Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în rețelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount și în comerțul tradițional, o sumă similară cu cea din 2012, într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc.


Pentru acest an analiștii companiei de cercetare de piață PMR estimează un avans al vânzărilor din retailul cu dominanță alimentară, însă acesta va veni doar ca urmare a creșterilor de preț, nu ca urmare a revenirii apetitului de consum.


 „Ne așteptăm ca vânzările din retailul cu dominanță alimentară să crească în 2014 și 2015 în țările din Europa Centrală și de Est. Cea mai accelerată rată de creștere o vor avea piețele din Rusia și Ucraina, urmate de cele din România și Bulgaria. La polul opus, în Cehia și Ungaria vânzările din retailul cu dominanță alimentară vor stagna“, spun analiștii PMR. Ei precizează însă că vânzările vor crește ca urmare a scumpirilor, apetitul de consum urmând a stagna în cel mai bun caz în toate piețele din regiune. Mai multe, pe www.zf.ro


 


 

Alte articole recomandate:

Consiliul Concurenței a declanșat o nouă investigație privind posibila încălcare a regulilor de concurență în retailul alimentar din România, care vizează lanțurile de hypermarketuri (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland) , firma Trident Trans Tex și furnizori ai acestora. În cadul investigației, autoritatea a efectuat inspecții inopinate la retaileri și furnizori. „Am finalizat recent o investigație de mare amploare în acest domeniu ale cărei rezultate le vom [...]
Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deține o rețea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012. În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, [...]
Mondelez, care importă ciocolata Milka și Poiana, s-a apropiat la mai puțin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piața dulciurilor. Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu același nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana și Milka, dar și cafeaua Jacobs, și-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de [...]
Comerțul tradițional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu rețelele internaționale, care au reușit în mai puțin de șapte ani să mânânce 16% din cota de piață a micilor chioșcari, a alimentarelor și magazinelor de la parterul blocurilor.   Astfel, după primele luni din 2015 lanțurile de hi­per­marketuri, super­mar­keturi și celelalte re­țe­le moderne înclina­seră balanța comerțului în favoarea lor, cu o cotă de piață de [...]
Marile rețele de magazine se apropie de limita expansiunii organice, în condițiile în care, per ansamblu, planurile acestora prevăd tot mai puține inaugurări de la un an la altul. Pe de altă parte, focusul pe preț și intensificarea competiției cer renunțarea la locații neprofitabile, astfel că vom asista în continuare atât la închideri de magazine, cât și la tranzacții noi care vor diminua numărul retailerilor [...]
eMag, liderul pieței locale de retail online, care a lansat în vara anului trecut în parteneriat cu lanțul Mega Image un supermarket online, a extins ieri în tot Bucureștiul livrările de produse refrigerate și congelate, conform datelor de pe pagina web a companiei.   Anterior, eMag livra acest tip de produse doar în sectoarele 2 și 6. eMag a pregătit timp de un an și jumătate lansarea supermarketului online, inițial compania livrând produse din [...]
Cumparatorii au facut in aceasta saptamana cunostinta cu patru noi magazine PROFI la Slatina, Braila si Constanta.   Magazinul din Slatina, judetul Olt, s-a deschis pe Str.Serg.Mj.Dorobantu Constantin nr. 9, in cartierul  Progresul. Functioneaza in format City si are o suprafata totala de 350 mp din care sala de vanzari ocupa 210 mp. La Braila noul PROFI se află pe Aleea Cutezatorilor nr.5, in Complexul Hipodrom. Acesta functioneaza in format Standard, cu o suprafata totala de 533 [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN