Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood Company face parte dintre jucătorii importanți din acest sector, având un portofoliu din care face parte și marca Organix, care înregistrează o cotă de piață de 20%. Valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company.


Creșterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari și copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinții, în special, au început în ultimii ani să caute soluții pentru a le oferi copiilor o alimentație echilibrată, fără adaosuri inutile și dăunătoare.


“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase și gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adicămâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


Gama de produse Organix a fost lansată în 1992 și este în portofoliul Superfood Company din anul 2012. În 2017, Organix a înregistrat o creștere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Printre categoriile de produse Organix se numără:



  • cereale ecologice, cu sau fără fructe, care au texturi diferite, adaptate diferitelor gusturi;

  • piureuri ecologice ambalate astfel încât fiecare pahar să asigure una dintre cele cinci porții de fructe recomandate de medici pentru consumul zilnic;

  • rondele ecologice din orez și porumb expandat, ușor de ținut în mână, perfecte pentru ca bebelușii să descopere singuri gusturile și texturile pe care le vor regăsi în mâncarea pentru adulți;

  • biscuiți ecologici fără zahăr adăugat, cu textură fină și gust extrem de plăcut, ușor de manevrat și de mușcat;

  • batoane ecologice din ovăz integral și fructe, fără adaos de zahăr, care asigură eliberarea treptată de energie;

  • diferite gustări sănătoase de tip snacks-uri (stixuri din porumb expandat, popcorn din porumb expandat și fără nucleu tare etc. – toate aceste produse nu conțin adaos de sare).


 


Pe toate etichetele produselor Organix este specificat, pentru fiecare categorie în parte, cărei etape a diversificării alimentației îi aparțin. Gama Organix este disponibilă în majoritatea magazinelor din rețeaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour-Bila, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află in București, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional.


Superfood Company are un portofoliu variat și complet, dedicat nou-născuților, sugarilor, copiilor cu vârsta până în trei ani, dar și mamelor care alăptează. Acest portofoliu cuprinde, printre altele,  mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).


Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Peste 100 de tone de măceșe au fost colectate de Direcția Silvică Olt, cu ajutorul cetățenilor și al personalului silvic, pe care le sortează pentru a le exporta în Olanda, procesul de colectare și sortare a măceșelor fiind încă în derulare până se va ajunge la cantitatea de 180 de tone, conform purtătorului de cuvânt al Direcției Silvice Olt, George Văle. Acesta a menționat că inițial instituția a avut un contract cu parteneri olandezi pentru a livra la export 80 [...]
Fructe și sucuri ecologice vor fi produse la una din cele mai mari plantații de mere din Bihor, aflate la în apropierea graniței cu Ungaria, în comuna Cheresig. Livada de la Cheresig are o suprafață de de 20 de hectare, iar producția anuală este de peste 300 de tone de mere. Firma care deține livada a obținut recent Certificatul de Conformitate Ecologică, astfel că din toamna acestui an, merele recoltate și sucul obținut vor fi certificate ecologic. Proprietarul fermei, Constantin [...]
„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat [...]
România are mai puțin de 300.000 de hectare de teren agricol destinat agriculturii ecologice, respectiv 0,02% din total, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor disponibile pe site-ul Ministerului Agriculturii, aferente anului 2014, ultimul pentru care există date. Ca suprafață România se află aproape de vârful clasamentului datorită faptului că este o țară întinsă ca suprafață, cu teren agricol pe măsură. Primele cinci locuri în clasament sunt ocupate de [...]
Familia Oprea a investit 15.000 de euro intr-un concept altfel. Atmosfera prietenoasa din bacanie a atras, in ultimii doi ani, clienti variati, de la pensionari la manageri, care apreciaza produsele facute din ingrediente naturale, de calitate, si care tin la sanatatea lor, informeaza Revista Piata. “La noi nu se gasesc inlocuitori de mancare si bautura, ci produse naturale, autentice, al caror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane. Intrucat ne pasa de sanatatea noastra si [...]
Horia Stoian: Cu o evoluție impresionantă din punct de vedere a cererii de pe piața românească, produsele eco se impun din ce în ce mai mult. Îmbunătățirea și menținerea sănătății organismului sunt principalii factori pentru care aceste produse alimentare sunt consumate. La polul opus, prețul ridicat al acestora reprezintă cauza temperării tendințelor de dezvoltare a acestui segment de afacere. Colaborare interministerială După cum se cunoaște, scopul principal care este [...]
Producătorul de ceaiuri, tincturi și siropuri Dacia Plant din Brașov, deținut de antreprenori locali, testează producția de sucuri, gemuri și siropuri fără zahăr și va investi 300.000 de euro pentru preluarea unui spațiu și a unei linii de producție. „Secția a beneficiat în acest an de o primă etapă de extindere. Ca urmare, am ajuns să producem circa 50.000 de sticle pe lună. Produsele vor fi comercializate sub brandul «Bun de tot»“, a spus Cosmina Oprea, [...]
Prezenta si in acest an la BioFach, Asociatia Bioagricultoriloir din Romania, Bioterra, a reusit deja, inca din prima dimineata, sa deschida o noua linie externa de afaceri pentru una dintre companiile membre.   Astfel, dupa ce, prin serviciile de reprezentare pe care le asigura, multe dintre cele 650 de firme membre ale asociatiei condusa de domnul Albert Imre exporta deja produse agroalimentare ecologice in Germania, Italia si Austria, acum, una dintre ele va incepe discutiile cu [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi