Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken a lansat noua campanie globala de comunicare, "The Odyssey”, care porneste de la ideea ca fiecare barbat are o calitate care il poate face legendar.


Pentru noul spot TV, Heineken a ales ca protagonisti barbati cu abilitati unice, fiecare dintre ei demonstrandu-si talentul legendar. Campania a generat in social media o serie de comentarii si dezbateri despre autenticitatea abilitatilor personajelor din spot. Prin urmare, Heineken a raspuns comentariilor celor sceptici pe seama noului spot, informeaza Revista Piata.


Sandrine Huijgen, Global Communications Director Heineken, afirma: “Dupa ce am vazut comentariile despre noul spot, The Odyssey, am vrut sa aratam ca nu exista granite intre real si fals si sa demonstram ca oamenii obisnuiti au calitati unice si ca fiecare este legendar in felul sau.”


Prin lansarea materialului video de la castingul pentru noul spot TV, Heineken a vrut sa arate povestea adevarata din spatele scenei – fara trucuri, fara elemente false, totul este adevarat. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Alte articole recomandate:

Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]
Evaziunea este cvasigenerala pe piata spirtoaselor, a afirmat Romulus Dascalu, Presedintele Asociatiei Producatorilor de Bauturi Spirtoase din Romania, intr-o emisiune difuzata de postul Realitatea TV. Acesta a subliniat in cursul interventiei sale din cadrul emisiunii "Academia de evaziune" de vineri seara, ca s-au intalnit situatii in care chiar aceia care trebuiau sa controleze piata erau capii unor retele evazioniste. Pe de alta parte, Ziarul financiar informeaza c piața băuturil [...]
(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
Potrivit Mediafax, exportatorii de vinuri din România vor rata participarea la târgul internațional , întrucât Ministerul Economiei nu a găsit o firmă care să amenajeze pavilionul și nici o soluție excepțională de finanțare și participare, potrivit Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri.   "Ratarea se produce din cauza neprezentării la licitațiile organizate de minister a niciunei firme prestatoare și a negăsirii de către factorii de decizie a unei [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN