Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Daca berea este bautura poporului, vinul este bautura regilor si a aristocratilor. Servit si degustat in pahare elegante, vinul este sofisticat si rafinat. Vinul creaza atmosfera, vinul incanta simturile si te fac sa te simti special, sustine o analiza efectuata de RisCo.ro.


 Cu o istorie care-si are radacinile acum mai bine de 7000 de ani, vinul este una dintre cele mai apreciate si savurate bauturi in toate colturile lumii. Pasiunea pentru vin ii face pe iubitori sa cutreiere tari pentru a degusta cele mai alese soiuri din aceasta bautura, iar drumurile ii duc de cele mai multe ori si prin Romania.


 Savoarea si calitatea vinului romanesc este recunoscut pe plan international, iar dovada consta in faptul ca majoritatea productiei de vinuri de la noi din tara pleaca peste hotare.


Cat castiga cele mai cunoscute crame din Romania?


Vinul romanesc castiga tot mai mult teren pe piata de profil, iar incasarile si profiturile cramelor de la noi din tara sunt in continua crestere. Iata cum aratau, potrivit risco.ro, situatiile financiare (cifra de afaceri si profit) pentru unele dintre cele mai cunoscute crame de la noi din tara:


CRAMELE RECAS SA


Compania Cramele Recas a fost infiintata in 1991 in localitatea Recas, judetul Timis, insa istoria viilor din aceasta zona dateaza inca din secolul al XV-lea. Dupa mai bine de 2 decenii pe piata din Romania, compania romano-britanica a devenit unul din cei mai importanti jucatori de pe piata vinurilor de la noi din tara..


Cramele Recas au incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 180.9 milioane de RON, aceasta valoare fiind cu 22% mai mare fata de anul anterior. In ceea ce priveste profitabilitatea companiei, aceasta inregistreaza profit incepand cu anul 2011. De atunci si pana azi, valoarea profitului a crescut in fiecare an, ajungand in 2018 la suma de 42.1 milioane de lei, cu 1,2% mai mare fata de anul precedent. 


ZAREA SA


Zarea S.A este unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de bauturi alcoolice, avand o traditie care incepe de la 1912.


2018 a fost anul in care Zarea a inregistrat cea mai mare valoare a cifrei sale de afaceri, si anume 91.2 milioane de RON, cu 19,8% mai mare fata de anul anterior. Profitul companiei in 2018 a fost de 10.3 milioane de RON, cu 83,9% mai mult fata de anul precedent.


CRAMA CEPTURA S.A.


Situata in judetul Prahova, Crama Ceptura are o traditie de peste 13 ani, istoria acestei vinarii incepand in 2005 cand s-a degustat primul lot de vin. In 2018, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 81.5 milioane de RON, o valoare cu 22% mai mare fata de anul anterior.


In ceea ce priveste profitul, Crama Ceptura si-a mentinut trendul crescator. Astfel, a ajuns in 2018 sa aiba un profit de 16.4 milioane de RON, cu 53,2% mai mult fata de anul precedent.


X X X


Tendinta actuala pe piata vinurilor este oferirea de senzatii placute clientilor. In aceste conditii, tot mai multi producatori de vinuri incearca sa-si maximizeze profiturile imbinand utilul cu placutul, si anume orientarea spre turismul oenologic. Cramele devin locuri de vizitare, de relaxare si nu in ultimul rand de degustare. Potentialul local pentru acest gen de turism este ridicat, insa necesita investitii mari pe care nu toti producatorii si le pot permite

Alte articole recomandate:

Dupa o usoara crestere in 2012, piata apei minerale a revenit din nou pe un trend descendent, in principal din cauza vremii. Un alt factor care ameninta categoria sunt marcile private ale retailerilor care castiga teren prin preturile mai mici si costurile reduse de promovare. Desi piata a inregistrat o scadere, multi producatori mari   raporteaza rezultate bune pe 2013 si afiseaza un ton optimist atunci cand vorbesc despre prognozele de business pentru anul acesta, vizand cresteri de [...]
 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a înregistrat un început bun pentru anul 2016, cu o valoare de 521 de milioane de euro în primul trimestru. Telecom, electrocasnicele mari, electrocasnicele mici și electronicele sunt sectoarele ce au avut o rată de creștere de două cifre în T1 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Electronice: televizoarele – principalul motor de creștere În T [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
Uniunea Europeană face apel la Japonia să depună eforturi suplimentare pentru a elimina barierele comerciale în sectoarele auto și al siguranței alimentare, în condițiile în care cele două părți încep luni, la Tokyo, o nouă rundă de negocieri în vederea obținerii unui acord de liber-schimb, conform agenției Kyodo, citata de Agerpres.             Pe lângă o listă de așa-numite bariere nontarifare transmisă [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, informeaza Iqads. Topu [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN