Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Revelionul 2019 păstrează tendințele anilor anteriori în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, iar în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite, în domeniul petrecerilor de Revelion tendința este de păstrare a stilului organizatoric al anilor anteriori, cu punctarea principalelor momente ale trecerii dintre ani.


Desigur, există și companii care pun accentul pe un stil inedit de organizare a Revelionului, pregătind petreceri tematice, astfel încât să atragă un public nonconformist. Însă majoritatea organizatorilor pun accentul pe cele trei aspecte extrem de importante pentru participanți: mâncare bună, băutură multă, muzică de calitate.


Se știe că în noaptea dintre ani masa festivă trebuie să fie plină iar românii sunt păstrători ai tradițiilor, fie că sunt obiceiuri românești sau împrumutate de la alte popoare. De aceea, meniurile bogate, cu cel puțin 3 feluri de mâncare și desert, se află la mare cinste în rândul celor care petrec noaptea dintre ani la restaurant, în București sau în diferite orașe. Pachetul de băuturi nelimitat (”open bar”), este un alt ”must have” al Revelionului, fie că există un meniu de băuturi prestabilit sau nu.


Muzica este un alt aspect extrem de important. Dacă pentru unii invitați contează mai mult prezența unui DJ renumit, alții nu concept un Revelion fără o formație consacrată, care să cânte live. Existența celor doua tipuri de ”entertainement” se reflectă adesea în prețul meniului, dar organizatorii care se respectă optează pentru ambele modalități de distracție.


În ultimii ani, tot mai multe restaurante și ballroom-uri optează pentru organizarea unui foc de artificii, oferind șampanie din partea casei, la miezul nopții. Este un aspect care, adesea, face diferența dintre organizatorii profesioniști și diletanți, atrăgând publicul doritor de distracție.


Nu în ultimul rând, un aspect deosebit de important îl reprezintă prețul participării la acest eveniment. Un preț corect care să reflecte un raport calitate-preț optim este de dorit, astfel încât participanții să se simtă bine fără să scoată o avere din buzunar. În același timp, fiind vorba despre noaptea de Revelion, nu uitați că toate serviciile organizatorice ale acestui eveniment au un preț dublu sau chiar triplu (angajați, muzică, aranjamente florale, sistem de sunet etc.), de aceea prețul per pachet trebuie calculat în așa fel încât să acopere toate cheltuielile.


Și cum un eveniment are neaparată nevoie și de o amenajare frumoasă a spațiului, nu uitați să alocați un buget pentru decor (pom de Craciun, beteală, aranjamente festive, decorațiuni etc.) astfel încât amenajarea salii să impresioneze invitații prin bun gust și eleganță. Revelionul poate fi unul dintre acele momente care vă poate „vinde” ca organizatori de evenimente profesioniști mai mult decât reclamele standard. 


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President


Despre Corin Romanescu


CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activează de 20 de ani pe piața HORECA fiind martor al principalelor tendințe ale fiecărei perioade. În ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate și private, oferind sfaturi practice și sprijin pentru sute de cupluri și  zeci de companii din sectorul privat. Este Președinte al Asociației pentru Combaterea Sărăciei și Afecțiunilor Umane și Absolvent al UTCB – Universitatea Tehnică de Construcții București.


În ultimii ani Corin Romanescu s-a implicat în activități de leadership, inițiind derularea unor programe educaționale, sociale și culturale, pentru sprijinirea tinerei generații de profesioniști. Recent, a inițiat proiectul ”Sănătate prin aqua gym”, un program ce pune accentul pe o problema curenta a societății moderne: sedentarismul, alături de un program educațional axat pe sprijinirea culturii românești.


Despre The President


Situat pe malul Lacului Tei și inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni.

Centrul de Evenimente THE PRESIDENT dispune de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate intre 60 si 150 de persoane, salonul Milano cu o capacitate intre 100 si 200 de persoane, salonul Verona cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alături de o terasa cu o capacitate de 600 de persoane (Terasa Venetia), o piscină și un centru de evenimente pentru copii, The President Kids Party.

Serviciile oferite de The President includ meniuri all inclusive realizate de Chefi culinari, muzica si sonorizare, animatori, decoratiuni si aranjamente florale, servicii foto-video, Candy Bar (bufet de prajituri), Cheese Bar (Bufet de branzeturi), Smoke Bar (pe terasa) si Fruit Bar (Bufet de fructe).


 


Contact si rezervari:
Telefon: 0763550406, 0760087384, 0766 747 379


Email: office@president-events.ro


Website: www.the-president.ro


Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti
(in Parcul Tei – pe malul lacului)

Alte articole recomandate:

Leonard Gilbert Fieraru, 26 de ani, un antreprenor din județul Dâmbovița, a decis în vara anului trecut să-și deschidă propria afa­cere prin intermediul progra­mului SRL-Debutant, prin care statul acordă o fi­nan­țare de până la 10.000 de euro și scu­tirea taxelor de început.   În prezent el adminis­trează două restaurante de tip fast-food cu nu­mele Cavalerul, unul în centrul Ca­pi­talei, iar celălalt în [...]
Diabeticii, persoanele care suferă de intoleranțe alimentare, afecțiuni digestive, renale,  alergii sau cei care pur și simplu au adoptat un stil de viață mai sănătos pot avea o masă festivă de Sărbători la fel de bogată ca restul familiei, potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piața locală, specializat în produse dietetice și terapeutice.   În timp ce majoritatea românilor mai fac anumit [...]
Food Vision este cel mai nou eveniment global care conectează liderii inovatori și managerii seniori în dezvoltarea  industriei alimentare și a băuturilor combinând conținutul strategic cu analiza amănunțită a celor mai importante trenduri și îmbunătățiri din piață. Liderii în cercetare și dezvoltare, marketing și strategii de afacere care sunt pasionați de inovație se întâlnesc la Food [...]
Alexandrion se retrage din Asociatia Spirits Romania, iar acest fapt este inca o dovada ca sintuatia de pe piata spirtoaselor pare a deveni din ce in ce mai grava. Dupa cum infoALIMENT Magazin informa intr-o editie anterioara a fluxului de stiri, piata spirtoaselor este grav afectata de un nivel al evaziunii de 90 %. Acum, iata, iesirea unuia dintre cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice, probeaza nu doar starea pietei specifice, dar si disensiunile dintre jucatori, la nivel de [...]
Un grup de cercetători de la Univeristatea de Stat din New Mexico, în colaborare cu Cotton Incorporated au dezvoltat o variantă de bumbac nemodificat genetic, folosind o variantă de inactivare a gossypol-ului, astfel încât acest produs să poată fi folosit fără probleme, în industria alimentară.   Noutatea vine din Statele Unite   Prezența gossypol-ului, un fenol natural, în semințele de bumbac, a împiedicat până acum folosir [...]
(Agerpres) Consumatorii au cheltuit pe gustări 374 miliarde de dolari la nivel global, între 2013 și 2014, cu o creștere de 2% față de anul anterior, categoria dulciurilor având cel mai mare aport la vânzări în Europa (46,5 miliarde de dolari) și Orientul Mijlociu/Africa (1,9 miliarde de dolari), potrivit unui nou raport global publicat de Nielsen, dat luni publicității.   Peste trei sferturi dintre respondenții la nivel global (76%) consumă des gustări pentru [...]
Consiliul Investitorilor Străini și Coaliția pentru Dezvoltarea României, care include Am- Cham, și-au anunțat sprijinul pentru reducerea fiscalității. Astfel, într-un comunicat al acestui organism se afirmă: „Considerăm că, în forma actuală, Codul Fiscal aduce claritate și predictibilitate pentru mediul de afaceri (..). CDR apreciază dorința autorităților române de a limita extinderea poverii fiscale asupra mediului [...]
Billa, parte a grupului german REWE, deschide mâine primul magazin din acest an la Sebeș, în județul Alba, ajungând astfel la o rețea națională de 80 de unități, a anunțat retailerul. Supermarketul are o suprafață de peste 650 de metri pătrați și va comercializa 6.000 de articole. Acesta este și primul magazin al retailerului din Sebeș. „Inaugurarea primului magazin Billa din Sebeș continuă strategia noastră de expansiune pentru anul 2014. (...) Vom continua să [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN