Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei.


Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de whiskey este putin peste 1%. ATELIER SAPTE a gandit strategia de comunicare, executiile creative ale campaniei de imagine, creatia si productia materialelor de comunicare ale activarii in-store, si a coordonat continutul de pe pagina de Facebook. La realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii distribuitorului Tullamore D.E.W. din Romania, Alexandrion Grup si Grup Sapte care s-a ocupat de partea de field marketing a activarilor in-store.


Studiul din care au fost extrase datele cercetarii a vizat anul 2012 si a fost facut public, de catre reprezentantii departamentului de marketing al companiei Alexandrion Group, distribuitorul brandulului Tullamore D.E.W. in Romania in 2013. Conform AC Nielsen (analiza facuta pe universul Modern Trade, Traditional Trade si Horeca), in 2012 piata de Irish Whiskey reprezinta in Volume Market Share 1.3% din piata de whisky din Romania. Prin aceasta campanie, compania isi propune ca 1 din 100 romani sa devina consumatori de Tullamore D.E.W.


Mesajul campaniei este promovat si pe pagina de Facebook Tullamore D.E.W. Tot acolo participantii la promotia „1 in 100 Ready for any challenge” din magazine se care se inscriu in aplicatia „Decopera muzica premiilor Tullamore D.E.W.” sunt rasplatiti cu premii garantate, avand sanse si la tragerea la sorti pentru excursia la Dublin si cele trei chitare electrice.


In hipermarketuri, promotia „1 in 100 Ready for any challenge” se deruleaza in perioada 20 februarie – 31 martie si este comunicata atat prin materiale de vizibilitate la raft si branding de plasari speciale, cat si cu ajutorul hostesselor special instruite. La achizitia unei sticle de Tullamore D.E.W., clientii pot castiga o muzicuta de buzunar, o basca irlandeza, un set de doua pahare sau un tricou Irish. De asemenea, pentru perioada mai – septembrie sunt pregatite o serie de actiuni specifice in HoReCa.

Alte articole recomandate:

Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
Rețeaua de magazine Auchan din România aproape s-a triplat după preluarea Real (de la 11 la 31 de unități). Afacerile grupului francez Auchan au crescut în prima jumătate a acestui an cu 83%, la aproape 1,9 mld. lei (424 mil. euro) după integrarea celor 20 de hipermarketuri Real, potrivit datelor publice. Astfel, businessul retailerului francez a avansat cu 83% în contextul în care numărul de magazine aproape s-a triplat, de la 11 la 31. Până la [...]
Retailerii moderni au fost activi și în luna mai, fiind deschise 14 magazine noi. În ceea ce privește formatul, în această lună, magazinele de proximitate au câștigat teren. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată pentru a doua lună consecutiv de Profi, care a inaugurat 7 unități comerciale. Pe locul al doilea se situează Mega Image, cu 6 magazine deschise, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour Express, cu o unitate [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
Retailerul belgian Mega Image a deschis săptămâna trecută magazinul de la parterul clădirii de birouri Bucharest One dezvoltată de compania Globalworth, fondată și condusă de omul de afaceri grec Ioannis Papalekas.    Acesta este magazinul cu numărul 442 al rețelei de supermarketuri.  Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul rețelei, este situat pe strada Barbu Văcărescu, lângă stația de metrou Aure [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]
Polițiștii fac 16 percheziții în București și trei județe, la persoane și firme suspectate de evaziune de peste 1,3 milioane de euro, fiind vizat un mare distribuitor de legume și fructe care ar fi achiziționat produse prin firme fantomă, iar acestea au fost vândute prin marile lanțuri de magazine. Bottom of Form Anchetatorii au descins, joi dimineață, la sediile a nouă societăți comerciale și la locuințele a șapte persoane, din București și județele Constanța, Prahova și Ilfov, [...]
Surprinzator, un supermarket poate avea o oferta de pret mai avantajoasa in cazul unui cos de cumparaturi cu produse alimentare de baza decat un magazin de tip hard discount, potrivit studiului Consumer Basket realizat de compania de monitorizare Hiper Com, si citatd e Wall Street. Cosul de cumparaturi analizat cuprinde 11 alimente de baza: apa minerala 1 l, faina 1 kg, faina de porumb 1 kg, zahar 1 kg, ulei floarea soarelui 1 l, orez 1 kg, lapte 1 l, margarina 1 kg, telemea 1 kg, piept [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN