Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Omul de afaceri Dioszegi Laszlo din Sfântu Gheorghe, proprietar al unei brut綖ii din ora, a început s vând pâine tradiional secuiasc din cartofi 槐 în Marea Britanie, unde 槐-a dechis recent o brut綖ie, el spunând c englezii apreciaz foarte mult acest produs.     


Dioszegi Laszlo a declarat pentru Mediafax , c a deschis recent, al綟uri de un prieten, o brut綖ie în ora滾l Luton, aflat la aproape 35 de kilometri de Londra. Dioszegi a spus c ideea deschiderii brut綖iei a aparinut prietenului s綦 din Sfântu Gheorghe, dar care tr緅e演e de cinci ani la Londra.


"El a venit cu ideea s deschidem o brut綖ie la Londra, îns acolo preurile la chirii sunt foarte mari, astfel c am deschis brut綖ia în Luton, lâng aeroport, la circa 35 de kilometri de Londra. Pâinea o transport緆 zilnic la Londra 槐 o vindem în mai multe magazine", a afirmat Dioszegi. Omul de afaceri din Covasna mai spune c brut綖ia produce acum 300-400 de pâini pe zi, f綖 o reclam "prea mare".


"Am dus acolo un brutar din Sfântu Gheorghe. Înc nu putem vorbi despre o producie mare, dar sper c vom ajunge la cel puin 3.000-4.000 de pâini pe zi. Acum facem doar pâine tradiional secuiasc din cartofi, dar vom face 槐 franzele, avem cerere în acest sens, iar pe viitor 槐 pâine de secar, precum 槐 semialb", a mai afirmat Dioszegi Laszlo.


Potrivit acestuia, cei mai muli clieni sunt acum români 槐 maghiari stabilii în Anglia, dar au început 槐 englezii s cumpere pâinea secuiasc, pe care o apreciaz foarte mult. "Prietenul meu este un român din Sfântu Gheorghe 槐 astfel are cuno演ine printre români, iar eu, maghiar fiind, am cuno演ine între maghiarii din Londra, deci avem aceste dou grupuri de clientel, dar încetul cu încetul au început s cumpere 槐 englezii produsul nostru 槐 îl apreciaz foarte mult. Englezii spun c nu au mâncat o pâine a榮 de bun niciodat", a spus Dioszegi Laszlo.


Brut綖ia Diószegi din Sfântu Gheorghe a fost înfiinat în anul 1994, având atunci doi angajai. Acum, firma are 160 de angajai, zece cuptoare 槐 preia comenzi din zece judee din ar. Totodat, o dat pe s綯t緆ân export pâine 槐 pentru românii din Bergamo (Italia). Brut綖ia lui Dioszegi Laszlo are zece magazine proprii de prezentare.


Anul trecut, brut綖ia Diószegi a copt cea mai mare pâine tradiional cu cartofi din lume, de 96,6 kilograme, în 7 noiembrie 2013 World Record Academy omologând acest record la categoria "Pâine rustic". Mai multe, pe www.zf.ro


 

Alte articole recomandate:

În sezonul limonadelor, piața citricelor primește o lovitur ”f綖 noim”. Se pare c principalii importatori de citrice de pe piața intern au primit o lovitur puternic, astfel încât cantitțile de fructe au sc罳ut considerabil. În aceste condiții, l緆âile au ajuns s coste în unele magazine chiar și 13 lei kilogramul, informeaza Agrointel. Dezv緄uirea a fost f綷ut ieri sear de c綟re avocatul Pavel Abraham, [...]
Uniunea European face apel la Japonia s depun eforturi suplimentare pentru a elimina barierele comerciale în sectoarele auto 槐 al siguranei alimentare, în condiiile în care cele dou p綖i încep luni, la Tokyo, o nou rund de negocieri în vederea obinerii unui acord de liber-schimb, conform ageniei Kyodo, citata de Agerpres.             Pe lâng o list de a榮-numite bariere nontarifare transmis [...]
Iulian Stanciu (eMag) împreun cu ali doi antreprenori români vor s investeasc 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Her綼tr綦 deinut de Puiu Popoviciu 槐 Radu Dimofte, pentru a face o ber綖ie, scrie zf.ro. Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general 槐 unul dintre acionarii eMag, îm­pre­un cu Vlad Dumitru 槐 Ioana Iancu au închiriat cl緂ire [...]
Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Cre演erea Competitivit裻ii 槐 Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]
R綼punzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizat de Wall Street, reprezentanții Hochland au f綷ut o radiografie a anului trecut, opinând c în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Cramele Reca întâmpin S綖b綟orile de iarn cu o nou gam de vinuri roșii. Aceasta completeaz portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea s fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucur deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit s surprind prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumit Selene, dup întruchiparea [...]
În plin var și sub crunt arșiț, Heineken declanșeaz o nou campanie de comunicare și marketing derulat împreun cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iat ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul t綦? Ai auzit de ceasul care indic ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodat vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece reele din comerul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare înc exist, anali演ii 槐 executivii din pia vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în urm綟orii 5-7 ani. Dezvoltarea [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN