Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei.


Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de whiskey este putin peste 1%. ATELIER SAPTE a gandit strategia de comunicare, executiile creative ale campaniei de imagine, creatia si productia materialelor de comunicare ale activarii in-store, si a coordonat continutul de pe pagina de Facebook. La realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii distribuitorului Tullamore D.E.W. din Romania, Alexandrion Grup si Grup Sapte care s-a ocupat de partea de field marketing a activarilor in-store.


Studiul din care au fost extrase datele cercetarii a vizat anul 2012 si a fost facut public, de catre reprezentantii departamentului de marketing al companiei Alexandrion Group, distribuitorul brandulului Tullamore D.E.W. in Romania in 2013. Conform AC Nielsen (analiza facuta pe universul Modern Trade, Traditional Trade si Horeca), in 2012 piata de Irish Whiskey reprezinta in Volume Market Share 1.3% din piata de whisky din Romania. Prin aceasta campanie, compania isi propune ca 1 din 100 romani sa devina consumatori de Tullamore D.E.W.


Mesajul campaniei este promovat si pe pagina de Facebook Tullamore D.E.W. Tot acolo participantii la promotia „1 in 100 Ready for any challenge” din magazine se care se inscriu in aplicatia „Decopera muzica premiilor Tullamore D.E.W.” sunt rasplatiti cu premii garantate, avand sanse si la tragerea la sorti pentru excursia la Dublin si cele trei chitare electrice.


In hipermarketuri, promotia „1 in 100 Ready for any challenge” se deruleaza in perioada 20 februarie – 31 martie si este comunicata atat prin materiale de vizibilitate la raft si branding de plasari speciale, cat si cu ajutorul hostesselor special instruite. La achizitia unei sticle de Tullamore D.E.W., clientii pot castiga o muzicuta de buzunar, o basca irlandeza, un set de doua pahare sau un tricou Irish. De asemenea, pentru perioada mai – septembrie sunt pregatite o serie de actiuni specifice in HoReCa.

Alte articole recomandate:

Universul de retail modern s-a imbogatit in luna februarie cu 14 magazine, formatul vedeta fiind supermarketul. Germanii de la Lidl sunt cap de afis pe lista celor mai expansivi jucatori cu 5 deschideri ale sale, fiind urmat de Profi cu 3 magazine, Carrefour Express si Kaufland cu cate 2 inaugurari fiecare, in timp ce Mega Image, sub brandul Shop&Go si Penny Market au marcat cate o noua locatie. Cu exceptia magazinului din Popesti-Leordeni, primul din aceasta localitate, Lidl a continuat [...]
Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in [...]
Potrivit INSSE, vânzările de alimente au crescut în august cu doar 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai slab avans din ultimele 20 de luni. Per ansamblu, cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în cea de-a opta lună din an cu 12,6% în serie brută. Avansul a fost susținut de vânzările de bunuri nealimentare (plus 17,5%) și de carburanți (15,1%).  Anul trecut vânzările de alimente [...]
Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv. Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni. Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2. Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
Privit ca o modalitate de curățare a trupului, dar și a sufletului, Postul Paștelui este practicat de peste 30% dintre persoanele intervievate în cel mai recent studiu realizat de către MEDNET Marketing Research Center. În acest context, 27,1% dintre respondenți postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce doar 4,5% respectă integral Postul Paștelui. Ca tendință, cei mai mulți dintre orășenii [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN