Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În urmă cu un an, în backstage-ul Taco Bellaveau loc ultimele retușuri pentru lansare. În acest timp, pe Facebook, sute de fani le dădeau tag prietenilor pentru a-i întâlni la deschidere, câteva zile mai târziu. Pe 12 octombrie, brandul aniversează un an pe piața locală.


Însă, până atunci, își sărbătorește, pentru prima dată, ziua de nume în România, căci, în 2018, 4 octombrie este Taco Day în 20 de țări din lume. Petrecerea începe mâine, când Taco Bell declară deschise #zileletacobell printr-un combo aniversar, gata de savurat în doi, în toate restaurantele, între 4-12 octombrie.


Pe 12 octombrie 2017, Sphera Franchise Group deschideaprimul restaurant Taco Bell din România, în Centrul comercial Băneasa Shopping Center din București.Entuziasmul din săptămânile de dinainte de deschidere a culminat cu peste 2.000 de clienți în prima zi la Taco Bell, un record absolut de vânzări pentru rețeaua Taco Bell în Europa în prima săptămână și cozi care au durat săptămâni la rând.


Între timp, Taco Bell a deschis alte două locații în București, în Mega Mall, respectiv ParkLake Shopping City și-a provocat fanii să se bucure denoi experiențeîn materie de food și going out, dar și prin alte activități, a căutat Începători pasionați și pregătește, în prezent, extinderea în alte orașe din țară.


„În urmă cu un an, îl cunoșteam pe fanul Taco Bell #1 din România, primul cliental brandului, la deschiderea oficială. De atunci,fanii au venit în număr mare la Taco Bell, iar cel mai bun mod de a sărbători aniversarea este, desigur, alături de ei, cei care ne-au lăsat sute de comentarii atunci când au aflat că brandul vine în România, care au fost dispuși să aștepte ore în șir la cozi pentru a descoperiprodusele, care ne-au ajutat să fim tot mai buni și care au revenit în nenumărate rânduri în restaurantele noastre pentru a se bucura de gustul unic, de inspirație mexicană. Pentru ei, lansăm acum și Zilele Taco, sărbătoarea care completează universul brandului, și continuăm călătoria Live Más împreună” a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Group.


Taco Day în jurul lumii


Primul taco de la Taco Bell a fost preparat în sudul Californiei. Acolo, în 1962, Glenn Bell punea bazele a ceea ce urma să devină cea mai mare rețea de restaurante de tip QSR în domeniul produselor de inspirație mexicană din lume. Consumatorii americani au ajuns să iubească de mult taco, încât i-au dedicat o sărbătoare specială. Astfel, în SUA, 4 octombrie este National Taco Day, iar fanii nu concep să treacă ziua fără să iasă la taco alături de cei dragi. Iar Taco Bell nu concepe să nu sărbătorească alături de ei. În ultimii ani, Taco Bell a cucerit numeroase alte piețe, astfel că, în 2018, brandul își invită consumatorii din 20 de țări să descopere și să se bucure de Taco Day prin oferte speciale.


Zilele Taco în Români 


Daca 4 octombrie este Taco Day în jurul lumii, iar pe 12 octombrie se împlinește un an de Taco Bell în România, atunci este ocazia perfectă pentru o sărbătoare originală, în stil Taco Bell. Între 4-12 octombrie, fanii sunt așteptați la #zileletacobellîn restaurante, cu un meniu special, care include 4 tacos, alături de 2 porții de cartofi sau de nachos și 2 băuturi răcoritoare, la un preț promoțional.

Alte articole recomandate:

  Îndulcitorii pe bază de stevia derivată din fermentație - fără plante de stevia - ar putea fi lansat cel mai devreme în 2016, susțin reprezentanții Evolva Holding SA, firma elvețiană care lucrează la această tehnologie împreună cu gigantul Cargill, informează Food Navigator. Cele două companii au lucrat împreună din martie 2013 pe tehnologii de fermentație pentru a produce glicozide derivate din steviol, compușii care dau frunzelor [...]
Expur, unul dintre cei mai mari procesatori de ulei vegetal de pe piața locală cu afaceri de 254 milioane de euro anul trecut, a rămas fără Alexandru Tudorel, directorul industrial al companiei și un executiv care a lucrat pentru grupul francez timp de zece ani, perioadă în care a ocupat mai multe poziții de manangement tehnic. Atât reprezentanții Expur, cât și Alexandru Tudorel nu au dorit ieri să facă niciun comentariu pe marginea acestui subiect. Francezii de la Expur l-au [...]
Un român cheltuie în medie 3 euro la o ședință de cumpărături, de două ori mai puțin decât un ungur sau un polonez și de zece ori mai puțin decât un francez. Prin comparație cu francezii însă, românii merg la cumpărături mai des, o dată la două zile, față de o dată la trei-patru zile în cazul locuitorilor din Hexagon. „Principalul motiv pentru care românii cheltuie atât de puțin atunci când merg la cumpărături prin comparație cu [...]
Blue Coffee Service va fi preluata de Fondul Innova Capital. Mai precis, La Fântâna, producătorul de apă în sistem de watercoolere controlat de fondul polonez de investiții Innova Capital, va fuziona prin absorbție cu Blue Coffee Service, distribuitorul Lavazza de pe plan local, o afacere de 10 mil. euro pe care acționarii La Fântâna au cumpărat-o în prima jumătate a anului trecut.   Informațiile legate de fuziune au apărut într-un document [...]
Retailerii moderni au fost activi și în luna mai, fiind deschise 14 magazine noi. În ceea ce privește formatul, în această lună, magazinele de proximitate au câștigat teren. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată pentru a doua lună consecutiv de Profi, care a inaugurat 7 unități comerciale. Pe locul al doilea se situează Mega Image, cu 6 magazine deschise, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour Express, cu o unitate [...]
Ioan Șerbănescu: Termenul de condimente sau mirodenii a fost aplicat, mai întâi, exclusiv ingredientelor cu gust pătrunzător, iute sau aromatic, uneori parfumurilor sau chiar ingredientelor folosite pentru îmbălsămări. Astăzi există tendința de a limita utilizarea termenului, doar pentru ingredientele folosite la fabricarea produselor alimentare și a băuturilor, cu toate că unele dintre acestea continuă să aibă utilizări adiționale, în medicină sau [...]
Achizitia Angst reprezinta o noua etapa in dobandirea suprematiei in comertul de proximitate din Bucuresti de catre Mega Image si disparitia unui alt jucator local din Capitala, intr-un peisaj in care retelele independente devin tot mai rare, noteaza Magazinul Progresiv. Mega Image estimeaza vanzari de 21 de milioane de euro cu cele 20 de magazine Angst. Astfel, suma poate reprezenta vanzarile anuale ale retelei preluate. Pe de alta parte, din cifra de afaceri de 530 de milioane de eur [...]
Retailerii Carrefour și Casino au făcut oferte non-angajante pentru achiziționarea rețelei de magazine DIA din Franța, după ce, luna trecută, grupul spaniol de distribuție DIA a scos la vânzarea toate magazinele sale de pe piața franceză, transmite Reuters. Anunțul a fost făcut de publicația franceză 'Le Figaro', care susține că firmele Carrefour și Casino au termen până la sfârșitul săptămânii viitoare să prezinte o ofertă fermă pentru DIA France, care are 7.500 de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN