Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deține o rețea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012. În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creștere ușoară, până la 955 milioane euro în 2011 și 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.


În 2013, Carrefour a mizat pe extinderea rețelei de magazine de proximitate Express, deschizând 38 de unități noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market și un magazin online. În prezent, Carrefour operează în România patru formate de magazine, cu un total de 165 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 61 magazine de proximitate Express și un magazin online. În decembrie anul trecut, Tribunalul București a aprobat cererea de intrare în insolvență a Carrefour România din partea unui furnizor care avea de recuperat de la retailer o datorie de circa 800.000 de lei. Ulterior, în ianuarie, Carrefour a obținut în instanță suspendarea temporară a procedurii de intrare în insolvență.


Grupul francez derulează activitățile din România prin intermediul a patru companii: Artima, Carrefour Property, Carrefour Merchandising și Carrefour Roumanie.


Prezent în peste 30 de țări cu aproape 10.000 de magazine, proprii și în franciză, Carrefour a raportat un profit operațional de 2,24 miliarde euro pentru anul trecut, în urcare cu 9,8% la cursuri valutare constante, datorită revigorării afacerilor din Franța. Vânzările, fără TVA, au crescut anul trecut cu 2% la cursuri valutare constante, la 74,88 miliarde euro. Mai multe, pe www.mediafax.ro


 

Alte articole recomandate:

Potrivit INSSE, in  luna  mai  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și  motociclete),  în  termeni  nominali, față  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie  brută cu 8,4%  și ca serie ajustat [...]
Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]
Profi a inaugurat primul sau magazin din Tandarei, cea de-a 122 localitate in care retailerul este prezent. Cu aceasta deschidere, reteaua Profi a ajuns la 251 de unitati comerciale, noteaza Progresiv. Noul magazin este amplasat pe Calea Bucuresti nr. 200, Tandarei, avand o suprafata de vanzare de 275 mp. Profi Tandarei functioneaza in format standard si este al treilea magazin al retailerului din judetul Ialomita, alte doua aflandu-se in Slobozia si Urziceni. Profi, detinut de fondul d [...]
Metro Cash & Carry Romania continua si anul aceasta programul  de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentatiei de produse cu aproximativ 30%.  Anul acesta retailerul adauga produse noi in sortimentul “De-ale noastre”, programul ajungand la o oferta de 45 de legume si fructe produse local. Printre noile articole se numara fructele de padure, ciupercile si broccoli. “Continuam sa investim in "De-ale noastre", un [...]
Neuhaus România, franciza unuia dintre cele mai scumpe branduri de ciocolată din lume, a închis magazinul din Bănea­sa Shopping City, singurul din România, potrivit datelor ZF. Reprezentanții companiei care au adus brandul în România nu au putut fi contactați până la închiderea ediției Ziarului financiar care a publicat stirea.   Magazinul din Băneasa Shopping City a fost primul deschis în România sub acest brand în urmă cu [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]
Vanzarile de alimente, bauturi si tutun au crescut in iulie, cu 11,4% ca serie bruta, fata de aceeasi luna a anului trecut, si cu 5% comparativ cu iunie, in timp ce vanzarile de produse nealimentare au inregistrat un avans de 8,7% si, respectiv, 3,5%, astfel ca afacerile din comertul cu amanuntul au inregistrat un plus de 6,3%. Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut, in serie bruta, cu 3% in iulie, raportat la luna similara a anului [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN