Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mai multe hoteluri din București scoase la vânzare în perioada 2008-2011 nu și-au găsit nici până acum cumpărători, deși unii proprietari au mai tăiat din preț într-o piață „amorțită“ și lipsită de interes din partea unor noi investitori.


 


Hotelul de patru stele NH din Piața Unirii din Capitală, con­tro­lat de acționari spa­nioli, scos la vânzare prin 2008 pentru 18 mi­lioane de euro și ulterior pentru 14 mil. euro în 2010 se vinde acum la un preț negociabil de 8,5 mi­lioa­­ne de euro, după cum arată informațiile de pe un site imobiliar.


 


„Nu sunt cumpărători în piață. Hotelurile nu mai au rezultatele - grad de ocupare și tarif- din 2008. Investiția într-un hotel de patru stele nu se recuperează mai devreme de zece ani“, spune Lucian Marinescu, con­sultant la compania Trend Hospitality. Dacă în 2008 gradul mediu de ocupare depășea 60% în hotelurile din Capitală, acum se ridică la puțin peste 50%. Mai multe, pe www.zf.ro


 

Alte articole recomandate:

Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
(Comunicat) Autoritatea de Supraveghere Financiară a aprobat, prin Decizia A81 din 4 februarie 2014, oferta publică a Albalact S.A. de cumpărare a unui pachet de acțiuni emise de societate. Oferta publică vizează cumpărarea a 19.581.00 de acțiuni emise de societate, ce reprezintă 3% din capitalul social al Albalact. Oferta publică de cumpărare se va derula în perioada 11 februarie – 3 martie 2014, prin intermediul SSIF Carpatica Invest S.A. Prețul oferit de [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România oferă la vânzare, în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302, cartea ”Somelierul, un altfel de manual”. Cu un număr de 512 pagini, această adevărată enciclopedie în domeniu, apărută în primăvara acestui an, este structurată pe nivele de pregătire, sub forma a peste [...]
Producătorul austriac de zahăr Agrana, o divizie a grupului german Suedzucker, a anunțat miercuri că a ajuns la un acord cu firma românescă Lemarco S.A. pentru a prelua fabricile sale de zahăr de la Urziceni și Liești, prețul tranzacției nefiind însă dat publicității, informează un comunicat de presă, remis de Agerpres.   „Intenția Agrana nu este doar să crească producția de sfeclă de zahăr ci și activitățile de rafinare și în consecință să-și consolideze prezența [...]
După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
În cadrul programului primei zile a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, va fi organizat Workshop-ul cu titlul ”Industria lactatelor, sub imperativul investițiilor în tehnologie”.    Astfel, în intervalul orar 11-14, participanții vor avea ocazia să ia contact cu cele mai noi informații tehnice și [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar! Provocarea campaniei: Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN