Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În urmă cu un an, în backstage-ul Taco Bellaveau loc ultimele retușuri pentru lansare. În acest timp, pe Facebook, sute de fani le dădeau tag prietenilor pentru a-i întâlni la deschidere, câteva zile mai târziu. Pe 12 octombrie, brandul aniversează un an pe piața locală.


Însă, până atunci, își sărbătorește, pentru prima dată, ziua de nume în România, căci, în 2018, 4 octombrie este Taco Day în 20 de țări din lume. Petrecerea începe mâine, când Taco Bell declară deschise #zileletacobell printr-un combo aniversar, gata de savurat în doi, în toate restaurantele, între 4-12 octombrie.


Pe 12 octombrie 2017, Sphera Franchise Group deschideaprimul restaurant Taco Bell din România, în Centrul comercial Băneasa Shopping Center din București.Entuziasmul din săptămânile de dinainte de deschidere a culminat cu peste 2.000 de clienți în prima zi la Taco Bell, un record absolut de vânzări pentru rețeaua Taco Bell în Europa în prima săptămână și cozi care au durat săptămâni la rând.


Între timp, Taco Bell a deschis alte două locații în București, în Mega Mall, respectiv ParkLake Shopping City și-a provocat fanii să se bucure denoi experiențeîn materie de food și going out, dar și prin alte activități, a căutat Începători pasionați și pregătește, în prezent, extinderea în alte orașe din țară.


„În urmă cu un an, îl cunoșteam pe fanul Taco Bell #1 din România, primul cliental brandului, la deschiderea oficială. De atunci,fanii au venit în număr mare la Taco Bell, iar cel mai bun mod de a sărbători aniversarea este, desigur, alături de ei, cei care ne-au lăsat sute de comentarii atunci când au aflat că brandul vine în România, care au fost dispuși să aștepte ore în șir la cozi pentru a descoperiprodusele, care ne-au ajutat să fim tot mai buni și care au revenit în nenumărate rânduri în restaurantele noastre pentru a se bucura de gustul unic, de inspirație mexicană. Pentru ei, lansăm acum și Zilele Taco, sărbătoarea care completează universul brandului, și continuăm călătoria Live Más împreună” a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Group.


Taco Day în jurul lumii


Primul taco de la Taco Bell a fost preparat în sudul Californiei. Acolo, în 1962, Glenn Bell punea bazele a ceea ce urma să devină cea mai mare rețea de restaurante de tip QSR în domeniul produselor de inspirație mexicană din lume. Consumatorii americani au ajuns să iubească de mult taco, încât i-au dedicat o sărbătoare specială. Astfel, în SUA, 4 octombrie este National Taco Day, iar fanii nu concep să treacă ziua fără să iasă la taco alături de cei dragi. Iar Taco Bell nu concepe să nu sărbătorească alături de ei. În ultimii ani, Taco Bell a cucerit numeroase alte piețe, astfel că, în 2018, brandul își invită consumatorii din 20 de țări să descopere și să se bucure de Taco Day prin oferte speciale.


Zilele Taco în Români 


Daca 4 octombrie este Taco Day în jurul lumii, iar pe 12 octombrie se împlinește un an de Taco Bell în România, atunci este ocazia perfectă pentru o sărbătoare originală, în stil Taco Bell. Între 4-12 octombrie, fanii sunt așteptați la #zileletacobellîn restaurante, cu un meniu special, care include 4 tacos, alături de 2 porții de cartofi sau de nachos și 2 băuturi răcoritoare, la un preț promoțional.

Alte articole recomandate:

Acest aparat este proiectat pentru a umple o nevoie pe piata alimentara, pentru un slicer mic, foarte competitivă și versatil, destinat porționării produselor din carne. Capacitatea feliatorului este de  de 500 de taieri pe minut.Pe lângă cârnați uscati, este posibil să taie carnea la 0 ° C de la grosimea de 3 mm, șuncă cu rata de injectare (mai mare de 100%). Aceasta masina este complet automata și pot fi programati mai multi parametrii: lungimea [...]
Pate Bucegi si Lowe continua campania Bucegi - Gustul bun se recunoaste prin lansarea unui nou spot TV dedicat promovarii marcii Bucegi Vegetal, informează Iqads.   "Spotul gandit alaturi de echipa Lowe demonstreaza intr-o maniera jucausa faptul ca Bucegi Vegetal reprezinta o alternativa delicioasa pentru perioadele de post sau in momentele cand ne dorim sa luam o pauza de la preparatele din carne. Mesajul urmeaza directia de comunicare initiata in vara acestui an si pune [...]
Pentru iubitorii de spirtoase rafinate si tari, Stalinskaya a venit cu o supriza cat se poate de placuta, extinzandu-si gama de produse prin lansarea a două noi sortimente de vodcă premium, Stalinskaya Silver si Stalinskaya Blue.Vodca Stalinskaya Silver are o concentrație de alcool de 40% și este o băutură pentru socializare și a distracției, pe când Stalinskaya este destinată cunoscătorilor, având o concentrație de alcool de 45%. Noul produs Stalinskaya Silver se diferențiază [...]
Investigațiile Consiliului Concurenței din acest an s-au concentrat pe comerțul alimentar, însă activitatea autorității de concurență a acoperit și zona licitațiilor trucate, potrivit președintelui instituției, Bogdan Chirițoiu.   "Piața pe care am avut cea mai mare implicare a fost comerțul alimentar. Am finalizat o investigație amplă care a a acoperit mulți ani și a cuprins un mare număr de firme, 25 per total, fiind vorba de Mega Image, Metro și Selgros, împreună cu [...]
(Comunicat( Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat, pe 1 septembrie, o unitate în ParkLake, cel mai nou centru comercial din capitală. Vânzările brute pentru primele patru zile de la deschidere au depășit prognozele inițiale, situându-se la 60.000 de lei (peste 13.000 de euro). “Am fost, de la bun început, extrem de încrezători în succesul restaurantului Spartan din ParkLake, pentru că acest nou centru comercial [...]
  Cinci mențiunile de sănătate referitoare la glucoză aprobate de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) în 2012 au fost interzise oficial de către Comisia Europeană ca urmare a preocupărilor despre ce ar putea interpreta consumatorii în legătură cu consumul de zahăr, informează Food Navigator. Afirmațiile, toate depuse de către Dextro Energy, au fost refuzate în mod oficial de către Comisie recent, cu decizia prezentată î [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
(Comunicat) În acest interval, inspectorii sanitari veterinari și pentru siguranța alimentelor au controlat 92 de transporturi de produse de origine nonanimală, importate din următoarele țări terțe: Turcia, Macedonia, Ucraina, China, Ecuador, Argentina, Africa de Sud, Republica Moldova și Serbia, care au însumat o cantitate de 24.468 tone. Dintre acestea, 49 transporturi au fost verificate în punctele finale de import (depozite autorizate) și 43 de transporturi în [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN