Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


 


 


INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).


 


Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică transparentă, concepută pentru a avea abilitatea unică de a imita îndeaproape calitățile preferate ale mațelor naturale, fără costurile și dificultățile pe care le implică folosirea celor din urmă.


 


Târgul IFFA a fost ales ca locație pentru a lansa această nouă linie de produs datorită interesului internațional pe care îl are această temă, atât pentru producători, cât și pentru consumatori.


 


Clear Choice™ reprezintă o alternativă industrială eficientă, sigură și dorită de producători atât din punct de vedere al controlului pe care îl au asupra produsului finit prin utilizarea acestei membrane, dar și datorită exceptionalei mușcături care este atât de caracteristică mațelor naturale.


 


Clear Choice™, creat având în minte atât consumatorii cât și producătorii, este un produs premium excepțional, care va aduce beneficii atât producătorilor, cât și consumatorilor, aceștia din urmă  neputând să observe diferența dintre membrana naturală și cea colagenică comestibilă, acesta fiind de fapt obiectivul principal al creării Clear Choice™.


 


 


 













INTERALLIS CHEMICALS SA



NITTA CASINGS INC



 



Mai multe detalii, mostre, suport tehnic puteți solicita la romania@interallis.com.

Alte articole recomandate:

(Autor: Ioan Serbanescu)  Consumul de pește a crescut simțitor, producătorii de pește-produse din pește realizând profituri din ce în ce mai mari. Însă, odată cu aceste realizări, producătorii trebuie să accepte și responsabilitățile pe care le au, în ceea ce privește protecția propriilor consumatori. Dacă percepția publicului este aceea că peștele reprezintă o componentă a alimentației sănătoase, producătorii trebuie să se asigure că acest lucru devine real numai [...]
Selgros a fost primul mare retailist care a reacționat, după ce, ieri, a fost anunțată că a fost amendată de Consilul Concurenței cu peste 11 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale.   După cum se afirmă în revista Fabrica de Carne, care a preluat un comunicat oficial, Consiliul Concurenței a amendat patru dintre cei mai importanți jucători din comerțul local – Metro Cash&Carry, Selgros, Mega Image și Real – cu 29 de milioane de euro [...]
(Mediafax) Senatul a adoptat Ordonanța de Urgență care stabilește majorarea accizei la carburant și schimbarea modului de calcul, introducerea impozitului pe construcții speciale sau majorarea redevențelor. La finalul anului trecut, după ce Guvernul a adoptat OUG, președintele Băsescu declara că nu va adopta Bugetul de stat pe 2014 dacă nu se renunță la majorarea accizei pentru benzină. Ulterior, președintele a semnat Bugetul, întrucât Guvernul a decis amânarea accizei cu [...]
Sectorul HoReCa a cunoscut o expansiune extraordinară, devenind în scurt timp o industrie de sine stătătoare care valorează miliarde de euro și care furnizează, an de an, noi și noi oportunități atât procesatorilor, cât și consumatorilor. Opțiunile sunt nelimitate atunci când vorbim de HoReCa, creativitatea fiind cuvântul-cheie ce caracterizează acest segment al industriei alimentare.   Sectorul Ho-Re-Ca și-a păstrat [...]
O companie britanica de lux ofera ocazia unui cadou unic de Sarbatori. VeryFirstTo vinde cei mai scumpi biscuiti din lume, dar care fac toti banii. Si nu bani putini, pentru ca un pachet debiscuiti costa nici mai mult nici mai putin decat 4 milioane de lire sterline. Insa, pachetul contine o supriza...deosebita!  “Nu exista glume in interiorul pachetului”, spun producatorii si au dreptate. In functie de optiunea cumparatorului, acesta gaseste inauntru, pe langa cei sase [...]
Prof. univ. dr. ing. Maria Turtoi, Universitatea Dunărea de Jos din Galați: La prima vedere, crema de vanilie este un desert banal, un component des folosit în prăjituri și torturi. La o analiză mai atentă este un aliment care are înglobată în el multă istorie datorită ingredientului de miros și aromă, vanilia și multă chimie, dacă ingredientul este vanilina. Utilizarea steviei ca înlocuitor de zahăr duce acest desert în rândul produselor cu valoa [...]
Schimbarea sistemului de etichetare în UE va afecta toate companiile de produse alimentare. Noul regulament de etichetare la produsele alimentare va intra în vigoare la sfârșitul anului viitor. O modificare importantă este reînnoirea etichetării nutriționale, care va deveni obligatorie, prin înlocuirea CZE (Cantitatea Zilnică Estimată) cu RIS (aportul de referință). David Praz, principalul consilier pe probleme de legislație alimentară de l [...]
Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN