Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

Producătorul de lactate Albalact a alocat peste 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, județul Alba, investițiile fiind gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe diverse segmente de piață. Cea mai mare parte a fondurilor au fost utilizate pentru achiziția unei noi linii de ambalare a iaurturilor, care permite extinderea portofoliului cu noi gramaje și a unei linii de [...]
Arnaud Dussaix, un executiv francez care a lucrat timp de aproape 15 ani în cadrul Carrefour România, ultima poziție fiind cea de director de opera­țiuni, a plecat din cadrul grupului din Hexagon anul trecut și a investit 100.000-150.000 de euro într-o micro­berărie în București. Berea Sikaru este deja prezentă în mai multe baruri și restaurante din Capitală și din marile orașe de provincie, dar și într-o parte din ma­gazinele Carrefour ș [...]
Dacă anul trecut românii se puteau lăuda cu 4.402 de produse tradiționale atestate, la cinci luni după modificarea legislației în domeniu, doar 30 au reușit să treacă de documentația stufoasă pe care producătorii trebuie să o depună autorităților și să fie atestate. Până acum au fost depuse 51 de dosare în acest sens, dar mai bine de jumătate au fost respinse. Termenul de reatestare expiră anul acesta, pe data de 11 septembrie. Astfel, în cinci luni au fo [...]
Selgros Cash&Carry Romania impreuna cu Chef Cezar Munteanu deruleaza pentru al treilea an consecutiv programul educational „Sanatatea incepe din farfurie”. Acesta demareaza de Ziua Mondiala a Sanatatii si urmareste sa promoveze o alimentatie echilibrata pentru copii. Programul vizeaza peste 12.000 de elevi din clasele I-IV din Bucuresti si 14 judete ale tarii, precum si parintii acestora. Misiunea declarata este de a milita pentru o atitudine pozitiva fata de nutritie, fara [...]
Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare a Metro Cash & Carry au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani de Metro Cash & Carry este atât un motiv de sărbătoare, cât și un imbold pentru viitor”, afirmă Olaf Koch, Chairman of the Management Board Metro AG și CEO al Metro Cash & Carry. „Ne-am propus să extindem rezultatele bune obținute în numeroase sectoare ale activității noastre, [...]
Restaurantele McDonald’s se dovedesc a fi cele mai profitabile francize din Romania, terminand anul  cu o cifră de afaceri estimativa de cca 7,3 mil. lei (1,65 mil. euro), cu peste 6% mai mult decât decât încasările unui restaurant deschis direct de grupul american pe piața locală. Cele șapte restaurante – operate pe cinci companii deoarece francizatul din Brașov deține trei restaurante – au terminat anul trecut cu afaceri de 51,2 milioane de lei (11,6 [...]
O mică afacere de familie s-a transformat, la Sfântu Gheorghe (Covasna), într-un businesss de succes, extins și dincolo de granițele țării. Din pâinea făcută la Sfântu Gheorghe a gustat inclusiv prințul Charles, iar compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ șapte milioane de euro. Povestea începe în 1996, la Sfântu Gheorghe, unde familia Dioszegi pornește, împreună cu o altă familie, o brutărie mică, având un singur [...]
Ultimele statistici efectuate pe baza datelor culese din piața specifică, relevă faptul că evaziunea cu băuturi spirtoase a ajuns la un dezastruos procent de 75 %, dar sunt unele voci, precum Romulus Dascălu, care anunță un procent și mai grav, de 90 %.   Piața nefiscalizată a băuturilor spir­toase atinge anual 140 de milioane de litri, adică 75% din totalul pieței, cele mai consumate băuturi „la negru”, fiind țuica și pa­linca realizată în [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi