Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul danez DSM a obținut, în sfârșit, Certificatul de Patentare Europeană EPO, pentru Maxilact Lctose-free dairy, după ani de așteptare, dosarul fiind depus încă din anul 2007!


Produsul este o enzimădin care a fost exclusă arylsulfatoza, o ”impuritate” care, ajunsă în produsele lactate, puteau modifica gustul, fie el natural, fie cel al aromelelor adăugate în procesul de producție, informează DairyReporter.


Prin obținerea acestei certificări de patent, DSM și-a asigurat exclusivitatea de producție care de care va beneficia până la 1 ianuarie 2032, fapt care va contribui substanțial la mărirea volumului de afaceri ale companiei.

Alte articole recomandate:

Avocatul Valeriu Stoica, care deține producătorul de vinuri Avincis împreună cu soția sa Cristiana, spune că în ultimii doi ani a existat o mutare a consumului de vin din HoReCa (hoteluri, restaurante), în retail, iar în aceste condiții se gândește să lanseze un brand dedicat acestui canal. Până acum vinurile care au ieșit din podgoria deținută de avocații Stoica la Drăgășani (județul Vâlcea) au ajuns doar în HoReCa.   „Din [...]
Referindu-se la efectele negative ale pieței negre de pe segmentul lactatelor, Bianca Scumpu, Group Brand Manager la Hochland Romania, a declarat pentru Magazinul Progresiv că: „Piata nefiscalizata este cel putin dubla din punct de vedere al volumului, fiind in acelasi timp o sursa de crestere a pietei fiscalizate, prin mutarea volumelor”. Opinia sa este confirmata si de Marius Bicu, Managing Partner al Unilact, o mica afacere de familie din comuna Unirea, judetul Alba. [...]
Piața uleiului de măsline va sări în acest an de 200 mil. lei după un avans de 20% față de 2014 și un plus de 33% față de 2013. Acest segment are de altfel cel mai puternic avans de pe piața de uleiuri și grăsimi, singurul care mai crește fiind untul. La polul opus se află uleiul vegetal și margarina.   Deși avansează cu 20% an la an, segmentul uleiului de măsline reprezintă mai puțin de 10% în totalul pieței, românii fiind în continuare orientați către produsele [...]
Participarea companiei Lantec Industries la Indagra 2014 a fost pe cat de consistenta, pe atat de benefica, noutatea prezentata la unul dintre standurile organizate, fiind Extractorul de esente, recomandat pentru procesarea oricarei plante tehnice sau aromatice dar, cu un plus pentru fabricarea uleiului de nuca, dupa cum ne-a declarat domnul Valentin Oprea, Director General. Toto domnia sa a declarat pentru infoALIMENT Magazin ca firma pe care o conduce poate livra echipamente pentru [...]
Concepută special pentru companiile de procesare a cărnii aflate la început de activitate, mașinile de împachetare prin înfoliere propuse de compania Marden Edwards se caracterizează prin fiabilitate și performanță, informează Meat & Powutry. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare. Echipamentele, [...]
Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie aproximativ 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume. La nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, ce [...]
(Agerprs) Comisia pentru agricultură din Camera Deputaților se află zilele acestea în județul Vrancea, locul unde astăzi va avea loc o ședință extraordinară a acestui for legislativ. Deplasarea în teritoriu a parlamentarilor va aduce și o dezbatere elaborată a Legii viei și vinului împreună cu cei mai importanți producători din această parte a țării, precum și cu reprezentanții organizațiilor profesionale și a [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN