Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei.


Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de whiskey este putin peste 1%. ATELIER SAPTE a gandit strategia de comunicare, executiile creative ale campaniei de imagine, creatia si productia materialelor de comunicare ale activarii in-store, si a coordonat continutul de pe pagina de Facebook. La realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii distribuitorului Tullamore D.E.W. din Romania, Alexandrion Grup si Grup Sapte care s-a ocupat de partea de field marketing a activarilor in-store.


Studiul din care au fost extrase datele cercetarii a vizat anul 2012 si a fost facut public, de catre reprezentantii departamentului de marketing al companiei Alexandrion Group, distribuitorul brandulului Tullamore D.E.W. in Romania in 2013. Conform AC Nielsen (analiza facuta pe universul Modern Trade, Traditional Trade si Horeca), in 2012 piata de Irish Whiskey reprezinta in Volume Market Share 1.3% din piata de whisky din Romania. Prin aceasta campanie, compania isi propune ca 1 din 100 romani sa devina consumatori de Tullamore D.E.W.


Mesajul campaniei este promovat si pe pagina de Facebook Tullamore D.E.W. Tot acolo participantii la promotia „1 in 100 Ready for any challenge” din magazine se care se inscriu in aplicatia „Decopera muzica premiilor Tullamore D.E.W.” sunt rasplatiti cu premii garantate, avand sanse si la tragerea la sorti pentru excursia la Dublin si cele trei chitare electrice.


In hipermarketuri, promotia „1 in 100 Ready for any challenge” se deruleaza in perioada 20 februarie – 31 martie si este comunicata atat prin materiale de vizibilitate la raft si branding de plasari speciale, cat si cu ajutorul hostesselor special instruite. La achizitia unei sticle de Tullamore D.E.W., clientii pot castiga o muzicuta de buzunar, o basca irlandeza, un set de doua pahare sau un tricou Irish. De asemenea, pentru perioada mai – septembrie sunt pregatite o serie de actiuni specifice in HoReCa.

Alte articole recomandate:

Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa [...]
Cu o valoare a vânzărilor anuale de aproximativ 1,2 miliarde de euro în 2012, categoria mărcilor proprii deținute de lanțurile de supermarketuri și hypermarketuri (numite și mărci private) devine din ce în ce mai importantă pe piața de retail. Astfel, conform unui studiu GfK realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național, de 2.200 de gospodării, numai în prima jumătate a anului 2012, 9 din 10 gospodării au achiziționat cel puțin o dată [...]
Selgros România l-a promovat în funcția de CFO pe Herwig Arvay (Foto stânga) care, anterior, era responsabil de auditul intern al companiei. El este noul membru din board-ul de conducere al rețelei de magazine cash&carry, alături de Alexandru Vlad - în funcția de CEO – și Dorin Iordăchescu, aflat la conducerea departamentelor Achiziții, Marketing și Logistică, noteaza Progresiv. Noua structură de conducere a fost stabilită după retrager [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
Încă un retailer de prestigiu va participa la EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, eveniment care va avea loc în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, putând nominaliza aici compania PROFI România.   Conform unei informări a companiei, lantul de retail PROFI a încheiat [...]
Mai multe asociații au depus plângere joi în Franța împotriva grupului de mare distribuție Auchan pentru practici comerciale înșelătoare, la un an de la catastrofa de la Rana Plaza, în Bangladesh, relatează AFP. Această plângere adresată Parchetului din Lille (nord) de către asociațiile Sherpa, Peuples Solidaires Ethique se fondează pe angajamentele etice ale Auchan privind respectarea dreptului muncii. “Plângerea a plecat ieri (miercuri) seara [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN