Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy, din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează. Schimbarea este reflectată atât la nivelul ambalajului, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru și va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome: portocale, mere, piersici, roșii și pere. Noul ambalaj PET transparent este mai ușor de folosit datorită formei și le oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea conținutul sticlei, dar și de a verifica cu ușurință calitatea produsului pe care îl consumă. Eticheta a suferit și ea modificări, are dimensiuni mai mari, pentru o mai bună vizibilitate a informațiilor relevante pentru consumatori.

„Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăți portofoliul de produse Cappy, în ceea ce privește caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerințele unei piețe în continuă mișcare și dezvoltarea de arome noi. Noua gamă Cappy completează portofoliul companiei Coca-Cola și îi consolidează poziția pe piața de băuturi din sucuri de fructe”, a declarat Andreea Drăgan, Marketing Activation Manager Juices România & Moldova, Coca-Cola România. Noua gamă va fi disponibilă la nivel național, în marile lanțuri de magazine, dar și în locațiile din comerțul tradițional. Lansarea noului sortiment de băuturi din sucuri de fructe Cappy este susținută de o campanie națională de comunicare, cu activări in-store, pe digital, social media și PR.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume și le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase și necarbogazoase. Portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Cappy, Georgia și Del Valle.

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și functionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filiala  The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company in Romania). Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Pentru ambalarea produselor lactate și, în special, pentru ambalarea brânzeturilor, unele dintre cele mai importante materiale sunt peliculele, acestea având atât proprietăți de barieră, cât și fiind pretabile la tipărirea de înaltă calitate, fapt care determină atractivitatea crescută a produselor. Produsele oferite de grupul Indevco, din Liban, pot fi o soluție pentru procesatorii care doresc rezolvarea problemelor de ambalare [...]
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]
Utilizarea etichetelor care oferă informații suplimentare privind țara de origine a cărnii și a animalului de la care provine aceasta, în afară de implicarea unor costuri suplimentare, poate deveni și un instrument de “luptă” în războiul economic, bazat cel mai adesea în ultimii ani pe zvonistică, ne-a declarat George Horoi, președintele grupului Agricola Bacău, unul dintre principalii producători de preparate din carne din țară. “Răspândirea unu [...]
Coca-Cola Romania anunta introducerea pe piata locala a unui ambalaj realizat in proportie de pana la 30% din plante. Noul ambalaj, realizat prin tehnologia PlantBottleTM, este folosit, incepand din luna iulie, pentru recipientele de 500 de ml de apa plata si carbogazoasa Dorna si Dorna Izvorul Alb. Dorna devine, astfel, prima apa minerala naturala din Romania distribuita intr-un ambalaj cu pana la 30% continut din plante. Ambalajul rezultat prin tehnologia PlantBottle™ este 100% [...]
,,Concursul Național Vin Bag-in-Box” are loc pentru cel de-al doilea an consecutiv, la inițiativa Azoc Star, partenerul oficial Smurfit Kappa Bag-in-Boxpentru Europa de Est (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova si Romania). Concursul va avea loc pe 26 februarie în incinta restuarantului La Mama - Ateneu, strada Strada Episcopiei, nr. 9 din capitală. Potrivit reprezentantului Azoc Star, Cătălin Costiniuc, prima ediție a acestui concurs a [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]
Wessling România a confirmat participarea la Meat & Milk 2016, evenimentul urmând să se desășoare în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.   Grupul de firme Wessling activează în 30 de orașe din Europa, precum și în China, oferind clienților [...]
  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN