Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 (Comunicat) Lanțul de brutării PAUL, destinația preferată aromânilor care își doresc produse de Patisserie și Viennoiserie franțuzească, sărbătorește anul acesta 10 ani de la lansarea în România.Cuo cifră de afaceri de peste 9,3 milioane de euro în 2017, un conceptnou în 2018 - Bistro, PAUL marchează 10 ani în România cu multe premii oferite clienților fideli.


De-a lungul timpului, brutăriile PAUL i-au cucerit pe români cu specialități franțuzești care îmbină gustul gourmet, sofisticatcu acel je ne sais quoitradițional și atemporal. Mai mult, brutăriile au devenit locul de relaxare ideal pentrumomente în familie sau între prieteni, și destinații de top pentru cei care iubesc tradiția și cultura franceză, precum și deliciile specifice, populare în întreaga lume, savurate alături de o cafea aromatăîntr-o atmosferăboemă.Printre cele mai apreciate produse PAUL se numără eclerurile, croissantele, în special Croissant Framboise Vanille, dar și Pain au chocolat.


Pentru a marca cei 10 ani alături de clienții săi, PAUL lansează o ofertă aniversară. Astfel, până pe 23 decembrie 2018, clienții vor putea achiziționa un eclerși o cafea (la doar 10 lei)și vor putea câștiga premii săptămânale, dar și marele premiu, un city break la Paris, pentru 2 persoane.


Pentru fiecare ofertă achiziționată, clienții vor primi un card aniversar care le va aduce, garantat, un produs PAUL la următoarea vizită în brutării. Pentru premiile din cele 10 săptămâni aniversare, dar și pentru premiul cel mare – un city break la Paris, clienții vor trebui să introducă codul înscris pe cardul aniversar primit, pe www.paul10ani.ro pentru a intra automat în tragerile la sorți.


„După 10 ani pe piața locală, putem spune că românii apreciază produsele franțuzești și că revin la noi pentru acel joie de vivrespecific, într-o atmosferă elegantă. Nu puteam sărbători altfel decât alături de clienții noștri; de aceea,le mulțumim că ne sunt alături printr-o ofertă aniversară și multepremii.


În plus, anul acesta am dorit să le aducem și mai mult din spiritul Franței și am transformat trei brutării în locații de tip Bistro - PAUL Universitate, PAUL Romană și PAUL Constanța -, un concept nou, care s-a bucurat de reacții foarte bune. Aici, clienții sunt întâmpinați de o echipă de ospătari cu un meniu nou, care includepreparate rafinate,precum pulpă de rață confiată - Confit de canard, file de cod la grătar - Cabillaud Royal de Méditerranée sau preparate din vita, pui si porc, servite alături de un pahar de vin franțuzesc.”, a spus Ovidiu Albu, Administrator PAUL România.


Românii se pot bucura de produsele PAUL în brutăriile din țară, în București, Cluj-Napoca, Ploiești și Constanța, dar și prin serviciile de catering (disponibil în București și Cluj-Napoca) șiCandy Bar (disponibil în București și Constanța).

Alte articole recomandate:

Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]
Potrivit unei știri publicată la finalul anului trecut de Economica.net, analiștii de la Broker Cluj Napoca au schimbat recomandarea pentru acțiunea  Albalact Alba Iulia din „CUMPĂRĂ“ , în „PĂSTREAZĂ“. Rezultatele pe 9 luni ale celei mai căutate producătoare de lactate de la Bursa din București au dezamăgit. De asemeni, prețul țintă a fost redus până la 0,158 lei / acțiune. Față de prețul actual din piață, potențialul de creștere al Albalact [...]
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) are obligația să publice până la 15 ianuarie varianta finală a nor­melor de aplicare pentru con­troversata „lege a super­marketurilor”, care va impune retailerilor ca cel puțin 51% dintre produsele agroalimen­tare prezente la raft să provină din lațul scurt de aprovizionare. Deși legea 150/2016, care aduce modificări legii 321/2009 privind comerțul cu produse alimentare, a intrat în vigoare la [...]
Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a trei noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în orașul Giurgiu: Express Sigma Centru, Express Sigma Șoseaua Alexandriei și Express Sigma Calea București. În acest moment, rețeaua numără 64 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brasov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu și 50 în București și Ilfov. Conceptul [...]
Prezentă la a 19-a ediție a INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, în cadrul secțiunii produselor bio, Ferma Heroiu, producător de suc natural de mere și-a prezentat noile ambalaje de 0,3l, 1l și 2l.   ”Anul acesta am venit cu sucuri în ambalaje noi cu capacitatea de 0,3l, 1l și 2l. Până acum sucurile noastre erau comercializate doar în ambalaje de 3l și [...]
      INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).   Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică [...]
Veterinarii constănțeni au retras, din nou, de pe piață cantități importante de alimente care ar fi pus în pericol sănătatea consumatorului. Astfel, în perioada 9 – 15 mai, în cadrul controalelor tematice, inspectorii Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Constanța au confiscat și retras de la vânzare tone de alimente. Mai exact, au fost scoase de pe piață 5.429 kilograme de carne și produse din carne, 1.275 kilograme de lapte și [...]
Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu același nume care este condus de Gerbrant de Boer-fost șef al Friesland în România, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 99,6 mil. lei (circa 24 mil. euro) cu aproape 50 de angajați, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Vânzările au fost anul trecut în creștere cu 12% pe piața locală, iar compania a raportat profit, noteaza Ziarul financiar. Grupul ungar a intrat în 2009 pe piața din România, iar [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi