Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună produse și


distribuite de Halewood Wines & Spirits vă întâmpină primăvara aceasta


cu o nouă înfățișare suprinzatoare: o noua formă a sticlei pentru vinurile


Floarea Soarelui alături de un design nou al etichetelor celor două game


de vinuri.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună, vin cu o schimbare a înfățișării,


prezentându-se acum ca o familie. Noile etichete sunt acum unitare, oferind extra


vizibilitate brandurilor și sortimentelor de vinuri la punctul de vânzare. Cromatica


caldă, respectiv portocaliul din noua etichetă a vinului Floarea Soarelui este o


referință pentru lumina solară, iar cromatica navy din noua etichetă a vinului Floare


de Lună este o referință pentru lumina lunii. Elementele de bază ale ambelor


branduri, cum ar fi logo-urile cu flori si forma rombică, au fost păstrate și integrate


sub noua formă de prezentare.


 


Numele celor două game de vinuri derivă de la povestea acestora: „Era odată un


viticultor fără pereche în măiestria cu care își îngrijea întinsele-i meleaguri de vițăde-


vie. De ani și ani, ziua trudea sub razele Soarelui care scăldau strugurii, iar


noaptea, ghidat de lumina magică a Lunii, căuta neobosit nemaivăzuta vie de aur,


despre care se spunea că numai cel hărăzit o poate descoperi. De sus, veghindu-i


strădania, Soarele și Luna au hotărât în secret că el e alesul care merită să afle


minunea. Într-o zi, via-i de sub Soare, întinsă cât vezi cu ochii, a făcut, ca prin


minune, struguri de aur care radiau în toată splendoarea. Însă, la apusul Soarelui,


ca dintr-odată, via sa redeveni una obișnuită: cu struguri mari, înmiresmați, dar


nepoleiți cu aur. Apoi, la aparitia Lunii pe bolta înstelată, licărirea aurită a


reaparut departe, în zare. Viticultorul a urmat-o și, când a ajuns într-acolo, a


descoperit o altă vie de aur. Dându-și seama de minunea care i-a fost dată de sus, a


numit via aurită în timpul zilei “Floarea Soarelui”, iar pe cea descoperită noaptea


„Floare de Lună”. Astăzi, vinurile Floarea Soarelui și Floare de Lună păstrează


aceste nume în semn de ofrandă, închinată dărniciei celor doi aștrii.”


 


Astfel, Floarea Soarelui este o gamă de vinuri creata din bogăția razelor solare care


scaldă strugurii de aur, destinată celor care știu să aprecieze dărnicia naturii


măiastre. Gama cuprinde vinuri atat din soiuri autohtone, cât și intenaționale:


Fetească Neagra, Cabernet Sauvignon, Fetească Regală, Sauvignon Blanc


si Rosé. Sunt vinuri ce stau sub simbolul prieteniei și al vieții - placute, prietenoase,


cu structură fină, gust catifelat, consistent și memorabil.


 


Vinurile Floare de Lună au un gust desăvârșit reprezentând o călătorie senzorială


pe tărâmul strugurilor binecuvantați de lumina magică a Lunii, dedicate celor dornici


să descopere și să trăiască intens. Pe lângă vinurile deja consacrate - Fetească


Neagră, Fetească Neagră Rosé, gama are acum două soiuri noi - Sauvignon


Blanc 2017 și Chardonnay 2017. Gama este compusă din vinuri ce stau sub


simbolul pasiunii și creativitatii nocturne - robuste, complexe și elegante, cu un


caracter aparte, fructuos.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună cu noua înfățisare sunt


disponibile atât în lanțurile internaționale de magazine, hypermarketuri și


supermarketuri, cât și în rețeaua proprie de magazine Halewood Wines & Spirits fizic


și online: http://www.halewood.shop.

Alte articole recomandate:

Caragenanii sunt molecule mari, extrem de flexibile, care formează ușor structuri elicoidale prin răsucire, devenind geluri la temperatura camerei. Această abilitate a determinat utilizarea lor în numeroase alimente pentru îmbunătățiri tehnologice. În tehnologia cărnii, caragenanul îmbunătățește retenția apei, consistența, textura și permite felierea mai ușoară a produselor. Adaosul de caragenan trebuie să respecte limitele tehnologice (reglementate la 1,5 %, [...]
Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de [...]
Oameni gospodari din tata-n fiu, fermierii din Transilvania nu isi plang de mila ca in viata e greu, asa ca au pornit afaceri de succes, urmand de la retetele bunicilor. In judetul Alba, un inginer IT a reusit sa cucereasca piata de profil din tarile Vestice cu branzeturile sale, iar aromele mezelurilor din Maramures i-au facut pe gurmanzii din Germania si Ungaria sa se declare clienti fideli, după cum informează un microreportaj realizat de ProTV. Nemtii, spaniolii si italienii au fost [...]
Colegiul National pentru Protectia Consumatorilor Europeni (CNPCE) anunta o actiune la nivel european: inscrierea in Registrul de Transparenta creat si gestionat de Parlamentul European si de Comisia Europeana. Registrul contine informatii privind organizatiile si persoanele care desfasoara activitati independente implicate in procesul de elaborare si punere in aplicare a politicilor europene. „Inscrierea in Registrul de Transparenta te obliga sa introduci informatii despre activitatea [...]
A doua zi a celui mai mare targ din lume, dedicat agroindustriei bio, a fost marcata de evenimentele organizate de Olanda, tara care a primit din partea organizatorilor locul de onoare al acestei editii. Cu 85 de expozanti, poate ca potentialul olandezilor nu este prea bine ilustrat in acest an, dar daca privim statisticile si observam ca ocupa locul 5 in lume, in privinta agriculturii si industriei alimentare bio, atunci ne putem convinge usor de potentialul fermierilor si procesatorilor din [...]
Codificarea ADN (codurile de bare ADN), care poate confirma sau infirma faptul că un produs alimentar este ceea ce se pretinde, intră pe piață aducând cu sine promisiunea de a scoate la lumina fraudele motivate economic. Acest tip de infracțiuni care au ca obiect falsificarea alimentelor și a băuturilor nu este nou, și, din păcate, are o istorie milenară. Foamea de bani Încă de pe vremea lui Pliniu cel Bătrân, în secolul I d.Hr., istoricul roman se plângea [...]
Temperatura medie anuală a aerului ar putea crește cu până la 1,5 grade Celsius la nivel mondial, până în anul 2050, în timp ce temperatura apei poate crește cu două grade Celsius, tendințe ce vor avea impact major asupra zonei Deltei Dunării, reiese dintr-un Studiu de vulnerabilitate întocmit de către oameni de știință din România, Ucraina și Republica Moldova și derulat în cadrul proiectului "Gestionarea integrată a [...]
Magazinul Quick Deli va lansa un card de fidelitate virtual, pentru utilizatorii de smartphone, în parteneriat cu platforma VirtualCards, aplicație disponibilă în AppStore și Play Store. În plus, Quick Deli, care împlinește anul acesta 20 de ani de la deschiderea magazinului, ar putea intra și pe comerțul online. Magazinul a fost deschis, în 1994, în centrul Capitalei, pe Strada Tunari la intersecția cu Strada Mihai Eminescu, la adresa la care se află [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN