Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Serviciile de comunicare digitala din Romania pentru brandurile Beck’s si Stella Artois vor fi asigurate de V8 Interactive, anunta un comunicat din partea agentiei. Conturile au fost castigate in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut de catre compania Molson Coors, din portofoliul careia fac parte cele doua branduri de bere.


Brief-ul din cadrul licitatiei le cerea agentiilor participante sa dezvolte atat o strategie de comunicare, cat si un concept creativ-umbrela. Ambele component trebuiau sa sustina obiectivele de business si comunicare setate de catre client pentru un an intreg. Rezolvarea venita din partea V8 Interactive a constat intr-o strategie 360 care a inglobat, pentru fiecare etapa de comunicare, concepte creative, un mix de tehnologii si de canale de comunicare, indicatori de performanta.

Alte articole recomandate:

Conform unui comunicat transmis la redactia infoALIMENT Magazin, ANSVSA informeaza ca, in cursul lunii februarie 2015, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfăsurat activități de control în unitățile din industria agroalimentară.   Unitățile din industria agroalimentară controlate desfășoară activități pe domenii de activitate diverse, precum fabricarea produselor de morărit, a pâinii și produselor de [...]
Timișoreana și Ciucaș, branduri ale producătorului de bere Ursus Breweries, au ocupat anul trecut primele două poziții în clasamentul celor mai vândute mărci de bere, având fiecare o cotă de piață de 14,1%, arată datele companiei de cercetare de piață Canadean. „Timișoreana și Ciucaș sunt cele mai vândute două beri din România în funcție de volum“, spunea recent Igor Tikhonov, președintele Ursus Breweries, care cita compania AC Nielsen.  [...]
În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
Târgul internațional pentru industria alimentară, Indagra Food, a devenit și în acest an spațiul de expunere a sute de produse, tehnologii inovatoare și de desfășurare a unor sesiuni informative cu privire la o alimentație sănătoasă. Pe o suprafata de 10.000 mp, între 2 și 6 noiembrie, în Pavilionul Central ROMEXPO, au expus peste 160 de companii din România și de pe piețele cu industrie alimentară dezvoltată. La eveniment au fost [...]
  Supermarket-urile olandeze Jumbo și C1000 au boicotat uleiul de măsline Bertolli și produse din gama Ferrero și Douwe Egberts urmare a unor negocieri de stabilire a prețurilor- deși produsele Douwe Egberts a revenit la rafturi săptămâna trecută, după ce a ajuns la un acord cu retail-ul, informează Food Navigator. Delistarea produselor a durat câteva săptămâni, după ce producătorii nu au reușit să ajungă la un acord cu retailul privind [...]
Producătorii români de lactate bio sunt așteptați la Biofact 2015. MADR a publicat anunțul de înscriere la eveniment, detaliile putând fi consultate pe site-ul instituției. Biofach 2015 va avea loc în perioada 11 – 14 februarie 2015 la Nuremberg, în Germania. Firmele certificate ecologic de către organismele de inspecție și certificare (condiție obligatorie) interesate să participe la această expoziție sunt invitate să completeze [...]
  Alimentele care provin exclusiv din zonele de munte vor putea purta eticheta de ”produs montan”, potrivit Comisiei Europeane care a adoptat  recent un nou regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a acestei mențiunii în comercializare. Decizia luată la Bruxelles este favorabilă producătorilor români și le-ar putea asigura o mai mare deschidere pe piața internă, dar și în afară, informeaza Agrointel. Regulile conform [...]
In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN