Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa








 


 



Compania de morărit și panificație Boromir Prod Buzău, listată la Bursa de Valori București /BVB/, a raportat, la finele lui 2013, pierderi de 3,918 milioane de lei, mai mult decât duble (103,19%) comparativ cu cele înregistrate în 2012, de 1,928 milioane de lei, în timp ce afacerile au scăzut cu circa 20%, potrivit datelor financiare preliminare aferente anului trecut, transmise, ieri, de BVB.
Cifra de afaceri netă realizată în 2013 este de 91,671 milioane de lei, în scădere cu 19,64% (22,394 milioane de lei), de la 114,065 milioane de lei înregistrată anul precedent.

Veniturile și cheltuielile totale realizate în 2013 corespund activității de producție și comercializare, fiind de 108,194 milioane de lei și, respectiv, 112,112 milioane de lei. Acestea au scăzut cu 7,75% (veniturile) și, respectiv, 5,6% (cheltuielile) în raport cu valorile realizate în 2012, de 117,282 milioane de lei și 118,763 milioane de lei.
Activele imobilizate s-au diminuat, de asemenea, cu 3,31%, de la 108,570 milioane de lei la 104,977 milioane de lei, iar stocurile au scăzut cu 43,79%.

Creanțele companiei au crescut anul trecut cu 6,91%, de la 20,018 milioane de lei la 21,401 milioane de lei, în timp ce datoriile cu termen de scadență de până la un an au coborât cu 15,72%, de la 31,095 milioane de lei, la 26,206 milioane de lei. Producția obținută la nivelul anului 2013 a fost în scădere cu 29,38% din punct de vedere cantitativ, iar valoric de 26,23%. 

Lichiditatea consemnată de companie la sfârșitul perioadei este de 1,006 milioane de lei.
Boromir provine din fosta Întreprindere de Morărit-Panificație Buzău (IMP). Reorganizarea ca societate pe acțiuni a fost aprobată printr-o Hotărâre de Guvern în 1990 prin preluarea integrală a patrimoniului IMP Buzău sub denumirea de Spicul Buzău. În cursul anului 2002, are loc schimbarea denumirii societății în Boromir Prod. Compania are puncte de lucru la Iași și Slobozia. Mai multe, pe www.agerpres.ro



 

Alte articole recomandate:

Consiliul Concurenței analizează concentrarea economică prin care Agrana Zucker GmbH din Austria preia controlul unic asupra unor active ce aparțin Grupului Lemarco: SC Lemarco Cristal SRL și SC Zahărul Liești SA. Consiliul Concurenței va analiza operațiunea de concentrare economică ce se realizează pe piața producției și comercializării zahărului din Romania, din punct de vedere al posibilelor efecte anticoncurențiale, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor [...]
Vineri, 19 septembrie 2014, Cris-Tim, în parteneriat cu Institutul KAIZEN® Romania, a sustinut  la Hotel Marriot, conferinta de presa ”Management de succes pentru business-ul românesc, în perioada de criză”. Sistemul KAIZEN® a fost introdus de către Cris-Tim în august 2013, cu focus pe unitatea de producție de la Filipeștii de Pădure. În prezent, întreaga activitate a producătorului de mezeluri se bazează pe reducerea continuă a [...]
Danone relansează iaurtul alb Danone Natural, fiind convins că rețetele clasice au început să fie appreciate acum, mai mult decâtînainte. Iaurtul alb Danone Natural, folosește o rețetă nouă, care are la bază doar lapte și fermenți, fără supliment de proteine din lapte. Rețeta a fost realizată pornind de la așteaptările pe care le au românii de la un iaurt bun, de calitate: gust de lapte, ușor acrișor, proaspăt și textur [...]
Țara noastră este singura din Uniunea Europeană (UE) care nu are o lege a apei îmbuteliate, a declarat, recent, pentru Bursa, Radu Dumitru, directorul general al Societății Naționale a Apelor Minerale. Totodată, domnia sa a precizat că apa de masă ( denumită generic pe etichete "de băut", "de masă" și "de izvor") a ajuns să dețină o cotă de 37% din piață: "Apele minerale trec prin aproape 100 de teste diferite pe an. În schimb, apa de masă, apa de băut sau apa de izvor su [...]
Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014, ”Finanțare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”, din zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, va marca debutul campaniei inițiată de infoALIMENT și destinată în egală măsură procesatorilor și consumatorilor, intitulată ”Hrănește-te cuMINTE, alege [...]
In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, [...]
Salonul International de Vinuri își va deschide pentru a 12-a oară porțile la Centrul Regional de Afaceri al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în perioada 3-5 aprilie 2015, cu o săptămână înaintea Sărbătorilor Pascale ortodoxe. Evenimentul atrage în fiecare an peste 300 specialități din domeniul vitivinicol: producători și distribuitori de vin, utilaje de vinificație, accesorii de vin și material [...]
Totalul energiei consumate de magazinele Mega Image din Bucuresti si Ilfov va fi acoperit de energie verde achizitionata de la Enel. “In anul 2012, am facut primul pas in utilizarea energiei verzi in magazinele noastre, Mega Image fiind in acel moment primul lant de supermarketuri din Romania care a investit in aceasta directie. In prezent, am reusit sa ne atingem obiectivul de a creste la maximum procentul de energie verde utilizat, iar acest rezultat demonstreaza angajamentul companiei [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN