Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR.


Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro.


Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarele sase mesaje: „Prietenului care m-a ajutat sa ajung ceea ce sunt”, „Prietenului care m-a invatat sa nu renunt niciodata”, „Prietenului care m-a incurajat sa cred in mine”, „Prietenului care m-a incurajat sa-mi urmez visul”, „Prietenului care mi-a dat puterea sa merg mai departe”, „Prietenului care m-a facut sa vad partea plina a paharului”. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Fructele din Ucraina, care reprezentau anul trecut peste 25% din importurile Rusiei, au fost inlocuite de produse din Turcia, Romania si Georgia, astfel incat in 2014 livrarile din aceste tari se vor dubla, arata raportul “Berry Business of Ukraine-2014: Fresh and Frozen Market”. In acest context, cei mai multi dintre producatorii ucrainieni de fructe se vor reorienta in acest an spre tari din zona Europei Centrale si de Est. Piata ruseasca ramane una dintre cele mai mari [...]
Unele hipermarketuri aleg să comercializeze produse de origine germană, spaniolă, tucească, chineză sau italiană. De cealaltă parte, patronatele afirmă că cele mai multe legume disponibile, la ora actuală, pe piață provin din depozitele și din șoproanele producătorilor locali. Aceștia atrag, însă, atenția că fructele românești au ajuns la o treime din consum și riscă să dispară din magazine și piețe în următorii 3-5 ani.   Bottom of Form Fructele și legumele [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
Producatorul de carne de pasare Oncos din judetul Cluj, aflat in prezent in insolventa, intentioneaza sa  isi  dezvolte productia si sa majoreze cu 25% numarul de magazine, la 55-60 de unitati comerciale in urmatorii ani. Compania nu exclude insa nici relocarea sau inchiderea anumitor unitati pentru imbunatatirea situatiei financiare.„Nu ne dorim reducerea numarului de magazine, din contra credem ca este posibila si necesara extinderea in zona a retelei comerciale. Dar totul [...]
Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi