Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în rețelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount și în comerțul tradițional, o sumă similară cu cea din 2012, într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc.


Pentru acest an analiștii companiei de cercetare de piață PMR estimează un avans al vânzărilor din retailul cu dominanță alimentară, însă acesta va veni doar ca urmare a creșterilor de preț, nu ca urmare a revenirii apetitului de consum.


 „Ne așteptăm ca vânzările din retailul cu dominanță alimentară să crească în 2014 și 2015 în țările din Europa Centrală și de Est. Cea mai accelerată rată de creștere o vor avea piețele din Rusia și Ucraina, urmate de cele din România și Bulgaria. La polul opus, în Cehia și Ungaria vânzările din retailul cu dominanță alimentară vor stagna“, spun analiștii PMR. Ei precizează însă că vânzările vor crește ca urmare a scumpirilor, apetitul de consum urmând a stagna în cel mai bun caz în toate piețele din regiune. Mai multe, pe www.zf.ro


 


 

Alte articole recomandate:

GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]
Producătorii acuză retailul de majorarea total inoportuna a preturilor la produsele alimentare, reacționând imediat, după ce, săptămâna trecută, marile rețele de hipermarketuri au chemat la renegocieri furnizorii români de alimente.   Ultimele evenimente de pe piața românească indică faptul că reducerea TVA la toate alimentele, de la 1 iunie, departe de a fi o cale de a-i multumi pe toti participantii – producatori, magazine, consumatori [...]
Ipoteza intrarii Tesco in Romania in viitorul apropiat a fost infirmata recent, in mod indirect, de catre oficialii grupului britanic: intr-o prezentare in fata actionarilor din februarie 2014 se mentioneaza ca „Tesco si-a dezactivat toate planurile de investitii noi in Europa, concentrandu-se in prezent pe investitiile foarte profitabile din Coreea, Malaiezia si Thailanda”. Focusul pe pietele emergente din Asia este demonstrat de acordul de joint-venture semnat recent cu Trent [...]
Brandul de bere artizanală Sikaru, lansat anul trecut de un fost executiv al francezilor de la Carrefour, a ajuns deja să fie listat în trei rețele internaționale - Carrefour, Auchan și Mega Image - cu afaceri cumulate de 2,5 mld. euro.   „Ne-am listat recent și în Mega Image și în Auchan. În rețeaua Mega Image suntem prezenți în circa 85 de magazine (dintr-un total de peste 430 - n. red.), iar în Auchan suntem în aproape toa [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]
Retailerul german Kaufland isi continua planurile de expansiune si inaugureaza joi, 11 septembrie, cel de-al 96-lea hypermarket din retea in municipiul Vatra Dornei, judetul Suceava, informează Magazin Progresiv. Kaufland Vatra Dornei este situat pe strada 22 Decembrie, numarul 24, pe locul unei foste fabrici de prelucrare a lemnului. Retailerul a cumparat terenul de 1,3 ha de la producatorul de cherestea Regnafor, valoarea tranzactiei fiind de 3,1 milioane lei (690.000 euro). De la inceputul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN