Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În urmă cu un an, în backstage-ul Taco Bellaveau loc ultimele retușuri pentru lansare. În acest timp, pe Facebook, sute de fani le dădeau tag prietenilor pentru a-i întâlni la deschidere, câteva zile mai târziu. Pe 12 octombrie, brandul aniversează un an pe piața locală.


Însă, până atunci, își sărbătorește, pentru prima dată, ziua de nume în România, căci, în 2018, 4 octombrie este Taco Day în 20 de țări din lume. Petrecerea începe mâine, când Taco Bell declară deschise #zileletacobell printr-un combo aniversar, gata de savurat în doi, în toate restaurantele, între 4-12 octombrie.


Pe 12 octombrie 2017, Sphera Franchise Group deschideaprimul restaurant Taco Bell din România, în Centrul comercial Băneasa Shopping Center din București.Entuziasmul din săptămânile de dinainte de deschidere a culminat cu peste 2.000 de clienți în prima zi la Taco Bell, un record absolut de vânzări pentru rețeaua Taco Bell în Europa în prima săptămână și cozi care au durat săptămâni la rând.


Între timp, Taco Bell a deschis alte două locații în București, în Mega Mall, respectiv ParkLake Shopping City și-a provocat fanii să se bucure denoi experiențeîn materie de food și going out, dar și prin alte activități, a căutat Începători pasionați și pregătește, în prezent, extinderea în alte orașe din țară.


„În urmă cu un an, îl cunoșteam pe fanul Taco Bell #1 din România, primul cliental brandului, la deschiderea oficială. De atunci,fanii au venit în număr mare la Taco Bell, iar cel mai bun mod de a sărbători aniversarea este, desigur, alături de ei, cei care ne-au lăsat sute de comentarii atunci când au aflat că brandul vine în România, care au fost dispuși să aștepte ore în șir la cozi pentru a descoperiprodusele, care ne-au ajutat să fim tot mai buni și care au revenit în nenumărate rânduri în restaurantele noastre pentru a se bucura de gustul unic, de inspirație mexicană. Pentru ei, lansăm acum și Zilele Taco, sărbătoarea care completează universul brandului, și continuăm călătoria Live Más împreună” a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Group.


Taco Day în jurul lumii


Primul taco de la Taco Bell a fost preparat în sudul Californiei. Acolo, în 1962, Glenn Bell punea bazele a ceea ce urma să devină cea mai mare rețea de restaurante de tip QSR în domeniul produselor de inspirație mexicană din lume. Consumatorii americani au ajuns să iubească de mult taco, încât i-au dedicat o sărbătoare specială. Astfel, în SUA, 4 octombrie este National Taco Day, iar fanii nu concep să treacă ziua fără să iasă la taco alături de cei dragi. Iar Taco Bell nu concepe să nu sărbătorească alături de ei. În ultimii ani, Taco Bell a cucerit numeroase alte piețe, astfel că, în 2018, brandul își invită consumatorii din 20 de țări să descopere și să se bucure de Taco Day prin oferte speciale.


Zilele Taco în Români 


Daca 4 octombrie este Taco Day în jurul lumii, iar pe 12 octombrie se împlinește un an de Taco Bell în România, atunci este ocazia perfectă pentru o sărbătoare originală, în stil Taco Bell. Între 4-12 octombrie, fanii sunt așteptați la #zileletacobellîn restaurante, cu un meniu special, care include 4 tacos, alături de 2 porții de cartofi sau de nachos și 2 băuturi răcoritoare, la un preț promoțional.

Alte articole recomandate:

Delikat, marca a companiei Unilever, produs in Romania, la Ploiesti, marcheaza 40 de ani de traditie in bucatariile romanilor. Platforma de comunicare sub care Delikat celebreaza cei 40 de ani poarta numele „Sarbatoreste asa cum inima-ti pofteste!”. „40 de ani de Delikat in Romania inseamna 40 de ani de traditie, de mancaruri gustoase romanesti, 40 de ani in care Delikat a fost alaturi de milioane de romani, a dus gusturile mai departe si a tinut familiile reunite in jurul [...]
Parisul ramane orasul marilor iubiri, fie ele si de ordin gastronomic, iar La Grande Epicerie este in mod definitiv Mecca iubitorilor de gusturi fine, localnici si turisti deopotriva. Ce face atat de special acest concept? La Grande Epicerie este hala alimentara din cadrul Le Bon Marché, unul dintre cele mai vechi centre comerciale din Paris. Spatiul, deschis initial in 1923, a trecut printr-o serie de reorganizari si renovari de-a lungul vremii, cea mai recenta finalizandu-se chiar [...]
Cele mai mari trei companii din industria alimentară românească sunt Bunge (ulei), Agrana (zahăr) și Expur (ulei), următoarele locuri fiind ocupate de Smithfield (carne) și Prutul (ulei), se arata intr-un clasament intocmit de Ziarul financiar. Bunge România a avut anul trecut afaceri de 295 mil. euro și pierderi de 30 mil. euro, cele mai mari din întreaga industrie alimentară. Bunge Danube Trading, o altă com­panie locală a americanilor, a avut încasări [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   La eveniment, CMC GRUP Broker de Asigurare va fi reprezentată de [...]
Compania Expur, parte a conglomeratului agroindustrial francez Sofiproteol, și-a bugetat să ajungă în următorii patru ani să proceseze 20% din producția locală de semințe oleaginoase, în creștere cu un procent față de nivelul din prezent.   “Intenția noastră este ca până în 2018 să folosim instrumentele noastre industriale pentru a procesa 60% din semințele oleaginoase fin Franța, 20% din recolta românească și 35% din producția de alune di [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]
Ingredion și-a extins gama de soluții din amidon pentru brânză procesată și analoagă, astfel încât să poată satisface cererea crescută pentru brânza mai ieftină în regiunile emergente, cum ar fi Orientul Mijlociu și Africa de Nord, informează Dairy Reporter. Corinna Faustmann, tehnolog principal al departamentului ingrediente pentru lactate la Ingredion Germania a declarat că consumul crescut de brânză procesată și analoagă în [...]
Crama Budureasca invită companiile la teambuilding-uri în perioada septembrie - octombrie 2014. Programul conține plimbare în vie, cules de struguri, degustare de gust, urmate de turul cramei și degustare de vinuri cu masa.  Toamna este un moment potrivit in care companiile își pot motiva angajații prin acțiuni de teambuilding. Scopul principal, acela de a uni echipa, este atins prin activitatea de cules de struguri la care pot participa [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi