Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Fostul ministru român al Agriculturii Mihail Dumitru a fost numit director general adjunct la DG AGRI, funcție pe care o va exercita începând cu 16 februarie, potrivit unui comunicat al Comisiei Europene.


Colegiul Comisarilor a decis numirea a doi directori generali adjuncți la Directoratul General Agricultură și Dezvoltare Rurală (DG AGRI): fostul ministru român al Agriculturii Mihail Dumitru și franțuzoaica Moniques Pariat. Mihail Dumitru se va ocupa de programele de dezvoltare rurală, precum și de cercetarea în domeniul dezvoltării rurale.


În prezent, Dumitru este director în cadrul DG AGRI, unde este responsabil tot de programele de dezvoltare rurală, fiind numit în această funcție la 14 decembrie 2010. Mai multe, pe www. mediafax.ro


 

Alte articole recomandate:

Rewe România deschide miercuri un magazin Penny Market în orașul Bistrița, județul Bistrița-Năsăud, și ajunge astfel la o rețea de 152 unități la nivel național, a anunțat retailerul, investiția într-o astfel de unitate fiind de circa două milioane euro. Unitatea are 100 locuri de parcare și a creat 16 locuri de muncă. Rewe România, parte a grupului german omonim, mai operează în România opt magazine XXL Mega Discount. În luna mai, Rewe Români [...]
In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, [...]
        Chiar la începutul anului viitor, Ressenart Communications va lansa un proiect ambițios, de educație culinară, intitulat "50 de săptămâni în bucătăriile lumii", program  care se va derula în perioada ianuarie - decembrie 2014. Timp de 50 de săptămâni, vor fi promovate rețete specific celor mai importante 12 bucătării ale lumii, iar în fiecare lună vor fi promovate 4-5 rețete specifice câte unei [...]
În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP a lansat Calendarul Meat & Milk 2016.   În perioada imediat următoare, Calendarul va fi distribuit gratuit, prin inserarea lui în revistele Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, dar și direct, la cerere, companiilor interesate în [...]
Mii de cozonaci produși și comercializați de firma doljeană „Teoden” au avut inscripționat, în limba engleză, pe eticheta descriptivă a compoziției produsului, denumirea „bullshit” ca echivalent pentru produsul de cofetărie „rahat”. Oficialii companiei spun că este vorba de „o eroare observată cu întârziere”. Cozonacul „moale și pufos de Băilești”, preparat “ca la mama acasă” cu stafide, rahat și cacao a [...]
România percepe o cotă standard de TVA de 24%. Este al cincilea cel mai înalt nivel din UE, după Ungaria, care are un neobișnuit 27%, peste nivelul maxim din Uniunea Europeană, și după Danemarca, Suedia (țări cunoscute pentru nivelul ridicat al fiscalității dar și pentru calitatea vieții) și de proaspăt intrată în Uniunea Europeană, Croația, care au o cotă de 24%. Cu excepția pâinii și a produselor de panificație, România percepe cota standard de 24% la TVA la [...]
(Comunicat) Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse “Cumpară Informat”.   Lansarea are loc luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, [...]
Ambasadorul Franței, Philippe Gustin, a declarat, recent, că a inițiat discuții între marile lanțuri de distribuție franceze și producătorii din agricultură, după ce și-a dat seama că este o aberație ca românii să cumpere mere importate din Polonia, în condițiile în care România e un paradis agricol. "La inițiativa mea, în martie anul trecut, au fost organizate mai multe reuniuni cu marile lanțuri de magazine franceze prezente în România, cu [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN