Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 (Comunicat) Lanțul de brutării PAUL, destinația preferată aromânilor care își doresc produse de Patisserie și Viennoiserie franțuzească, sărbătorește anul acesta 10 ani de la lansarea în România.Cuo cifră de afaceri de peste 9,3 milioane de euro în 2017, un conceptnou în 2018 - Bistro, PAUL marchează 10 ani în România cu multe premii oferite clienților fideli.


De-a lungul timpului, brutăriile PAUL i-au cucerit pe români cu specialități franțuzești care îmbină gustul gourmet, sofisticatcu acel je ne sais quoitradițional și atemporal. Mai mult, brutăriile au devenit locul de relaxare ideal pentrumomente în familie sau între prieteni, și destinații de top pentru cei care iubesc tradiția și cultura franceză, precum și deliciile specifice, populare în întreaga lume, savurate alături de o cafea aromatăîntr-o atmosferăboemă.Printre cele mai apreciate produse PAUL se numără eclerurile, croissantele, în special Croissant Framboise Vanille, dar și Pain au chocolat.


Pentru a marca cei 10 ani alături de clienții săi, PAUL lansează o ofertă aniversară. Astfel, până pe 23 decembrie 2018, clienții vor putea achiziționa un eclerși o cafea (la doar 10 lei)și vor putea câștiga premii săptămânale, dar și marele premiu, un city break la Paris, pentru 2 persoane.


Pentru fiecare ofertă achiziționată, clienții vor primi un card aniversar care le va aduce, garantat, un produs PAUL la următoarea vizită în brutării. Pentru premiile din cele 10 săptămâni aniversare, dar și pentru premiul cel mare – un city break la Paris, clienții vor trebui să introducă codul înscris pe cardul aniversar primit, pe www.paul10ani.ro pentru a intra automat în tragerile la sorți.


„După 10 ani pe piața locală, putem spune că românii apreciază produsele franțuzești și că revin la noi pentru acel joie de vivrespecific, într-o atmosferă elegantă. Nu puteam sărbători altfel decât alături de clienții noștri; de aceea,le mulțumim că ne sunt alături printr-o ofertă aniversară și multepremii.


În plus, anul acesta am dorit să le aducem și mai mult din spiritul Franței și am transformat trei brutării în locații de tip Bistro - PAUL Universitate, PAUL Romană și PAUL Constanța -, un concept nou, care s-a bucurat de reacții foarte bune. Aici, clienții sunt întâmpinați de o echipă de ospătari cu un meniu nou, care includepreparate rafinate,precum pulpă de rață confiată - Confit de canard, file de cod la grătar - Cabillaud Royal de Méditerranée sau preparate din vita, pui si porc, servite alături de un pahar de vin franțuzesc.”, a spus Ovidiu Albu, Administrator PAUL România.


Românii se pot bucura de produsele PAUL în brutăriile din țară, în București, Cluj-Napoca, Ploiești și Constanța, dar și prin serviciile de catering (disponibil în București și Cluj-Napoca) șiCandy Bar (disponibil în București și Constanța).

Alte articole recomandate:

Instrumentele Testo vă ajută să asigurați calitatea alimentelor pe parcursul întregului lanț de producție, fără întrerupere și în conformitate cu standardele existente. Măsurarea parametrilor precum temperatura, umiditatea, valoarea pH-ului sau calitatea uleiului de gătit – în timpul producției, transportului sau al preparării alimentelor – nu a fost niciodată mai ușoară. Instrumentele de măsură Testo și-au doved [...]
Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a anuntat marti un program de reducere a costurilor cu 1 miliard de dolari pana in 2016, in urma scaderii profitului cu 8,4% in trimestrul patru, transmite Bloomberg, remis de site-ul stririleprotv. Profitul net al grupului a scazut la 1,71 miliarde de dolari in trimestrul patru al anului trecut, de la 1,87 miliarde de dolari in aceeasi perioada a anului precedent. Vanzarile au coborat cu 3,6%, la 11 miliarde de [...]
KLG Europe Logistics România, una dintre cele mai mari companii de tran­s­port și logistică de pe plan local, vrea să ajungă în cinci ani la o capacitate de depozitare de 80.000 de metri pătrați de depozite, în creștere cu 30.000 de metri pătrați față de volumul actual.   „Acesta este momentul în care să in­vestești în depozite logistice în Ro­mânia. Avem în plan noi investiții, vom extinde în perioada 2016-2017 [...]
De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.  „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noștri, să îl [...]
Domnul Andrei Butaru, Președinte al ANSVSA, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se își va derula lucrările în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, domnul Butaru va prezenta ultimele acțiuni întreprinse de instituția pe care o conduce, dar va detalia cele mai importante informații legate d [...]
Germania a serbat ieri, printr-o serie de evenimente și 'porți deschise', Ziua Berii Germane, produs emblematic al țării, deși consumul mediu scade progresiv, iar în 2013 a ajuns la cel mai redus nivel de la reunificarea țării, în 1990, relatează agenția EFE. Conform datelor Biroului Federal de Statistică (Destatis), în 2013 s-au vândut în Germania 94,6 milioane hectolitri de bere, din care 79,7 milioane hectolitri pe piața internă, cu 1,7 % mai puțin față de [...]
Traderul american Bunge, unul dintre cei mai mari patru jucători din lume pe această piață, l-a adus la con­du­cerea operațiunilor locale pe Stephen Karl, care a condus fer­ma Almos de 5.000 de hectare din județul Neamț și în trecut operațiunile germanilor de la BASF în România și Bulgaria, informeaza ZF. Karl va prelua conducerea consorțiului Bunge-Prio începând cu luna septembrie, atunci când îl va înlocui pe britanicul Giovanni [...]
In intervalul 14-22 iulie 2014, marcile Kinder si Raffaello inregistreaza conversatii apartinand in procent de 100% femeilor. Heidi si Milka starnesc la randul lor interesul in procent de 97% si, respectiv, 95%, in timp ce Snickers este brandul care atrage si atentia barbatilor, 30% dintre comentariile inregistrate apartinandu-le onlinerilor de gen masculin. Cele mai mari volume de conversatii au fost generate in intervalul 14-22 iulie 2014 de activitatea brandurillor de dulciuri pe paginile [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi