Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente.


„Pentru noi, 50 de ani de METRO Cash & Carry este atât un motiv de sărbătoare, cât și un imbold pentru viitor,” afirmă Olaf Koch, Chairman of the Management Board METRO AG și CEO al METRO Cash & Carry.Ne-am propus să extindem rezultatele bune obținute în numeroase sectoare ale activității noastre, nu doar să le consolidăm.” Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri și concentrarea puternică pe servicii sunt semne distinctive pe care METRO Cash & Carry le împarte cu clienții săi, precum și valorile pe care se bazează succesul comun.


METRO, partenerul preferat al antreprenorilor


Odată cu aniversarea a 50 de ani de activitate, METRO Cash & Carry își prezintă noua poziționare: parteneriatele bazate pe încredere și încheiate pe termen lung cu clienții, angajații, partenerii și furnizorii companiei constituie baza succesului său în viitor. Această  nouă abordare, „YOU & METRO”, subliniază  poziționarea noastră și reprezintă o parte integrantă a campaniei de imagine METRO. Mai multe informații pot fi regăsite pe site-ul METRO GROUP„Dorim să fim cel mai bun partener pentru afacerile independente”,explică Olaf Koch. “Aceasta este ținta pe care ne-am propus-o, precum și reperul la care ne vom raporta și în viitor.”


„Succesul nostru este, de fapt, succesul clienților noștri. Poate mai mult decât orice alt sector din domeniul comerțului modern, cash & carry este segmentul relațiilor profesionale și al încrederii. Tocmai de aceea, noua poziționare continuă de fapt inițiativele companiei, derulate încă de la înființare, pentru a fi mai aproape de clienții METRO”, a declarat Gilles Roudy, Director General al METRO Cash & Carry România. „Subliniem totodată atenția constantă pentru activitatea business-urilor independente din România, fie că vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate în proces de


dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare. Ne bucurăm să adoptăm această nouă abordare YOU&METRO și să ne concentrăm toate eforturile pentru a deveni partenerii preferați ai antreprenorilor”, a adăugat Gilles Roudy.


De la un magazin în Mülheim, Germania, la un lanț internațional


În ultimii 50 de ani, METRO Cash & Carry a jucat un rol esențial în evoluția industriei comerțului cash & carry. Primul magazin al companiei a fost deschis în Mülheim an der Ruhr (Germania), în data de 27 octombrie 1964. Conceptul de cash & carry a atras rapid interesul tuturor atât în Germania, cât și în alte țări, patru ani mai târziu compania începând să se extindă și în restul Europei. Acest lucru a fost posibil datorită caracteristicilor distinctive ale noului concept cash & carry: disponibilitatea crescută a produselor, capacitatea de a transfera acest format de magazin peste hotare, precum și dezvoltarea rapidă a unui sistem performant de logistică și de gestionare a mărfii. Totodată, a fost utilizată intens tehnologia informațională pentru a asigura o gestionare eficientă a activității. METRO Cash & Carry a mai adăugat o piatră de temelie în 2009, când a introdus serviciul de livrări în Germania, în prezent disponibil în toată lumea. Astăzi, METRO Cash & Carry are peste 750 de magazine, în 29 de țări, și un număr de aproximativ 120.000 de angajați. În anul financiar scurt 2013, derulat din ianuarie până în septembrie, divizia cash&carry a generat vânzări în valoare de 31 miliarde Euro.


METRO Cash & Carry în România


METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare cash & carry, cea mai modernă formă de comerț en-gros, cu plata la ridicarea mărfii. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 32 de magazine și prin lansarea unor tendințe care au influențat ulterior piața locală.


În acest sens, METRO Cash & Carry România a fost primul jucător pe piața de profil din România care a implementat în anul 2012 o platformă de e-commerce, „METRO Magazin Online”, introducând astfel sistemul multichannel (magazine tradiționale și magazin online)


Totodată, pornind de la cererea în continuă creștere pentru produsele proaspete, crescute local, precum și de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a inițiat și lansat programul „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România, prin care compania le oferă agricultorilor implicați în program consultanță specializată pe tot parcursul procesului de producție, soluții de colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele rețelei sale.


Compania a lansat, de asemenea, „LaDoiPași”, primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, care au astfel posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional din domeniul comerțului cu ridicata. Prin „LaDoiPași”, METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfășurării parteneriatului, aceștia păstrându-și independența financiară și administrativă.


Nu în ultimul rând, METRO România este primul comerciant care a dezvoltat o platformă ce oferă servicii de consultanță integrată pentru micile întreprinderi din domeniul ospitalier. Platforma „HoReCa Support&Partnership” oferă atât consultanță 360⁰ clienților HoReCa, cât și proiecte la cheie antreprenorilor care vor să înceapă o afacere în acestă zonă.


Acțiuni aniversare


“Clienții noștri vor fi cei care vor beneficia cu adevărat de anul aniversar și de toate inițiativele strategice aferente,” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Pe tot parcursul anului aniversar, ne vom întâmpina clienții, Partenerii noștri de încredere, cu numeroase surprize, prin care ne arătăm recunoștința”.


Totodată, cu ocazia aniversării, METRO Cash & Carry România va derula un program de recunoaștere a antreprenorilor care au contribuit la bunăstarea comunităților din care fac parte.


Pe de altă parte, site-ul www.50yearsmetro.com descrie în mod detaliat toate activitățile aniversare ale companiei METRO Cash & Carry. Această platformă de prezentare și comunicare descrie etape din istoricul companiei la nivel internațional și viziunea acesteia pentru următorii ani. O secțiune specială este dedicată clienților, angajaților și partenerilor companiei, ale căror povești oferă atât o imagine vie și emoționantă a ceea ce îi caracterizează pe proprietarii afacerilor independente, cât și o confirmare a importanței angajaților și a furnizorilor care adoptă o abordare antreprenorială.


METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 265.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 32 țări.


Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe:www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 23 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitești, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Mega Image, retailerul cu cea mai mare retea de magazine din Romania in functie de numarul de unitati, obtine 23% din vanzarile companiei prin intermediul marcilore private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, care controleaza lantul de suermarketuri si magazine de proximitate. Anul trecut, Mega Image a avut o cfra de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel ca valaorea vanzarilor generate de marcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane d [...]
Mai multe asociații au depus plângere joi în Franța împotriva grupului de mare distribuție Auchan pentru practici comerciale înșelătoare, la un an de la catastrofa de la Rana Plaza, în Bangladesh, relatează AFP. Această plângere adresată Parchetului din Lille (nord) de către asociațiile Sherpa, Peuples Solidaires Ethique se fondează pe angajamentele etice ale Auchan privind respectarea dreptului muncii. “Plângerea a plecat ieri (miercuri) seara [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]
Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in Romania cu 13,4%, in martie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, fiind astfel cea mai mare crestere inregistrata de o tara membra a Uniunii Europene, potrivit Eurostat. Dupa Romania, cresteri mari au fost inregistrate de Luxemburg (12,1%) si Ungaria (8,4%), iar singurele scaderi au fost in Malta (2%), Finlanda (1,3%), Slovenia (1,1%) si Spania (0,6%). La nivelul UE, comertul a crescut cu 1,6%, avansul fiind influentat de vanzarile [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN