Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

Pall-Ex Romania este prima retea de distributie de marfuri paletizate din Estul Europei. Operand intr-un sistem integrat cu ajutorul unei retele de companii locale independente, Pall-Ex ofera pietei de profil din tara noastra un nou concept de distributie a marfurilor paletizate in regim expres. HUB-ul central al Pall-Ex este pozitionat in Sibiu si face posibil ca in fiecare seara membrii sa realizeze schimbul de marfuri in conditii de inalta siguranta si profesionalism. Astfel, clien [...]
Potrivit ultimului Raport emis de INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare  turistică colective   în trimestrul IV 2016 a fost de 540,8 mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1305,6 milioane lei. [...]
Francezii devin primul jucător care acoperă toate segmentele din comerțul modern, o piață de 8 mld. euro. Carrefour, grupul francez care deschidea în 2001 piața hipermarketurilor, ajunsă în prezent la 4 mld. euro, face o primă încercare și pe segmentul cash&carry în speranța de a reduce diferența care îl desparte de liderul comerțului modern Kaufland, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut. Francezii au un nou pariu în speranța de a nu pierd [...]
Producătorul de vin Mur­fatlar, liderul pieței de profil după cifra de afaceri din 2014, trimite la export circa 20% din producție, însă vrea să majoreze livrările la extern, atât prin consolidarea pe piețele unde deja este prezent, dar și pe altele noi, precum cele din Europa Centrală.   „SUA și Israel rămân piețe prin­cipale, tradiționale. Totodată avem vânzări foarte bune în Italia, Spania, Anglia datorită comu­nităților de români [...]
Producția de cireșe va fi mai mare cu circa 15%, datorită intrării pe rod de noi livezi, atât în cazul celor care cultivă în sistem hobby cât și în cazul marilor exploatații intensive, este de părere Aurel Tănase, președinte Organizația Interprofesională Națională Prod Com Legume Fructe din România. "Trendul de extindere a suprafețelor cultivate cu cireș va crește, impulsul fiind dat de programul de reconvensie a livezilor, care beneficiază de ba [...]
Firma F. Enculescu com SRL, infiintata in 1991 are ca domeniu de activitate productia de produse alimentare, predominant panificatie si patiserie. Ulterior firma a deschis o fabrica de prelucrare a conservelor din legume si fructe in localitatea Turnu-Magurele, acesta fiind obiectul de activitate desfasurat efectiv. In anul 2000, beneficiind de experienta acumulata si dispunand de capitaluri proprii pantru investiti, societatea a inceput prelucrarea si conservarea legumelor si fructelor sub [...]
Proprietarul unui restaurant din Cisnădioara, de lângă Sibiu,  avut ideea de a include în meniu inca de acum 10 ani o friptura botezata Iohanis, multumit de prestatia actualului presedinte ales al Romaniei, in calitatea sa de primar pe care inca o mai detine formal.   Iohannis și-a dat acordul pentru denumirea preparatului dar, nu numai atat, l-a și gustat, iar acum, în cinstea sa, restaurantul pregătește două preparate noi: un turnedo Herr President și un desert [...]
La ultima ediție a INDAGRA, firma Tip Top Food Industry cunoscută cel mai bine în București prin cofetăriile Tip Top a venit să-și promoveze cel mai nou segment în care aceasta a decis să activeze în urmă cu 2 ani, respectiv segmentul de produse congelate, sub brandul BONITO. În prezent compania deține una dintre cele mai mari fabrici de acest profil din țară. ”Piața patiseriei congelate este în plină dezvoltare. Noi activăm pe [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN