Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cu o istorie de peste 700 de ani si o traditie de 30 de generatii de vinificatori, Marchesi de Frescobaldi, unul dintre cele mai cunoscute vinuri italiene,  este prezent in Romania incepand de anul acesta, prin Halewood Wines.


Provenind din celebra regiune italiana Toscana, Marchesi de Frescobaldi este brandul de vinuri al renumitei familii florentine cu acelasi nume, printre ai carei clienti  celebri s-au numarat pictorul renascentist Michelangelo si regele Angliei, Henric al VIII-lea, informeaza Revista Piata.

Halewood Wines aduce in Romania 15 sortimente de vinuri Marchesi de Frescobaldi, printre acestea numarandu-se Mormoreto 2010 (premiat de celebrul jurnalist James Suckling), Nipozzano Riserva 2010 (premiat atat de renumita publicatie americana Wine Spectator cat si de The Wine Advocate) sau Tenuta Friscobaldi di Castiglione 2011 (James Suckling). Alaturi de acestea, se vor numara si sortimente din vinurile companiei Attems, unul dintre cei mai mari vinificatori italieni, care produce vinuri alaturi de casa Frescobaldi incepand din 2010.(Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Alte articole recomandate:

Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
Într-un interviu acordat recent Revistei Piața, doamna Tatiana Cimpoieșu, Vicepreședinte a companiei Agricola Internațional Bacău, a declarat că anul 2014 va fi unul al parteneriatelor. Domnia sa a adăugat: ” Apreciez ca fiind foarte stimulative dialogurile permanente pe care le avem cu reprezentantii retailului modern. Din aceste parteneriate rezulta nu numai proiecte comune, dar si idei inovatoare care ne apropie cat mai fidel de asteptarile consumatorilor si [...]
Ministrul Economiei, Andrei Dominic Gerea, a cerut la Moscova deblocarea exporturilor românești de carne către Rusia, în condițiile în care exporturile autohtone totale către această țară au înregistrat, la sfârșitul lui noiembrie, nivelul record de 1,7 miliarde de dolari, în creștere cu 36% față de anul precedent, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacției Bursa. Declarația a fost făcută într-o întrevedere avută cu Konstantin Kosacev, șeful [...]
Dupa doi ani si jumatate de la incheierea parteneriatului cu Carrefour, reteaua locala Angst a decis sa iasa din aceasta alianta. Asta inseamna ca 20 de magazine care purtau si numele Carrefour Express vor reveni la brandul initial, respectiv Angst, dupa cum informeaza ModernBuyer.   In urma acestei decizii, in franciza Express vor ramane 45 de magazine (10 in orasul Brasov, unul in Galati, trei in Giurgiu, unul unitate in Satu Mare, iar restul in Bucuresti si Ilfov), o [...]
Carrefour a lansat recent, odată cu campania de Paște, o nouă platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de agenția Publicis România.  „Într-un context în care mai toți retailerii comunică „prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în  categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și atunci [...]
Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food [...]
Lumea ar putea să nu mai fie capabilă să-și hrănească populația în anul 2050 dacă nu crește productivitatea agricolă, arată un raport publicat miercuri de Global Harvest Initiative, transmite CNBC. Potrivit acestui raport, cu o populație a lumii de cel puțin nouă miliarde de persoane în 2050, cererea pentru alimente va depăși producția dacă ritmul actual de producție rămâne același.'Țările trebuie să dea prioritate agriculturii și creșterii hranei în manieră sustenabilă. [...]
(Agerpres) Grupurile Metro, Selgros, Mega Image si Interex au intrat in vizorul Consiliului Concurentei, in urma suspiciunii de intelegeri tip cartel. Comerciantii risca amenzi de minimum 2% din cifra lor de afaceri, respectiv de cel putin 45 de milioane de euro. Presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, a precizat ca investigatia privind suspiciunea de intelegere pe verticala (de tip cartel, am zice noi), care a vizat grupurile Metro, Rewe (Selgros Cash & Carry), Mega Image [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN