Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat în Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. În prima zi de la deschidere, s-au înregistrat circa 1.000 de clienți, ceea ce reprezintă un număr record raportat la evenimentele similare, organizate în centrul comercial Alba Mall. Restaurantul funcționează în sistem de franciză, iar vânzările din primele cinci zile se situează la aproximativ 80.000 lei (17.500 euro). În afară de Alba Iulia, reprezentanții Spartan anunță, pentru 2018, noi deschideri în zona de Vest a țării, în orașe ca Sibiu, Bistrița, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar și în București.


Noua unitate ocupă o suprafață de 125 m2, beneficiind de cel mai generos spațiu din zona de food court a Alba Mall, și are 16 angajați.


“Pentru noi este extrem de important că am deschis primul restaurant Spartan din Alba Iulia, în anul în care se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire. Intrarea Spartan, o marcă 100% românească, pe piața din Alba Iulia în anul centenarului, are o încărcătură simbolică: suntem o marcă autohtonă care promovează valorile românești, toată carnea pe care o folosim provine din România, iar rețetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pieței locale. Alba Iulia este un oraș cu o foarte mare valoare istorică, culturală și unul dintre punctele de atracție turistică ale țării, așa că nu putem decât să ne bucurăm că am ajuns și aici, în inima României! Extinderea în Sibiu, programată pentru anul acesta, va marca prezența Spartan în majoritatea marilor orașe ale României”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.


Spartan Alba Iulia și-a așteptat clienții cu produsele tradiționale: Souvlaki și Gyros gătite după rețete proprii, pyta pregătită pe loc și sosurile marcă înregistrată. Printre produsele cel mai bine vândute în primele zile de la deschidere, s-au numărat Crispy de pui și Souvlaki, iar sosurile vedetă au fost sosul dulce-acrișor cu zeamă de castraveți murați și sosul de măsline tocate și gogoșar copt.


“Ne-am pregătit timp de patru luni pentru o deschidere de succes și cred că am reușit acest lucru. Personalul nostru a urmat un stagiu intensiv de pregătire în cadrul Spartan Training School, înființată la Suceava, iar la inaugurare am fost susținuți de o echipă a francizorului. Am avut un număr foarte mare de clienți, iar primirea de care am avut parte mă face încrezător că vom deveni în scurt timp lideri în Alba Iulia și în zonele învecinate, pe nișa de produse rotisate. Am fost extrem de bucuroși să constatăm că mulți dintre locuitorii din Alba Iulia cu care am discutat, așteptau demult deschiderea unui restaurant Spartan și în orașul lor. Unii dintre ei mergeau 100 km până în Deva, ca să mănânce la Spartan”, a adăugat Ciprian Nicolaș, Director General al S.C. LUKFOOD TEAM S.R.L., compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Ciprian Nicolaș este licențiat în Finanțe și Contabilitate, și are o experiență de 17 ani în industria alimentară. În prezent deține trei magazine alimentare și un restaurant Broaster Chicken, în sistem de franciză, în Alba Iulia.


“Calitatea produselor Spartan și aprecierea de care se bucură această marcă la nivel național, în rândul consumatorilor, m-au determinat să iau decizia de a deveni francizat. În viitor, îmi doresc să deschid și alte unități Spartan în orașul nostru, printre care una de tip Drive Thru, la ieșirea din Alba Iulia”, a mai spus Ciprian Nicolaș.


Alba Iulia se numără printre orașele extrem de atractive pentru turiști, atât români cât și străini, datorită obiectivelor istorice și culturale. Conform datelor Direcției Regionale de Statistică Alba, în primele 10 luni din 2017, circa 150.000 de turiști s-au cazat în județul Alba, în creștere cu 15,1% față de aceeași perioadă din 2016.


“Am convingerea că numărul mare de turiști care vizitează anual Alba Iulia va contribui atât la succesul restaurantului, cât și la o mai mare popularizare a mărcii în afara țării”, a explicat Gabriel Melniciuc, Director General al Spartan România.


În afara extinderii la nivel național, fondatorul Spartan are în plan și reluarea demersurilor pentru deschiderea primului restaurant din afara țării. În prezent, rețeaua Spartan numără 36 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 36 de restaurante, dintre care 14 sunt restaurante proprii și alte 22 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 21 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești,
Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 14 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 290 de persoane, iar în total, în toate cele 36 de unități lucrează peste 800 de oameni.

Alte articole recomandate:

Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.“Acum Oystar poate să [...]
Mondelez România, importatorul unor branduri precum Milka sau Poiana- care se produce în Bulgaria-, a trecut pe prima poziție în topul celor mai mari jucători de pe piața dulciurilor și a cafelei în funcție de vânzările totale, depășind Nestlé, companie care are în portofoliu branduri precum Joe sau Nescafé, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la mfinante.ro. Compania a avut anul trecut o creștere de aproape 13% a cifrei de afaceri, [...]
Publicația infoALIMENT Magazin, editată de Agenția infoGROUP, va participa la Târgul Indagra, precum și la Salonul Indagra Food, care vor avea loc la Centrul Expozițional Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie 2015. Cu această ocazie, echipa redacțională va intra în dialog cu vizitatorii, prezetându-le principalele programe editoriale, planurile de viitor, tematicile care vor fi în atenția editorială în anul 2016 [...]
  Glanbia Ingredients a inserat mai mult de 200 de milioane de € în capacitățile sale de prelucrare a produselor lactate din întreaga Irlanda ca plan de pregătire pentru eliminarea cotelor de lapte la sfârșitul acestei luni (martie), informeaza Food Navigator. Noua fabrică care produce formula pentru sugari aparținând diviziei Nutritional Ingredients din Kilkenny, Irlanda, va fi cel mai recent produs de investiții al firmei atunci care va [...]
Ieri, la sediul Ministerului Finanțelor Publice, a avut loc un dialog pe tema posibilităților de modificare a Codului fiscal, în sensul diminuării cotei de TVA la produsele alimentare. La întâlnirea cu ministrul Darius Vâlcov au participat președinții principalelor asociații profesionale din domeniul Industri alimentare, președinți ai organizațiilor fermierilor dar, pentru a susține cauza acestora, a fost prezent ș [...]
La exitul sezonului 2014, care se masoara in luna august, divizia de inghetata Algida din cadrul Unilever a reusit sa obtina o cota de piata de 14,9%, conform datelor comunicate de Nielsen. Cota aceasta a fluctuat pe perioada intregului sezon, insa Unilever a fost constant numarul 1 in toate perioadele masurate ale acestui an. Este o crestere fata de sezonul trecut de 2,3 %, deci o crestere semnificativa de cota de piata. Suntem foarte mandri de lucrul acesta, mai ales intr-un an dificil, un an [...]
Producătorul austriac de zahăr Agrana, o divizie a grupului german Suedzucker, a anunțat miercuri că a ajuns la un acord cu firma românescă Lemarco S.A. pentru a prelua fabricile sale de zahăr de la Urziceni și Liești, prețul tranzacției nefiind însă dat publicității, informează un comunicat de presă, remis de Agerpres.   „Intenția Agrana nu este doar să crească producția de sfeclă de zahăr ci și activitățile de rafinare și în consecință să-și consolideze prezența [...]
Banca Mondială a dat publicității un raport deosebit de interesant, intitulat ”Fish to 2030. Prospects for Fisheries and Aquaculture”, care rezumă provocările cu care se confruntă agricultura și acvacultura, pe plan global. Acest raport reprezintă o colaborare între Institutul Internațional de Cercetare pentru Politică în domeniul Mediului (IFPRI), FAO, Universitatea din Arkansas și Banca Mondială. O multitudine de provocări Astăzi, pescuitul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi