Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Cine a spus că luni, nici iarba nu crește,a știut ce zice. Lunea nu lasă pe nimeni indiferent și, de obicei, este privită ca „oaia neagră” a săptămânii. Noua campanie Taco Bell, „Lunea unii se plâng, iar alții se descurcă”, se adreseazăcelor care vor să schimbe lucrurile în favoarea lor, punându-le la dispoziție tool-uri prin care să-și facă #luneacalumea.Totul începe cu noul Monday Offer:oferta de luni le aduce fanilor un combo delicios de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere), însoțit de o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere), la doar 10.90 lei. În plus, Taco Bell le-a pregătit fanilor și un concurs special: Fă-ți #luneacalumea le aduce provocarea de luni, care se lasă cu distracție și super-premii pe Facebook.


Luni eziua aceea care pare atât de departe într-o zi de vineri, după o săptămână lungă și grea la școală sau la birou, și, totuși, atât de aproape într-o zi de duminică, după un weekend care pare întotdeauna mult prea scurt. Lunea, „ne pornim” cu întârziere, ne găsim mai greu ritmul și, în general, avem tot felul de nemulțumiri. „Ce frumos e afară, era tare să putem merge în parc acum!”, „E mult prea frig, n-am niciun chef să ies din casă!”, „Când? Cââând a trecut weekend-ul, n-am niciun pic de energie!” – le recunoaștem cu toții. Dar dacă luni ar fi ziua aceea în care, în loc să ne plângem, ne descurcam și facem lucrurile altfel? Dacă schimbăm perspectiva și facem #luneacalumea? Altfel estenoulcool!


#luneacalumea la Taco Bell


Taco Bell își invită fanii să înceapă săptămâna neobișnuit de bine, cu noulMonday Offer, care este valabil în toate restaurantele Taco Bell, în fiecare zi de luni, în perioada 2 aprilie – 21 mai 2018. Oferta de luni le aduce fanilor o combinație cu gust unic, de inspirație mexicană, de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere) cu o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere). Monday Offer e acolo pentru a face uitate micile nemulțumiri legate de această zi și pentru idei îndrăznețe și diferite, planuri marfă și povești pe măsură.


Monday Challenge, cu premii pe Facebook


Lunea vine cu mai mult decât o ofertă delicioasă și avantajoasă: tot pe 2 aprilie, Taco Bell lansează concursul Fă-ți #luneacalumea, care se va desfășura pe pagina de Facebook Taco Bell Romania, timp de 4 săptămâni. Așadar, în perioada 2 – 23 aprilie, în fiecare zi de luni, fanii vor afla care este provocarea zilei și se vor putea înscrie pentru a câștiga unul dintre cele 5 premii puse în concurs în fiecare săptămână: un skateboard (premiul cel mare) sau unul dintre cele patru premii constând într-un pachet cu accesorii Taco Bell. Pe scurt:4 săptămâni, 4 provocări (câte una în fiecare zi de luni), 5 premii pentru fiecare provocare, 20 de câștigători în total și multă distracție. Totul, pentru #luneacalumea și un super-vibe pentru toată săptămâna.


Concursul debutează astăzi, 2 aprilie, cu prima provocare: Purple Monday. Fanii îmbrăcați în mov pot lăsa o poză cu ei într-un comentariu la postarea de concurs, însoțită de hashtag-ul #luneacalumea,până la finalul zilei (ora 23:59), pentru a intra automat în tragerea la sorți. Iar miercuri vor afla dacă se numără printre cei 5 câștigători ai săptămânii. Regulamentul concursului este disponibil integral pepagina de Facebook Taco Bell Romania si pewww.taco-bell.ro.


Suntemușor de găsitșipe social media, prin #TacoBellRomaniași@tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro

Alte articole recomandate:

Ingredientul Nutrilac®FastRipe de la Arla Foods Ingredients este o proteină naturală din lapte, care permite producătorilor de brânzeturi să reucă timpul de maturare și să salveze mii de euro în fiecare an, informează Dairy Reporter. Spre deosebire de alți agenți de maturare - cum ar fi culturile și enzime - Nutrilac®FastRipe nu descompune proteinele excesiv, ceea ce înseamnă că termenul de valabilitate la raft nu este scurtat și gustul nu [...]
Crama Ceptura, producător de vinuri care deține o podgorie de 200 de hectare în Dealul Mare, spune că va termina anul cu o creștere de circa 35% a businessului, ultimele trei luni din an fiind de altfel cele care generează circa 65% din vânzări.   Ca planuri pentru anul viitor, Crama Cep­tura vrea să dubleze ponderea expor­tu­rilor în business în contextul în care esti­mă­rile companiei arată tot o stagnare a cererii interne de vinuri. [...]
(Comunicat) După primul an de operare, reprezentanții restaurantului Spartan din Galați anunță o creștere de 30% a cifrei de vânzări. Această creștere a fost raportată în aprilie 2017 și este calculată comparativ cu aceeași lună a anului trecut, înainte de introducerea sistemului de livrări la domiciliu. Unitatea Spartan din Galați a fost prima din cadrul lanțului care a introdus serviciul de livrări la domiciliu, pe 1 mai 2016, [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la pǎsǎri, iar la bovine, porcine și ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a scǎzut la toate speciile.  În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate șigreutatea în carcasǎ a acestora au crescut la toate speciile. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 Numărul total de bovine [...]
(Comunicat) Compania Albalact a încheiat anul 2013 cu o creștere profitabilă a afacerilor, în condițiile consolidării portofoliului și deschiderii unor noi investiții, arată raportul financiar aprobat astăzi în Adunarea Generală a Acționarilor.   Albalact a obținut, anul trecut, o creștere cu 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei, și a înregistrat un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai m [...]
Croco din Onești (județul Bacău), cel mai mare producător român de bis­­cuiți și sticksuri, începe în acest an un proiect de investiții de peste 14 mil. euro în creșterea ca­pa­­cității de pro­ducție, dez­vol­­tarea aducând cu sine cre­area a 400 de noi locuri de muncă. În total, producătorul va ajunge anul viitor, atunci când proiectul va fi ter­minat, la 650 de angajați, față de 250 cât are în [...]
Potrivit ultimului Raport al INSSE, în luna august, prețurile de consum au scăzut cu 0,2 %. Prețurile de consum, măsurate prin indicele prețurilor de consum (IPC), au fost mai mici cu 0,2% în luna august 2016,comparativ cu luna august 2015. [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN