. Indexul este bazat pe o analiza a performantelor economice, sociale si de mediu a celor mai mari 2.500 de companii din lume cotate la bursa. In urma acestei evaluari, anual, doar 10% dintre companii sunt selectate si incluse in index. Dintre cele 30 de companii [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN