Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mai multe hoteluri din București scoase la vânzare în perioada 2008-2011 nu și-au găsit nici până acum cumpărători, deși unii proprietari au mai tăiat din preț într-o piață „amorțită“ și lipsită de interes din partea unor noi investitori.


 


Hotelul de patru stele NH din Piața Unirii din Capitală, con­tro­lat de acționari spa­nioli, scos la vânzare prin 2008 pentru 18 mi­lioane de euro și ulterior pentru 14 mil. euro în 2010 se vinde acum la un preț negociabil de 8,5 mi­lioa­­ne de euro, după cum arată informațiile de pe un site imobiliar.


 


„Nu sunt cumpărători în piață. Hotelurile nu mai au rezultatele - grad de ocupare și tarif- din 2008. Investiția într-un hotel de patru stele nu se recuperează mai devreme de zece ani“, spune Lucian Marinescu, con­sultant la compania Trend Hospitality. Dacă în 2008 gradul mediu de ocupare depășea 60% în hotelurile din Capitală, acum se ridică la puțin peste 50%. Mai multe, pe www.zf.ro


 

Alte articole recomandate:

Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România oferă la vânzare, în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302, cartea ”Somelierul, un altfel de manual”. Cu un număr de 512 pagini, această adevărată enciclopedie în domeniu, apărută în primăvara acestui an, este structurată pe nivele de pregătire, sub forma a peste [...]
Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platformawww.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa le sprijine in gasirea [...]
  Bursa de pește de la Tulcea va deveni realitate la jumătatea anului viitor. La opt ani de la anunțarea proiectului, au fost demarate lucrările la Bursa de pește din Tulcea. Potrivit contractului și autorităților tulcene, lucrările vor fi finalizate la începutul lunii iulie 2015. „Mai sunt niște chestiuni de aranjament cu șantierul naval (situat în vecinătatea amplasamentului pe care se va realiza proiectul, n.r.), dar asta nu afectează cu nimic buna desfășurare a [...]
Proiectul Asociației Producătorilor de Vin și Produse Vitivinicole Dobrogea este unul dintre cele 20 de proiecte aprobate săptămâna aceasta de Comisia Europeană, având ca scop promovarea produselor agricole în UE și țările terțe, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene. În prezent, APVPV Dobrogea are următorii membri: Murflatlar România SA, Fermele Murfatlar SA, Vinuri Dobrogene SRL, Fruvisat SA, Viticola SA, Piatra Ostrov [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Compania Lactocrist, aflată în situație dificilă, se vinde prin lichidator la un preț de 271.800 de euro. Fabrica este situată în localitatea Cristian, județul Sibiu, informeaza Ziarul financiar. Fabrica apartine familiei Contiu, care a incercat din 2002 dezvoltarea unei afaceri  prin prepararea produselor lactate. Gama variata de produse realizate 100% natural, a ajutat afacerea sa se dezvolte, astfel ca in 2008 s-a deschis noua sectie de productie construita pr [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN