Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood Company face parte dintre jucătorii importanți din acest sector, având un portofoliu din care face parte și marca Organix, care înregistrează o cotă de piață de 20%. Valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company.


Creșterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari și copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinții, în special, au început în ultimii ani să caute soluții pentru a le oferi copiilor o alimentație echilibrată, fără adaosuri inutile și dăunătoare.


“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase și gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adicămâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


Gama de produse Organix a fost lansată în 1992 și este în portofoliul Superfood Company din anul 2012. În 2017, Organix a înregistrat o creștere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Printre categoriile de produse Organix se numără:



  • cereale ecologice, cu sau fără fructe, care au texturi diferite, adaptate diferitelor gusturi;

  • piureuri ecologice ambalate astfel încât fiecare pahar să asigure una dintre cele cinci porții de fructe recomandate de medici pentru consumul zilnic;

  • rondele ecologice din orez și porumb expandat, ușor de ținut în mână, perfecte pentru ca bebelușii să descopere singuri gusturile și texturile pe care le vor regăsi în mâncarea pentru adulți;

  • biscuiți ecologici fără zahăr adăugat, cu textură fină și gust extrem de plăcut, ușor de manevrat și de mușcat;

  • batoane ecologice din ovăz integral și fructe, fără adaos de zahăr, care asigură eliberarea treptată de energie;

  • diferite gustări sănătoase de tip snacks-uri (stixuri din porumb expandat, popcorn din porumb expandat și fără nucleu tare etc. – toate aceste produse nu conțin adaos de sare).


 


Pe toate etichetele produselor Organix este specificat, pentru fiecare categorie în parte, cărei etape a diversificării alimentației îi aparțin. Gama Organix este disponibilă în majoritatea magazinelor din rețeaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour-Bila, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află in București, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional.


Superfood Company are un portofoliu variat și complet, dedicat nou-născuților, sugarilor, copiilor cu vârsta până în trei ani, dar și mamelor care alăptează. Acest portofoliu cuprinde, printre altele,  mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).


Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Firma “ Ghitta” a deschis de curand magazine in care comercializeaza produse traditionale romanesti in trei mari orase din Europa. “Avand in vedere faptul ca tot mai multi romani pleaca in strainatatefirma noastra sa gandit sa le ofere mancare ca la mama acasa. Asa ca am deschis magazine in cele mai importante orase ale Europei, acestea fiind Bruxelles (Belgia), Rosny sous Bois (Franta – Paris), Torino (Italia). Deoarece ne-am [...]
România are mai puțin de 300.000 de hectare de teren agricol destinat agriculturii ecologice, respectiv 0,02% din total, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor disponibile pe site-ul Ministerului Agriculturii, aferente anului 2014, ultimul pentru care există date. Ca suprafață România se află aproape de vârful clasamentului datorită faptului că este o țară întinsă ca suprafață, cu teren agricol pe măsură. Primele cinci locuri în clasament sunt ocupate de [...]
Producătorul de uleiuri vegetale Expur, filiala locală a Sofiproteol, cel mai mare grup de agribusiness francez, a ajuns la afaceri de 254 milioane de euro, cu 14% peste rezultatul din 2012, ritmul fiind cu o treime mai mic decât cel din anul precedent. Cifra de afaceri de anul trecut a Expur este cea mai mare din ultimii șapte ani, compania înregistrând creșteri în fiecare din ultimii cinci ani. Procesatorul deține în România o fabri­că de uleiuri [...]
Desi in Romania nu este cunoscut aproape deloc – cu o singura exceptie, cea a Printului Charles!-, gemul Mamei Gherda, din satul Viscri, se pare ca face toti banii, desi costa nu mai putin de 365 euro, borcanul. Produsul din Transilvania are o poveste aparte, iar cumparatorul lui primeste si el un cadou: cinci stejari intr-o padura unica din Salaj. La 365 de euro pentru 800 de grame, gemul mamei Gherda este, probabil, cel mai scump din lume. Il prepara la foc de lemne din fructe culese [...]
Potrivit unui raport recent dat publicității de "Global Organic Foods”, piața mondială organică a alimentelor și băuturilor va crește anual cu 12,8%. În anul de grație 2015, această piață a ajuns déjà la o valoare de 104,5 miliarde dolari!   Segmentul alimentelor Bio, în creștere La nivel mondial, un total de 43,1milioane de hectare au fost cultivate organic, la sfârșitul anului trecut, ceea ce reprezintă o [...]
Liviu Irimia, care și-a construit cariera în departamentele de marketing și vânzări ale multinaționalelor precum Nestlé, Beiersdorf (Nivea), JTI sau InBev (actualul Bergenbier), a preluat din toamna anului trecut poziția de sales & marketing manager în cadrul companiei de vânzări directe Herbalife România, cu vânzări de 12 mil. euro în 2012.   „După 20 de ani de experiență în industria FMCG, am ales un domeniu interesant și [...]
Horia Stoian: Cu o evoluție impresionantă din punct de vedere a cererii de pe piața românească, produsele eco se impun din ce în ce mai mult. Îmbunătățirea și menținerea sănătății organismului sunt principalii factori pentru care aceste produse alimentare sunt consumate. La polul opus, prețul ridicat al acestora reprezintă cauza temperării tendințelor de dezvoltare a acestui segment de afacere. Colaborare interministerială După cum se cunoaște, scopul principal care este [...]
Presedintele Ligii Asociatiilor Producatorilor Agricoli din Romania  (LAPAR), Laurentiu Baciu, avertizeaza asupra unor eventuale tepe pe care si le pot lua consumatorii din Romania, cand aleg produse de tipul „eco”. Tendinta momentului este de a se consuma preponderent sau chiar exclusiv alimente „eco”, dar Baciu suspecteaza ca unii comercianti isi insala clientii.   „Am vazut cum pe unele magazine din Bucuresti scrie «Paine eco din grau» [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN