Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Cine a spus că luni, nici iarba nu crește,a știut ce zice. Lunea nu lasă pe nimeni indiferent și, de obicei, este privită ca „oaia neagră” a săptămânii. Noua campanie Taco Bell, „Lunea unii se plâng, iar alții se descurcă”, se adreseazăcelor care vor să schimbe lucrurile în favoarea lor, punându-le la dispoziție tool-uri prin care să-și facă #luneacalumea.Totul începe cu noul Monday Offer:oferta de luni le aduce fanilor un combo delicios de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere), însoțit de o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere), la doar 10.90 lei. În plus, Taco Bell le-a pregătit fanilor și un concurs special: Fă-ți #luneacalumea le aduce provocarea de luni, care se lasă cu distracție și super-premii pe Facebook.


Luni eziua aceea care pare atât de departe într-o zi de vineri, după o săptămână lungă și grea la școală sau la birou, și, totuși, atât de aproape într-o zi de duminică, după un weekend care pare întotdeauna mult prea scurt. Lunea, „ne pornim” cu întârziere, ne găsim mai greu ritmul și, în general, avem tot felul de nemulțumiri. „Ce frumos e afară, era tare să putem merge în parc acum!”, „E mult prea frig, n-am niciun chef să ies din casă!”, „Când? Cââând a trecut weekend-ul, n-am niciun pic de energie!” – le recunoaștem cu toții. Dar dacă luni ar fi ziua aceea în care, în loc să ne plângem, ne descurcam și facem lucrurile altfel? Dacă schimbăm perspectiva și facem #luneacalumea? Altfel estenoulcool!


#luneacalumea la Taco Bell


Taco Bell își invită fanii să înceapă săptămâna neobișnuit de bine, cu noulMonday Offer, care este valabil în toate restaurantele Taco Bell, în fiecare zi de luni, în perioada 2 aprilie – 21 mai 2018. Oferta de luni le aduce fanilor o combinație cu gust unic, de inspirație mexicană, de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere) cu o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere). Monday Offer e acolo pentru a face uitate micile nemulțumiri legate de această zi și pentru idei îndrăznețe și diferite, planuri marfă și povești pe măsură.


Monday Challenge, cu premii pe Facebook


Lunea vine cu mai mult decât o ofertă delicioasă și avantajoasă: tot pe 2 aprilie, Taco Bell lansează concursul Fă-ți #luneacalumea, care se va desfășura pe pagina de Facebook Taco Bell Romania, timp de 4 săptămâni. Așadar, în perioada 2 – 23 aprilie, în fiecare zi de luni, fanii vor afla care este provocarea zilei și se vor putea înscrie pentru a câștiga unul dintre cele 5 premii puse în concurs în fiecare săptămână: un skateboard (premiul cel mare) sau unul dintre cele patru premii constând într-un pachet cu accesorii Taco Bell. Pe scurt:4 săptămâni, 4 provocări (câte una în fiecare zi de luni), 5 premii pentru fiecare provocare, 20 de câștigători în total și multă distracție. Totul, pentru #luneacalumea și un super-vibe pentru toată săptămâna.


Concursul debutează astăzi, 2 aprilie, cu prima provocare: Purple Monday. Fanii îmbrăcați în mov pot lăsa o poză cu ei într-un comentariu la postarea de concurs, însoțită de hashtag-ul #luneacalumea,până la finalul zilei (ora 23:59), pentru a intra automat în tragerea la sorți. Iar miercuri vor afla dacă se numără printre cei 5 câștigători ai săptămânii. Regulamentul concursului este disponibil integral pepagina de Facebook Taco Bell Romania si pewww.taco-bell.ro.


Suntemușor de găsitșipe social media, prin #TacoBellRomaniași@tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro

Alte articole recomandate:

România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, băuturi și tutun în sumă de 227,2 milioane euro, cu 43,3 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de băuturi și tutun s-au cifrat la 133 milioane euro, fiind cu 5,8 milioane euro mai mici față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se astfel un excedent de 94,2 milioane euro pe ac [...]
Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federație [...]
O metodă inovatoare de prelucrare a cărnii o reprezintă afumarea în câmp electrostatic, constând în ionizarea fumului în câmpuri electrostatice neuniforme, între un electrod activ și unul pasiv, informeaza MeatProcessing. Timpul de afumare durează 2– 5 minute, timp în care componentele din fum se depun pe suprafața produsului de unde difuzează în profunzime prin încălzirea produselor înainte și după afumare cu radiaț [...]
Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an.  Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de [...]
Autoritățile din orașul marocan Oujda, situat în nord-estul țării, au decis interzicerea măslinilor pe teritoriul localității, din cauza riscului de alergie la polenul arborelui, iar locuitorii trebuie să smulgă toți pomii din oraș până la finalul anului. Măsura inedită a autorităților implică smulgerea din rădăcini a mii de măslini de pe teritoriul orașului cu aproximativ 500.000 de locuitori, fie că sunt pe trotuare, lângă casele oamenilor sau în [...]
Oamenii sacrifică în prezent, aproximativ 1600 mamifere și păsări în fiecare secundă, plus milioane de pești, crustacee și moluște. În acest timp, culturile agricole necesare hranei populației acoperă doar 4% din suprafața utilizabilă a pământului, adică a terenului care nu este acoperit de gheață sau care nu este decât rocă goală. Populația planetei a ajuns la 7 miliarde de suflete, iar până în 2060, aceasta va [...]
O cercetare Mintel, dată publicității la începutul acestei toamne, intitulată ”2018 Global Food & Drink Trends” și bazată pe cerințele actuale ale consumatorilor din 60 de țări, relevă, pe de o parte, preferința acestora pentru produsele ”conveniencre” iar, pe de altă parte, predispoziția lor pentru revenirea la tradiții, concomitent cu accentuarea opțiunilor vegetariene, vegane și flexiteriene. Iată, așadar, [...]
Una dintre principalele probleme de mediu ale societății noastre este creșterea continuă și fără precedent a cantității de deșeuri organice. Obiectivul managementullui deșeurilor din multe țări este acela de a reduce și a preveni acumularea de deșeuri organice, de a reduce emisile de gaze cu efect de seră și diminuarea schimbărilor climatice la nivel global.   Practicile din trecut, de evacuare și depozitare a deșeurilor, nu mai sunt în concordanță cu politicile care vizează [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN