Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export.


Reamintim că, din România, la eveniment participă Tecsa-dulciuri și biscuiți; Carpatica Springs-Apa minerala Aqua Carpatica și Procer-Consultanță. Totodată, am avut plăcerea ca, la târgul din Dubai să întâlnim companii care colaborează cu revista Fabrica de Carne, precum Van Drie, din Olanda, dar și un stand al Republicii Moldova.


Cum aminteam în corespondența anterioară, ca parte a târgului GulfFood 2014, la Dubai se desfășoară și Summit-ul mondial al Securității Alimentare. În cea de-a doua zi a dezbaterilorES dr. Bin Fahad a subliniat:


”Cu importuri reprezentând între 80-90 la sută din consumul de alimente, securitatea alimentară, durabilitatea și siguranța sunt o prioritate imediată pentru regiune, precum și o provocare cheie la nivel mondial.”


Trixie LohMirmand, Senior Vice President, DWTC, organizator de Gulfood, a declarat: “Ca unul dintre cele mai mari platforme de tranzacționare, Gulfood joacă un rol esențial în industria alimentară la nivel mondial. În acest an influența show-ului a fost extins la cel mai înalt nivel de schimb de cunoștințe, reunind lideri de opinie din lume și vizionari din industrie, pentru a aborda importanța asigurării unui raport cost-eficiență în condiții de siguranță alimentară, precum și în condiții de aprovizionare stabilă cu hrană a populației lumii”.


Acesta a adăugat: ”Cererea de alimente va crește cu 50 % în următorii 20 ani, dar prețurile la produsele alimentare vor fi pe un trend ascendent, iar problema securității alimentare globale va deveni extraordinar de importantă.” Vom reveni cu detalii. (Corespondență din Dubai-GulfFood 2014, Claudia Bocean)

Alte articole recomandate:

Lanțul de restaurante Subway deschide primul restaurant drive-thru din România, la Sibiu, în parteneriat cu Petrom, acesta fiind al 20-lea restaurant al companiei americane de pe piața locală. Noul restaurant este deschis în cadrul stației Petrom Veștem de la intrarea în orașul Sibiu și este a doua unitate deschisă în oraș și primul de tip drive-through din țară. "Din dorința de a simplifica drumurile clienților noștri și a economisi timpul [...]
Orkla Foods România anunță fuziunea prin absorbție cu SC Producție Ardealul SRL, proces care s-a încheiat la finalul anului 2014. Astfel, toate brandurile deținute de Orkla Foods România și SC Producție Ardealul SRL - Unirea, Linco, Wiesana, Holland, Fruhstuck, Ardealul, Tomi, Bunătăți de la Bunica, LaMinut - reprezintă de acum în mod oficial portofoliul Orkla Foods România. Odată cu finalizarea fuziunii, fabrica Producție [...]
AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR (ANSVSA) lansează proiectul „Implementarea și testarea transmiterii electronice în formatele XML, Excel și CVS a datelor privind zoonozele, rezistența antimicrobiană și toxinfecțiile alimentare, precum și actualizarea bazelor de date”.   Proiectul este finanțat de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentelor (EFSA), în baza contractului nr. OC/EFSA/BIOMO/2013/01-CT 2 Lot [...]
Majestatea Sa Regele Mihai I al României a decis să prelungească pentru încă trei ani calitatea de Furnizor Oficial al Casei Regale pentru compania Sonimpex Topoloveni, apreciind calitatea deosebită și gustul desăvârșit ale produselor Topoloveni și Topoloveana, produse 100% românești, 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără E-uri și fără conservanți.    Certificatul de reînnoire a fost acordat de Alteța Sa Principes [...]
eMAG și Mega Image, doi jucători cheie în comerțul modern românesc, intră într-un parteneriat strategic și lansează „Supermarket la tine acasă”. Acesta poate fi accesat începând de astăzi, în versiunea beta, la adresa www.emag.ro/supermarket sau direct din pagina de start a web site-ului eMAG, secțiunea Supermarket.Oferta de produse din momentul lansării cuprinde peste 7.500 de articole distincte și acoperă 170 [...]
Așa-zisul conflict pe tema denumirii «Salamului de Sibiu» s-a stins prin înființarea Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), ce reunește ca membri fondatori cei mai relevanți producători de Salam de Sibiu din Romania: Agricola Bacău, Aldis, H&E Reinert, Salsi SA și Scandia Româna. Acești producători realizează în momentul de față peste 90 % din producția de Salam de S [...]
Mixtopia.ro in colaborare cu Coca-Cola, lanseaza proiectul “Gatim din Suflet”, o invitatie de a face bine alaturi de prieteni si de familie, noteaza Iqads. ”Totul a pornit de la o idee foarte simpla: mesele pe care le mancam impreuna cu cei dragi au o putere aproape magica. Si pentru ca ne bucuram de magia meselor savurate impreuna cu cei dragi, de ce sa nu ducem putin din aceasta vraja si catre altii care au nevoie de ea?Astfel, invitam toti amatorii de preparate gustoase si [...]
GfK România a realizat un studiu care investighează obiceiurile de consum de mâncare ale românilor in afara casei. Vă prezentăm rezultatele cercetării de piață, cuprinse în comunicatul tranmsis la redacția publicației infoALIMENT   Pe repede-înainte, fast-food   Localurile cu servire rapidă care vând burgeri, shaorma, pui prăjit și cartofi prăjiți sunt preferate pentru achiziționarea de mâncare pentru a fi [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN