Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazin Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional.


Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti pe Jean-Saques Vandenheede-Nielsen, acela care a susținut o comunicare deosebit de complexă a evoluției retailului european, cu referiri și la cel autohton, Josephine Green, consultant internațional, care a susținut o comunicare care a avut în centru modificările la nivel de societate, cu impact asupra activităților de companie, Gerard Chandran-General Manager al Mondelez România, Pawel Musial-Director General Profi, acela care, vorbind despre activitatea rețelei pe care o conduce nu a ocolit critica adusă evaziunii, Christian Beck, CEO Rewe România etc.


Din dezbaterile care au urmat fiecare comunicare au reieșit tendințele momentului: revenirea la un oarecare ”normal”, prin creșterea ponderii magazinelor de proximitate, extinderea timidă a comerțului on-line (în vreme ce, în occident și Statele Unite acesta stagnează), necesitatea îndreptării retailerilor pe satisfacerea nevoilor cumpărătorilor, ”rezistența” hipermagazinelor în fața schimbărilor, evidențiindu-se și câteva reușite de companie: impunerea noului Cappy, de către Coca Cola România, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, reorganizarea magazinelor Penny Market, menținerea și creșterea volumului de afaceri a magazinelor Profi, în condițiile concurenței neloiale a micilor comercianți autohtoni, în general, ”evazioniști”, așa cum i-a caracterizat Pawel Musial.


La finalul conferinței, organizatorii au anunțat pentru anul viitor o ediție specială, ținându-se cont de faptul că, în 2015 se vor socoti XV astfel de evenimente organizate de Magazin Progresiv.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Compania „Ana și Cornel” participă la Târgul Internațional Indagra Food, eveniment dedicat producătorilor de alimente și furnizorilor de tehnologii și echipamente de procesare în industria alimentară, ce va avea loc anul acesta în cadrul Pavilionului Central Romexpo, în perioada 29 octombrie - 2 noiembrie. Indagra reprezintă platforma ideală atât pentru lansarea și vânzarea de noi produse, cât și pentru stabilirea [...]
Workshop-ul Fabrica de Carne din prima zi a Expo-Conferinței Meat & Milk 2014 a dat ocazia doamnei Claudia Cornelia Niculae, Regional Sales Manager, să prezinte oferta ArcticStore& ArcticSuperStore în ceea ce privește depozitele frigorifice mobile. Pentru specialiștii de la ARCTIC Store, transportul containerizat reprezintă pentru companiile din orice domeniu una dintre condițiile de bază ale optimizării afacerilor, contribuind la realizarea de economii și, [...]
Producătorul de lapte și brânzeturi Lactag din Argeș și-a crescut, în 2013, vânzările la aproape 61 de milioane de lei, acestea fiind cu 311% mai mare comparativ cu anul anterior, ca urmare a achiziționării fabricii de mezeluri de la Caracea, în aprilie 2013, potrivit unui raport remis de companie Bursei de Valori București (BVB), preluat de Bursa. Totodată, volumul comerțului cu amănuntul a crescut substantial. Amintim că Lactag a intrat în proprietatea domnului [...]
  Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF. Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. [...]
Avocatul Valeriu Stoica, care deține producătorul de vinuri Avincis împreună cu soția sa Cristiana, spune că în ultimii doi ani a existat o mutare a consumului de vin din HoReCa (hoteluri, restaurante), în retail, iar în aceste condiții se gândește să lanseze un brand dedicat acestui canal. Până acum vinurile care au ieșit din podgoria deținută de avocații Stoica la Drăgășani (județul Vâlcea) au ajuns doar în HoReCa.   „Din [...]
Agentia V8 Interactive a creat o campanie integrata pentru clientul Staropramen, menita sa aduca conceptul de pairing beer-food in casele tuturor iubitorilor de bere si de mancare, pentru o experienta culinara completa.   Experienta agentiei in bucataria lui Chef Foa a inceput odata cu filmarea si difuzarea unui spot TV de brand, un sneak peek in care Chef Foa abordeaza 4 stiluri de cooking si lifestyle diferite, adaptate celor 4 sortimente de Staropramen: f [...]
Affligem, berea belgiană certificată de abație, una dintre ultimele 22 de beri de acest tip existente în lume, a cărei istorie începe în secolul al XI-lea, este acum disponibilă în România. Fiind relevantă pentru gusturile și stilurile de viață contemporane, Affligem se adresează acelora care caută un gust exceptional pe care să îl savureze într-un moment de relaxare. Această bere are o calitate atemporală, dincolo de tendințe și de modă. Affligem este [...]
”Ploieștiul, prin fabrica Bergenbier, este capitala berii”, spune mândru Lucian Ghinea, președintele Bergenbier S.A., care afirmă că aceasta este cea mai modernă fabrică din România, dar și din Centrul Europei. Cu un număr de angajați de 700, fabrica de bere din Ploiești produce 20.000 de hectolitri zilnic, adică echivalentul a 4 milioane de sticle de bere de 0,5 litri. Numai depozitul primar are o capacitate de depozitare de 70.000 hectolitri [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN