Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy, din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează. Schimbarea este reflectată atât la nivelul ambalajului, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru și va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome: portocale, mere, piersici, roșii și pere. Noul ambalaj PET transparent este mai ușor de folosit datorită formei și le oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea conținutul sticlei, dar și de a verifica cu ușurință calitatea produsului pe care îl consumă. Eticheta a suferit și ea modificări, are dimensiuni mai mari, pentru o mai bună vizibilitate a informațiilor relevante pentru consumatori.

„Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăți portofoliul de produse Cappy, în ceea ce privește caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerințele unei piețe în continuă mișcare și dezvoltarea de arome noi. Noua gamă Cappy completează portofoliul companiei Coca-Cola și îi consolidează poziția pe piața de băuturi din sucuri de fructe”, a declarat Andreea Drăgan, Marketing Activation Manager Juices România & Moldova, Coca-Cola România. Noua gamă va fi disponibilă la nivel național, în marile lanțuri de magazine, dar și în locațiile din comerțul tradițional. Lansarea noului sortiment de băuturi din sucuri de fructe Cappy este susținută de o campanie națională de comunicare, cu activări in-store, pe digital, social media și PR.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume și le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase și necarbogazoase. Portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Cappy, Georgia și Del Valle.

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și functionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filiala  The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company in Romania). Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Ambalajul inteligent a avut un drum lung de străbătut, de la simplele indicații și până la pungile de pentru snack-uri care pot detecta șoferii corecți sau sticlele de bere care pot dansa pe muzică. Însă, tot mai multe companii investesc în etichete inteligente, pentru a conecta brandurile cu tehnologia. Piața globală va crește Având potențialul de a îmbunătăți logistica, de a aduna informații despre lanțul de [...]
Smurfit Kappa a deschis o fabrică Bag-in-Box de 28 milioane euro în Ibi, Spania, datorită cererii din regiune, informează Beveragedaily. Fabrica include un spațiu de prezentare și un centru de training, unde se vor produce robineții de plastic și pungile sub același acoperiș. Pascual Martinez, managerul general Smurfit Kappa, a declarat că această fabric este un pas mare în față pentru activitățile Bag-in-Box atât în interiorul [...]
Potrivit FoodPackaging, Venturi MAP Gaz Flushing Technology propune noi echipamente echipamente proiectate având la bază conceptul de convenience. Specialiștii evidențiază echipamentul de tăiere și decupaj Stand Alone, proiectat pentru a fi utilizat în combinație cu linii de termoformare, dar și ca un ”stand-alone”, fiind oferit într-o mare varietate de dimensiuni. Atunci când este utilizat în linie cu mașini de [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]
La selectarea peliculelor (filmelor) de ambalare (web substraturi) pentru EMAP, principalele caracteristici de luat în considerare sunt permeabilitatea față de gaze, rata de transmisie a vaporilor de apă, proprietățile mecanice, transparența, tipul de ambalaj și fiabilitatea de etanșare, se arată într-o analiză publicată de FoodProcessing. Filmele utilizate în mod tradițional, cum ar fi LDPE (polietilena de jo [...]
Industria ambalajelor evoluează în mod continuu. Preferințele consumatorilor se schimbă, durabilitatea este în creștere în importanță, iar proprietarii de brand sunt într-o continuă luptă pentru spațiul la raft. Există o concurență acerbă între retaileri și proprietarii de brand, ceea ce duce la un puternic accent pe eficiența costurilor. Dar, cum vor fi ambalajele afectate de evoluțiile și tendințele în curs [...]
Senatul și Adunarea deputaților din statul american California au adoptat o propunere de lege care vizează interzicerea folosirii pungilor din plastic în magazine începând de la 1 iulie 2015. Dacă guvernatorul democrat al acestui stat american, Jerry Brown, va promulga legea, votată la sfârșitul săptămânii trecute de ambele camere, California va deveni primul stat american care va interzice pungile din plastic în magazine. Pungile din plastic vor dispărea [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN