Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Aura Alexa Ioan:


 


Romsys, în Top 3 al integratorilor de sistem din țară!


Interviu cu Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys


 


Romsys împlinește 20 de ani de activitate. Compania s-a impus în scurt timp drept unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii informatice, dovedind capacitate și experiență în conceperea și implementarea de soluții informatice și de comunicații complexe, pe o gamă variată de platforme software, hardware și de rețea, clasându-se în prezent  în Top 3 Integratori de Sistem din România. Ca o recunoaștere a prefesionalismului de care dau dovadă specialiștii Romsys, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin. Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys, ne-a vorbit despre pașii făcuți, în cei 20 de ani de activitate, spre acest succes de prestigiu al firmei.


 


Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, adică15 proiecte pe lună!


 


infoALIMEN Magazin: Care a fost drumul parcurs până acum și care au fost cele mai mari provocări depășite?


Răzvan Olteanu: Am evoluat continuu în acești 20 de ani, perioadă în care Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, ceea ce înseamnă, în medie, 15 proiecte de specialitate lunar. Multe dintre proiecte au fost premiere pe piața locală. În 1994, am fost primul integrator care a implementat un sistem core-banking în România, iar în 1995 am realizat implementarea Sistemului Național Medical de Urgență.


 


În 2000, peste 60 de universități din țară beneficiau de un sistem de management financiar implementat de Romsys, iar astăzi, în urma proiectului realizat pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului, cetățenii români au peste 30 de servicii electronice la dispoziție. În plus, recent, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin.


 


Punctul de inflexiune major al Romsys, în toată această perioadă, a fost la începutul anilor 2000, timp în care compania a înțeles necesitatea competențelor interne și a reușit la timp să le creeze, ieșind pe piață cu soluții proprii, capabile să aducă valoare adăugată însemnată. În foarte scurt timp, Romsys a devenit singurul integrator din România care are capabilități de livrare a proiectelor integrate în proporție de peste 70% pe seama acestor competențe. Mai mult, clienții preferă modelul de business Romsys, de tipul one-stop-shop, deoarece implică un singur partener, o singură negociere, astfel încât se pot evita riscuri suplimentare de implementare sau de natură juridică.


 


Romsys este membră a grupului austriac New Frontier Holding


 


infoAM: Care au fost principalele etape de dezvoltare?


R.O.: Cea mai importantă etapă de dezvoltare a început odată cu 2007, când Romsys a devenit membră a grupului austriac New Frontier Holding, un jucător relativ „tânăr” pe piața soluțiilor IT din Europa Centrală și de Est. După 2007, schimbările din interiorul Romsys au fost majore din toate punctele de vedere, board-ul Romsys a fost înlocuit în proporție de 70%, iar rezultatele nu au întârziat să apară.


 


infoAM: Cum ați reușit să captați încrederea partenerilor de afaceri?


R.O.: Un element relevant, care a contribuit la consolidarea și la creșterea business-ului Romsys, a fost și este gradul mare de retenție a clienților, indicator care pentru companie reprezintă principala măsură de satisfacție a partenerilor. Faptul că Romsys are în portofoliu o bază considerabilă de clienți fideli contează enorm atât pentru imaginea și cartea noastră de vizită, dar și pentru veniturile noastre. Păstrarea clientelei pe termen lung într-o țară ca România, unde lucrurile au fost și sunt atât de volatile și imprevizibile, reprezintă o performanță notabilă pentru parcursul companiei de 20 de ani.


 


„Avem un portofoliu semnificativ de clienți”


 


infoAM: Care sunt domeniile cărora se adresează serviciile Romsys și care sunt principalele coordonate de activitate?


R.O.: Romsys a derulat în cei 20 de ani de experiență, peste 3.500 de proiecte de succes în principalele sectoare ale economiei: financiar-bancar, utilități, telecomunicații, sectorul public, apărare și sănătate și nu în ultimul rând sectorul industriilor.


Pentru sectorul de industrie și producție, Romsys oferă soluții de infrastructură, soluții de comunicații, soluții software și soluții SAP. Referințele majore în industria alimentară și retail sunt: Cora România, Carrefour România, 7 spice (Vel Pitar), Ion Moș, Danone România, Kraft România, Coca-Cola, Nestle, Pepsi, Auchan, etc.


 


infoAm: Cum ați putea descrie echipa Romsys?


R.O.: Ne place să credem că suntem agili, că ne mișcăm cu discernământ, că suntem flexibili și avem imaginație. Cu siguranță, fără astfel de reflexe am fi supraviețuit greu sau am fi pus lacătul pe ușă.


 


infoAM: Care sunt performanțele economice dar și tehnic-profesionale la care a ajuns compania Romsys, după 20 de ani?


R.O.: Cifra de afaceri a companiei a variat interesant în ultimii ani, crescând de la 24,5 milioane euro în 2009 la 42 milioane euro în 2010 și la 64 milioane euro în 2011. Anii din urmă, 2012 și 2013, au adus o încetinire a acestei evoluții, până la 50-52 milioane euro. „Secretul” major al succesului nostru a fost încrederea acționarilor în managementul din România, libertatea de a decide pe plan local, ceea ce permite companiei un dinamism extraordinar, dinamism care se reflectă atât în interiorul Romsys, cât mai ales asupra afacerilor clienților.


 


infoAM: Care sunt proiectele de viitor?


R.O.: Pe lângă țintele și obiectivele de business clasice, compania urmărește o schimbare a modelului de business, prin anticiparea corectă a tendințelor pieței, care împing tot mai mult companiile către zona de digitalizare. În prezent, 60% dintre veniturile Romsys provin din vânzarea de soluții și servicii și, prin concentrarea tot mai mare pe soluțiile proprii, compania își propune să majoreze această pondere în cel mai scurt timp. De altfel, Romsys se află în plin proces de digitalizare și transformă o parte considerabilă din business în procese virtuale, online și digitale.


 


infoAM: Vă mulțumim!

Alte articole recomandate:

Setul testo 206-pH2 vă permite să măsurați sigur și eficient valoarea pH-ului și a temperaturii în medii semisolide. Este ideal pentru laboratoare, industria alimentară sau procesele de producție industrială. testo 206-pH2 este ideal pentru aplicații în medii semisolide, în special pentru măsurarea pH-ului în alimente vâscoase cum ar fi jeleuri, creme, brânzeturi, fructe, etc. Instrumentul se remarcă datorită combinației dintre sonda [...]
Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times. Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă [...]
Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Spre deosebire de celelalte cafenele, Kahve Dünyası oferă, pe lângă cafeaua turcească, o gamă variată de sorimente de ciocolată. În afară de Turcia, lanțul a mai deschis o cafenea în 2011 la Londra, în Picadilly Circus, într-un spațiu închiriat de la Familia Regală a Marii Britanii. Compania a investit în cafeneaua din Londra, ce ocupă un spațiu de 650 mp, trei milioane de lire sterline.   În spatele acestui lanț de cafenele stă un [...]
(Agerpres) ANSVSA avertizeaza ca autoritățile bulgare au anunțat, în 7 august 2014, că ovinele și bovinele din unele zone din regiunea Gabrovo (centru-nord) au fost infectate cu febră aftoasă. Febra aftoasă a fost depistată la animale din patru municipalități din regiune – Gabrovo, Sevlievo, Triavna și Drianovo, a declarat Gheorghi Ghinev, de la biroul regional al Agenției pentru siguranța alimentară, transmite Agenția de presă BTA, citată de Agerpres. Autoritățile bulg [...]
Potrivit unei știri publicată la finalul anului trecut de Economica.net, analiștii de la Broker Cluj Napoca au schimbat recomandarea pentru acțiunea  Albalact Alba Iulia din „CUMPĂRĂ“ , în „PĂSTREAZĂ“. Rezultatele pe 9 luni ale celei mai căutate producătoare de lactate de la Bursa din București au dezamăgit. De asemeni, prețul țintă a fost redus până la 0,158 lei / acțiune. Față de prețul actual din piață, potențialul de creștere al Albalact [...]
Compania Microcat România are deosebita plăcere de a-si anunta prezența la cel mai mare eveniment expozițional de profil din România, Indagra 2014. La editia de anul acesta, noi Microcat România impreună cu partenerii nostri de la Aqua D&P Technologies am pregătit pentru dumneavoastră ultimele inovații în domeniul biotehnologiilor si protectiei mediului și vă asteptam la standul nostru cu numărul 34 din pavilionul C2, pentru a găsi impreună soluțiile [...]
Ministrul polonez al agriculturii Marek Sawicki a cerut Comisiei Europene compensații pentru țara sa după ce Rusia a decis să interzică importurile de fructe și legume poloneze, decizie considerată de Varșovia ca reacție la sancțiunile occidentale contra Moscovei, scrie The Warsaw Voice. Răspunsul Rusiei ar putea aduce Poloniei pierderi de 500 de milioane de euro, a calculat ministerul. Presa poloneză a indicat că Rusia ar putea pregăti și interdicții privind importurile de carne de pui ș [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN