Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood Company face parte dintre jucătorii importanți din acest sector, având un portofoliu din care face parte și marca Organix, care înregistrează o cotă de piață de 20%. Valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company.


Creșterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari și copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinții, în special, au început în ultimii ani să caute soluții pentru a le oferi copiilor o alimentație echilibrată, fără adaosuri inutile și dăunătoare.


“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase și gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adicămâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


Gama de produse Organix a fost lansată în 1992 și este în portofoliul Superfood Company din anul 2012. În 2017, Organix a înregistrat o creștere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Printre categoriile de produse Organix se numără:



  • cereale ecologice, cu sau fără fructe, care au texturi diferite, adaptate diferitelor gusturi;

  • piureuri ecologice ambalate astfel încât fiecare pahar să asigure una dintre cele cinci porții de fructe recomandate de medici pentru consumul zilnic;

  • rondele ecologice din orez și porumb expandat, ușor de ținut în mână, perfecte pentru ca bebelușii să descopere singuri gusturile și texturile pe care le vor regăsi în mâncarea pentru adulți;

  • biscuiți ecologici fără zahăr adăugat, cu textură fină și gust extrem de plăcut, ușor de manevrat și de mușcat;

  • batoane ecologice din ovăz integral și fructe, fără adaos de zahăr, care asigură eliberarea treptată de energie;

  • diferite gustări sănătoase de tip snacks-uri (stixuri din porumb expandat, popcorn din porumb expandat și fără nucleu tare etc. – toate aceste produse nu conțin adaos de sare).


 


Pe toate etichetele produselor Organix este specificat, pentru fiecare categorie în parte, cărei etape a diversificării alimentației îi aparțin. Gama Organix este disponibilă în majoritatea magazinelor din rețeaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour-Bila, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află in București, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional.


Superfood Company are un portofoliu variat și complet, dedicat nou-născuților, sugarilor, copiilor cu vârsta până în trei ani, dar și mamelor care alăptează. Acest portofoliu cuprinde, printre altele,  mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).


Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Guvernul a redactat materialele către Comisia Europeană (CE) pentru a primi acordul să elimine acciza la palinca produsă de către persoanele fizice, susține premierul Victor Ponta, arătând că a mai fost făcută o astfel de cerere, dar nu a fost făcută "bine", informează Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, să ne lase și Comisia Europeană să nu mai accizăm. Trebuie să știm să facem cererea către Comisia Europeană, pentru că noi am mai făcut o dată și nu am făcut-o [...]
România poate deveni furnizorul de produse ecologice al Europei pentru că are cantitatea cea mai mică de azot utilizată la hectar, aceasta fiind de peste 20 de ori mai mică decât în Olanda, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), Daniel Botănoiu, la Festivalul ECO organizat la Muzeul Satului din Capitală. “Investițiile foarte bine dirijate în sector, cu urmărirea efectelor și cu corectarea lor în timp, ne [...]
Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse [...]
Cererea de produse bio din România este în creștere, urmând aceeași tendință înregistrată la nivelul Uniunii Europene. Oferta însă, cu toate că cifrele sunt încurajatoare în acest sens, nu acoperă necesarul intern, cu atât mai puțin cererea la export. În 2012, doar 2,1 la sută din suprafața agricolă utilizată a României a fost cultivată ecologic, comparativ cu 5,8 la sută, media în UE27. Și totuși, față de 2007, suprafețele [...]
Oamenii sacrifică în prezent, aproximativ 1600 mamifere și păsări în fiecare secundă, plus milioane de pești, crustacee și moluște. În acest timp, culturile agricole necesare hranei populației acoperă doar 4% din suprafața utilizabilă a pământului, adică a terenului care nu este acoperit de gheață sau care nu este decât rocă goală. Populația planetei a ajuns la 7 miliarde de suflete, iar până în 2060, aceasta va [...]
Green Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul reciclarii, in colaborare cu Carrefour Romania a inaugurat la Bucuresti doua statii inteligente de preluare a deseurilor direct de la consumatori, amplasate in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis, informează revista Progresiv. Pana la inceputul anului 2015  containerele inteligente vor fi amplasate in fiecare oras in care exista hypermarketuri Carrefour. Bucurestenii vor putea aduce pentru reciclare peste 10 [...]
Carrefour Romania va incheia, pana la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producatori romani de fructe si legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august. In total, 704 producatori romani de fructe si legume si-au aratat intentia de a deveni furnizori Carrefour prin completarea formularului special din magazine, la standurile dedicate, si de pe site-ul www.carrefour.ro. Categoriile de produse pentru care se vor incheia contractele de colaborare sunt: verdeata, rosii, [...]
Familia Oprea a investit 15.000 de euro intr-un concept altfel. Atmosfera prietenoasa din bacanie a atras, in ultimii doi ani, clienti variati, de la pensionari la manageri, care apreciaza produsele facute din ingrediente naturale, de calitate, si care tin la sanatatea lor, informeaza Revista Piata. “La noi nu se gasesc inlocuitori de mancare si bautura, ci produse naturale, autentice, al caror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane. Intrucat ne pasa de sanatatea noastra si [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi