Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună produse și


distribuite de Halewood Wines & Spirits vă întâmpină primăvara aceasta


cu o nouă înfățișare suprinzatoare: o noua formă a sticlei pentru vinurile


Floarea Soarelui alături de un design nou al etichetelor celor două game


de vinuri.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună, vin cu o schimbare a înfățișării,


prezentându-se acum ca o familie. Noile etichete sunt acum unitare, oferind extra


vizibilitate brandurilor și sortimentelor de vinuri la punctul de vânzare. Cromatica


caldă, respectiv portocaliul din noua etichetă a vinului Floarea Soarelui este o


referință pentru lumina solară, iar cromatica navy din noua etichetă a vinului Floare


de Lună este o referință pentru lumina lunii. Elementele de bază ale ambelor


branduri, cum ar fi logo-urile cu flori si forma rombică, au fost păstrate și integrate


sub noua formă de prezentare.


 


Numele celor două game de vinuri derivă de la povestea acestora: „Era odată un


viticultor fără pereche în măiestria cu care își îngrijea întinsele-i meleaguri de vițăde-


vie. De ani și ani, ziua trudea sub razele Soarelui care scăldau strugurii, iar


noaptea, ghidat de lumina magică a Lunii, căuta neobosit nemaivăzuta vie de aur,


despre care se spunea că numai cel hărăzit o poate descoperi. De sus, veghindu-i


strădania, Soarele și Luna au hotărât în secret că el e alesul care merită să afle


minunea. Într-o zi, via-i de sub Soare, întinsă cât vezi cu ochii, a făcut, ca prin


minune, struguri de aur care radiau în toată splendoarea. Însă, la apusul Soarelui,


ca dintr-odată, via sa redeveni una obișnuită: cu struguri mari, înmiresmați, dar


nepoleiți cu aur. Apoi, la aparitia Lunii pe bolta înstelată, licărirea aurită a


reaparut departe, în zare. Viticultorul a urmat-o și, când a ajuns într-acolo, a


descoperit o altă vie de aur. Dându-și seama de minunea care i-a fost dată de sus, a


numit via aurită în timpul zilei “Floarea Soarelui”, iar pe cea descoperită noaptea


„Floare de Lună”. Astăzi, vinurile Floarea Soarelui și Floare de Lună păstrează


aceste nume în semn de ofrandă, închinată dărniciei celor doi aștrii.”


 


Astfel, Floarea Soarelui este o gamă de vinuri creata din bogăția razelor solare care


scaldă strugurii de aur, destinată celor care știu să aprecieze dărnicia naturii


măiastre. Gama cuprinde vinuri atat din soiuri autohtone, cât și intenaționale:


Fetească Neagra, Cabernet Sauvignon, Fetească Regală, Sauvignon Blanc


si Rosé. Sunt vinuri ce stau sub simbolul prieteniei și al vieții - placute, prietenoase,


cu structură fină, gust catifelat, consistent și memorabil.


 


Vinurile Floare de Lună au un gust desăvârșit reprezentând o călătorie senzorială


pe tărâmul strugurilor binecuvantați de lumina magică a Lunii, dedicate celor dornici


să descopere și să trăiască intens. Pe lângă vinurile deja consacrate - Fetească


Neagră, Fetească Neagră Rosé, gama are acum două soiuri noi - Sauvignon


Blanc 2017 și Chardonnay 2017. Gama este compusă din vinuri ce stau sub


simbolul pasiunii și creativitatii nocturne - robuste, complexe și elegante, cu un


caracter aparte, fructuos.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună cu noua înfățisare sunt


disponibile atât în lanțurile internaționale de magazine, hypermarketuri și


supermarketuri, cât și în rețeaua proprie de magazine Halewood Wines & Spirits fizic


și online: http://www.halewood.shop.

Alte articole recomandate:

Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, a anunțat că va deschide azi si maine încă două magazine în București, în Piața Mihail Kogălniceanu și pe Bulevardul Ficusului, ajungând astfel la o rețea de 325 de unități la nivel național. Mega Image va deschide marți un magazin Shop&Go în București, în Piața Mihail Kogălniceanu, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 117 metri pătrați. Retailerul va inaugura miercuri un alt [...]
            (Coimunicat) În cursul lunii septembrie, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfășurat 8.892 de controale în unitățile din industria agroalimentară care desfășoară activități în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii, a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare, a băuturilor alcoolice, dar și a [...]
(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în 2017. Hercule are, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și își propune ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea. Hercule a [...]
Industria ambalajelor evoluează în mod continuu. Preferințele consumatorilor se schimbă, durabilitatea este în creștere în importanță, iar proprietarii de brand sunt într-o continuă luptă pentru spațiul la raft. Există o concurență acerbă între retaileri și proprietarii de brand, ceea ce duce la un puternic accent pe eficiența costurilor. Dar, cum vor fi ambalajele afectate de evoluțiile și tendințele în curs [...]
După un an 2012 record, vânzările de vinuri de Bordeaux au scăzut anul trecut, ca urmare a unei reduceri de 6% a exporturilor, arată datele comunicate joi de Comitetul interprofesional al vinurilor de Bordeaux (CIVB), transmite AFP. Din cauza unor condiții meteo nefavorabile, anul 2013 a însumat pentru producătorii de vinuri de Bordeaux cea mai mică recoltă de după 1991, 3,84 milioane hectolitri, ceea ce înseamnă o scădere de 27% comparativ cu recolta de 5,25 milioan [...]
Autoritatea olandeză pentru siguranța alimentară a oprit exportul de carne de vită al firmei Van Hattern Vlees, după ce a descoperit carne de cal. Raportul HAACCP Europa a confirmat că Autoritatea olandeză pentru Siguranță Alimentară (NVWA) a oprit de la vânzare 600 tone de carne de vită, după ce s-a descoperit că această carne era de cal. Firma Van Hattern Vlees urma să comercializeze această carne la export și în lanturile de supermarket-uri. Evidențele [...]
Ancheta epidemiologică desfășurată de Ministerul Sănătății a identificat ca o probabilă cauză a îmbolnăvirilor anumite alimente. Ca urmare, ANSVSA, conform procedurilor, a prelevat probe din alimentele indicate de Ministerul Sănătății, prin informările transmise prin Sistemul Rapid de Alertă pentru Alimente și Furaje.   În data de 25 februarie, echipe mixte, alcătuite din inspectori DSVSA și DSP din județele Argeș și Dolj au demarat acțiunea de prelevare de probe, care au [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din sectoarel [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi