Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat în Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. În prima zi de la deschidere, s-au înregistrat circa 1.000 de clienți, ceea ce reprezintă un număr record raportat la evenimentele similare, organizate în centrul comercial Alba Mall. Restaurantul funcționează în sistem de franciză, iar vânzările din primele cinci zile se situează la aproximativ 80.000 lei (17.500 euro). În afară de Alba Iulia, reprezentanții Spartan anunță, pentru 2018, noi deschideri în zona de Vest a țării, în orașe ca Sibiu, Bistrița, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar și în București.


Noua unitate ocupă o suprafață de 125 m2, beneficiind de cel mai generos spațiu din zona de food court a Alba Mall, și are 16 angajați.


“Pentru noi este extrem de important că am deschis primul restaurant Spartan din Alba Iulia, în anul în care se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire. Intrarea Spartan, o marcă 100% românească, pe piața din Alba Iulia în anul centenarului, are o încărcătură simbolică: suntem o marcă autohtonă care promovează valorile românești, toată carnea pe care o folosim provine din România, iar rețetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pieței locale. Alba Iulia este un oraș cu o foarte mare valoare istorică, culturală și unul dintre punctele de atracție turistică ale țării, așa că nu putem decât să ne bucurăm că am ajuns și aici, în inima României! Extinderea în Sibiu, programată pentru anul acesta, va marca prezența Spartan în majoritatea marilor orașe ale României”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.


Spartan Alba Iulia și-a așteptat clienții cu produsele tradiționale: Souvlaki și Gyros gătite după rețete proprii, pyta pregătită pe loc și sosurile marcă înregistrată. Printre produsele cel mai bine vândute în primele zile de la deschidere, s-au numărat Crispy de pui și Souvlaki, iar sosurile vedetă au fost sosul dulce-acrișor cu zeamă de castraveți murați și sosul de măsline tocate și gogoșar copt.


“Ne-am pregătit timp de patru luni pentru o deschidere de succes și cred că am reușit acest lucru. Personalul nostru a urmat un stagiu intensiv de pregătire în cadrul Spartan Training School, înființată la Suceava, iar la inaugurare am fost susținuți de o echipă a francizorului. Am avut un număr foarte mare de clienți, iar primirea de care am avut parte mă face încrezător că vom deveni în scurt timp lideri în Alba Iulia și în zonele învecinate, pe nișa de produse rotisate. Am fost extrem de bucuroși să constatăm că mulți dintre locuitorii din Alba Iulia cu care am discutat, așteptau demult deschiderea unui restaurant Spartan și în orașul lor. Unii dintre ei mergeau 100 km până în Deva, ca să mănânce la Spartan”, a adăugat Ciprian Nicolaș, Director General al S.C. LUKFOOD TEAM S.R.L., compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.


Ciprian Nicolaș este licențiat în Finanțe și Contabilitate, și are o experiență de 17 ani în industria alimentară. În prezent deține trei magazine alimentare și un restaurant Broaster Chicken, în sistem de franciză, în Alba Iulia.


“Calitatea produselor Spartan și aprecierea de care se bucură această marcă la nivel național, în rândul consumatorilor, m-au determinat să iau decizia de a deveni francizat. În viitor, îmi doresc să deschid și alte unități Spartan în orașul nostru, printre care una de tip Drive Thru, la ieșirea din Alba Iulia”, a mai spus Ciprian Nicolaș.


Alba Iulia se numără printre orașele extrem de atractive pentru turiști, atât români cât și străini, datorită obiectivelor istorice și culturale. Conform datelor Direcției Regionale de Statistică Alba, în primele 10 luni din 2017, circa 150.000 de turiști s-au cazat în județul Alba, în creștere cu 15,1% față de aceeași perioadă din 2016.


“Am convingerea că numărul mare de turiști care vizitează anual Alba Iulia va contribui atât la succesul restaurantului, cât și la o mai mare popularizare a mărcii în afara țării”, a explicat Gabriel Melniciuc, Director General al Spartan România.


În afara extinderii la nivel național, fondatorul Spartan are în plan și reluarea demersurilor pentru deschiderea primului restaurant din afara țării. În prezent, rețeaua Spartan numără 36 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.


###


Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 36 de restaurante, dintre care 14 sunt restaurante proprii și alte 22 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 21 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești,
Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.


Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 14 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 290 de persoane, iar în total, în toate cele 36 de unități lucrează peste 800 de oameni.

Alte articole recomandate:

Patiseriii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care le scoatem acum pe piață [...]
Francezii devin primul jucător care acoperă toate segmentele din comerțul modern, o piață de 8 mld. euro. Carrefour, grupul francez care deschidea în 2001 piața hipermarketurilor, ajunsă în prezent la 4 mld. euro, face o primă încercare și pe segmentul cash&carry în speranța de a reduce diferența care îl desparte de liderul comerțului modern Kaufland, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut. Francezii au un nou pariu în speranța de a nu pierd [...]
Dairy Partners Americas, un joint-venture între Nestle și cooperativa de lactate din Noua Zeelandă Fonterra , a deschis un nou centru de distributie produse lactate în orașul brazilian, Araras . Depozitul , care reprezintă o investiție de 27 milioane, va acoperi o suprafata de 4.600 de metri pătrați și este dotat cu cea mai recentă tehnologie de răcire, potrivit companiei, informează Dairy Industries. Depozitul a fost construit pe același loc cu [...]
Peste 400 de kilograme de carne tocată stricată au fost descoperite, miercuri, de polițiștii și inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, într-un supermarket din București, potrivit unor surse din Poliție.  Conform surselor citate, anchetatorii Direcției de Investigare a Fraudelor din Poliția Română și inspectorii ANPC au făcut un control la supermarketul respectiv, după ce au avut, în prealabil o informație legată de faptul că în [...]
O solicitare privind înființarea unei comisii parlamentare de anchetă referitoare la piața românească a băuturilor fermentate liniștit, precum și noi propuneri legislative privind susținerea producătorilor viticoli au fost formulate marți de membrii Comisiei pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice din Camera Deputaților, în cadrul unei ședințe extraordinare desfășurate în localitatea Jariștea din județul [...]
Pentru orice procesator de carne, fabricarea cârnaților reprezintă una dintre activitățile cu pondere importantă. Începând cu producția industrială și terminând cu aceea artizanală, variantele tehnologice sunt multiple. Waltsonic anunță exportul câteva echipamente recomandate companiilor mici și mijlocii, a celor aflate la început de activitate, carmangeriilor, dar și secțiilor de producție de produse proaspete, [...]
Cea mai mare competiție dedicată promovării inovațiilor, dar și a talentelor din industria de panificație, cofetărie și HoReCa se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș, în cadrul expoziției GastroPan.  Cele 8 categorii de concurs grupate în 3 secțiuni, la care vor fi premiate, printre altele, Pâinea și Tortul Anului 2015, vor aduce în prim plan creativitatea [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN