Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) In cateva saptamani, PROFI inaugureaza al 600-lea magazin, si pentru ca o aniversare atat de importanta merita marcata intr-un mod surprinzator, toti cei care vor trece pragul oricarui magazin, in perioada 17 iulie - 20 august 2017, vor putea lua parte la tombola verii, o activare cu totul altfel. Nu degeaba se intituleaza “Promotia cu de toate”, pentru ca PROFI pune la bataie 600 de premii, care mai de care mai traznite: incepand de la un purcelus de lapte sau u [...]
McDonald's România a investit aproape 7 milioane de euro pe piața locală anul trecut. McDonald's România, cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food de pe piața locală, este în căutare de terenuri pentru noi unități. Ultimele restaurante McDrive au fost construite pe terenuri achiziționate de companie în ultimii patru ani. „Suntem în discuții pentru unul sau chiar două terenuri în Constanța, dar nu este nimic finalizat. Sunt orașe foarte [...]
Lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven vizează piața europeană, un membru executiv al companiei a anunțat că dorește derularea de studii de fezabilitate pentru extinderea în Europa, scrie esmmagazine.com.   Chris Tanco, directorul operațiunilor internaționale, a declarat că firma “dorește să intre pe piață înainte ca situația să se redreseze complet. Cel mai mult ne interesează piețele din Germania și Marea Britanie”.  Acesta a mai spus că 7-Eleven este [...]
Albalact face o schimbare strategică în management, într-un moment în care compania urcă pe locul 2 în topul producătorilor de lactate din România și își consolidează tot mai strâns poziția de lider în piață prin investiții importante și proiecte noi.   Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola România și un executiv francez de top pe piața FMCG, a fost cooptat la vârful [...]
V-ați întrebat vreodată care este cel mai popular fel de mâncare din lume? Ei, bine, organizația Oxfam a realizat în acest sens un studiu global, luând în considerare 600 de preparate și intervievând peste 16.000 de persoane din 17 țări ale lumii. Rezultatul este unul destul de surprinzător, atât europenii, cât și foarte mulți locuitori ai unor țări mai îndepărtate, cum ar fi Filipine, Brazilia, Guatemala [...]
Auchan angajeaza 400 de persoane pentru hypermarketul Auchan Drumul Taberei – al optulea din Bucuresti – care va fi deschis la finalul acestui an. Biroul de recrutare are sediul pe Bulevardul 1 Mai, sector 6, in zona unde este deja in constructie noul magazin, si va oferi 400 de locuri de munca. Programul de functionare al biroului de recrutare este de luni pana vineri intre orele 9:00 − 18:00. Posturile disponibile sunt: operatori case de marcat full time si part time, [...]
LaDoiPasi, programul de franciză dezvoltat de către Metro Cash&Carry România, devine cea mai mare rețea de magazine de proximitate din țară, fiind reprezentată în fiecare județ din România. La doi ani de la lansarea pe piață, peste 700 de comercianți au adoptat acest model de business. În topul județelor cu cel mai mare număr de magazine LaDoiPași se numără: Constanța, cu 47 de magazine operaționale; Brasov, cu 42 de magazine deschise; București și Iași, cu [...]
(Comunicat) Halewood Wines & Spirits a lansat noua platformă de e-commerce: www.halewood.shop. Cadoul nostru de sărbători vine într-o versiune mai performantă, prietenoasă, modernă și cu ofertă diversificată. Producător, importator și distribuitor, Halewood Wines & Spirits pune la dispoziție online vinurile din producție proprie, dar și vinuri și băuturi spirtoase, beri artizanale și ape tonice, de la producători de top din lume, acum toate [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN