Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună produse și


distribuite de Halewood Wines & Spirits vă întâmpină primăvara aceasta


cu o nouă înfățișare suprinzatoare: o noua formă a sticlei pentru vinurile


Floarea Soarelui alături de un design nou al etichetelor celor două game


de vinuri.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună, vin cu o schimbare a înfățișării,


prezentându-se acum ca o familie. Noile etichete sunt acum unitare, oferind extra


vizibilitate brandurilor și sortimentelor de vinuri la punctul de vânzare. Cromatica


caldă, respectiv portocaliul din noua etichetă a vinului Floarea Soarelui este o


referință pentru lumina solară, iar cromatica navy din noua etichetă a vinului Floare


de Lună este o referință pentru lumina lunii. Elementele de bază ale ambelor


branduri, cum ar fi logo-urile cu flori si forma rombică, au fost păstrate și integrate


sub noua formă de prezentare.


 


Numele celor două game de vinuri derivă de la povestea acestora: „Era odată un


viticultor fără pereche în măiestria cu care își îngrijea întinsele-i meleaguri de vițăde-


vie. De ani și ani, ziua trudea sub razele Soarelui care scăldau strugurii, iar


noaptea, ghidat de lumina magică a Lunii, căuta neobosit nemaivăzuta vie de aur,


despre care se spunea că numai cel hărăzit o poate descoperi. De sus, veghindu-i


strădania, Soarele și Luna au hotărât în secret că el e alesul care merită să afle


minunea. Într-o zi, via-i de sub Soare, întinsă cât vezi cu ochii, a făcut, ca prin


minune, struguri de aur care radiau în toată splendoarea. Însă, la apusul Soarelui,


ca dintr-odată, via sa redeveni una obișnuită: cu struguri mari, înmiresmați, dar


nepoleiți cu aur. Apoi, la aparitia Lunii pe bolta înstelată, licărirea aurită a


reaparut departe, în zare. Viticultorul a urmat-o și, când a ajuns într-acolo, a


descoperit o altă vie de aur. Dându-și seama de minunea care i-a fost dată de sus, a


numit via aurită în timpul zilei “Floarea Soarelui”, iar pe cea descoperită noaptea


„Floare de Lună”. Astăzi, vinurile Floarea Soarelui și Floare de Lună păstrează


aceste nume în semn de ofrandă, închinată dărniciei celor doi aștrii.”


 


Astfel, Floarea Soarelui este o gamă de vinuri creata din bogăția razelor solare care


scaldă strugurii de aur, destinată celor care știu să aprecieze dărnicia naturii


măiastre. Gama cuprinde vinuri atat din soiuri autohtone, cât și intenaționale:


Fetească Neagra, Cabernet Sauvignon, Fetească Regală, Sauvignon Blanc


si Rosé. Sunt vinuri ce stau sub simbolul prieteniei și al vieții - placute, prietenoase,


cu structură fină, gust catifelat, consistent și memorabil.


 


Vinurile Floare de Lună au un gust desăvârșit reprezentând o călătorie senzorială


pe tărâmul strugurilor binecuvantați de lumina magică a Lunii, dedicate celor dornici


să descopere și să trăiască intens. Pe lângă vinurile deja consacrate - Fetească


Neagră, Fetească Neagră Rosé, gama are acum două soiuri noi - Sauvignon


Blanc 2017 și Chardonnay 2017. Gama este compusă din vinuri ce stau sub


simbolul pasiunii și creativitatii nocturne - robuste, complexe și elegante, cu un


caracter aparte, fructuos.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună cu noua înfățisare sunt


disponibile atât în lanțurile internaționale de magazine, hypermarketuri și


supermarketuri, cât și în rețeaua proprie de magazine Halewood Wines & Spirits fizic


și online: http://www.halewood.shop.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) În cursul lunii mai 2017, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfășurat 8.998 de controale în unitățile din industria agroalimentară care desfășoară activități în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii, a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare, a băuturilor alcoolice, dar și a celor de depozitare a produselor alimentare, a  semințelor, [...]
(Agerpres) Dariusz Krawczyk, președintele concernului polonez CIECH Varșovia, care deține activul Uzinele Sodice Govora (USG), a declarat joi, într-o conferință de presă la Râmnicu Vâlcea,, că se are în vederea deschiderea unei fabrici de bicarbonat, funcție de perspectivele de dezvoltare ale CET Govora.   ‘CIECH Varșovia este unul dintre cele mai puternice companii de profil din Europa, unde ne aflăm pe locul II, la bursa de la Varșovia suntem cel mai bine [...]
DAAS și-a propus dublarea cifrei de afaceri în cel mai scurt timp posibil potrivit planului de dezvoltare a companiei. Astfel, compania care este unul dintre cei mai importanți furnizori de echi­pa­mente pentru hoteluri, restaurante și magazine alimentare, și-a bugetat ca până în 2018 să ajungă la afaceri de 50 de mi­lioa­ne de euro, aproape duble față de cele de anul trecut.   Pentru îndeplinirea obiectivelor, compania se bazează pe o [...]
Începând cu luna octombrie, Carrefour a eliminat comanda minimă de 150 de lei necesară pentru cumpărăturile online, oferind clienților opțiunea de a comanda produse de orice valoare. În plus, cumpărăturile care depășesc suma de 300 de lei vor beneficia de acum de transport gratuit la domiciliu, informeaza Magazinul Progresiv. Totodată, utilizatorii www.carrefour-online.ro pot comanda apă și băuturi fără limită asupra cantității. Anunțul vine la puțină vreme de [...]
Un lucru este sigur: Consumatorii care caută aventuri pentru papilele lor gustative sunt din ce în ce mai mulți, iar tendința se consolidează. Tocmai de aceea, sectorul procesării alimentelor trebuie să țină pasul. Dar, care sunt celelalte tendințe? Innova Market Watch a realizat un studiu care răspunde acestei întrebări. Top Ten Tocmai pentru a face față mai bine solicitărilor venite din partea consumatorilor, Innova Market Watch a analizat o sumedenie de [...]
Prăjituri, biscuiți și ciocolate din insecte! Sunt produsele pe care le propune spre vânzare compania Micronutris, din Saint Orens de Gameville (sud-vestul Franței), unica de acest fel din Europa.  Prăjiturile colorate din insecte sunt dulci și bune, au gust de alune, susțin cei care le-au gustat. Firma franceză a devenit cunoscută în lume datorită acestora. În afară de producerea acestor preparate, compania franceză crește gâze. Este singura firmă europeană care [...]
Transportatorul orădean de marfă Frigoexpres, care a intrat în insolvență în august anul trecut, a ajuns să își asigure 70% din  business din livrările în străinătate, în țări precum Germania, Franța sau Danemarca, unde a semnat contracte cu producători de legume și lapte după ce înainte de insolvență cea mai mare parte a afacerilor erau generate de transportul pe piața locală. „Am depus planul de reorganizare. Noi suntem optimiști, rămâne [...]
Compania produce anual, in fabrica din Ploiesti, aproape 6.000 de tone de Delikat. O parte din productie ajunge in Ungaria si Republica Moldova. In fabrica din judetul Prahova mai sunt realizate produsele Dero, Rama, Delma si Knorr. Unilever detine in portofoliu brandul de condimente Delikat, preluat odata cu achizitia BestFood in 2002. Conform ultimelor date Nielsen, marca de condimente are o cota de piata de peste 43%. “Delikat este un brand important pentru compania noastra, si de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN