Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Cine a spus că luni, nici iarba nu crește,a știut ce zice. Lunea nu lasă pe nimeni indiferent și, de obicei, este privită ca „oaia neagră” a săptămânii. Noua campanie Taco Bell, „Lunea unii se plâng, iar alții se descurcă”, se adreseazăcelor care vor să schimbe lucrurile în favoarea lor, punându-le la dispoziție tool-uri prin care să-și facă #luneacalumea.Totul începe cu noul Monday Offer:oferta de luni le aduce fanilor un combo delicios de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere), însoțit de o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere), la doar 10.90 lei. În plus, Taco Bell le-a pregătit fanilor și un concurs special: Fă-ți #luneacalumea le aduce provocarea de luni, care se lasă cu distracție și super-premii pe Facebook.


Luni eziua aceea care pare atât de departe într-o zi de vineri, după o săptămână lungă și grea la școală sau la birou, și, totuși, atât de aproape într-o zi de duminică, după un weekend care pare întotdeauna mult prea scurt. Lunea, „ne pornim” cu întârziere, ne găsim mai greu ritmul și, în general, avem tot felul de nemulțumiri. „Ce frumos e afară, era tare să putem merge în parc acum!”, „E mult prea frig, n-am niciun chef să ies din casă!”, „Când? Cââând a trecut weekend-ul, n-am niciun pic de energie!” – le recunoaștem cu toții. Dar dacă luni ar fi ziua aceea în care, în loc să ne plângem, ne descurcam și facem lucrurile altfel? Dacă schimbăm perspectiva și facem #luneacalumea? Altfel estenoulcool!


#luneacalumea la Taco Bell


Taco Bell își invită fanii să înceapă săptămâna neobișnuit de bine, cu noulMonday Offer, care este valabil în toate restaurantele Taco Bell, în fiecare zi de luni, în perioada 2 aprilie – 21 mai 2018. Oferta de luni le aduce fanilor o combinație cu gust unic, de inspirație mexicană, de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere) cu o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere). Monday Offer e acolo pentru a face uitate micile nemulțumiri legate de această zi și pentru idei îndrăznețe și diferite, planuri marfă și povești pe măsură.


Monday Challenge, cu premii pe Facebook


Lunea vine cu mai mult decât o ofertă delicioasă și avantajoasă: tot pe 2 aprilie, Taco Bell lansează concursul Fă-ți #luneacalumea, care se va desfășura pe pagina de Facebook Taco Bell Romania, timp de 4 săptămâni. Așadar, în perioada 2 – 23 aprilie, în fiecare zi de luni, fanii vor afla care este provocarea zilei și se vor putea înscrie pentru a câștiga unul dintre cele 5 premii puse în concurs în fiecare săptămână: un skateboard (premiul cel mare) sau unul dintre cele patru premii constând într-un pachet cu accesorii Taco Bell. Pe scurt:4 săptămâni, 4 provocări (câte una în fiecare zi de luni), 5 premii pentru fiecare provocare, 20 de câștigători în total și multă distracție. Totul, pentru #luneacalumea și un super-vibe pentru toată săptămâna.


Concursul debutează astăzi, 2 aprilie, cu prima provocare: Purple Monday. Fanii îmbrăcați în mov pot lăsa o poză cu ei într-un comentariu la postarea de concurs, însoțită de hashtag-ul #luneacalumea,până la finalul zilei (ora 23:59), pentru a intra automat în tragerea la sorți. Iar miercuri vor afla dacă se numără printre cei 5 câștigători ai săptămânii. Regulamentul concursului este disponibil integral pepagina de Facebook Taco Bell Romania si pewww.taco-bell.ro.


Suntemușor de găsitșipe social media, prin #TacoBellRomaniași@tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro

Alte articole recomandate:

Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite [...]
Mariana Linn, 40 de ani, care a lucrat timp de un deceniu ca business controller pentru Siemens în Germania și Elveția, s-a întors la începutul anilor 2000 în România pentru a-și îndeplini visul:  să aibă propria afacere cu produse lactate. În Germania și Elveția obișnuia să meargă voluntar în mici fabrici de brânză și lactate pentru a învăța cum se prelucrează laptele, iar în 2003 a pus bazele firmei Carpalat din [...]
Comcereal Vaslui (simbol: CCEV), parte a grupului Racova, deținut de omul de afaceri Adrian Porumboiu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320,5 milioane lei (72,5 milioane euro), cu 17% mai mare decât cea din 2012, potrivit datelor remise Bursei de Valori București (BVB), citate de Bursa. În 2012, compania a consemnat încasări de 273,7 milioane lei, cu 46% peste cele din 2011, de 187 milioane lei.Atât veniturile, cât și cheltuielile au urcat anul [...]
Gama Danone Mic Dejun Delicios include doua sortimente de iaurt facut din lapte de cea mai buna calitate, provenit de la fermierii romani - iaurt alb si iaurt cu capsuni, ambele cu fulgi de porumb. Cele doua variante de iaurt se diferentiaza printr-un ambalaj inspirat din personajele Disney (Minnie, Mickey, Daisy si Donald). “Pe masura ce cresc, copiii renunta treptat la micul dejun. Doar 40% dintre adulti respecta prima masa din zi, fie din lipsa de timp sau din obisnuinta. Am lansat [...]
(Mediafax) Producatorul de lactate Prodlacta din Brasov vrea sa-si majoreze capitalul social cu aproximativ 16 milioane lei, printr-o emisiune de actiuni noi cu o valoare nominala de 1,36 lei, si a bugetat pentru acest an dublarea veniturilor si reducerea pierderilor de aproape patru ori.   “Exercitarea dreptului de preferinta al actionarilor, in proportia capitalului social detinut,  pentru subscriere de actiuni, se va efectua in termen de 30 de zile incepand cu data [...]
Printr-un comunicat transmis redactiei infoALIMENT Magazin, Hotpoint anunta lansarea unei noi game de echipamente destinate sistemului HoReCa, dar si consumatorilor casnici. Noua gamă compactă Luce 45 cm de la Hotpoint a fost concepută pentru a oferi mai multe posibilități culinare și a personaliza bucătăria fiecarui restaurant in parte, oferind astfel o nouă dimensiune tehnologiei și punând accentul pe stilul fiecărei case. Cuptorul cu microunde combi și cel cu abur [...]
Grupul israelian Strauss, producătorul Doncafe, a raportat vânzări de 48 de milioane de Shekeli (circa 10,3 mil. euro) pe primul trimestru din 2014, în scădere față de valoarea de 55 mil. shekeli înregistrată în perioada similară a anului trecut. Declinul vânzărilor în lei, în acest interval, a fost de 9,4%. “Declinul vânzărilor în România a fost cauzat, în principal, de intensificarea concurenței pe piață și de evoluția [...]
(Comunicat) În luna decembrie 2017, comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent atât  sosirile  cât și înnoptările în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare, au înregistrat  creșteri   cu 10,5 % respectiv cu 11,5 %.    Comparativ  [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi