Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Seara de 26 septembrie a marcat un moment important în industria vinului, prin desfășurarea finalei Trofeului Someleriei 2018. În cadrul evenimentului de la Hotel Pullman juriul, format din reprezentanți de seamă din industria românească și internațională au acordat marele premiu celui mai bun somelier din Romania, IULIA SCAVO.


În finală au concurat 4 candidați, dintr-un total de 12 concurenți înscriși, dupăo prima etapă a competiției care a avut loc la Hotel New Montana din Sinaia. Aceștia au venit la București pentru a demonstra juriului calitățile, pasiunea și abilitățile și pentru a încânta publicul cu un specatcol încărcat de pasiune.


Probele propuse în finală au fost complexe și create special pentru a evidenția rafinamentul, experiența și pregatirea de top a celor patru finaliști: analiză meniu, degustare vin în orb, decantare și servire vin, precum și simularea interacțiunii dintre client și somelier în restaurant.


În urma jurizării atente, a fostdesemnat cel mai bun somelier din Romania: Iulia Scavo, marea câștigătoare, urmată de Marian Muntean, Filip Florian Zota și Ionuț Andrieș, clasați pelocurile I, II și III.


“Marele premiu din cadrul competiției Trofeul Someleriei 2018, oferit cu sprijinul Alexandrion Gruop, îi va da castigatoarei posibilitatea să reprezinte Romania la cel mai înalt nivel”, a declarat Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading.

Alte articole recomandate:

Mihai Olaru, proprietarul furnizorului de mobilier pentru birou Omifa, a investit în București alături de patru parteneri peste 100.000 de euro într-un concept format dintr-o cafenea și spații de birouri ce pot fi închiriate inclusiv pentru o zi, proiect pe care antreprenorii intenționează să îl multiplice și în alte orașe din țară, precum Cluj și Timișoara. Proiectul, denumit Coffice (combinație între coffee și office), a fost lansat luna trecută [...]
În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa [...]
Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]
Președintele Autorității Naționale Sanitară Veterinară și Siguranța Alimentelor, domnul Geronimo Răducu Brănescu, a confirmat participarea ca speaker la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai 2017, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj [...]
„Am alocat 100.000 de euro pentru deschiderea acestui magazin, însă bugetul inițial a fost depășit. Este un concept nou pentru piața clujeană, însă nu avem pla­nuri pentru deschiderea altor magazine în Cluj-Napoca sau în afara județului Cluj“, a declarat pentru ZF Transilvania Cornel Cărămizaru, directorul de vânzări al FrieslandCampina România.   Pe piața locală olandezii dețin în prezent com­pa­niile FrieslandCampina [...]
Una dintre principalele probleme de mediu ale societății noastre este creșterea continuă și fără precedent a cantității de deșeuri organice. Obiectivul managementullui deșeurilor din multe țări este acela de a reduce și a preveni acumularea de deșeuri organice, de a reduce emisile de gaze cu efect de seră și diminuarea schimbărilor climatice la nivel global.   Practicile din trecut, de evacuare și depozitare a deșeurilor, nu mai sunt în concordanță cu politicile care vizează [...]
Consumul de lapte de vacă ambalat din România este de doar 32 de ml pe zi, se arată într-un studiu Euromonitor citat de Tetra Pak. România ocupând penultimul loc din Uniunea Europeană la consumul de lapte de vacă ambalat, adică circa 12 litri de persoană anual. “Din păcate, ne-am pierdut bunul obicei de a consuma lapte zilnic; studiul Euromonitor despre consumul de lapte de vacă ambalat ne arată că România continuă să fie printre ultimele țări [...]
(Mediafax) Cifra de afaceri a producătorului de lactate Albalact (ALBZ) a crescut cu 11,6% în primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, la 228,34 milioane de lei, iar profitul net a avansat de trei ori, la 13,38 milioane de lei. În primele șase luni ale anului trecut, Albalact a obținut o cifră de afaceri de 204,55 milioane de lei și un profit net de 4,44 milioane de lei. Veniturile din exploatare au crescut cu 24%, de la 205,15 milioane de lei la 255,13 milioan [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN