Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Rewe a implementat la începutul acestei săptămâni schema de loialitate Payback în peste 3.000 de magazine, dar și online. Aderarea la programul Payback îi va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumpărători din diferite grupuri socio-demografice înrolați deja în sistem. Decizia este eficientă și din punct de vedere costuri, necompârandu-se cu bugetul necesar construcției unui program propriu de loialitate de la zero.


 


Este pentru prima dată când Rewe Germania implementează un astfel de program, deși anterior ei au mai participat la nivel regional la testarea diverselor scheme de loialitate. În timpul ăsta, competitorul lor principal, lanțul de magazine Edeka, este membru al programului german card multi-partner.


În alte țări, cum este Austria, grupul Rewe folosește cu succes cardurile Billa Vorteilscard de mai mulți ani, asigurând clienților diferite servicii precum bonusuri personalizate, prețuri preferențiale la anumite produse, reduceri pentru vacanțe și retrageri de numerar fără comision. Pentru a gestiona acest sistem Rewe a introdus în magazinele sale puncte de servicii. Astfel, participanții primesc puncte pentru fiecare 2 euro cheltuiți, dar pot beneficia și de alte promoții.


Payback este cel mai popular program de fidelizare în retailul german și a fost lansat de compania Payback GmbH în anul 2000. În sectorul alimentar, acest program de fidelizare a fost folosit până acum doar de lanțul Real și de retailerul specializat dm.


Grupul Rewe se numără printre liderii europeni în comerțul alimentar, fiind prezent în 13 țări europene, precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Rusia, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Lituania, Letonia, Slovacia, România și Croatia. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014, ”Finanțare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”, din zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, va marca debutul campaniei inițiată de infoALIMENT și destinată în egală măsură procesatorilor și consumatorilor, intitulată ”Hrănește-te cuMINTE, alege [...]
Miniștrii agriculturii din Europa de Est se vor reuni la Chișinău, în 23 ianuarie 2014, în cadrul Conferinței miniștrilor agriculturii din statele Parteneriatului Estic. România va reprezentată de Daniel Constantin, ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. La eveniment vor mai participa miniștrii responsabili pentru agricultură din statele membre ale UE, Republica Armenia, Republica Azerbaidjan, Republica Belarus, Georgia, Republica Moldova și Ucraina și reprezentanți ai [...]
Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a trei noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în orașul Giurgiu: Express Sigma Centru, Express Sigma Șoseaua Alexandriei și Express Sigma Calea București. În acest moment, rețeaua numără 64 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brasov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu și 50 în București și Ilfov. Conceptul [...]
Congresul Mondial 2015 pentru Băuturi Răcoritoare, Zenith International are ca temă pentru această ediție”Setea pentru Schimbare”, iar programul său include participarea unor jucători globali cum sunt Coca-Cola, Pepsico, Takling Rain și Asociația Americană a Producătorilor de Băuturi Răcoritoare, informează Food Navigator. Programat pentru perioada 17-19 martie 2015 în Dubai, programul include perspective regionale și globale de piață, plus un accent [...]
Salonul Indagra Food și-a început manifestările, concomitent cu cele ale târgului Indagra și al saloanelor All-Pack și ExpoDrink. Înainte de tăierea panglicii inaugurale, președintele Iohanis a declarat de la tribuna amenajată pe platoul din fața pavilionului central:   ”Este un cadru potrivit pentru a vorbi despre agroindustria românească și parcursul ei de viitor. Aș porni de la ceea ce consider a fi paradoxuril [...]
Ediția de primăvară a Târgului Național al Mierii va avea loc în perioada 20 martie - 22 martie, in Capitala, un eveniment care s-a dovedit de fiecare dată un sprijin deosebit adus promovării produselor apicole și apiculturii românești. Vă invităm să participați ca expozanți sau vizitatori și la această ediție a târgului, un eveniment dedicat tuturor iubitorilor albinei, fie ei apicultori sau consumatori de produse apicole. EDIȚIA DE [...]
Miercuri, 3 iunie, ora 9, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în prezența numeroșilor participanți, au început lucrările EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, care s-a desfășurat sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas.   3 iunie: Ședința generală    Ședința generală din ziua de 3 iunie, care s-a desfășurat sub [...]
Echipa de management Danone România are un nou membru începând cu decembrie 2013, după preluarea de către Roxana Tisăianu a poziției de Director Comercial România și Director de Dezvoltare Moldova și Țările Adriatice. Roxana va raporta către Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est. “Mă bucur să revin în România după o experiență internațională care mi-a oferit o perspectivă proaspătă asupra practicilor din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN