Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Rewe a implementat la începutul acestei săptămâni schema de loialitate Payback în peste 3.000 de magazine, dar și online. Aderarea la programul Payback îi va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumpărători din diferite grupuri socio-demografice înrolați deja în sistem. Decizia este eficientă și din punct de vedere costuri, necompârandu-se cu bugetul necesar construcției unui program propriu de loialitate de la zero.


 


Este pentru prima dată când Rewe Germania implementează un astfel de program, deși anterior ei au mai participat la nivel regional la testarea diverselor scheme de loialitate. În timpul ăsta, competitorul lor principal, lanțul de magazine Edeka, este membru al programului german card multi-partner.


În alte țări, cum este Austria, grupul Rewe folosește cu succes cardurile Billa Vorteilscard de mai mulți ani, asigurând clienților diferite servicii precum bonusuri personalizate, prețuri preferențiale la anumite produse, reduceri pentru vacanțe și retrageri de numerar fără comision. Pentru a gestiona acest sistem Rewe a introdus în magazinele sale puncte de servicii. Astfel, participanții primesc puncte pentru fiecare 2 euro cheltuiți, dar pot beneficia și de alte promoții.


Payback este cel mai popular program de fidelizare în retailul german și a fost lansat de compania Payback GmbH în anul 2000. În sectorul alimentar, acest program de fidelizare a fost folosit până acum doar de lanțul Real și de retailerul specializat dm.


Grupul Rewe se numără printre liderii europeni în comerțul alimentar, fiind prezent în 13 țări europene, precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Rusia, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Lituania, Letonia, Slovacia, România și Croatia. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Șase ore a durat ieri ședința-maraton pe care reprezentanții Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) au avut-o ieri, la sediul instituției, cu reprezentanții asociațiilor profesionale. Fermierii au avut posibilitatea de a-și prezenta propunerile pentru Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014-2020, sugestii ce vor fi transmise la Bruxelles pe 15 martie. Reprezentanții producătorilor agricoli au avut ocazia să [...]
Gestionarea deșeurilor nu este, sau nu ar trebui să fie doar o noțiune abstractă sau un motiv de acțiune punctuală, bună de afișat în cadrul unor capanii de imagine și atât. Ea trebuie să devină o parte consistentă a ansamblului de măsuri pe care, atât guvernul, cât și întreaga societate, trebuie să le întreprindă pentru prezervarea mediului dar, mai ales, pentru trecerea treptată la o economie durabilă. Pornind de la aceste [...]
Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daniel Constantin, consideră că deblocarea pieței chineze pentru exporturile de bovine și carne de porc se va materializa în zilele următoare, după vizita omologului său chinez 'pe teren', la ferme și unități de procesare, însă, în egală măsură, alături de exporturi, rămân importante investițiile în zona de producție. 'După această vizită, în care domnul ministru (ministrul chinez al Agriculturii - n.r.) va avea [...]
EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, care s-a desfășurat în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov și-a confirmat statutul de moment de maximă importanță pentru sectoarele vizate dar și pentru întreaga agroindustrie românească. Afirmația este dovedită din plin de mesajele pe care organizatorii (Agenția infoGROUP și revistele Fabrica de Lapte și Fabrica de Carne), le-au primit de [...]
(Comunicat) Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse “Cumpară Informat”.   Lansarea are loc luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, [...]
Desfășurată sub genericul ”Vino și vezi ultimele tendințe și inovații”, ediția din acest an a celei mai mari expoziții dedicată Industriei alimentare din lume, se va axa pe agro-food, food retail și catering, la standuri fiind așteptate să expună cca 6.000 de companii din absolut toate ramurile. Un spațiu extins va fi rezervat secțiunii ”Food innovation”, iar simpozioanele care vor fi organizate vor avea ca temă [...]
Între 12 și 15 noiembrie, în Centrul Expozițional Romexpo, are loc cel mai important eveniment din industria ospitalității, Expoziția Internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante – ROMHOTEL.   Peste 70 de companii din cinci țări vor prezenta, pe parcursul a patru zile, o serie de produse și servicii specifice pieței de HORECA, precum și noutățile apărute într-un domeniu aflat în continuă schimbare și dezvoltare. ROMHOTEL [...]
Conglomeratul indian Bharti Group poartă discuții cu grupurile de distribuție Carrefour (Franța) și Aeon (Japonia) cu intenția de a înființa un joint venture cu unul dintre ele, după ce discuțiile cu grupul american Walmart au eșuat anul trecut, informează Financial Times citând două surse din apropierea discuțiilor. Marile companii străine de distribuție, Carrefour, Walmart și Tesco, au salutat decizia din 2012 a Guvernului indian de a liberaliza legislația privind investițiile [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN