Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

Aproximativ 90% din vânzările de bere la nivel național sunt generate de patru mari producători, reprezentând grupuri internaționale precum  SAB Miller, Heineken, Molson Coors (Bergenbier) și URBB, la care se adaugă două nume cu acționariat autohton: Romaqua și European Food. Astfel, Bere Alutus SA, care opera o fabrică de bere la Târgu Mureș, a intrat în insolvență încă din 2008 când peste 30 de creditori, printre care și Primăria din [...]
McDonald’s vrea să returneze acționarilor până la 20 de miliarde de dolari până în 2016, prin dividende și răscumpărări de titluri, anunțul anulând speranțele că grupul va cheltui mai mult pentru stimularea acțiunilor, care au urcat cu doar 2% în ultimele 12 luni.  Planul reprezintă o majorare de până la 20% a fondurilor returnate deținătorilor de titluri în perioada 2011-2013, se arată într-un comunicat [...]
Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piaț [...]
BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri. „Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus [...]
Producătorul de vin Mur­fatlar, liderul pieței de profil după cifra de afaceri din 2014, trimite la export circa 20% din producție, însă vrea să majoreze livrările la extern, atât prin consolidarea pe piețele unde deja este prezent, dar și pe altele noi, precum cele din Europa Centrală.   „SUA și Israel rămân piețe prin­cipale, tradiționale. Totodată avem vânzări foarte bune în Italia, Spania, Anglia datorită comu­nităților de români [...]
Acum, la finalul anului 2014, dar exact inaintea Sarbatorilor de Iarna, revista britanica "Restaurant" a desemnat Noma, detinut de Ritchie Naoma, in varsta de doar 35 de ani, drept cel mai bun restaurant din lume, pentru a patra oara, dupa ce si in anii 2010, 2011 si 2012 a mai ocupat aceasta pozitie. Restaurantul danez din Copenhaga a recastigat acest titlu pe care il pierduse in 2013, in fata restaurantului spaniol El Celler de Can Roca. Invingatorul de anul trecut, El Celler de Can Roca, [...]
Vineri, 19 septembrie 2014, Cris-Tim, în parteneriat cuInstitutul KAIZEN® Romania, va organiza conferința ”Management de succes pentru business-ul românesc, în perioada de criză”, în care își va prezenta rezultatele obținute după un an de implementare a Sistemului de Management KAIZEN® . Evenimentul va avea loc la Hotelul JW Marriott, Sala Foyer AB, începând cu ora 11:30. Compania va face bilanțul unui an de la [...]
  Agenția pentru Industria Alimentară din Scoția va înființa un organism autonom în țara, acest proiect trecând de lege, informează Food Navigator. Food Standards Scotland (FSS) își va începe activitatea la 1 aprilie după ce a devenit o entitate juridică și proiectul de lege a primit aviz fiind conform cu Royal Assent. Această nouă entitate va prelua toate funcțiile îndeplinite în prezent de către divizia [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN