Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Joi, 5 iulie 2018, de la ora 19, The President Pool & Lounge lanseaza proiectul Vinum & Carmina, printr-un eveniment care se adreseaza iubitorilor de vin bun si cultura.

In cadrul evenimentului de lansare va fi organizata o degustare de vinuri de la Domeniul Bogdan, o prezentare a felului in care istoria si cultura s-au impletit cu istoria vinului, alaturi de un moment cultural artistic cu formatia Melotrom.

Proiectul de educatie in cultura vinului cu titlul ”Vinum & Carmina 2018” se va desfasura in perioada iulie-august 2018 si si-a propus sa promoveze vinul bun si muzica de calitate printr-o serie de evenimente desfasurate pe terasa, in cadrul Centrului de Evenimente The President.

Pe durata proiectului, vor fi organizate degustari de vinuri, in cadrul carora case de vinuri partenere vor fi invitate sa realizeze prezentari si degustari ale unor colectii reprezentative de vinuri.

La eveniment sunt invitati sa participe: manageri, organizatori de evenimente, specialisti in comunicare si relatii publice, specialisti de resurse umane si comunicare interna, reprezentati ai diplomatiei, angajati din companii romanesti si multinationale, jurnalisti, clienti ai restaurantului si public larg.

Proiectul este sprijinit de: AccmediaChannel, Autoreport, Bucuresti Life, Clarissa, DacicCool, Fashion8, InfoAliment, IQool, MyMagazine, Mujer, Romania pozitiva, StyleAndTheCity.ro, Viata Bucurestiului, Vipstyle.

Participare gratuită.

Detalii si rezervari:
Telefon: 0763 550 406, 0760 087 384, 0766 747 379
office@president-events.ro
Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti
(in Parcul Tei – pe malul lacului)


https://www.the-president.ro/seri-speciale-noutati/vinum-carmina

Alte articole recomandate:

După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
Peter Mueller, care a condus businessul Mondelez România în perioada 2005-2008, a fost numit în funcția de director general al Heidi Chocolate. Acesta îl înlocuiește în funcție pe italianul Franco del Fabbro, care a condus operațiunile producătorului de ciocolată în ultimii trei ani. Peter Mueller are o experiență de 16 ani în cadrul Mondelez, ocupând mai multe funcții de-a lungul timpului, inclusiv cea [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România oferă la vânzare, în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302, cartea ”Somelierul, un altfel de manual”. Cu un număr de 512 pagini, această adevărată enciclopedie în domeniu, apărută în primăvara acestui an, este structurată pe nivele de pregătire, sub forma a peste [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
    Proiectul 'Anotimpuri la borcan' București-Ilfov s-a îmbogățit, de vineri, cu încă 28 de femei fără loc de muncă din comuna Crețești, județul Ilfov, care au devenit, oficial, lucrătoare specializate în conservele din fructe și legume, informeaza Agerpres.   Cele 28 de absolvente au înțeles oportunitatea profesională oferită de proiect și își doresc să deschidă afaceri de familie în domeniul alimentar. Cursul absolvit vineri a fost [...]
Proiectul Asociației Producătorilor de Vin și Produse Vitivinicole Dobrogea este unul dintre cele 20 de proiecte aprobate săptămâna aceasta de Comisia Europeană, având ca scop promovarea produselor agricole în UE și țările terțe, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene. În prezent, APVPV Dobrogea are următorii membri: Murflatlar România SA, Fermele Murfatlar SA, Vinuri Dobrogene SRL, Fruvisat SA, Viticola SA, Piatra Ostrov [...]
Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente, produse de îngrijire personală și îngrijire a locuinței din lume, va transforma mâncarea expirată în energie verde. Procesarea se face la fabrica de biogaz din Prahova a grupului Genesis Biopartner. Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente la nivel mondial, va livra deșeurile provenite din alimentele expirate de la depozitul Unilever din Ariceștii Rahtivani [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN