Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Fondată în 2002, unitatea de procesare a laptelui care apartine grupului Cris-Tim a beneficiat anul trecut de o investitie de de  675.000 de euro, materializata in dezvoltarea fermei de vaci de lapte, Eco-Ferm.


Legat de activitatea din domeniul procesarii laptelui, domnul Radu Timiș, Presedinte al Cris-Tim, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte ca ”produsele lactate cu marca Mândruța” vor fi din ce în ce mai prezente pe rafturile magazinelor.


Am ajuns, în acest moment, să procesăm cca 17 tone de lapte pe zi, dar avem un plan de dezvoltare care să ne ducă la o capacitate de prelucrare de până la 30 de tone de lapte, zilnic.


Totodată, pentru acest an, pregătim consumatorilor o surpiză în domeniul iaurturilor.” Domnul Radu Timiș a mai declarat că vânzările de lactate Mândruța au avut o permanentă tendință ascendentă, produsele putând fi cumpărate atât în magazinele Cris-Tim, cât și în rețele de retail.

Alte articole recomandate:

  Primul studiu QUDAL – QUality meDAL in Romania arata ca, in mintea consumatorilor romani, Borsec este apa minerala carbogazoasa nr.1 in ceea ce priveste calitatea, informeaza Magazinul Progresiv. Datorita acestui rezultat, brandul detinut de Romaqua Group are dreptul de a purta statusul QUDAL – No.1 in calitate si medalia de aur QUDAL -TOP QUality meDAL cu maximum cinci stele pentru calitate in categoria apa minerala carbogazoasa. Acesta este primul studiu QUDAL realizat [...]
În luna mai 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut la bovine și porcine, iar la ovine și caprine și pǎsǎri au scăzut. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la bovine, porcine și pǎsǎri și a scǎzut la ovine și caprine, iar greutatea în carcasǎ a acestora a crescut la bovine și [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate. România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va reglementa procedura de atestare a [...]
Potrivit unei informări trimisă la redacție de către APRIL, începând cu această săptămână, subsidiara din România a companiei CHR Hansen a devenit membru al asociației. Filiala Chr. Hansen din România și-a început activitatea în octombrie 2008, la Brașov. În timp am dezvoltat o rețea de distribuție care acoperă întreg teritoriul României și Republica Moldova. Compania furnizează culturi pentru industria lactatelor, enzime, [...]
(Autor: Prof. univ. dr. ing. Maria Turtoi UniversitateaDunărea de Jos din Galați) Amprenta de carbon este definită, în general, ca totalul emisiilor de gaze cu efect de seră produse direct sau indirect de o organizație, un eveniment, un produs sau o persoană sau sunt acumulate de-a lungul etapelor vieții unui produs. Evaluarea amprentei de carbon permite identificarea posibilităților de reducere a acestor emisii. Carbon footprint is generally defined as the total emissions [...]
Interdicția de a vinde lapte proaspăt atât pe piață cât și procesatorilor, în absența unui tanc de răcire prin care laptele proaspăt să fi trecut, îi determină pe micii fermieri din zona Turzii să re-inventeze vânzarea laptelui după varianta „din casă în casă”. Dupa cum se stie, de la 1 ianuarie 2014, producătorii de lapte nu mai pot comercializa pe piațălapte proaspăt dacă nu au un tanc de răcire prin care produsul proaspăt muls să fi [...]
Carrefour România deschide joi primul hipermarket al rețelei din Târgu Jiu, în cadrul centrului comercial Shopping City Târgu Jiu dezvoltat de fondul de investiții NEPI, și ajunge la o rețea de 27 de magazine sub acest format. Carrefour Târgu Jiu, cu o suprafață de vânzare de 7.500 de metri pătrați și 1.000 de locuri de parcare, are 230 de angajați și va comercializa aproximativ 50.000 de produse. În septembrie, Carrefour a mai inaugurat un hipermarket [...]
Înghețata Cremosso, fabricată de producătorul internațional Ledo în Croația în colaborare cu Danone România (companie care deține brandul), a ajuns în șase rețele de magazine printre care și Carrefour, Kaufland, Metro sau Selgros, conform unor surse din cadrul producătorului. „Iaurturile Cremosso sunt produse de Danone în București. Pentru înghețată am ales să colaborăm cu un partener specializat în această industrie și am ales producătorul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN