Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat în Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. În prima zi de la deschidere, s-au înregistrat circa 1.000 de clienți, ceea ce reprezintă un număr record raportat la evenimentele similare, organizate în centrul comercial Alba Mall. Restaurantul funcționează în sistem de franciză, iar vânzările din primele cinci zile se situează la aproximativ 80.000 lei (17.500 euro). În afară de Alba Iulia, reprezentanții Spartan anunță, pentru 2018, noi deschideri în zona de Vest a țării, în orașe ca Sibiu, Bistrița, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar și în București.


Noua unitate ocupă o suprafață de 125 m2, beneficiind de cel mai generos spațiu din zona de food court a Alba Mall, și are 16 angajați.


“Pentru noi este extrem de important că am deschis primul restaurant Spartan din Alba Iulia, în anul în care se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire. Intrarea Spartan, o marcă 100% românească, pe piața din Alba Iulia în anul centenarului, are o încărcătură simbolică: suntem o marcă autohtonă care promovează valorile românești, toată carnea pe care o folosim provine din România, iar rețetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pieței locale. Alba Iulia este un oraș cu o foarte mare valoare istorică, culturală și unul dintre punctele de atracție turistică ale țării, așa că nu putem decât să ne bucurăm că am ajuns și aici, în inima României! Extinderea în Sibiu, programată pentru anul acesta, va marca prezența Spartan în majoritatea marilor orașe ale României”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.


Spartan Alba Iulia și-a așteptat clienții cu produsele tradiționale: Souvlaki și Gyros gătite după rețete proprii, pyta pregătită pe loc și sosurile marcă înregistrată. Printre produsele cel mai bine vândute în primele zile de la deschidere, s-au numărat Crispy de pui și Souvlaki, iar sosurile vedetă au fost sosul dulce-acrișor cu zeamă de castraveți murați și sosul de măsline tocate și gogoșar copt.


“Ne-am pregătit timp de patru luni pentru o deschidere de succes și cred că am reușit acest lucru. Personalul nostru a urmat un stagiu intensiv de pregătire în cadrul Spartan Training School, înființată la Suceava, iar la inaugurare am fost susținuți de o echipă a francizorului. Am avut un număr foarte mare de clienți, iar primirea de care am avut parte mă face încrezător că vom deveni în scurt timp lideri în Alba Iulia și în zonele învecinate, pe nișa de produse rotisate. Am fost extrem de bucuroși să constatăm că mulți dintre locuitorii din Alba Iulia cu care am discutat, așteptau demult deschiderea unui restaurant Spartan și în orașul lor. Unii dintre ei mergeau 100 km până în Deva, ca să mănânce la Spartan”, a adăugat Ciprian Nicolaș, Director General al S.C. LUKFOOD TEAM S.R.L., compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Ciprian Nicolaș este licențiat în Finanțe și Contabilitate, și are o experiență de 17 ani în industria alimentară. În prezent deține trei magazine alimentare și un restaurant Broaster Chicken, în sistem de franciză, în Alba Iulia.


“Calitatea produselor Spartan și aprecierea de care se bucură această marcă la nivel național, în rândul consumatorilor, m-au determinat să iau decizia de a deveni francizat. În viitor, îmi doresc să deschid și alte unități Spartan în orașul nostru, printre care una de tip Drive Thru, la ieșirea din Alba Iulia”, a mai spus Ciprian Nicolaș.


Alba Iulia se numără printre orașele extrem de atractive pentru turiști, atât români cât și străini, datorită obiectivelor istorice și culturale. Conform datelor Direcției Regionale de Statistică Alba, în primele 10 luni din 2017, circa 150.000 de turiști s-au cazat în județul Alba, în creștere cu 15,1% față de aceeași perioadă din 2016.


“Am convingerea că numărul mare de turiști care vizitează anual Alba Iulia va contribui atât la succesul restaurantului, cât și la o mai mare popularizare a mărcii în afara țării”, a explicat Gabriel Melniciuc, Director General al Spartan România.


În afara extinderii la nivel național, fondatorul Spartan are în plan și reluarea demersurilor pentru deschiderea primului restaurant din afara țării. În prezent, rețeaua Spartan numără 36 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 36 de restaurante, dintre care 14 sunt restaurante proprii și alte 22 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 21 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești,
Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 14 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 290 de persoane, iar în total, în toate cele 36 de unități lucrează peste 800 de oameni.

Alte articole recomandate:

Producătorul de lactate Albalact a alocat peste 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, județul Alba, investițiile fiind gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe diverse segmente de piață. Cea mai mare parte a fondurilor au fost utilizate pentru achiziția unei noi linii de ambalare a iaurturilor, care permite extinderea portofoliului cu noi gramaje și a unei linii de [...]
RBC anunță furnizarea de computere tactile pentru management al activitatii de retail si al celei logistice. Dupa cum se stie, angajatii din ziua de azi isi doresc echipamente care sa arate bine si sa fie performante precum smartphone-ul pe care il folosesc in fiecare zi.   Prin urmare, aveti nevoie de un device care sa reziste ani de zile, sa fie construit pentru intrebuintare zilnica si sa aiba toate atributele de care au nevoie angajatii dumneavoastra pentru a creste [...]
Ioan Niculae, președintele grupului InterAgro, a anunțat că ultimele două combinate de îngrășăminte chimice din portofoliul acestuia vor fi închise în cursul acestui an. "1 aprilie 2014 va fi marțea neagră a industriei românești. 2014 este primul an din ultimii 20 când industria românească se va închide complet și milioane de locuri de muncă vor dispărea. Țineți cont că nu am spus nimic până acum care să nu se confirme.La 1 aprilie vom [...]
Congresul Mondial 2015 pentru Băuturi Răcoritoare, Zenith International are ca temă pentru această ediție”Setea pentru Schimbare”, iar programul său include participarea unor jucători globali cum sunt Coca-Cola, Pepsico, Takling Rain și Asociația Americană a Producătorilor de Băuturi Răcoritoare, informează Food Navigator. Programat pentru perioada 17-19 martie 2015 în Dubai, programul include perspective regionale și globale de piață, plus un accent [...]
Acțiunea declanșată de conducerea Poliției Române, în toată țara, în perioada premergătoare Paștelui, s-a soldat cu amenzi-record: peste 194.000 de sancțiuni, în valoare totală de 54.185.244 lei (echivalentul a peste 12 milioane de euro). Cele mai multe amenzi le-au încasat șoferii – 148.934, pentru infracțiuni la regimul circulației. Pe locul doi au fost scandalagii – 19.977, pentru încălcarea legii [...]
(Comunicat) În prima jumătate a anului, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție al cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finele anului trecut) a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 8%, ajungând în prezent la circa 172,544 mil. lei (față de 159,649 mil lei în 2013). La niv [...]
Laboratoarele Fares Bio Vital, cel mai mare producător local de ceaiuri, a intrat pe segmentul ceaiului gata de băut (ice-tea) cu marca Theia, o categorie dominată de branduri internaționale precum Lipton, produs de PepsiCo și deținut de Unilever, sau băutura Nestea din portofoliul gigantului Coca-Cola HBC, scrie ZF.   Brandul de ceai gata de băut Theia, lansat în urmă cu aproximativ un an, se găsește în supermarketuri și hipermarketuri precum Billa, Carrefour sau Cora, dar [...]
Bleaster și Clamshell Sealer sunt echipamente de ambalare de mari dimensiuni, recomandate companiilor care furnizează mari cantități de produse pentru marele retail, realizându-se o perfectă etanșeizare prin sistemele sigure de sigilare și greifer. Echipamentele sunt copercializate de Packing Equipment Sales, informeaza Meat Process. Temperatura de sigilare este reglabilă, operațiunile fiind controlate cu ajutorul a patru sisteme de post-ambalare prevăzute cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN