Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună produse și


distribuite de Halewood Wines & Spirits vă întâmpină primăvara aceasta


cu o nouă înfățișare suprinzatoare: o noua formă a sticlei pentru vinurile


Floarea Soarelui alături de un design nou al etichetelor celor două game


de vinuri.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună, vin cu o schimbare a înfățișării,


prezentându-se acum ca o familie. Noile etichete sunt acum unitare, oferind extra


vizibilitate brandurilor și sortimentelor de vinuri la punctul de vânzare. Cromatica


caldă, respectiv portocaliul din noua etichetă a vinului Floarea Soarelui este o


referință pentru lumina solară, iar cromatica navy din noua etichetă a vinului Floare


de Lună este o referință pentru lumina lunii. Elementele de bază ale ambelor


branduri, cum ar fi logo-urile cu flori si forma rombică, au fost păstrate și integrate


sub noua formă de prezentare.


 


Numele celor două game de vinuri derivă de la povestea acestora: „Era odată un


viticultor fără pereche în măiestria cu care își îngrijea întinsele-i meleaguri de vițăde-


vie. De ani și ani, ziua trudea sub razele Soarelui care scăldau strugurii, iar


noaptea, ghidat de lumina magică a Lunii, căuta neobosit nemaivăzuta vie de aur,


despre care se spunea că numai cel hărăzit o poate descoperi. De sus, veghindu-i


strădania, Soarele și Luna au hotărât în secret că el e alesul care merită să afle


minunea. Într-o zi, via-i de sub Soare, întinsă cât vezi cu ochii, a făcut, ca prin


minune, struguri de aur care radiau în toată splendoarea. Însă, la apusul Soarelui,


ca dintr-odată, via sa redeveni una obișnuită: cu struguri mari, înmiresmați, dar


nepoleiți cu aur. Apoi, la aparitia Lunii pe bolta înstelată, licărirea aurită a


reaparut departe, în zare. Viticultorul a urmat-o și, când a ajuns într-acolo, a


descoperit o altă vie de aur. Dându-și seama de minunea care i-a fost dată de sus, a


numit via aurită în timpul zilei “Floarea Soarelui”, iar pe cea descoperită noaptea


„Floare de Lună”. Astăzi, vinurile Floarea Soarelui și Floare de Lună păstrează


aceste nume în semn de ofrandă, închinată dărniciei celor doi aștrii.”


 


Astfel, Floarea Soarelui este o gamă de vinuri creata din bogăția razelor solare care


scaldă strugurii de aur, destinată celor care știu să aprecieze dărnicia naturii


măiastre. Gama cuprinde vinuri atat din soiuri autohtone, cât și intenaționale:


Fetească Neagra, Cabernet Sauvignon, Fetească Regală, Sauvignon Blanc


si Rosé. Sunt vinuri ce stau sub simbolul prieteniei și al vieții - placute, prietenoase,


cu structură fină, gust catifelat, consistent și memorabil.


 


Vinurile Floare de Lună au un gust desăvârșit reprezentând o călătorie senzorială


pe tărâmul strugurilor binecuvantați de lumina magică a Lunii, dedicate celor dornici


să descopere și să trăiască intens. Pe lângă vinurile deja consacrate - Fetească


Neagră, Fetească Neagră Rosé, gama are acum două soiuri noi - Sauvignon


Blanc 2017 și Chardonnay 2017. Gama este compusă din vinuri ce stau sub


simbolul pasiunii și creativitatii nocturne - robuste, complexe și elegante, cu un


caracter aparte, fructuos.


 


Gamele de vinuri Floarea Soarelui și Floare de Lună cu noua înfățisare sunt


disponibile atât în lanțurile internaționale de magazine, hypermarketuri și


supermarketuri, cât și în rețeaua proprie de magazine Halewood Wines & Spirits fizic


și online: http://www.halewood.shop.

Alte articole recomandate:

SCHIESSL FRIGOTEHNIC Romania va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care, în zilele de 12 și 13 mai 2016, va reuni la Hotel Alpin din Poiana Brașov, elita industriilor autohtone de carne și lapte, precum și companii din străinătate și numeroși oaspeți din mediul internațional de afaceri. Detalii despre organizarea manifestării și înscrieri, [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
(Comunicat) În cursul lunii mai 2017, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfășurat 8.998 de controale în unitățile din industria agroalimentară care desfășoară activități în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii, a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare, a băuturilor alcoolice, dar și a celor de depozitare a produselor alimentare, a  semințelor, [...]
Cel mai mare exportator de dulciuri de pe piața locală a fost anului trecut Chipita România, subsidiara locală a grupului grec cu același nume care deține brandurile 7Days și Finetti, potrivit unei analize a ZF pe baza datelor de la Institutul Național de Statistică (INS).  Chipita are o unitate de producție în județul Ilfov, informeaza Ziarul financiar.   Pe locul doi se află gigantul elvețian Nestlé, care deține o fabrică de napolitane și cafea [...]
(Autor: Ioan Șerbănescu) O femeie din Brooklyn, New York a renunțat la slujba de consultant la Microsoft pentru a se dedica noii sale idei de afaceri: producția de supe la cutie din oasele reciclate de la ferme.Într-un articol publicat pe site-ul american Modernfarmer.com și preluat de recolta.eu, este prezentată povestea lui Rachel Mamane, un mic producător de supe congelate la cutie din Brooklyn, New York.Un fapt special al produselor sale este că, fie că vorbim de supa de [...]
Grupul spaniol producător de alimente și vinuri Osborne s-a unit cu grupul chinez de investiții privat Fosun ca strategie de a crește atât pe piața internă cât și pe piața internațională, informează Global meat news. Fosun a achiziționat 20% din acțiunile Osborne, prin intermediul unei măriri de capital. Una dintre diviziile cheie ale grupului Osborne sunt produsele iberice cum ar fi șunca, mezelurile ș [...]
(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]
Unele hipermarketuri aleg să comercializeze produse de origine germană, spaniolă, tucească, chineză sau italiană. De cealaltă parte, patronatele afirmă că cele mai multe legume disponibile, la ora actuală, pe piață provin din depozitele și din șoproanele producătorilor locali. Aceștia atrag, însă, atenția că fructele românești au ajuns la o treime din consum și riscă să dispară din magazine și piețe în următorii 3-5 ani.   Bottom of Form Fructele și legumele [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN