Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Revelionul 2019 păstrează tendințele anilor anteriori în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, iar în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite, în domeniul petrecerilor de Revelion tendința este de păstrare a stilului organizatoric al anilor anteriori, cu punctarea principalelor momente ale trecerii dintre ani.


Desigur, există și companii care pun accentul pe un stil inedit de organizare a Revelionului, pregătind petreceri tematice, astfel încât să atragă un public nonconformist. Însă majoritatea organizatorilor pun accentul pe cele trei aspecte extrem de importante pentru participanți: mâncare bună, băutură multă, muzică de calitate.


Se știe că în noaptea dintre ani masa festivă trebuie să fie plină iar românii sunt păstrători ai tradițiilor, fie că sunt obiceiuri românești sau împrumutate de la alte popoare. De aceea, meniurile bogate, cu cel puțin 3 feluri de mâncare și desert, se află la mare cinste în rândul celor care petrec noaptea dintre ani la restaurant, în București sau în diferite orașe. Pachetul de băuturi nelimitat (”open bar”), este un alt ”must have” al Revelionului, fie că există un meniu de băuturi prestabilit sau nu.


Muzica este un alt aspect extrem de important. Dacă pentru unii invitați contează mai mult prezența unui DJ renumit, alții nu concept un Revelion fără o formație consacrată, care să cânte live. Existența celor doua tipuri de ”entertainement” se reflectă adesea în prețul meniului, dar organizatorii care se respectă optează pentru ambele modalități de distracție.


În ultimii ani, tot mai multe restaurante și ballroom-uri optează pentru organizarea unui foc de artificii, oferind șampanie din partea casei, la miezul nopții. Este un aspect care, adesea, face diferența dintre organizatorii profesioniști și diletanți, atrăgând publicul doritor de distracție.


Nu în ultimul rând, un aspect deosebit de important îl reprezintă prețul participării la acest eveniment. Un preț corect care să reflecte un raport calitate-preț optim este de dorit, astfel încât participanții să se simtă bine fără să scoată o avere din buzunar. În același timp, fiind vorba despre noaptea de Revelion, nu uitați că toate serviciile organizatorice ale acestui eveniment au un preț dublu sau chiar triplu (angajați, muzică, aranjamente florale, sistem de sunet etc.), de aceea prețul per pachet trebuie calculat în așa fel încât să acopere toate cheltuielile.


Și cum un eveniment are neaparată nevoie și de o amenajare frumoasă a spațiului, nu uitați să alocați un buget pentru decor (pom de Craciun, beteală, aranjamente festive, decorațiuni etc.) astfel încât amenajarea salii să impresioneze invitații prin bun gust și eleganță. Revelionul poate fi unul dintre acele momente care vă poate „vinde” ca organizatori de evenimente profesioniști mai mult decât reclamele standard. 


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President


Despre Corin Romanescu


CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activează de 20 de ani pe piața HORECA fiind martor al principalelor tendințe ale fiecărei perioade. În ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate și private, oferind sfaturi practice și sprijin pentru sute de cupluri și  zeci de companii din sectorul privat. Este Președinte al Asociației pentru Combaterea Sărăciei și Afecțiunilor Umane și Absolvent al UTCB – Universitatea Tehnică de Construcții București.


În ultimii ani Corin Romanescu s-a implicat în activități de leadership, inițiind derularea unor programe educaționale, sociale și culturale, pentru sprijinirea tinerei generații de profesioniști. Recent, a inițiat proiectul ”Sănătate prin aqua gym”, un program ce pune accentul pe o problema curenta a societății moderne: sedentarismul, alături de un program educațional axat pe sprijinirea culturii românești.


Despre The President


Situat pe malul Lacului Tei și inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni.

Centrul de Evenimente THE PRESIDENT dispune de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate intre 60 si 150 de persoane, salonul Milano cu o capacitate intre 100 si 200 de persoane, salonul Verona cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alături de o terasa cu o capacitate de 600 de persoane (Terasa Venetia), o piscină și un centru de evenimente pentru copii, The President Kids Party.

Serviciile oferite de The President includ meniuri all inclusive realizate de Chefi culinari, muzica si sonorizare, animatori, decoratiuni si aranjamente florale, servicii foto-video, Candy Bar (bufet de prajituri), Cheese Bar (Bufet de branzeturi), Smoke Bar (pe terasa) si Fruit Bar (Bufet de fructe).


 


Contact si rezervari:
Telefon: 0763550406, 0760087384, 0766 747 379


Email: office@president-events.ro


Website: www.the-president.ro


Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti
(in Parcul Tei – pe malul lacului)

Alte articole recomandate:

„În momentul în care pro­ducția locală, atât a producă­torilor români, cât și a investitorilor străini, va avea din nou locul bine- me­ritat în cadrul economiei locale, atunci România va ajunge la o creștere economică de 5%“, a spus Adri­an Nanulescu, directorul general al La Fântâna, cel mai mare îmbuteliator local de apă în sistem de watercoolere, un business care ar putea ajunge anul acesta la 26 de [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Cele mai mari două mal­luri din Capitală- Bănea­sa Shopping City și AFI Cotroceni- au strâns îm­preună anul trecut ve­ni­turi de 350 milioane de lei la profituri nete de aproape 90 milioane de lei, arată datele de la Ministerul Finanțelor. Astfel, cele două centre comerciale și-au consolidat primele poziții pe piața din București, după un an în care mallu­ri­le din Capitală nu au avut creș­teri spectaculoase. De altfel, cele mai mari zece [...]
Platforma online pentru livrări de mâncare la domiciliu foodpanda, susținută de incubatorul german Rocket Internet, este disponibilă în două noi orașe - Constanța și Brașov, lansările făcând parte din strategia grupului de a-și extinde acoperirea geografică în orașele mari din țară, cu peste 100.000 de locuitori. Astfel, locuitorii orașelor Constanța și Brașov vor putea comanda acum mâncare online la domiciliu de la 13 restaurante locale, urmând [...]
Cea de-a IX-a ediție a Concursului Național de Vinuri și Băuturi Alcoolice se va desfășura în perioada 9-10 aprilie 2014. În cadrul Ceremonieide Decernare a Medaliilor care va avea loc sâmbătă, 12 aprilie 2014, ora 12.00, vor fi nominalizați și evidentiați cei mai buni oenologi. În dorința de a deschide noi punți de comunicare între consumatorii vinului românesc și internațional și având [...]
Prunele uscate de Leleasca vor fi primul produs tradițional din județul Olt, producătorul acestora depunând documentația pentru reatestare, conform noilor modificări legislative, informează Agerpres. În județul Olt sunt 11 produse tradiționale atestate în anii anteriori, dar anul acesta este necesară reatestarea acestora și, până în prezent, demersuri în acest sens au fost făcute numai pentru prunele uscate de Leleasca, a declarat Inginerul Florica Bodescu [...]
  (Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local. Fabricat la Hălchiu, județul Brașov, Olympus Lapte Bio de Consum provine 100% de la ferme bio locale, unde animalele sunt hrănite si crescute conform standardelor înalte impuse de către organismele internaționale și naționale d [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce, se intreaba jurnalistii de la Progresiv? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea ma [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi