Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Aura Alexa Ioan:


 


Romsys, în Top 3 al integratorilor de sistem din țară!


Interviu cu Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys


 


Romsys împlinește 20 de ani de activitate. Compania s-a impus în scurt timp drept unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii informatice, dovedind capacitate și experiență în conceperea și implementarea de soluții informatice și de comunicații complexe, pe o gamă variată de platforme software, hardware și de rețea, clasându-se în prezent  în Top 3 Integratori de Sistem din România. Ca o recunoaștere a prefesionalismului de care dau dovadă specialiștii Romsys, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin. Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys, ne-a vorbit despre pașii făcuți, în cei 20 de ani de activitate, spre acest succes de prestigiu al firmei.


 


Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, adică15 proiecte pe lună!


 


infoALIMEN Magazin: Care a fost drumul parcurs până acum și care au fost cele mai mari provocări depășite?


Răzvan Olteanu: Am evoluat continuu în acești 20 de ani, perioadă în care Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, ceea ce înseamnă, în medie, 15 proiecte de specialitate lunar. Multe dintre proiecte au fost premiere pe piața locală. În 1994, am fost primul integrator care a implementat un sistem core-banking în România, iar în 1995 am realizat implementarea Sistemului Național Medical de Urgență.


 


În 2000, peste 60 de universități din țară beneficiau de un sistem de management financiar implementat de Romsys, iar astăzi, în urma proiectului realizat pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului, cetățenii români au peste 30 de servicii electronice la dispoziție. În plus, recent, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin.


 


Punctul de inflexiune major al Romsys, în toată această perioadă, a fost la începutul anilor 2000, timp în care compania a înțeles necesitatea competențelor interne și a reușit la timp să le creeze, ieșind pe piață cu soluții proprii, capabile să aducă valoare adăugată însemnată. În foarte scurt timp, Romsys a devenit singurul integrator din România care are capabilități de livrare a proiectelor integrate în proporție de peste 70% pe seama acestor competențe. Mai mult, clienții preferă modelul de business Romsys, de tipul one-stop-shop, deoarece implică un singur partener, o singură negociere, astfel încât se pot evita riscuri suplimentare de implementare sau de natură juridică.


 


Romsys este membră a grupului austriac New Frontier Holding


 


infoAM: Care au fost principalele etape de dezvoltare?


R.O.: Cea mai importantă etapă de dezvoltare a început odată cu 2007, când Romsys a devenit membră a grupului austriac New Frontier Holding, un jucător relativ „tânăr” pe piața soluțiilor IT din Europa Centrală și de Est. După 2007, schimbările din interiorul Romsys au fost majore din toate punctele de vedere, board-ul Romsys a fost înlocuit în proporție de 70%, iar rezultatele nu au întârziat să apară.


 


infoAM: Cum ați reușit să captați încrederea partenerilor de afaceri?


R.O.: Un element relevant, care a contribuit la consolidarea și la creșterea business-ului Romsys, a fost și este gradul mare de retenție a clienților, indicator care pentru companie reprezintă principala măsură de satisfacție a partenerilor. Faptul că Romsys are în portofoliu o bază considerabilă de clienți fideli contează enorm atât pentru imaginea și cartea noastră de vizită, dar și pentru veniturile noastre. Păstrarea clientelei pe termen lung într-o țară ca România, unde lucrurile au fost și sunt atât de volatile și imprevizibile, reprezintă o performanță notabilă pentru parcursul companiei de 20 de ani.


 


„Avem un portofoliu semnificativ de clienți”


 


infoAM: Care sunt domeniile cărora se adresează serviciile Romsys și care sunt principalele coordonate de activitate?


R.O.: Romsys a derulat în cei 20 de ani de experiență, peste 3.500 de proiecte de succes în principalele sectoare ale economiei: financiar-bancar, utilități, telecomunicații, sectorul public, apărare și sănătate și nu în ultimul rând sectorul industriilor.


Pentru sectorul de industrie și producție, Romsys oferă soluții de infrastructură, soluții de comunicații, soluții software și soluții SAP. Referințele majore în industria alimentară și retail sunt: Cora România, Carrefour România, 7 spice (Vel Pitar), Ion Moș, Danone România, Kraft România, Coca-Cola, Nestle, Pepsi, Auchan, etc.


 


infoAm: Cum ați putea descrie echipa Romsys?


R.O.: Ne place să credem că suntem agili, că ne mișcăm cu discernământ, că suntem flexibili și avem imaginație. Cu siguranță, fără astfel de reflexe am fi supraviețuit greu sau am fi pus lacătul pe ușă.


 


infoAM: Care sunt performanțele economice dar și tehnic-profesionale la care a ajuns compania Romsys, după 20 de ani?


R.O.: Cifra de afaceri a companiei a variat interesant în ultimii ani, crescând de la 24,5 milioane euro în 2009 la 42 milioane euro în 2010 și la 64 milioane euro în 2011. Anii din urmă, 2012 și 2013, au adus o încetinire a acestei evoluții, până la 50-52 milioane euro. „Secretul” major al succesului nostru a fost încrederea acționarilor în managementul din România, libertatea de a decide pe plan local, ceea ce permite companiei un dinamism extraordinar, dinamism care se reflectă atât în interiorul Romsys, cât mai ales asupra afacerilor clienților.


 


infoAM: Care sunt proiectele de viitor?


R.O.: Pe lângă țintele și obiectivele de business clasice, compania urmărește o schimbare a modelului de business, prin anticiparea corectă a tendințelor pieței, care împing tot mai mult companiile către zona de digitalizare. În prezent, 60% dintre veniturile Romsys provin din vânzarea de soluții și servicii și, prin concentrarea tot mai mare pe soluțiile proprii, compania își propune să majoreze această pondere în cel mai scurt timp. De altfel, Romsys se află în plin proces de digitalizare și transformă o parte considerabilă din business în procese virtuale, online și digitale.


 


infoAM: Vă mulțumim!

Alte articole recomandate:

Peste 400 de kilograme de carne tocată stricată au fost descoperite, miercuri, de polițiștii și inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, într-un supermarket din București, potrivit unor surse din Poliție.  Conform surselor citate, anchetatorii Direcției de Investigare a Fraudelor din Poliția Română și inspectorii ANPC au făcut un control la supermarketul respectiv, după ce au avut, în prealabil o informație legată de faptul că în [...]
Grâul din noua recoltă ce va fi strânsă la jumătatea lunii iulie va ajunge în piață de la pragul superior de 850 lei/tonă. Tendința din primele luni de vară urmează să fie una de scădere pe fondul recoltelor bogate din marile centre de producție și a concurenței acerbe de la Marea Neagră. „Tendința prețurilor va fi una mai degrabă de scădere. La nivel global condițiile meteo sunt favorabile. România va face ce știe să facă mai bine, adică să exporte în [...]
Grupul israelian Jupiter Group, care dezvoltă o clădire de birouri în centrul Capitalei pe strada George Enescu, este în spatele vehiculului North Lake înregistrat în Cipru care a cumpărat clădirea fostului restaurant Cina din centrul Capitalei, unde azi funcționează restaurantul Trattoria Il Calcio, și terenul adiacent cu o suprafață de 3.375 de metri pătrați.   Vânzătorul activelor imobiliare este societatea Bu­curești Turism, proprietarul hotelului de [...]
După perioada Sărbatorilor de Paște, când la nivel global s-au consumat peste 250.000 de tone de ciocolată, marii producatorii se pregătesc pentru o creștere de cel puțin 2% a consumului în următorii ani, potrivit Financial Times.   Consumul de ciocolată a cunoscut o scădere în anul 2009, fiind urmată de un avans de 3% un an mai târziu, cifre care reflectă creșterea economică. Astfel, consumul în țările dezvoltate a ajuns la peste 5,5 milioane de tone, d [...]
(Comunicat) Compania Albalact a încheiat anul 2013 cu o creștere profitabilă a afacerilor, în condițiile consolidării portofoliului și deschiderii unor noi investiții, arată raportul financiar aprobat astăzi în Adunarea Generală a Acționarilor.   Albalact a obținut, anul trecut, o creștere cu 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei, și a înregistrat un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai m [...]
Profi a inaugurat primul sau magazin din Tandarei, cea de-a 122 localitate in care retailerul este prezent. Cu aceasta deschidere, reteaua Profi a ajuns la 251 de unitati comerciale, noteaza Progresiv. Noul magazin este amplasat pe Calea Bucuresti nr. 200, Tandarei, avand o suprafata de vanzare de 275 mp. Profi Tandarei functioneaza in format standard si este al treilea magazin al retailerului din judetul Ialomita, alte doua aflandu-se in Slobozia si Urziceni. Profi, detinut de fondul d [...]
Guvernul a dat acum câteva luni, o ordonanță de urgență, prin care a încercat să diminueze pe cât posibil, evaziunea la legume și fructe. Cu toate acestea, evaziunea fiscală din domeniu a rămas la fel de ridicată, motiv pentru care, ministrul agriculturii, Daniel Constantin, ia în calcul o eventuală reducere a TVA la aceste produse. Din datele furnizate de Organizația Mondială a Sănătății reiese că, în continuare, consumul de fructe și legume la nivel european [...]
Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze. În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro. Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN