Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Daca berea este bautura poporului, vinul este bautura regilor si a aristocratilor. Servit si degustat in pahare elegante, vinul este sofisticat si rafinat. Vinul creaza atmosfera, vinul incanta simturile si te fac sa te simti special, sustine o analiza efectuata de RisCo.ro.


 Cu o istorie care-si are radacinile acum mai bine de 7000 de ani, vinul este una dintre cele mai apreciate si savurate bauturi in toate colturile lumii. Pasiunea pentru vin ii face pe iubitori sa cutreiere tari pentru a degusta cele mai alese soiuri din aceasta bautura, iar drumurile ii duc de cele mai multe ori si prin Romania.


 Savoarea si calitatea vinului romanesc este recunoscut pe plan international, iar dovada consta in faptul ca majoritatea productiei de vinuri de la noi din tara pleaca peste hotare.


Cat castiga cele mai cunoscute crame din Romania?


Vinul romanesc castiga tot mai mult teren pe piata de profil, iar incasarile si profiturile cramelor de la noi din tara sunt in continua crestere. Iata cum aratau, potrivit risco.ro, situatiile financiare (cifra de afaceri si profit) pentru unele dintre cele mai cunoscute crame de la noi din tara:


CRAMELE RECAS SA


Compania Cramele Recas a fost infiintata in 1991 in localitatea Recas, judetul Timis, insa istoria viilor din aceasta zona dateaza inca din secolul al XV-lea. Dupa mai bine de 2 decenii pe piata din Romania, compania romano-britanica a devenit unul din cei mai importanti jucatori de pe piata vinurilor de la noi din tara..


Cramele Recas au incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 180.9 milioane de RON, aceasta valoare fiind cu 22% mai mare fata de anul anterior. In ceea ce priveste profitabilitatea companiei, aceasta inregistreaza profit incepand cu anul 2011. De atunci si pana azi, valoarea profitului a crescut in fiecare an, ajungand in 2018 la suma de 42.1 milioane de lei, cu 1,2% mai mare fata de anul precedent. 


ZAREA SA


Zarea S.A este unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de bauturi alcoolice, avand o traditie care incepe de la 1912.


2018 a fost anul in care Zarea a inregistrat cea mai mare valoare a cifrei sale de afaceri, si anume 91.2 milioane de RON, cu 19,8% mai mare fata de anul anterior. Profitul companiei in 2018 a fost de 10.3 milioane de RON, cu 83,9% mai mult fata de anul precedent.


CRAMA CEPTURA S.A.


Situata in judetul Prahova, Crama Ceptura are o traditie de peste 13 ani, istoria acestei vinarii incepand in 2005 cand s-a degustat primul lot de vin. In 2018, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 81.5 milioane de RON, o valoare cu 22% mai mare fata de anul anterior.


In ceea ce priveste profitul, Crama Ceptura si-a mentinut trendul crescator. Astfel, a ajuns in 2018 sa aiba un profit de 16.4 milioane de RON, cu 53,2% mai mult fata de anul precedent.


X X X


Tendinta actuala pe piata vinurilor este oferirea de senzatii placute clientilor. In aceste conditii, tot mai multi producatori de vinuri incearca sa-si maximizeze profiturile imbinand utilul cu placutul, si anume orientarea spre turismul oenologic. Cramele devin locuri de vizitare, de relaxare si nu in ultimul rand de degustare. Potentialul local pentru acest gen de turism este ridicat, insa necesita investitii mari pe care nu toti producatorii si le pot permite

Alte articole recomandate:

Pentru Graffity PR, campania “Da Lapte” a fost una dintre cele mai reusite, a declarat pentru Iqads.ro domnul Bodan Tomoioaga. Acesta, a adaugat: “In ciuda unui an dificil, se pare ca Romania a fost un „tigru european” in termeni de crestere economica, cel putin asta ne spun statisticile oficiale recente. Nu e clar de unde au venit si unde au plecat acesti bani, dar in mod sigur au fost in economie. Continuand maturizarea unei agentii cu 32 de consultanti si [...]
Sa ne dregem serios glasul si sa adoptam inconstient topica din Teoria Conspiratiei: probabil ca experimentele duse de industria militara nu pot fi ajunse din urma decat de cele perfectionate in laboratoarele de marketing. Si, uite asa, stirile din publicitate sunt anuntate de site-urile de stiinta. Ultima dintre ele: billboarduri care citesc emotiile trecatorilor. Dar decat sa facem razboi, mai bine ne lasam manipulati, arrr, scuze, sedusi de publicitate.   M&C [...]
Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
Denumita chiar asa, Made for Protection, compania romaneasca procesatoare de fructe de padure si prezenta pentru a doua oara la BioFach, isi declara din start intentia de a fi prezenta la export.   Particularitatea deosebita a produselor Made for Protection consta in aceea ca ele pot fi, atat alimente, cat si medicamente, prin utilizarea unor retete traditionale de procesare a fructelor de padure.   Astfel, la standul firmei, vizitatorii pot degusta siropuri precum cel din catina [...]
Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. „Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelo [...]
Producția mondială de oleaginoase va fi mai mare decât estimările de acum o lună. Și asta pe fondul îmbunătățirii previziunilor pentru cantitatea de soia obținută în Brazilia și pentru cea de floarea-soarelui din Rusia și din Ucraina, sunt de părere cei de la Oil World.   Totalul producției celor mai imporante șapte oleaginoase din lume va atinge 490,9 milioane de tone metrice în sezonul 2013-2014, cu 1,9 milioane tone mai mult decât se estimase anterior și [...]
Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi