Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazin Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional.


Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti pe Jean-Saques Vandenheede-Nielsen, acela care a susținut o comunicare deosebit de complexă a evoluției retailului european, cu referiri și la cel autohton, Josephine Green, consultant internațional, care a susținut o comunicare care a avut în centru modificările la nivel de societate, cu impact asupra activităților de companie, Gerard Chandran-General Manager al Mondelez România, Pawel Musial-Director General Profi, acela care, vorbind despre activitatea rețelei pe care o conduce nu a ocolit critica adusă evaziunii, Christian Beck, CEO Rewe România etc.


Din dezbaterile care au urmat fiecare comunicare au reieșit tendințele momentului: revenirea la un oarecare ”normal”, prin creșterea ponderii magazinelor de proximitate, extinderea timidă a comerțului on-line (în vreme ce, în occident și Statele Unite acesta stagnează), necesitatea îndreptării retailerilor pe satisfacerea nevoilor cumpărătorilor, ”rezistența” hipermagazinelor în fața schimbărilor, evidențiindu-se și câteva reușite de companie: impunerea noului Cappy, de către Coca Cola România, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, reorganizarea magazinelor Penny Market, menținerea și creșterea volumului de afaceri a magazinelor Profi, în condițiile concurenței neloiale a micilor comercianți autohtoni, în general, ”evazioniști”, așa cum i-a caracterizat Pawel Musial.


La finalul conferinței, organizatorii au anunțat pentru anul viitor o ediție specială, ținându-se cont de faptul că, în 2015 se vor socoti XV astfel de evenimente organizate de Magazin Progresiv.

Alte articole recomandate:

Urmare temperaturilor caniculare înregistrate în ultimul interval de timp, conducerea Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor București a dispus efectuarea de controale pentru a verifica modul de transport, manipulare, depozitare și comercializare a produselor alimentare. Au fost verificate mai multe societăți comerciale, cu activitate de transport, depozitare și comercializare a produselor alimentare, la unele din [...]
Viorel Morărescu, director general în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, a declarat, pentru Agerpres, că "Telemeaua de Ibănești" va obține în cel mult două săptămâni protecție și recunoaștere la nivelul statelor comunitare, iar "Salamul de Sibiu" și "Novacul afumat de Țara Bârsei" vor fi atestate cel mai probabil în luna mai. "În cel mult două săptămâni vom obține avizul pentru 'Telemeaua de [...]
Cifra de afaceri din comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a scazut cu 0,6% in primele 11 luni ale lui 2013, an comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. In functie de valoarea bruta a vanzarilor de alimente, cifra de afaceri a scazut cu 0,5% in aceeasi perioada, informeaza Magazin Progresiv. Vanzarile de alimente bauturi si tutun au scazut in luna noiembrie cu 1,7% fata de noiembrie 2012 in functie de [...]
O treime din vânzările externe ale Smithfield a mers pe piața din Ungaria, informează Ziarul Financiar.   Compania Smithfield, unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe piața cărnii de porc, achiziționată recent de chinezii de la Shuanghui, a fost în primele zece luni ale anului trecut cel mai mare exportator de carne din economie și a acoperit în totalitate segmentul de export pentru carne de porc, cu livrări de 29 de milioane de euro î [...]
Dovedind încă o dată că se află în avangarda Industriei de procesare a cărnii din România, domnul Sorin Minea și compania sa, Angst, își dinamizează vânzările prin intermediul magazinului virtual e.angst.ro.   Dar, ce este e.angst.ro?  Este un magazin Angst virtual. Nu este o casa de comenzi sau un supermarket online. Produsele din carne comandate online, pe acest site, ajung la consumatori direct d [...]
Oamenii sacrifică în prezent, aproximativ 1600 mamifere și păsări în fiecare secundă, plus milioane de pești, crustacee și moluște. În acest timp, culturile agricole necesare hranei populației acoperă doar 4% din suprafața utilizabilă a pământului, adică a terenului care nu este acoperit de gheață sau care nu este decât rocă goală. Populația planetei a ajuns la 7 miliarde de suflete, iar până în 2060, aceasta va [...]
 Eliodor Apostolescu, Co-fondator PhoenixY, firma care produce si comercializeaza pufuletii Gusto, a declarat in cadrul Retail Arena ca, desi s-au facut pasi timizi, agricultura romaneasca se indreapta intr-o directie corecta si observa acest lucru din pozitia de antreprenor, care de 20 de ani trebuie sa obtina materia prima pentru pufuleti, malaiul. El a raspuns astfel unui comentariu din sala, care critica agricultorul roman printr-un citat din anii '80 al lui Marin Preda, si a dat [...]
Autoritatea Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentară a prezentat recent într-o conferință de presă trei proiecte cofinanțate din Fondul Social European ”Dezvoltarea Capacității Administrative 2007-2013”.  Primul proiect se referă la creșterea eficienței sistemelor de control oficiale în domeniul siguranței alimentare, în principal a siguranței produselor de origine non-animală. Scopul proiectului constă în elaborarea metodologiilor de lucru [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN