Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Aura Alexa Ioan:


 


Romsys, în Top 3 al integratorilor de sistem din țară!


Interviu cu Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys


 


Romsys împlinește 20 de ani de activitate. Compania s-a impus în scurt timp drept unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii informatice, dovedind capacitate și experiență în conceperea și implementarea de soluții informatice și de comunicații complexe, pe o gamă variată de platforme software, hardware și de rețea, clasându-se în prezent  în Top 3 Integratori de Sistem din România. Ca o recunoaștere a prefesionalismului de care dau dovadă specialiștii Romsys, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin. Domnul Răzvan Olteanu, Deputy CEO- Romsys, ne-a vorbit despre pașii făcuți, în cei 20 de ani de activitate, spre acest succes de prestigiu al firmei.


 


Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, adică15 proiecte pe lună!


 


infoALIMEN Magazin: Care a fost drumul parcurs până acum și care au fost cele mai mari provocări depășite?


Răzvan Olteanu: Am evoluat continuu în acești 20 de ani, perioadă în care Romsys a livrat peste 3.500 de proiecte IT, ceea ce înseamnă, în medie, 15 proiecte de specialitate lunar. Multe dintre proiecte au fost premiere pe piața locală. În 1994, am fost primul integrator care a implementat un sistem core-banking în România, iar în 1995 am realizat implementarea Sistemului Național Medical de Urgență.


 


În 2000, peste 60 de universități din țară beneficiau de un sistem de management financiar implementat de Romsys, iar astăzi, în urma proiectului realizat pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului, cetățenii români au peste 30 de servicii electronice la dispoziție. În plus, recent, compania a devenit și unul dintre furnizorii agreați de NATO, în urma colaborării fructuoase cu Lockheed Martin.


 


Punctul de inflexiune major al Romsys, în toată această perioadă, a fost la începutul anilor 2000, timp în care compania a înțeles necesitatea competențelor interne și a reușit la timp să le creeze, ieșind pe piață cu soluții proprii, capabile să aducă valoare adăugată însemnată. În foarte scurt timp, Romsys a devenit singurul integrator din România care are capabilități de livrare a proiectelor integrate în proporție de peste 70% pe seama acestor competențe. Mai mult, clienții preferă modelul de business Romsys, de tipul one-stop-shop, deoarece implică un singur partener, o singură negociere, astfel încât se pot evita riscuri suplimentare de implementare sau de natură juridică.


 


Romsys este membră a grupului austriac New Frontier Holding


 


infoAM: Care au fost principalele etape de dezvoltare?


R.O.: Cea mai importantă etapă de dezvoltare a început odată cu 2007, când Romsys a devenit membră a grupului austriac New Frontier Holding, un jucător relativ „tânăr” pe piața soluțiilor IT din Europa Centrală și de Est. După 2007, schimbările din interiorul Romsys au fost majore din toate punctele de vedere, board-ul Romsys a fost înlocuit în proporție de 70%, iar rezultatele nu au întârziat să apară.


 


infoAM: Cum ați reușit să captați încrederea partenerilor de afaceri?


R.O.: Un element relevant, care a contribuit la consolidarea și la creșterea business-ului Romsys, a fost și este gradul mare de retenție a clienților, indicator care pentru companie reprezintă principala măsură de satisfacție a partenerilor. Faptul că Romsys are în portofoliu o bază considerabilă de clienți fideli contează enorm atât pentru imaginea și cartea noastră de vizită, dar și pentru veniturile noastre. Păstrarea clientelei pe termen lung într-o țară ca România, unde lucrurile au fost și sunt atât de volatile și imprevizibile, reprezintă o performanță notabilă pentru parcursul companiei de 20 de ani.


 


„Avem un portofoliu semnificativ de clienți”


 


infoAM: Care sunt domeniile cărora se adresează serviciile Romsys și care sunt principalele coordonate de activitate?


R.O.: Romsys a derulat în cei 20 de ani de experiență, peste 3.500 de proiecte de succes în principalele sectoare ale economiei: financiar-bancar, utilități, telecomunicații, sectorul public, apărare și sănătate și nu în ultimul rând sectorul industriilor.


Pentru sectorul de industrie și producție, Romsys oferă soluții de infrastructură, soluții de comunicații, soluții software și soluții SAP. Referințele majore în industria alimentară și retail sunt: Cora România, Carrefour România, 7 spice (Vel Pitar), Ion Moș, Danone România, Kraft România, Coca-Cola, Nestle, Pepsi, Auchan, etc.


 


infoAm: Cum ați putea descrie echipa Romsys?


R.O.: Ne place să credem că suntem agili, că ne mișcăm cu discernământ, că suntem flexibili și avem imaginație. Cu siguranță, fără astfel de reflexe am fi supraviețuit greu sau am fi pus lacătul pe ușă.


 


infoAM: Care sunt performanțele economice dar și tehnic-profesionale la care a ajuns compania Romsys, după 20 de ani?


R.O.: Cifra de afaceri a companiei a variat interesant în ultimii ani, crescând de la 24,5 milioane euro în 2009 la 42 milioane euro în 2010 și la 64 milioane euro în 2011. Anii din urmă, 2012 și 2013, au adus o încetinire a acestei evoluții, până la 50-52 milioane euro. „Secretul” major al succesului nostru a fost încrederea acționarilor în managementul din România, libertatea de a decide pe plan local, ceea ce permite companiei un dinamism extraordinar, dinamism care se reflectă atât în interiorul Romsys, cât mai ales asupra afacerilor clienților.


 


infoAM: Care sunt proiectele de viitor?


R.O.: Pe lângă țintele și obiectivele de business clasice, compania urmărește o schimbare a modelului de business, prin anticiparea corectă a tendințelor pieței, care împing tot mai mult companiile către zona de digitalizare. În prezent, 60% dintre veniturile Romsys provin din vânzarea de soluții și servicii și, prin concentrarea tot mai mare pe soluțiile proprii, compania își propune să majoreze această pondere în cel mai scurt timp. De altfel, Romsys se află în plin proces de digitalizare și transformă o parte considerabilă din business în procese virtuale, online și digitale.


 


infoAM: Vă mulțumim!

Alte articole recomandate:

Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Potrivit concluziilor studiului GfK „Climatul de consum Europa pentru al doilea trimestru al lui 2014” dat publicității joi, 28 august 2014, la Nuremberg, în România creșterea economică nu se simte. Și asta chiar dacă economia autohtonă înregistrează de circa 18 luni o majorare semnificativă. În ciuda situației date, saltul economic nu a avut deocamdată impact asupra consumatorilor. Conform datelor din studiul întreprins de cei de la [...]
Primagra SRL, cel mai mare producător de cătină din țară și producător de material săditor ecologic de cătină, cu sediul în județul Arad, a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, testând cererea de suc de cătină produs în sistem ecologic, suc pe care dorește a-l realiza în viitorul apropiat. Primagra SRL este cunoscută la aces [...]
AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR ORDIN pentru modificarea anexei la Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 113/2008 privind aprobarea Instrucțiunilor pentru organizarea și desfășurarea activității de control oficial în unitățile de prelucrare, procesare, depozitare, transport, valorificare și comercializare a produselor și subproduselor alimentare de origine nonanimală Văzând [...]
(Agerpres) Industria alimentară românească a fost „zguduită” pe parcursul acestui an de mai multe scandaluri, unele cu ramificații internaționale, cum a fost cel al cărnii de cal de la începutul lunii februarie, în timp ce cazul laptelui cu aflatoxină a adus demisii la vârful ANSVSA din cauza „bâlbâielilor” în comunicare, iar carnea de pasăre contaminată cu salmonela a prejudiciat industria avicolă cu zeci de milioane d [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
Festivalul George Enescu, cel mai important eveniment cultural al anului în România, va aduce la București peste 20.000 de turiști străini din toate colțurile lumii, din Japonia în Italia și din Canada în Belgia. În contextul în care fiecare turist străin va cheltui în medie 600-700 de euro pe cazare, masă și alte ieșiri în oraș, acest eveniment nu doar va pune România pe harta turistică a lumii, ci va aduce în conturile hotelierilor [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN