Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună produse și


distribuite de Halewood Wines & Spirits vă întâmpină primăvara aceasta


cu o nouă înfățișare suprinzatoare: o noua formă a sticlei pentru vinurile


Floarea Soarelui alături de un design nou al etichetelor celor două game


de vinuri.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună, vin cu o schimbare a înfățișării,


prezentându-se acum ca o familie. Noile etichete sunt acum unitare, oferind extra


vizibilitate brandurilor și sortimentelor de vinuri la punctul de vânzare. Cromatica


caldă, respectiv portocaliul din noua etichetă a vinului Floarea Soarelui este o


referință pentru lumina solară, iar cromatica navy din noua etichetă a vinului Floare


de Lună este o referință pentru lumina lunii. Elementele de bază ale ambelor


branduri, cum ar fi logo-urile cu flori si forma rombică, au fost păstrate și integrate


sub noua formă de prezentare.


 


Numele celor două game de vinuri derivă de la povestea acestora: „Era odată un


viticultor fără pereche în măiestria cu care își îngrijea întinsele-i meleaguri de vițăde-


vie. De ani și ani, ziua trudea sub razele Soarelui care scăldau strugurii, iar


noaptea, ghidat de lumina magică a Lunii, căuta neobosit nemaivăzuta vie de aur,


despre care se spunea că numai cel hărăzit o poate descoperi. De sus, veghindu-i


strădania, Soarele și Luna au hotărât în secret că el e alesul care merită să afle


minunea. Într-o zi, via-i de sub Soare, întinsă cât vezi cu ochii, a făcut, ca prin


minune, struguri de aur care radiau în toată splendoarea. Însă, la apusul Soarelui,


ca dintr-odată, via sa redeveni una obișnuită: cu struguri mari, înmiresmați, dar


nepoleiți cu aur. Apoi, la aparitia Lunii pe bolta înstelată, licărirea aurită a


reaparut departe, în zare. Viticultorul a urmat-o și, când a ajuns într-acolo, a


descoperit o altă vie de aur. Dându-și seama de minunea care i-a fost dată de sus, a


numit via aurită în timpul zilei “Floarea Soarelui”, iar pe cea descoperită noaptea


„Floare de Lună”. Astăzi, vinurile Floarea Soarelui și Floare de Lună păstrează


aceste nume în semn de ofrandă, închinată dărniciei celor doi aștrii.”


 


Astfel, Floarea Soarelui este o gamă de vinuri creata din bogăția razelor solare care


scaldă strugurii de aur, destinată celor care știu să aprecieze dărnicia naturii


măiastre. Gama cuprinde vinuri atat din soiuri autohtone, cât și intenaționale:


Fetească Neagra, Cabernet Sauvignon, Fetească Regală, Sauvignon Blanc


si Rosé. Sunt vinuri ce stau sub simbolul prieteniei și al vieții - placute, prietenoase,


cu structură fină, gust catifelat, consistent și memorabil.


 


Vinurile Floare de Lună au un gust desăvârșit reprezentând o călătorie senzorială


pe tărâmul strugurilor binecuvantați de lumina magică a Lunii, dedicate celor dornici


să descopere și să trăiască intens. Pe lângă vinurile deja consacrate - Fetească


Neagră, Fetească Neagră Rosé, gama are acum două soiuri noi - Sauvignon


Blanc 2017 și Chardonnay 2017. Gama este compusă din vinuri ce stau sub


simbolul pasiunii și creativitatii nocturne - robuste, complexe și elegante, cu un


caracter aparte, fructuos.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună cu noua înfățisare sunt


disponibile atât în lanțurile internaționale de magazine, hypermarketuri și


supermarketuri, cât și în rețeaua proprie de magazine Halewood Wines & Spirits fizic


și online: http://www.halewood.shop.

Alte articole recomandate:

Bucureștenii sunt așteptați, de vineri până duminică, la Târgul Național al Mierii - Ediția de Toamnă, un nou eveniment dedicat consumatorilor de produselor apicole, organizat de Asociația Crescătorilor de Albine din România (ACA) pe platforma apicolă din Băneasa."Deocamdată, avem 110 doritori de a participa cu standuri, dar sperăm să fie 120 de producători de miere, dar și de alte produse din toate zonele țării. Nu vor lipsi nici cei [...]
Participarea companiei Lantec Industries la Indagra 2014 a fost pe cat de consistenta, pe atat de benefica, noutatea prezentata la unul dintre standurile organizate, fiind Extractorul de esente, recomandat pentru procesarea oricarei plante tehnice sau aromatice dar, cu un plus pentru fabricarea uleiului de nuca, dupa cum ne-a declarat domnul Valentin Oprea, Director General. Toto domnia sa a declarat pentru infoALIMENT Magazin ca firma pe care o conduce poate livra echipamente pentru [...]
Festivalul George Enescu, cel mai important eveniment cultural al anului în România, va aduce la București peste 20.000 de turiști străini din toate colțurile lumii, din Japonia în Italia și din Canada în Belgia. În contextul în care fiecare turist străin va cheltui în medie 600-700 de euro pe cazare, masă și alte ieșiri în oraș, acest eveniment nu doar va pune România pe harta turistică a lumii, ci va aduce în conturile hotelierilor [...]
Desfășurată sub genericul ”Vino și vezi ultimele tendințe și inovații”, ediția din acest an a celei mai mari expoziții dedicată Industriei alimentare din lume, se va axa pe agro-food, food retail și catering, la standuri fiind așteptate să expună cca 6.000 de companii din absolut toate ramurile. Un spațiu extins va fi rezervat secțiunii ”Food innovation”, iar simpozioanele care vor fi organizate vor avea ca temă [...]
Compania Sonimpex Topoloveni, controlată de Bibiana Stanciulov, care produce brandul  „Magiun de prune de Topoloveni”, a avut în 2015 afaceri de peste 730.000 de euro, cu 4% mai puțin față de anul precedent, rezultate obținute cu ajutorul a aproximativ 30 de angajați. „Avem vânzări mult, mult mai mici față 2012 - cel mai bun an al nostru. În 2011 am primit Indicația Geografică Protejată, iar apoi am intrat masiv pe piață. În 2012 a fost [...]
România a primit anul trecut 2,2 mi­lioane de turiști străini, de cinci ori mai puțini decât Cehia și de aproape opt ori mai puțini decât Polonia, potrivit celui mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului. România este de altfel codașa clasa­mentului european la numărul de turiști primiți și la încasări, în timp ce alte state din regiune au reușit să se dezvolte prin specializare. Astfel, Ungaria și Cehia sunt campioane la turismul d [...]
Delaco Distribution, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața lactatelor, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 228 mil. lei (51,6 mil. euro), în creștere cu 10% comparativ cu anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor de pe site-ul Ministerului de Finanțe. Totodată, rulajele importatorului și distribuitorului bran­du­rilor Delaco, Del sau Lurpak au avansat cu 34% com­parativ cu 2010, anul în care grupul francez Bongrain, unul din­tre cele mai [...]
BERD analizează acordarea unui împumut pe termen lung în valoare de până la 23 de milioane de euro companiei ETI European Food Industries, subsidiara din România a Eti Gida Sanayi ve Ticaret, din Turcia, pentru finanțarea construcției unei fabrici de produse de patiserie lângă Craiova, informeaza ZF. Costul total al proiectului este de 39 de milioane de euro. Conducerea Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare urmează să discute aprobarea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN