Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente.


„Pentru noi, 50 de ani de METRO Cash & Carry este atât un motiv de sărbătoare, cât și un imbold pentru viitor,” afirmă Olaf Koch, Chairman of the Management Board METRO AG și CEO al METRO Cash & Carry.Ne-am propus să extindem rezultatele bune obținute în numeroase sectoare ale activității noastre, nu doar să le consolidăm.” Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri și concentrarea puternică pe servicii sunt semne distinctive pe care METRO Cash & Carry le împarte cu clienții săi, precum și valorile pe care se bazează succesul comun.


METRO, partenerul preferat al antreprenorilor


Odată cu aniversarea a 50 de ani de activitate, METRO Cash & Carry își prezintă noua poziționare: parteneriatele bazate pe încredere și încheiate pe termen lung cu clienții, angajații, partenerii și furnizorii companiei constituie baza succesului său în viitor. Această  nouă abordare, „YOU & METRO”, subliniază  poziționarea noastră și reprezintă o parte integrantă a campaniei de imagine METRO. Mai multe informații pot fi regăsite pe site-ul METRO GROUP„Dorim să fim cel mai bun partener pentru afacerile independente”,explică Olaf Koch. “Aceasta este ținta pe care ne-am propus-o, precum și reperul la care ne vom raporta și în viitor.”


„Succesul nostru este, de fapt, succesul clienților noștri. Poate mai mult decât orice alt sector din domeniul comerțului modern, cash & carry este segmentul relațiilor profesionale și al încrederii. Tocmai de aceea, noua poziționare continuă de fapt inițiativele companiei, derulate încă de la înființare, pentru a fi mai aproape de clienții METRO”, a declarat Gilles Roudy, Director General al METRO Cash & Carry România. „Subliniem totodată atenția constantă pentru activitatea business-urilor independente din România, fie că vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate în proces de


dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare. Ne bucurăm să adoptăm această nouă abordare YOU&METRO și să ne concentrăm toate eforturile pentru a deveni partenerii preferați ai antreprenorilor”, a adăugat Gilles Roudy.


De la un magazin în Mülheim, Germania, la un lanț internațional


În ultimii 50 de ani, METRO Cash & Carry a jucat un rol esențial în evoluția industriei comerțului cash & carry. Primul magazin al companiei a fost deschis în Mülheim an der Ruhr (Germania), în data de 27 octombrie 1964. Conceptul de cash & carry a atras rapid interesul tuturor atât în Germania, cât și în alte țări, patru ani mai târziu compania începând să se extindă și în restul Europei. Acest lucru a fost posibil datorită caracteristicilor distinctive ale noului concept cash & carry: disponibilitatea crescută a produselor, capacitatea de a transfera acest format de magazin peste hotare, precum și dezvoltarea rapidă a unui sistem performant de logistică și de gestionare a mărfii. Totodată, a fost utilizată intens tehnologia informațională pentru a asigura o gestionare eficientă a activității. METRO Cash & Carry a mai adăugat o piatră de temelie în 2009, când a introdus serviciul de livrări în Germania, în prezent disponibil în toată lumea. Astăzi, METRO Cash & Carry are peste 750 de magazine, în 29 de țări, și un număr de aproximativ 120.000 de angajați. În anul financiar scurt 2013, derulat din ianuarie până în septembrie, divizia cash&carry a generat vânzări în valoare de 31 miliarde Euro.


METRO Cash & Carry în România


METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare cash & carry, cea mai modernă formă de comerț en-gros, cu plata la ridicarea mărfii. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 32 de magazine și prin lansarea unor tendințe care au influențat ulterior piața locală.


În acest sens, METRO Cash & Carry România a fost primul jucător pe piața de profil din România care a implementat în anul 2012 o platformă de e-commerce, „METRO Magazin Online”, introducând astfel sistemul multichannel (magazine tradiționale și magazin online)


Totodată, pornind de la cererea în continuă creștere pentru produsele proaspete, crescute local, precum și de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a inițiat și lansat programul „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România, prin care compania le oferă agricultorilor implicați în program consultanță specializată pe tot parcursul procesului de producție, soluții de colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele rețelei sale.


Compania a lansat, de asemenea, „LaDoiPași”, primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, care au astfel posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional din domeniul comerțului cu ridicata. Prin „LaDoiPași”, METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfășurării parteneriatului, aceștia păstrându-și independența financiară și administrativă.


Nu în ultimul rând, METRO România este primul comerciant care a dezvoltat o platformă ce oferă servicii de consultanță integrată pentru micile întreprinderi din domeniul ospitalier. Platforma „HoReCa Support&Partnership” oferă atât consultanță 360⁰ clienților HoReCa, cât și proiecte la cheie antreprenorilor care vor să înceapă o afacere în acestă zonă.


Acțiuni aniversare


“Clienții noștri vor fi cei care vor beneficia cu adevărat de anul aniversar și de toate inițiativele strategice aferente,” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Pe tot parcursul anului aniversar, ne vom întâmpina clienții, Partenerii noștri de încredere, cu numeroase surprize, prin care ne arătăm recunoștința”.


Totodată, cu ocazia aniversării, METRO Cash & Carry România va derula un program de recunoaștere a antreprenorilor care au contribuit la bunăstarea comunităților din care fac parte.


Pe de altă parte, site-ul www.50yearsmetro.com descrie în mod detaliat toate activitățile aniversare ale companiei METRO Cash & Carry. Această platformă de prezentare și comunicare descrie etape din istoricul companiei la nivel internațional și viziunea acesteia pentru următorii ani. O secțiune specială este dedicată clienților, angajaților și partenerilor companiei, ale căror povești oferă atât o imagine vie și emoționantă a ceea ce îi caracterizează pe proprietarii afacerilor independente, cât și o confirmare a importanței angajaților și a furnizorilor care adoptă o abordare antreprenorială.


METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 265.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 32 țări.


Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe:www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 23 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitești, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Noul șef al Auchan România, Frédéric Bellon, estimează pentru acest an creșterea cifrei de afaceri, în condițiile în care în primele luni valoarea vânzărilor este ușor în urcare față de perioada similară a anului trecut, pe fondul politicii de prețuri cu 25% mai mici care a fost implementată și în fostele magazine real.  "Am câștigat clienți, am vândut mai multe produse, iar valoare [...]
Marcile private ale ale retelelor de magazine Kaufland (K-Classic) si Lidl (Pilos) detineau o cota cumulata de 12% din volumul total al vanzarilor de lapte de consum ambalat la nivelul anului 2013, a afirmat Diana Scaunasu – Client Service Manager Consumer Panel Services la GfK Romania, in cadrul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 14-a. Potrivit datelor prezentate de Diana Scaunasu, obtinute prin intermediul studiului GfK Consumer Panel care monitorizeaza consumul bunurilor de larg [...]
Profi demareaza in acesta saptamana un program de cursuri gratuite de calificare in meseria de “lucrator in comert”.  Aproximativ 450 de femei aflate in cautarea unui loc de munca urmeaza sa beneficieze de acest proiect care va continua pana in octombrie 2015.“Am initiat programul ca sa oferim o sansa in plus femeilor din intreaga tara si totodata sa pregatim potentiali angajati care sa imbunatateasca nivelul servirii din magazinele noastre din ce in ce mai [...]
In ultimii patru ani risipa de alimente la nivel local a scazut de la 100 de kilograme pe cap de locuitor pana la 86 de kilograme, arata date ale InfoCons. Mai exact, circa 1,7 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual. Datele plaseaza Romania, una dintre cele mai sarace tari din UE – cu peste 40% din locuitori in pragul saraciei – pe un “onorabil” loc 10 dintr-un total de 27 de tari analizate anul trecut de catre Eurostat. Astfel, romanii arunca aproximativ 35% [...]
Universul de retail modern s-a imbogatit in luna februarie cu 14 magazine, formatul vedeta fiind supermarketul. Germanii de la Lidl sunt cap de afis pe lista celor mai expansivi jucatori cu 5 deschideri ale sale, fiind urmat de Profi cu 3 magazine, Carrefour Express si Kaufland cu cate 2 inaugurari fiecare, in timp ce Mega Image, sub brandul Shop&Go si Penny Market au marcat cate o noua locatie. Cu exceptia magazinului din Popesti-Leordeni, primul din aceasta localitate, Lidl a continuat [...]
(Comunicat) Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil și la cora Ploiești, începând cu 26 iulie 2017. Astfel, ploieștenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele preferate la ei acasă, printr-un singur click. Pe lângă Ploiești, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat până acum la București, Constanța, Cluj și Bacău. „Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem [...]
În acest context, indiferent care va fi decizia Tribunalului București unde se judecă speța, problema ridicată de acestă situație neconfortabilă pentru Carrefour rămâne: profitând de poziția pe care o dețin în raport cu furnizorii, retailerii s-au obișnuit să se “împrumute” gratuit de la producători și distribuitori plătind marfa chiar și la trei luni. “Noi lucrăm cu Carrefour de la înființare (de la intrarea Carrefou [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN