Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Reprezentanții Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) au intervenit pe lângă autoritățile elvețiene de la Berna și oficialii de la Bruxelles pentru clarificarea situației privind presupusa interdicție introdusă de Elveția la importul cărnii de porc din România. Măsura a fost luată în contextul în care autoritățile din Țara Cantoanelor au confirmat eroarea produsă din cauza confuziei între pesta porcină africană, recent detectată în [...]
Floriol, lider în inovație pe piața de ulei îmbuteliat, își completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Floriol Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea-soarelui. Datorită conținutului natural de Omega 3 și Omega 6 care contribuie la menținerea concentrațiilor normale ale colesterolului din sânge, Floriol Vitality este recomandat persoanelor interesate de o dietă [...]
Lansat în anul 1999, Wu Xing este unul dintre brandurile care au început în forță și au reușit să rămână în topul preferințelor bucureștenilor până astăzi. Premiat în repetate rânduri în Gala FOOD&BAR la categoria Cea mai bună firmă de delivery, Wu Xing nu se dezminte și oferă clienților servicii de calitate și experiențe culinare deosebite. De 15 ani. Apărut pe o nișă încă [...]
Acționarii producătorului de lactate Prodlacta din Brașov (simbol bursier PRAE) se vor reuni în AGEA în data de 3 noiembrie pentru a aproba majorarea capitalului social al companiei cu 17,6 milioane de lei, la 69,8 mil. lei. Prodlacta, care a ieșit din insolvență în primăvara anului trecut, va folosi sumele atrase pentru acoperirea datoriilor contabile, informeaza Ziarul financiar. O decizie privind majorarea de capital urma să fie luată de acționari pe 8 octombrie, [...]
Pestele ieftin nu este neaparat si recomandat pentru consum, mai ales cand este vorba de pangasius adus din Vietnam (peste crescut industrial de-a lungul raului Mekong). Gheorghe Stefan, presedintele Patronatului Pestelui din Romania, sustine ca acesta este foarte ieftin deoarece este crescut in conditii mai “ciudate”, comparativ cu acvacultura de la noi, si se foloseste drept hrana faina de oase, interzisa in UE. Romania importa anual circa 100.000 de tone de peste, producti [...]
Începând cu luna octombrie, Carrefour a eliminat comanda minimă de 150 de lei necesară pentru cumpărăturile online, oferind clienților opțiunea de a comanda produse de orice valoare. În plus, cumpărăturile care depășesc suma de 300 de lei vor beneficia de acum de transport gratuit la domiciliu, informeaza Magazinul Progresiv. Totodată, utilizatorii www.carrefour-online.ro pot comanda apă și băuturi fără limită asupra cantității. Anunțul vine la puțină vreme de [...]
Compania de agrobusiness Brise­Group, deținută de antreprenorul constănțean Marius Bucur, și-a propus o creștere de 25% a cifrei de afaceri în acest an, la aproape 1,6 miliarde de lei în acest an, în contextul în care traderul a reușit din 2014 să spargă cvartetul multinaționalelor din comerțul cu cereale și a urcat pe locul patru în fața Glencore Protein.   „Dezvoltarea companiei Brise­Group din 2014 este rezultatul investițiilor din ultimii [...]
Hochland relanseaza Cascavalul Hochland printr-o campanie de comunicare semnata Brands&Bears, The Practice, Interactions si Media Investment. Aceasta ii invita pe consumatori in “bucataria cascavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepara produsul si care este parcursul acestuia de la ferma pana pe mesele romanilor, arata un comunicat emis de The Practice. In centrul campaniei se afla un spot semnat Brands&Bears, regizat de Matt Vane si realizat de Casa [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN