Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Aura Alexa Ioan:


 


Romsys, în Top 3 al integratorilor de sistem din țară!


Interviu cu Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys


 


Romsys împlinește 20 de ani de activitate. Compania s-a impus în scurt timp drept unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii informatice, dovedind capacitate și experiență în conceperea și implementarea de soluții informatice și de comunicații complexe, pe o gamă variată de platforme software, hardware și de rețea, clasându-se în prezent  în Top 3 Integratori de Sistem din România. Ca o recunoaștere a prefesionalismului de care dau dovadă specialiștii Romsys, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin. Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys, ne-a vorbit despre pașii făcuți, în cei 20 de ani de activitate, spre acest succes de prestigiu al firmei.


 


Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, adică15 proiecte pe lună!


 


infoALIMEN Magazin: Care a fost drumul parcurs până acum și care au fost cele mai mari provocări depășite?


Răzvan Olteanu: Am evoluat continuu în acești 20 de ani, perioadă în care Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, ceea ce înseamnă, în medie, 15 proiecte de specialitate lunar. Multe dintre proiecte au fost premiere pe piața locală. În 1994, am fost primul integrator care a implementat un sistem core-banking în România, iar în 1995 am realizat implementarea Sistemului Național Medical de Urgență.


 


În 2000, peste 60 de universități din țară beneficiau de un sistem de management financiar implementat de Romsys, iar astăzi, în urma proiectului realizat pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului, cetățenii români au peste 30 de servicii electronice la dispoziție. În plus, recent, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin.


 


Punctul de inflexiune major al Romsys, în toată această perioadă, a fost la începutul anilor 2000, timp în care compania a înțeles necesitatea competențelor interne și a reușit la timp să le creeze, ieșind pe piață cu soluții proprii, capabile să aducă valoare adăugată însemnată. În foarte scurt timp, Romsys a devenit singurul integrator din România care are capabilități de livrare a proiectelor integrate în proporție de peste 70% pe seama acestor competențe. Mai mult, clienții preferă modelul de business Romsys, de tipul one-stop-shop, deoarece implică un singur partener, o singură negociere, astfel încât se pot evita riscuri suplimentare de implementare sau de natură juridică.


 


Romsys este membră a grupului austriac New Frontier Holding


 


infoAM: Care au fost principalele etape de dezvoltare?


R.O.: Cea mai importantă etapă de dezvoltare a început odată cu 2007, când Romsys a devenit membră a grupului austriac New Frontier Holding, un jucător relativ „tânăr” pe piața soluțiilor IT din Europa Centrală și de Est. După 2007, schimbările din interiorul Romsys au fost majore din toate punctele de vedere, board-ul Romsys a fost înlocuit în proporție de 70%, iar rezultatele nu au întârziat să apară.


 


infoAM: Cum ați reușit să captați încrederea partenerilor de afaceri?


R.O.: Un element relevant, care a contribuit la consolidarea și la creșterea business-ului Romsys, a fost și este gradul mare de retenție a clienților, indicator care pentru companie reprezintă principala măsură de satisfacție a partenerilor. Faptul că Romsys are în portofoliu o bază considerabilă de clienți fideli contează enorm atât pentru imaginea și cartea noastră de vizită, dar și pentru veniturile noastre. Păstrarea clientelei pe termen lung într-o țară ca România, unde lucrurile au fost și sunt atât de volatile și imprevizibile, reprezintă o performanță notabilă pentru parcursul companiei de 20 de ani.


 


„Avem un portofoliu semnificativ de clienți”


 


infoAM: Care sunt domeniile cărora se adresează serviciile Romsys și care sunt principalele coordonate de activitate?


R.O.: Romsys a derulat în cei 20 de ani de experiență, peste 3.500 de proiecte de succes în principalele sectoare ale economiei: financiar-bancar, utilități, telecomunicații, sectorul public, apărare și sănătate și nu în ultimul rând sectorul industriilor.


Pentru sectorul de industrie și producție, Romsys oferă soluții de infrastructură, soluții de comunicații, soluții software și soluții SAP. Referințele majore în industria alimentară și retail sunt: Cora România, Carrefour România, 7 spice (Vel Pitar), Ion Moș, Danone România, Kraft România, Coca-Cola, Nestle, Pepsi, Auchan, etc.


 


infoAm: Cum ați putea descrie echipa Romsys?


R.O.: Ne place să credem că suntem agili, că ne mișcăm cu discernământ, că suntem flexibili și avem imaginație. Cu siguranță, fără astfel de reflexe am fi supraviețuit greu sau am fi pus lacătul pe ușă.


 


infoAM: Care sunt performanțele economice dar și tehnic-profesionale la care a ajuns compania Romsys, după 20 de ani?


R.O.: Cifra de afaceri a companiei a variat interesant în ultimii ani, crescând de la 24,5 milioane euro în 2009 la 42 milioane euro în 2010 și la 64 milioane euro în 2011. Anii din urmă, 2012 și 2013, au adus o încetinire a acestei evoluții, până la 50-52 milioane euro. „Secretul” major al succesului nostru a fost încrederea acționarilor în managementul din România, libertatea de a decide pe plan local, ceea ce permite companiei un dinamism extraordinar, dinamism care se reflectă atât în interiorul Romsys, cât mai ales asupra afacerilor clienților.


 


infoAM: Care sunt proiectele de viitor?


R.O.: Pe lângă țintele și obiectivele de business clasice, compania urmărește o schimbare a modelului de business, prin anticiparea corectă a tendințelor pieței, care împing tot mai mult companiile către zona de digitalizare. În prezent, 60% dintre veniturile Romsys provin din vânzarea de soluții și servicii și, prin concentrarea tot mai mare pe soluțiile proprii, compania își propune să majoreze această pondere în cel mai scurt timp. De altfel, Romsys se află în plin proces de digitalizare și transformă o parte considerabilă din business în procese virtuale, online și digitale.


 


infoAM: Vă mulțumim!

Alte articole recomandate:

”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
Incepand de saptamana aceasta ruleaza, pe micile ecranele din Romania si din alte 50 de tari, noul spot Activia ce o are ca protagonista pe Shakira. Spotul poate fi vizionat accesand urmatorul link:http://www.activia.com/ro-RO/ Spotul readuce in prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” folosind dansul ca modalitate prin care se celebreaza sanatatea si starea de bine. Noua piesa a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusa pe noul ei album [...]
Cromatica naturala a fost limitata de arome si mirosuri nedorite, au declarat reprezentantii companiei Sensient Colors care a dezvoltat noi tehnologii de purificare despre care spune ca elimina aromele nedorite și mirosuri într-o gamă de culori naturale, informeaza Food Navigator. Compania a introdus gama sa de culori purificate utilizând tehnologia sub brandul Pure-S, considerandu-le ca un progres în eliminarea decalajului de performanță și cost între [...]
Cercetătorii au identificat un fruct exotic, mai puțin cunoscut, care poate fi considerat un super-aliment. Este vorba de fructul arborelui-de-pâine, un fruct care seamănă ca textură cu un cartof. Fructul, sub denumirea sa latină artocarpus altilis, este foarte consumat în insulele din Pacific și nutriționiștii cred că poate deveni un aliment care să hrănească întreaga lume, punând astfel capăt crizei de alimente. Fructul arborelui-de-pâine este bogat [...]
”Într-o perioadă de criză, în care multe companii din domeniul nostru de activitate au întâmpinat dificultăți, noi am reușit să avem o creștere foarte consistentă a volumului de afaceri”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin, domnul Dorel Oprișan, Director Comercial al companiei Rommac. Specializată pe nișa produselor alimentare sănătoase, aici, intrând în primul rând cerealele cu fibre pentru micul dejun (dar [...]
Un lucru este sigur: Consumatorii care caută aventuri pentru papilele lor gustative sunt din ce în ce mai mulți, iar tendința se consolidează. Tocmai de aceea, sectorul procesării alimentelor trebuie să țină pasul. Dar, care sunt celelalte tendințe? Innova Market Watch a realizat un studiu care răspunde acestei întrebări. Top Ten Tocmai pentru a face față mai bine solicitărilor venite din partea consumatorilor, Innova Market Watch a analizat o sumedenie de [...]
Crescătorii români de porci au foarte mult de suferit, din cauza prețului foarte mic al prețului cărnii, a declarat Ioan Ladoși, președintele Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România (APCPR). Potrivit acestuia, tendința este cauzată de mai mulți factori, printre care și contextul economic regional. În România,  kilogramul de porc în viu se vinde cu 4,5-4,6 lei pe kilogram, iar cel în carcasă cu 1,39 euro pe kilogram, în timp ce [...]
Compania Agrana România (simbol bursier BETA), cu afaceri de peste un miliard de lei și controlată de grupul austriac Agrana Zucker, a convocat acționarii în adunare generală pentru a aproba trecerea din 2015 la exercițiul financiar diferit de anul calendaristic. Mai exact, începând din 2015, exercițiul financiar va începe la 1 martie și se va încheia la 28/29 februarie ale fiecărui an, informeaza ZF. Societatea are în plan să treacă și la anul fiscal [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi