Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

Cerealele 'Cheerios', extrem de populare în Statele Unite ale Americii, nu vor mai conține organisme modificate genetic (OMG) pentru a răspunde cerințelor consumatorilor nord-americani, a anunțat vineri fabricantul General Mills, informează AFP. „De ce facem această schimbare? Pentru că suntem de părere că ai noștri consumatori sunt pregătiți (...). Dar nu este vorba de probleme de securitate alimentară”, a declarat într-un comunicat Tom Forsythe, purtătorul de [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Dacă se reduce TVA-ul la produsele bio procesate, statul român câștiga din taxele și impozitele din industria procesatoare și România va putea exporta aceste produse bio cu valoare adaugată mare, potrivit unui comunicat al Asociației Bio România. Asociația atrage atenția că, în caz contrar, România va rămâne un importator de alimente ecologice procesate, așa cum este și în prezent, se mai arată în [...]
Dorind să confirme, aprcă, o analiză despre piața berii din România, care va fi publicată în curând în infoALIMENT Magazin, olandezii de la Heineken au transmis un comunicat în care afirmă că au înregistrat un declin de circa 5% al volumelor pe piața locală. Rezultatele companiei olandeze confirmă că piața berii, de 1,8 miliarde de euro, s-a contractat cu 9-10% în 2014, în condițiile în care comerțul cu amănuntul a atins în 2014 [...]
Marca CEFF Certified E-Friendly Food, care atesta ca produsele alimentare inscriptionate cu acest logo nu contin conservanti, indulcitori, coloranti artificiali sau glutamati cu potential periculos sau controversati a fost lansata si in Romania, informeaza Magazin Progresiv. Astfel, stampila CEFF de pe ambalajul produselor certifica faptul ca  nu contin niciun aditiv dintr-o lista de 70 de substante  grupate in conservanti, coloranti artificiali, indulcitori si glutamati, care fac [...]
MGC Topoloveni, producătorul cu cea mai variată gamă de soluții integrate pentru industria HoReCa, s-a întâlnit miercuri cu bucătării renumite din Iași să definească împreună meniurile preferate ale moldovenilor.   Compania, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, și-a întărit poziția în zonă, odată cu inaugurarea recentă a unui depozit în cadrul programului de extindere la nivel național. Programe similare au [...]
(Agerpres) Produsele ecologice și trediționale românești pot concura cu ușurință pe piețele internaționale. fiind o mândrie a țării noastre, consideră vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Europei. “Produsele ecologice și cele tradiționale reprezintă cu adevărat România și pot face oricând cinste pe toate piețele, fie pe cea europeană fie în țări terțe. Le mulțumesc [...]
  Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF. Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN