Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat în Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. În prima zi de la deschidere, s-au înregistrat circa 1.000 de clienți, ceea ce reprezintă un număr record raportat la evenimentele similare, organizate în centrul comercial Alba Mall. Restaurantul funcționează în sistem de franciză, iar vânzările din primele cinci zile se situează la aproximativ 80.000 lei (17.500 euro). În afară de Alba Iulia, reprezentanții Spartan anunță, pentru 2018, noi deschideri în zona de Vest a țării, în orașe ca Sibiu, Bistrița, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar și în București.


Noua unitate ocupă o suprafață de 125 m2, beneficiind de cel mai generos spațiu din zona de food court a Alba Mall, și are 16 angajați.


“Pentru noi este extrem de important că am deschis primul restaurant Spartan din Alba Iulia, în anul în care se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire. Intrarea Spartan, o marcă 100% românească, pe piața din Alba Iulia în anul centenarului, are o încărcătură simbolică: suntem o marcă autohtonă care promovează valorile românești, toată carnea pe care o folosim provine din România, iar rețetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pieței locale. Alba Iulia este un oraș cu o foarte mare valoare istorică, culturală și unul dintre punctele de atracție turistică ale țării, așa că nu putem decât să ne bucurăm că am ajuns și aici, în inima României! Extinderea în Sibiu, programată pentru anul acesta, va marca prezența Spartan în majoritatea marilor orașe ale României”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.


Spartan Alba Iulia și-a așteptat clienții cu produsele tradiționale: Souvlaki și Gyros gătite după rețete proprii, pyta pregătită pe loc și sosurile marcă înregistrată. Printre produsele cel mai bine vândute în primele zile de la deschidere, s-au numărat Crispy de pui și Souvlaki, iar sosurile vedetă au fost sosul dulce-acrișor cu zeamă de castraveți murați și sosul de măsline tocate și gogoșar copt.


“Ne-am pregătit timp de patru luni pentru o deschidere de succes și cred că am reușit acest lucru. Personalul nostru a urmat un stagiu intensiv de pregătire în cadrul Spartan Training School, înființată la Suceava, iar la inaugurare am fost susținuți de o echipă a francizorului. Am avut un număr foarte mare de clienți, iar primirea de care am avut parte mă face încrezător că vom deveni în scurt timp lideri în Alba Iulia și în zonele învecinate, pe nișa de produse rotisate. Am fost extrem de bucuroși să constatăm că mulți dintre locuitorii din Alba Iulia cu care am discutat, așteptau demult deschiderea unui restaurant Spartan și în orașul lor. Unii dintre ei mergeau 100 km până în Deva, ca să mănânce la Spartan”, a adăugat Ciprian Nicolaș, Director General al S.C. LUKFOOD TEAM S.R.L., compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Ciprian Nicolaș este licențiat în Finanțe și Contabilitate, și are o experiență de 17 ani în industria alimentară. În prezent deține trei magazine alimentare și un restaurant Broaster Chicken, în sistem de franciză, în Alba Iulia.


“Calitatea produselor Spartan și aprecierea de care se bucură această marcă la nivel național, în rândul consumatorilor, m-au determinat să iau decizia de a deveni francizat. În viitor, îmi doresc să deschid și alte unități Spartan în orașul nostru, printre care una de tip Drive Thru, la ieșirea din Alba Iulia”, a mai spus Ciprian Nicolaș.


Alba Iulia se numără printre orașele extrem de atractive pentru turiști, atât români cât și străini, datorită obiectivelor istorice și culturale. Conform datelor Direcției Regionale de Statistică Alba, în primele 10 luni din 2017, circa 150.000 de turiști s-au cazat în județul Alba, în creștere cu 15,1% față de aceeași perioadă din 2016.


“Am convingerea că numărul mare de turiști care vizitează anual Alba Iulia va contribui atât la succesul restaurantului, cât și la o mai mare popularizare a mărcii în afara țării”, a explicat Gabriel Melniciuc, Director General al Spartan România.


În afara extinderii la nivel național, fondatorul Spartan are în plan și reluarea demersurilor pentru deschiderea primului restaurant din afara țării. În prezent, rețeaua Spartan numără 36 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 36 de restaurante, dintre care 14 sunt restaurante proprii și alte 22 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 21 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești,
Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 14 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 290 de persoane, iar în total, în toate cele 36 de unități lucrează peste 800 de oameni.

Alte articole recomandate:

(INSSE) În luna iunie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la pǎsǎri, iar la bovine, porcine și ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a scǎzut la toate speciile.  În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate șigreutatea în carcasǎ a acestora au crescut la toate speciile. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 Numărul total de bovine [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat anul trecut vânzări de circa 154 milioane de litri, în creștere cu 11% față de anul precedent, revenind astfel pe plus după doi ani consecutivi de scădere.   „Unul din principalii factori care au contribuit la rezultatele bune ale Coca-Cola HBC România se reflectă în modul în care am menținut echilibrul între activi­tățile și campaniile promoționale [...]
(Comunicat) Popasul Trebeș desfășoară activități de comercializare a îngrășămintelor chimice, a cerealelor și a altor produse agricole, precum grâu, porumb, orz etc. Compania mai este activă pe piața închirierii de bunuri proprii și pe piața serviciilor de transport rutier. Popasul Trebeș deține compania Cerealcom SA, care este prezentă pe piața comerțului cu îngrășăminte chimice, piața [...]
Taxa pe valoare adaugata nu va scadea sub nicio forma anul acesta. Cel mai probabil scenariu de reducere a TVA-ului ar putea fi in 2016, dupa cum a declarat ministrul Finantelor, Ioana Petrescu, intr-un interviu acordat stirilor Pro TV. Noua sefa de la Finante a explicat ca in luna mai vor veni mai multi bani la buget din taxa pentru constructii speciale, astfel incat va fi posibila scaderea contributiilor sociale pentru angajatori cu 5 la suta, dar si neimpozitarea profitului investit, [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
Campofrio Food Group a semnat împreună cu producătorul de tehnologii de procesare a cărnii EnWave un protocol de colaborare, prin care procesatorul european va achiziționa ultima tehnologie de uscare a produselor din carne. Sistemul, denumit REV, presupune utilizarea energiei radiante, în combinație cu vacuumarea, pentru deshidratarea și uscarea produselor. Karl-Hinz Kiesel, Senior Vice-President al Diviziei de Operațiuni și Strategii al Campofrio, [...]
Paul Balsan a preluat de curand conducerea departamentului comercial al producatorului de mezeluri Elit. Anterior, el a ocupat aceeasi functie in cadrul producatorului Agra’s, timp de trei ani si jumatate. “Decizia de a ma alatura echipei Elit a fost strans legata de oamenii de aici si de planurile lor ambitioase de viitor. Potentialul Elit este unul urias si sunt convins ca aptitudinile si mai ales atitudinea mea de business vor aduce plus valoare companiei”, a declarat Paul [...]
Compania Net BRINEL va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o piață aflată sub dezechilibru”. Cu această ocazie, în cadrul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, compania Net BRINEL va susține o prezentare în cursul căreia va detalia oferta de servicii [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN