Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat în Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. În prima zi de la deschidere, s-au înregistrat circa 1.000 de clienți, ceea ce reprezintă un număr record raportat la evenimentele similare, organizate în centrul comercial Alba Mall. Restaurantul funcționează în sistem de franciză, iar vânzările din primele cinci zile se situează la aproximativ 80.000 lei (17.500 euro). În afară de Alba Iulia, reprezentanții Spartan anunță, pentru 2018, noi deschideri în zona de Vest a țării, în orașe ca Sibiu, Bistrița, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar și în București.


Noua unitate ocupă o suprafață de 125 m2, beneficiind de cel mai generos spațiu din zona de food court a Alba Mall, și are 16 angajați.


“Pentru noi este extrem de important că am deschis primul restaurant Spartan din Alba Iulia, în anul în care se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire. Intrarea Spartan, o marcă 100% românească, pe piața din Alba Iulia în anul centenarului, are o încărcătură simbolică: suntem o marcă autohtonă care promovează valorile românești, toată carnea pe care o folosim provine din România, iar rețetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pieței locale. Alba Iulia este un oraș cu o foarte mare valoare istorică, culturală și unul dintre punctele de atracție turistică ale țării, așa că nu putem decât să ne bucurăm că am ajuns și aici, în inima României! Extinderea în Sibiu, programată pentru anul acesta, va marca prezența Spartan în majoritatea marilor orașe ale României”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.


Spartan Alba Iulia și-a așteptat clienții cu produsele tradiționale: Souvlaki și Gyros gătite după rețete proprii, pyta pregătită pe loc și sosurile marcă înregistrată. Printre produsele cel mai bine vândute în primele zile de la deschidere, s-au numărat Crispy de pui și Souvlaki, iar sosurile vedetă au fost sosul dulce-acrișor cu zeamă de castraveți murați și sosul de măsline tocate și gogoșar copt.


“Ne-am pregătit timp de patru luni pentru o deschidere de succes și cred că am reușit acest lucru. Personalul nostru a urmat un stagiu intensiv de pregătire în cadrul Spartan Training School, înființată la Suceava, iar la inaugurare am fost susținuți de o echipă a francizorului. Am avut un număr foarte mare de clienți, iar primirea de care am avut parte mă face încrezător că vom deveni în scurt timp lideri în Alba Iulia și în zonele învecinate, pe nișa de produse rotisate. Am fost extrem de bucuroși să constatăm că mulți dintre locuitorii din Alba Iulia cu care am discutat, așteptau demult deschiderea unui restaurant Spartan și în orașul lor. Unii dintre ei mergeau 100 km până în Deva, ca să mănânce la Spartan”, a adăugat Ciprian Nicolaș, Director General al S.C. LUKFOOD TEAM S.R.L., compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Ciprian Nicolaș este licențiat în Finanțe și Contabilitate, și are o experiență de 17 ani în industria alimentară. În prezent deține trei magazine alimentare și un restaurant Broaster Chicken, în sistem de franciză, în Alba Iulia.


“Calitatea produselor Spartan și aprecierea de care se bucură această marcă la nivel național, în rândul consumatorilor, m-au determinat să iau decizia de a deveni francizat. În viitor, îmi doresc să deschid și alte unități Spartan în orașul nostru, printre care una de tip Drive Thru, la ieșirea din Alba Iulia”, a mai spus Ciprian Nicolaș.


Alba Iulia se numără printre orașele extrem de atractive pentru turiști, atât români cât și străini, datorită obiectivelor istorice și culturale. Conform datelor Direcției Regionale de Statistică Alba, în primele 10 luni din 2017, circa 150.000 de turiști s-au cazat în județul Alba, în creștere cu 15,1% față de aceeași perioadă din 2016.


“Am convingerea că numărul mare de turiști care vizitează anual Alba Iulia va contribui atât la succesul restaurantului, cât și la o mai mare popularizare a mărcii în afara țării”, a explicat Gabriel Melniciuc, Director General al Spartan România.


În afara extinderii la nivel național, fondatorul Spartan are în plan și reluarea demersurilor pentru deschiderea primului restaurant din afara țării. În prezent, rețeaua Spartan numără 36 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 36 de restaurante, dintre care 14 sunt restaurante proprii și alte 22 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 21 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești,
Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 14 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 290 de persoane, iar în total, în toate cele 36 de unități lucrează peste 800 de oameni.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Conform datelor Food for Development Office al GrupuluiTetra Laval, în 2013, peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak®, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Dintre cele 63 de țări în care se distribuie produse alimentare copiilor, 57 de țări au ales laptele. Astfel, Tetra Pak, lider în industria procesării și ambală [...]
Afacerea cu biscuți începută în 1962 de către Firuz Kanatlı și familia sa și ajunsă astăzi să fie cel de-al doilea mare jucător de pe piața din Turcia, a decis recent să își extindă producția și în România. După ce a anunțat să contruiască o fabrică la Craiova, producătorul turc a primit un ajutor de stat de 6 milioane de euro și va începe lucrările de la mijlocul acestei luni. Investiția totală se va [...]
Conducerea Avicola Buzău (simbol AVZU) intenționează să schimbe un membru al actualului Consiliu de Administrație (CA), potrivit unui raport remis Bursei de Valori București (BVB). În acest sens, Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor a fost convocată la finalul lunii februarie pentru a aproba această hotărâre, dar ;i pentru contractarea unor credite bancare noi și numirea unui nou auditor. După declanșarea scandalului de evaziune de anul trecut, dar și a celui legat de [...]
Transavia nu a anunțat reorganizarea firmei Food 2000. După cum s-a anunțat anterior, cea mai mare companie din avicultura României a preluat activele companiei Food 2000 SRL din Bocșa, aflată în insolvență de mai bine de trei ani. Potrivit reprezentanților administratorului judiciar al firmei cărășene, tranzacția a fost încheiată iar activele au fost preluate de producătorul albaiulian, în schimbul sumei de 2 milioane de euro, prețul [...]
Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown. Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor [...]
(Mediafax) Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, ar putea încheia în octombrie achiziția a două unități de producție, în urma căreia producția și afacerile companiei vor crește cu 70-80% în următorii 3 ani, estimările pentru 2014 fiind de plus 8-12% la afaceri și de 50% la profit. Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, ar putea încheia în octombrie achiziția a două unități de [...]
Retailerul Mega Image a deschis un magazin în complexul imobiliar Stejarii, dezvoltat de Țiriac Imobiliare, oferta cuprinzând o selecție de produse premium și superpremium. Magazinul a fost deschis sub formatul Shop&Go și oferă posibilitatea consumatorilor să își achiziționeze produsele prin intermediul serviciului Concierge, putând fi ulterior livrate acasă. Unitatea are o suprafață de aproximativ 92 mp. Complexul imobiliar Stejarii include 8 clădiri cu 285 de [...]
Cel mai mare si important eveniment agricol din Romania, targul INDAGRA , organizat de catre ROMEXPO in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, implineste, in 2015, XX de editii si se va desfasura in perioada 28 octombrie - 1 noiembrie 2015, atat in interior cat si pe platformele exterioare. Deschiderea oficiala va avea loc miercuri, 28 octombrie, pe platoul din fata Pavilionului Central, in prezenta Presedintelui Romaniei, domnul Klaus Iohanis, si a Minis [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN