Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în rețelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount și în comerțul tradițional, o sumă similară cu cea din 2012, într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc.


Pentru acest an analiștii companiei de cercetare de piață PMR estimează un avans al vânzărilor din retailul cu dominanță alimentară, însă acesta va veni doar ca urmare a creșterilor de preț, nu ca urmare a revenirii apetitului de consum.


 „Ne așteptăm ca vânzările din retailul cu dominanță alimentară să crească în 2014 și 2015 în țările din Europa Centrală și de Est. Cea mai accelerată rată de creștere o vor avea piețele din Rusia și Ucraina, urmate de cele din România și Bulgaria. La polul opus, în Cehia și Ungaria vânzările din retailul cu dominanță alimentară vor stagna“, spun analiștii PMR. Ei precizează însă că vânzările vor crește ca urmare a scumpirilor, apetitul de consum urmând a stagna în cel mai bun caz în toate piețele din regiune. Mai multe, pe www.zf.ro


 


 

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Cu o valoare a vânzărilor anuale de aproximativ 1,2 miliarde de euro în 2012, categoria mărcilor proprii deținute de lanțurile de supermarketuri și hypermarketuri (numite și mărci private) devine din ce în ce mai importantă pe piața de retail. Astfel, conform unui studiu GfK realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național, de 2.200 de gospodării, numai în prima jumătate a anului 2012, 9 din 10 gospodării au achiziționat cel puțin o dată [...]
Gigantul fast-food american Burger King a incheiat un acord pentru cumpararea lantului canadian de cafenele Tim Hortons in schimbul sumei de 11,4 miliarde de dolari. Astfel, compania a confirmat intentia de a-si muta sediul in Canada pentru a beneficia de taxe mai scazute. Investitorii Tim Hortons vor primi 65,50 dolari canadieni pe actiune in numerar si o participatie de 0,8025 dolari canadieni pentru fiecare actiune detinuta in compania rezultata in urma fuziunii celor doua companii, [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]
Retailerul Mega Image, parte a grupului Belgian Delhaize, va deschide saptamana aceasta patru noi magazine in Bucuresti si Constanta. Magazinele din Constanta vor avea o suprafata totala de vanzare de circa 185 mp, in timp ce locatiile din Capitala vor ocupa un spatiu total de vanzare de peste 200 mp. In prezent, Mega Image detine o retea de 350 de magazine pe plan local.   Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea de magazine in [...]
Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN