Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Povestea celor dou familii de tineri care au lsat viața de la oraș pentru a se dedica unei ferme  din apropierea Capitalei a reușit s mai adune un succes. Pe pagina de Facebook a deja brandului ”Coșul de legume”, dețintorii micii afaceri din agribusiness au anunțat c au devenit furnizori pentru productorul de gustri sntoase – FruFru. Acesta din urm are mai multe puncte de vânzare în Capital, iar produsele sale ”fr bazaconii” pot fi gsite și în cafenelele din România ale celui mai cunoscut brand din domeniu – Starbucks.


”De anul acesta, produsele fr bazaconii de la FruFru vor fi fcute cu legume de la  Coșul cu legume! Iar produsele frufru pot fi cumparate de azi și în Starbucks”, au anunțat tinerii fermieri pe Facebook. În forma sa actual, Coșul de legume a pornit în anul 2011, cu Andrei și Alexandra Barbu care au vrut s își hrneasc fetița cu alimente sntoase. Și pentru c cererea era din ce în ce mai mare, la sfârșitul lui 2012, lui Andrei Barbu și soției sale Alexandra, li s-au alturat Matei și Sabina Dumitrescu, care au devenit asociați.


Cele dou familii cultiv o suprafaț de 16 hectare, însmânțat cu soiuri vechi de legume, fructe și plante aromatice. ”Avem convingerea c este important s avem produse lipsite de biostimulatori, pesticide și îngrșminte chimice, îns la fel de important este conținutul de vitamine, minerale și fitonutrienți”, se mai arat pe site-ul afacerii.


”Coșul de legume” s-a adaptat rapid pieței și nu s-a mulțumit ca iarna s fie un sezon mort pentru business. Așa c au inclus în oferta loc produse locale: zacusc, murturi, gemuri, pâine fcut în cas cu dovleac, nuc sau alune. Mai mult, în sezonul rece, afacerea a început s dea bucureștenilor oportunitatea de a cumpra pui de țar, crescuți la curte doar cu legume, lucern și cereale. ”Chiar dac este iarn, când în mod natural niciun fel de legum nu mai crește, încercm s v fim aproape și s v oferim produse cât mai sntoase: Pui crescut liber, brânz de bivoliț, murturi asortate, zacusc, gem de mere cu nuc, goji și merișor, peltea de gutui și multe altele”, și-au anunțat fermierii luna trecut toți clienții fideli, abonații ”Coșul cu legume”.


Tot în lunile reci, tinerii productori au participat și au organizat o serie de evenimente menite s promoveze principiile unei alimentații sntoase. Mai multe, pe www.agrointel.ro


 

Alte articole recomandate:

“Pentru c, în România, TVA la carne este uriaș, aa cum era i normal, marii procesatori din vestul rii au început s cumpere carne de peste grani, pentru c este mai ieftin. Cresctorii din zon, care sunt acum ameninai de faliment, ateapt ca statul s ia msuri pentru ameliorarea situaiei”, a declarat recent domnul Ioan Ladoși, Președinte al APCPR. Potrivit preedintelui Asociaiei Productorilor de Carne de Porc din România, [...]
Guvernul a redactat materialele ctre Comisia European (CE) pentru a primi acordul s elimine acciza la palinca produs de ctre persoanele fizice, susine premierul Victor Ponta, artând c a mai fost fcut o astfel de cerere, dar nu a fost fcut "bine", informeaz Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, s ne lase i Comisia European s nu mai accizm. Trebuie s tim s facem cererea ctre Comisia European, pentru c noi am mai fcut o dat i nu am fcut-o [...]
Omul de afaceri Ion Lazr, care controleaz cel mai mare transportator de pe piaa local, vrea s investeasc în culturi de fructe ecologice, planurile incluzând i o fabric de prelucrare a acestora, informeaza Ziarul Financiar. „Vrem fructe ecologice, de la prune, ciree, viine, dar i ciuperci de pdure. Momentan am construit platforma în care am investit aproximativ 1 milion de euro, iar în viitor încercm s atragem fonduri europene i s facem o [...]
(Agerpres) La fel ca in alte zone ale tarii, productorii din Satu Mare au reuit s-i reatesteze tradiional, dup noile reglementri, doar 16 produse, în vreme ce pe vechea legislaie numrul produselor tradiionale din jude era de 300. Printre produsele tradiionale reatestate se numr: cârnaii, toba, unca, slnina, kaiserul, pâinea alb, pâinea neagr, pogace de mlai, pâine de mlai i brânzoici. Ioan Pop, preedintele Asociaiei Productorilor de [...]
Compania Monini si-a extins portofoliul cu un produs nou, conceput special pentru copii. Mini Monini este primul ulei de masline extra virgin BIO, potrivit comunicatului companiei. Uleiul de masline Mini Monini poate fi folosit pentru gatit, dar este recomandat si pentru  hidratarea pielii sensibile a sugarilor si a copiilor.  Mini Monini este  produs din masline organice, iar intregul proces de productie este certificat de catre Institutul Italian de ICEA. Maslinele [...]
În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși c profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mic avere pentru a crea un brand românesc cu care s cucereasc iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, dup 10 ani activați în domeniul IT, a decis s investeasc 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvan.   Anul ce se încheie a însemnat primul magazin [...]
În numai câteva luni, un kilogram de lmâi a ajuns s coste mai mult de 15 lei. În spatele exploziei de preț se afl atât calamitți naturale, care au condus la scderea ofertei, dar și specula, au declarat specialiștii pentru EVZ.Dac la începutul anului, un kilogram de lmâi avea preul de 7-8 lei, situaia de la sfârșitul verii a adus un maxim istoric de preț în România. Un kilogram de citrice ajunge [...]
Prezenta la deschiderea targului Indagra, Daciana Sârbu s-a întreținut îndelung cu membrii delegației chineze care particip la Forumul Europa Central și de Est-China. Desigur, doamna Sârbu nu a omis s viziteze, împreun cu o parte a delegației chineze, standurile cu produse tradiționale și bio. Cu aceast ocazie, pentru infoALIMENT Magazin, aceasta a declarat c sper ca, în perioada urmtoare, produsele alimentare bio din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN