Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood Company face parte dintre jucătorii importanți din acest sector, având un portofoliu din care face parte și marca Organix, care înregistrează o cotă de piață de 20%. Valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company.


Creșterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari și copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinții, în special, au început în ultimii ani să caute soluții pentru a le oferi copiilor o alimentație echilibrată, fără adaosuri inutile și dăunătoare.


“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase și gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adicămâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


Gama de produse Organix a fost lansată în 1992 și este în portofoliul Superfood Company din anul 2012. În 2017, Organix a înregistrat o creștere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Printre categoriile de produse Organix se numără:



  • cereale ecologice, cu sau fără fructe, care au texturi diferite, adaptate diferitelor gusturi;

  • piureuri ecologice ambalate astfel încât fiecare pahar să asigure una dintre cele cinci porții de fructe recomandate de medici pentru consumul zilnic;

  • rondele ecologice din orez și porumb expandat, ușor de ținut în mână, perfecte pentru ca bebelușii să descopere singuri gusturile și texturile pe care le vor regăsi în mâncarea pentru adulți;

  • biscuiți ecologici fără zahăr adăugat, cu textură fină și gust extrem de plăcut, ușor de manevrat și de mușcat;

  • batoane ecologice din ovăz integral și fructe, fără adaos de zahăr, care asigură eliberarea treptată de energie;

  • diferite gustări sănătoase de tip snacks-uri (stixuri din porumb expandat, popcorn din porumb expandat și fără nucleu tare etc. – toate aceste produse nu conțin adaos de sare).


 


Pe toate etichetele produselor Organix este specificat, pentru fiecare categorie în parte, cărei etape a diversificării alimentației îi aparțin. Gama Organix este disponibilă în majoritatea magazinelor din rețeaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour-Bila, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află in București, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional.


Superfood Company are un portofoliu variat și complet, dedicat nou-născuților, sugarilor, copiilor cu vârsta până în trei ani, dar și mamelor care alăptează. Acest portofoliu cuprinde, printre altele,  mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).


Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Oamenii sacrifică în prezent, aproximativ 1600 mamifere și păsări în fiecare secundă, plus milioane de pești, crustacee și moluște. În acest timp, culturile agricole necesare hranei populației acoperă doar 4% din suprafața utilizabilă a pământului, adică a terenului care nu este acoperit de gheață sau care nu este decât rocă goală. Populația planetei a ajuns la 7 miliarde de suflete, iar până în 2060, aceasta va [...]
Desi in Romania nu este cunoscut aproape deloc – cu o singura exceptie, cea a Printului Charles!-, gemul Mamei Gherda, din satul Viscri, se pare ca face toti banii, desi costa nu mai putin de 365 euro, borcanul. Produsul din Transilvania are o poveste aparte, iar cumparatorul lui primeste si el un cadou: cinci stejari intr-o padura unica din Salaj. La 365 de euro pentru 800 de grame, gemul mamei Gherda este, probabil, cel mai scump din lume. Il prepara la foc de lemne din fructe culese [...]
(Agerpres) Produsele ecologice și trediționale românești pot concura cu ușurință pe piețele internaționale. fiind o mândrie a țării noastre, consideră vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Europei. “Produsele ecologice și cele tradiționale reprezintă cu adevărat România și pot face oricând cinste pe toate piețele, fie pe cea europeană fie în țări terțe. Le mulțumesc [...]
La ferma fraților Cățean se produc brânzeturi după aceeași rețetă pe care au folosit-o și strămoșii lor. Brânza de burduf din Țara Bârsei-Brașov este atestată documentar încă din 1412. ”Procesăm laptele de oaie împreună cu o parte din laptele de vacă, la fel cum faceau și înaintașii noștri. Producem astfel 9 tipuri de brânză (brânză de burduf ambalata in coaja de brad, piele de oaie sau [...]
Nivelul autoconsumului in Romania este destul de ridicat in conditiile in care 2 din 3 romani declara ca obisnuiesc sa foloseasca produse din alte surse decat retail. Potrivit datelor GfK, nu mai putin de 64% dintre gospodariile din Romania folosesc alimente proaspete din productie proprie. Volumic, nivelul autoconsumului variaza destul de mult in functie de categorie, putand ajunge chiar si la 40% in unele segmente. Moldova, Oltenia si Dobrogea sunt in topul regiunilor cu cel mai mare [...]
Presedintele Ligii Asociatiilor Producatorilor Agricoli din Romania  (LAPAR), Laurentiu Baciu, avertizeaza asupra unor eventuale tepe pe care si le pot lua consumatorii din Romania, cand aleg produse de tipul „eco”. Tendinta momentului este de a se consuma preponderent sau chiar exclusiv alimente „eco”, dar Baciu suspecteaza ca unii comercianti isi insala clientii.   „Am vazut cum pe unele magazine din Bucuresti scrie «Paine eco din grau» [...]
Potrivit unui raport recent dat publicității de "Global Organic Foods”, piața mondială organică a alimentelor și băuturilor va crește anual cu 12,8%. În anul de grație 2015, această piață a ajuns déjà la o valoare de 104,5 miliarde dolari!   Segmentul alimentelor Bio, în creștere La nivel mondial, un total de 43,1milioane de hectare au fost cultivate organic, la sfârșitul anului trecut, ceea ce reprezintă o [...]
(Agerpres) Asociația Operatorilor din Agricultura Ecologică – Bio-România propune autorităților implementarea Taxei pe Valoare Adăugată (TVA) denumită sugestiv “verde” pentru produsele agroalimentare românești, prin care se dorește ca nivelul cotei să fie direct proporțional cu gradul de poluare asupra mediului. “Dorim ca România să preia inițiativa implementării proiectului ‘TVA Verde’ în domen [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi