Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu toate dimensiunile de venituri, se adapteaza la cresterea pretului mancarii.


Cresterea pretului alimentelor nu afecteaza doar cheltuielile care privesc mancarea preparata in casa, ci si investitia in mancatul in oras (64% au raspuns ca ar ajusta acest cost), in activitati recreationale (44%) si in calatorii (39%), achizitia de haine noi (55%) si de snack-uri (45%), printre altele.


In ceea ce priveste schimbarile care afecteaza categoriile de alimente, 14% dintre respondenti au spus ca ar cumpara mai multe cereale la vrac (orez, faina) si 11% au spus ca s-ar aproviziona cu fructe si legume proaspete sau congelate. Mai bine de jumatate dintre respondenti au sugerat ca nu intentioneaza sa-si schimbe obiceiurile de cumparare in ceea ce priveste categoriile: produse lactate (68% dintre cei chestionati), carne (62%), alimente ambalate (55%), peste si fructe de mare (52%). In schimb, mai mult de 50% dintre respondenti ar reduce cheltuielile in privinta bomboanelor, prajiturilor si altor dulciuri (59%), chip-uri si alte snack-uri (60%), bauturilor carbogazoase (53%), bauturilor alcoolice (49%),a mancarurilor semipreparate (49%) si a mancarurilor anterior preparate si vandute in magazine mici (45%).


Marcile private si alimentele produse sub umbrela magazinului in care sunt expuse reprezinta echivalentul a 16% a cotei globale FMCG. Potrivit studiului Nielsen, in America de Nord (acolo unde prezenta marcilor private este impamantenita), 46% dintre respondenti au spus ca ar cumpara mai mult marci private cand preturile alimentelor ar creste, comparativ cu 7% dintre respondentii care ar creste frecventa cu care ar cumpara brand-uri locale. In tarile dezvoltate din Europa, 35% dintre respondenti au declarat ca ar cumpara mai multe marci private, comparativ cu 8% care ar cumpara mai multe brand-uri locale. (Mai multe, pe www.smark.ro)

Alte articole recomandate:

Uniunea Europeană (UE) ar putea pierde 6,7 miliarde de euro și peste 130.000 de locuri de muncă, în urma interdicțiilor la importurile de alimente din țările UE impuse de către Rusia, potrivit unei estimări a grupului bancar ING din Olanda. De asemenea, embargoul impus de Rusia nu îi va afecta doar pe exportatorii din UE, efectele măsurii dispuse de Moscova urmând să se extindă inclusiv până la nivelul furnizorilor acestora, relatează Bloomberg. UE a vândut [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
De-a lungul anului, numărul celor care consumă alcool variază, vârful fiind înregistrat în sezonul cald (aprilie – septembrie). Preferatele românilor sunt berea și vinul făcut în casă, a căror importanță în consumul de alcool se schimbă odată cu sezonul: berea este preferata verii, iar vinul se consumă mai ales în anotimpul rece. În perioada octombrie 2015 – martie 2016, cota de consum pentru vinul de casă s [...]
Reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% a majorat producția fiscalizată în industria de morărit și panificație la 225.000 tone în 10 luni, iar evaziunea fiscală din domeniu s-a diminuat cu 20 de procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. "Raportul pe 12 luni îl vom avea pe 15 octombrie, dar după 10 luni de la reducerea TVA l [...]
Industria globală a pâinii și produselor de panificație este de așteptat să depășească nivelul de 447 miliarde de dolari până în 2017, conform raportului Global Industry Analysts. Segmentul pâinii și rolelor de pâine reprezintă cel mai mare segment la nivel global, urmat de cel de patiserie/cofetărie. Creșterea cererii pentru pâine și produse de panificație este determinată, în principal, de schimbarea stilului de viață, consumatorii având la [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Afacerile cu spații destinate organizărilor de evenimente pentru companii reprezintă o piață încă mică, însă cu potențial important de dezvoltare, în condițiile în care anual în România apar noi astfel de locații, iar cererea din partea firmelor este din ce în ce mai mare.   150 de evenimente într-un an!   Spre exemplu, la începutul anului, Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău S.A. [...]
Consumer Report 2015 este al doilea studiu despre comportamentul consumatorilor romani, lansat de Starcom MediaVest. Studiul cumuleaza date din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom MediaVest Group si date puse la dispozitie de catre colaboratori SMG, precum Ivox sau Google, notează Iqads.   Despre rafinarea segmentarii, a importantei ei si despre SMG Experience Map, doamna Diana Ionel (Head of SMG [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN