Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Daca berea este bautura poporului, vinul este bautura regilor si a aristocratilor. Servit si degustat in pahare elegante, vinul este sofisticat si rafinat. Vinul creaza atmosfera, vinul incanta simturile si te fac sa te simti special, sustine o analiza efectuata de RisCo.ro.


 Cu o istorie care-si are radacinile acum mai bine de 7000 de ani, vinul este una dintre cele mai apreciate si savurate bauturi in toate colturile lumii. Pasiunea pentru vin ii face pe iubitori sa cutreiere tari pentru a degusta cele mai alese soiuri din aceasta bautura, iar drumurile ii duc de cele mai multe ori si prin Romania.


 Savoarea si calitatea vinului romanesc este recunoscut pe plan international, iar dovada consta in faptul ca majoritatea productiei de vinuri de la noi din tara pleaca peste hotare.


Cat castiga cele mai cunoscute crame din Romania?


Vinul romanesc castiga tot mai mult teren pe piata de profil, iar incasarile si profiturile cramelor de la noi din tara sunt in continua crestere. Iata cum aratau, potrivit risco.ro, situatiile financiare (cifra de afaceri si profit) pentru unele dintre cele mai cunoscute crame de la noi din tara:


CRAMELE RECAS SA


Compania Cramele Recas a fost infiintata in 1991 in localitatea Recas, judetul Timis, insa istoria viilor din aceasta zona dateaza inca din secolul al XV-lea. Dupa mai bine de 2 decenii pe piata din Romania, compania romano-britanica a devenit unul din cei mai importanti jucatori de pe piata vinurilor de la noi din tara..


Cramele Recas au incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 180.9 milioane de RON, aceasta valoare fiind cu 22% mai mare fata de anul anterior. In ceea ce priveste profitabilitatea companiei, aceasta inregistreaza profit incepand cu anul 2011. De atunci si pana azi, valoarea profitului a crescut in fiecare an, ajungand in 2018 la suma de 42.1 milioane de lei, cu 1,2% mai mare fata de anul precedent. 


ZAREA SA


Zarea S.A este unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de bauturi alcoolice, avand o traditie care incepe de la 1912.


2018 a fost anul in care Zarea a inregistrat cea mai mare valoare a cifrei sale de afaceri, si anume 91.2 milioane de RON, cu 19,8% mai mare fata de anul anterior. Profitul companiei in 2018 a fost de 10.3 milioane de RON, cu 83,9% mai mult fata de anul precedent.


CRAMA CEPTURA S.A.


Situata in judetul Prahova, Crama Ceptura are o traditie de peste 13 ani, istoria acestei vinarii incepand in 2005 cand s-a degustat primul lot de vin. In 2018, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 81.5 milioane de RON, o valoare cu 22% mai mare fata de anul anterior.


In ceea ce priveste profitul, Crama Ceptura si-a mentinut trendul crescator. Astfel, a ajuns in 2018 sa aiba un profit de 16.4 milioane de RON, cu 53,2% mai mult fata de anul precedent.


X X X


Tendinta actuala pe piata vinurilor este oferirea de senzatii placute clientilor. In aceste conditii, tot mai multi producatori de vinuri incearca sa-si maximizeze profiturile imbinand utilul cu placutul, si anume orientarea spre turismul oenologic. Cramele devin locuri de vizitare, de relaxare si nu in ultimul rand de degustare. Potentialul local pentru acest gen de turism este ridicat, insa necesita investitii mari pe care nu toti producatorii si le pot permite

Alte articole recomandate:

Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]
Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro. Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădire [...]
Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]
Vânzările snacks-urilor în Europa s-au păstrat în forță anul trecut, creând un sentiment conservator de cercetare și dezvoltare în întreaga industrie, au spus reprezentanții Asociației Europene a Snacks-urilor (ESA), informează Food Navigator. Sebastian EMIG, director-general al ESA, a declarat că rezistența continuă în piață a stimulat o altfel de abordare de business. "Avem o creștere bună în comparație [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN