Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Anul 2020 vine cu o agendă plină pentru Alexandrion Group, iar în cadrul acesteia este trecută și participareala Bar Convent Berlin. În acest an, grupul își propune să stabilească o performanță cel puțin similară față de cea din 2019, când Alexandrion Group a ocupat primele 4 poziții în clasamentul preferințelor vizitatorilor acestui târg european.


Într-o atmosferă caracterizată de vitalitate și apetență sporită, Alexandrion Group a participat la Bar Convent Berlin cu un stand impresionant unde și-a prezentat portofoliul complet. Acest eveniment a avut loc în sălile din Station Berlin, în Germania.


Recenziile foarte bune au curs pentru Alexandrion Group la Bar Convent Berlin, unde vizitatorii au fost încântați de portofoliul amplu pe care compania îl deține. Produsele de calitate ale Alexandrion Group au oferit o experiență unică participanților la acest eveniment, unde brandurile Alexandrion 5*/7*, Brâncoveanu, SABER Elyzia și Kreskova Vodka s-au aflat pe primele patru poziții în topul preferințelor acestora.


Vizitatorii standului Alexandrion Group au avut ocazia să savureze mix-urile interesante, cu un gust bogat și cu o varietate mare de arome. Aceștia au putut experimenta o întreagă serie de cocteiluri fresh preparate de barmanii experimentați ai companiei.


Cele patru branduri de vârf, Alexandrion 5*/7*, Brâncoveanu, SABER Elyzia și Kreskova Vodka, au intrat cu succes pe piața globală odată cu creșterea prezenței lor în alegerile consumatorilor de băuturi spirtoase. Datorită succesului înregistrat de produsele companieila ediția din2019, Alexandrion Group va fi prezent și în 2020 în cadrul acestui târg pentru a oferi experiențe de consum memorabile prin intermediul băuturilor sale unice. Evenimentul din 2020 va avea loc între 12 și 14 octombrie.


Bar Convent Berlin a fost fondat în 2007, iar de atunci a evoluat într-unul dintre cele mai importante târguri internaționale pentru industria barurilor și a băuturilor. Acesta atrage pe „cei mai cei” dintre reprezentanții acestei industrii, care se adună la Berlin pentru a face noi contacte, pentrua afla despre noi inovații, despre noi produse și pentru a  participa la seminarii, în scopul aprofundării expertizei lor. Bar Convent Berlin a atras peste 15 mii de vizitatori care au călătorit în stația Berlin din 86 de țări. În plus, 446 de expozanți din 48 de țări au participat la eveniment și au prezentat peste 1.200 de mărci, care au inclus băuturi spirtoase, vinuri spumante, bere și multe altele.


***


Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale.


Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România.


Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante in 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.

Alte articole recomandate:

Sosul lui Dracula este picant și se recomandă consumul lângă o bucată de carne Un sos special din prune și usturoi, de culoarea sângelui, care poartă numele lui Dracula, va ajunge pe mesele englezilor de Halloween, inclusiv la Casa Regală Britanică.  Ultima „găselniță“ este un sos de prune cu usturoi numit „Dracula’s Delight“, care va ajunge în perioada Halloween-ului pe rafturile magazinului Casei Regale Britanice. Aceste produs [...]
Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 230 mil. lei, în scădere cu 1,6% față de perioada similară a anului precedent, începând astfel să reducă din minusul de 5% al rulajelor pe care compania l-a raportat anul trecut.   „Primul semestru a venit cu o serie de semnale încurajatoare din partea pieței, consumatorii răspunzând pozitiv inițiativelor noastre, așa cum au fost [...]
Guvernul a redactat materialele către Comisia Europeană (CE) pentru a primi acordul să elimine acciza la palinca produsă de către persoanele fizice, susține premierul Victor Ponta, arătând că a mai fost făcută o astfel de cerere, dar nu a fost făcută "bine", informează Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, să ne lase și Comisia Europeană să nu mai accizăm. Trebuie să știm să facem cererea către Comisia Europeană, pentru că noi am mai făcut o dată și nu am făcut-o [...]
Expansiunea extraordinară a interesului mediatic vis-a-vis de o nutriție sănătoasă și de alimentele pe care le consumăm zi de zi și a dus la creșterea popularității unor tipuri de alimente, precum și la introducerea în vocabularul nostru de zi cu zi a unor termeni de specialitate legați de nutriție, care însă, au fost perceput adesea eronat de marele public. Astfel, nu o dată s-a întîmplat ca un consumator de rînd să folosească termeni de specialitate în [...]
(Mediafax) Producătorul de lactate Albalact (ALBZ) a obținut anul trecut un profit net de 8,4 milioane lei (1,9 milioane euro), cu 15% mai mare comparativ cu 2012, la o cifră de afaceri de 423 milioane lei (95,7 milioane euro), în creștere cu 23%, potrivit raportului anual al companiei. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 343,8 milioane lei și un profit net de 7,3 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 22,5% comparativ cu 2012, la 429,4 [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]
"Degustarea cârnaților bănățeni" este o sărbătoare cu o tradiție de câteva decenii pentru minoritatea germană din Banat și nu numai. Evenimentul este organizat anual, înainte de intrarea în Postul Paștelui catolic. Manifestarea a ajuns anul acesta la cea de-a 45-a ediție.   Organizată de săptămânalul de limbă germană Banater Zeitung, "Degustarea cârnaților" a devenit o tradiție pe care amfitrionii au dorit să o [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN