Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa








 


 



Compania de morărit și panificație Boromir Prod Buzău, listată la Bursa de Valori București /BVB/, a raportat, la finele lui 2013, pierderi de 3,918 milioane de lei, mai mult decât duble (103,19%) comparativ cu cele înregistrate în 2012, de 1,928 milioane de lei, în timp ce afacerile au scăzut cu circa 20%, potrivit datelor financiare preliminare aferente anului trecut, transmise, ieri, de BVB.
Cifra de afaceri netă realizată în 2013 este de 91,671 milioane de lei, în scădere cu 19,64% (22,394 milioane de lei), de la 114,065 milioane de lei înregistrată anul precedent.

Veniturile și cheltuielile totale realizate în 2013 corespund activității de producție și comercializare, fiind de 108,194 milioane de lei și, respectiv, 112,112 milioane de lei. Acestea au scăzut cu 7,75% (veniturile) și, respectiv, 5,6% (cheltuielile) în raport cu valorile realizate în 2012, de 117,282 milioane de lei și 118,763 milioane de lei.
Activele imobilizate s-au diminuat, de asemenea, cu 3,31%, de la 108,570 milioane de lei la 104,977 milioane de lei, iar stocurile au scăzut cu 43,79%.

Creanțele companiei au crescut anul trecut cu 6,91%, de la 20,018 milioane de lei la 21,401 milioane de lei, în timp ce datoriile cu termen de scadență de până la un an au coborât cu 15,72%, de la 31,095 milioane de lei, la 26,206 milioane de lei. Producția obținută la nivelul anului 2013 a fost în scădere cu 29,38% din punct de vedere cantitativ, iar valoric de 26,23%. 

Lichiditatea consemnată de companie la sfârșitul perioadei este de 1,006 milioane de lei.
Boromir provine din fosta Întreprindere de Morărit-Panificație Buzău (IMP). Reorganizarea ca societate pe acțiuni a fost aprobată printr-o Hotărâre de Guvern în 1990 prin preluarea integrală a patrimoniului IMP Buzău sub denumirea de Spicul Buzău. În cursul anului 2002, are loc schimbarea denumirii societății în Boromir Prod. Compania are puncte de lucru la Iași și Slobozia. Mai multe, pe www.agerpres.ro



 

Alte articole recomandate:

Deși consumul a crescut cu aproape 10% în primul trimestru al acestui an, un semnal puternic al ieșirii din criză, revenirea nu s-a văzut pe bursă: acțiunile companiilor din industria alimentară sunt pe minus de la începutul anului. Brokerii pun subperformanța bursieră a com­paniilor din industria alimentară pe seama faptului că acestea nu dețin cote relevante în piețele în care activează și pe lipsa de lichi­di­tatea acțiunilor.  Cele cinci companii [...]
Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daniel Constantin, consideră că deblocarea pieței chineze pentru exporturile de bovine și carne de porc se va materializa în zilele următoare, după vizita omologului său chinez 'pe teren', la ferme și unități de procesare, însă, în egală măsură, alături de exporturi, rămân importante investițiile în zona de producție. 'După această vizită, în care domnul ministru (ministrul chinez al Agriculturii - n.r.) va avea [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Vicepreședintele PSD, Ecaterina Andronescu, a anunțat ieri, că va propune reducerea TVA la produsele din proiectul 'Cornul și Laptele' pentru creșterea calității acestor produse, dar și a atractivității în rândul copiilor față de produsele bio.           'I-am asigurat pe cei care m-au invitat aici că voi face o propunere: de a reduce TVA, în primul rând, la produsele din proiectul 'Cornul și laptele'. Cred că dacă vom aduce [...]
La începutul lunii martie 2014, La Fântâna, liderul pieței de apă minerală în sistem de watercoolere a intrat pe piața cafelei, având planuri extrem de ambițioase pe acest segment. O demonstrează și faptul că intrarea pe segmentul de cafea nu s-a făcut oricum, ci prin achiziția companiei Blue Cffee Service, parte a grupului de firme Aquila și reprezentant al produselor Lavazza în România. Lavazza este una dintre cele mai mari companii producătoare de [...]
EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, care s-a desfășurat în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov și-a confirmat statutul de moment de maximă importanță pentru sectoarele vizate dar și pentru întreaga agroindustrie românească. Afirmația este dovedită din plin de mesajele pe care organizatorii (Agenția infoGROUP și revistele Fabrica de Lapte și Fabrica de Carne), le-au primit de [...]
Casa Panciu – Crama Natura (compania Natural Expert SRL) a prezentat la Expoziția internațională INDAGRA 2014, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie mai multe noutăți. Astfel, vinurile companiei sunt prezentate sub o nouă înfățișare, în sensul că sticlele din gama premium a vinurilor Casei Panciu au trecut printr-un proces de rebrendare. Casa Panciu – Crama Natura a venit la [...]
Apropierea finalului perioadei de înscriere pentru participarea la cel mai important eveniment dedicat sectoarelor de carne și lapte ale României, EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie 2015 la Hotel Alpin din Poiana Brașov, aduce noi companii pe lista celor care vor fi prezenți.   Dintre ultimii înscriși în săptămâna care a trecut, pute [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN