Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Popasul Trebeș desfășoară activități de comercializare a îngrășămintelor chimice, a cerealelor și a altor produse agricole, precum grâu, porumb, orz etc.


Compania mai este activă pe piața închirierii de bunuri proprii și pe piața serviciilor de transport rutier. Popasul Trebeș deține compania Cerealcom SA, care este prezentă pe piața comerțului cu îngrășăminte chimice, piața comerțului cu cereale, grâu, porumb și floarea-soarelui, și a prestării de servicii în acest domeniu, respectiv recepționarea, depozitarea, condiționarea, uscarea și livrarea cerealelor, precum și pe piața închirierii de bunuri proprii.


Pambac SA activează, în principal, pe piața producției și comercializării produselor de morărit (făină de grâu, tărâțe și mălai), a pâinii și a specialităților de panificație, a produselor zaharoase și de cofetăriei etc.


Autoritatea de Concurență a analizat această operațiune și a constatat că nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața romȃnească sau pe o parte substanțială a acesteia, în special prin crearea sau consolidarea unei poziții dominante.

Alte articole recomandate:

În 2009, când criza începea să se resimtă puternic și în România, Alin și Alina Dolha, doi tineri din județul Mureș, abia puneau bazele unei mici afaceri de familie, într-un domeniu complet necunoscut – producție de săpunuri din plante și uleiuri naturale. Au pus „la bătaie“ circa 20.000 de euro pentru a-și dota atelierul din Reghin cu echipamente, pentru a achiziționa materia primă, a face stocuri, dar și pentru a testa produsele, iar [...]
Mai multe persoane alcoolice din Amsterdam sunt recompensate cu bere după ce muncesc aproximativ șase ore pe zi pentru salubrizarea orașului, informează BBC. Inițiativa aparține companiei private Rainbow, iar proiectul de față este finanțat parțial cu bani de la guvernul olandez.   Organizatorii afirmă că din punctul lor de vedere și celelalte țări ar trebui să abandoneze corectitudinea politica de modă veche și să adopte aceleași măsuri.   Rene, un bărbat în vârstă de 52 [...]
Prezentă la a 19-a ediție a INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, în cadrul secțiunii produselor bio, Ferma Heroiu, producător de suc natural de mere și-a prezentat noile ambalaje de 0,3l, 1l și 2l.   ”Anul acesta am venit cu sucuri în ambalaje noi cu capacitatea de 0,3l, 1l și 2l. Până acum sucurile noastre erau comercializate doar în ambalaje de 3l și [...]
Compania Natex din Cluj ofera o gama variata de ingredinte pentru industria alimentara si bauturi care ajuta producatorii si procesatorii de alimente si bauturi sa adauge valoare produselor lor finale. Gama de produse fabricate de Natex a crescut in fiecare an si consta in prezent din 2 grupe principale:   Ingrediente pentru industria alimentara si bauturi: - arome alimentare pentru orice tip de produs alimentar utilizate de peste 200 de clienti, firme mari si mici. - [...]
Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
 Balanța comercială cu produse agroalimentare a României a înregistrat, în primele două luni din 2014, un excedent de 104,2 milioane de euro, comparativ cu un deficit de 169,2 milioane de euro în aceeași perioadă din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR). În perioada menționată, România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 814,2 milioane de euro, în creștere [...]
Și la această ediție a târgului Indagra Food, compania Debiton Termo a demonstrat că este și va fi și în continuare unul dintre etaloanele de profesionalism și calitate a produselor și serviciilor oferite clienților săi. Astfel, în zilele evenimentului, vizitatorii au luat cunoștință cu foarte complexa gamă oferită prezenților dar și potențialilor clienți care vor să își optimizeze procesul tehnologi [...]
România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN