Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Cine a spus că luni, nici iarba nu crește,a știut ce zice. Lunea nu lasă pe nimeni indiferent și, de obicei, este privită ca „oaia neagră” a săptămânii. Noua campanie Taco Bell, „Lunea unii se plâng, iar alții se descurcă”, se adreseazăcelor care vor să schimbe lucrurile în favoarea lor, punându-le la dispoziție tool-uri prin care să-și facă #luneacalumea.Totul începe cu noul Monday Offer:oferta de luni le aduce fanilor un combo delicios de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere), însoțit de o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere), la doar 10.90 lei. În plus, Taco Bell le-a pregătit fanilor și un concurs special: Fă-ți #luneacalumea le aduce provocarea de luni, care se lasă cu distracție și super-premii pe Facebook.


Luni eziua aceea care pare atât de departe într-o zi de vineri, după o săptămână lungă și grea la școală sau la birou, și, totuși, atât de aproape într-o zi de duminică, după un weekend care pare întotdeauna mult prea scurt. Lunea, „ne pornim” cu întârziere, ne găsim mai greu ritmul și, în general, avem tot felul de nemulțumiri. „Ce frumos e afară, era tare să putem merge în parc acum!”, „E mult prea frig, n-am niciun chef să ies din casă!”, „Când? Cââând a trecut weekend-ul, n-am niciun pic de energie!” – le recunoaștem cu toții. Dar dacă luni ar fi ziua aceea în care, în loc să ne plângem, ne descurcam și facem lucrurile altfel? Dacă schimbăm perspectiva și facem #luneacalumea? Altfel estenoulcool!


#luneacalumea la Taco Bell


Taco Bell își invită fanii să înceapă săptămâna neobișnuit de bine, cu noulMonday Offer, care este valabil în toate restaurantele Taco Bell, în fiecare zi de luni, în perioada 2 aprilie – 21 mai 2018. Oferta de luni le aduce fanilor o combinație cu gust unic, de inspirație mexicană, de Griller Beefy sau Griller Chicken (la alegere) cu o porție medie de Nachos sau cartofi prăjiți (la alegere). Monday Offer e acolo pentru a face uitate micile nemulțumiri legate de această zi și pentru idei îndrăznețe și diferite, planuri marfă și povești pe măsură.


Monday Challenge, cu premii pe Facebook


Lunea vine cu mai mult decât o ofertă delicioasă și avantajoasă: tot pe 2 aprilie, Taco Bell lansează concursul Fă-ți #luneacalumea, care se va desfășura pe pagina de Facebook Taco Bell Romania, timp de 4 săptămâni. Așadar, în perioada 2 – 23 aprilie, în fiecare zi de luni, fanii vor afla care este provocarea zilei și se vor putea înscrie pentru a câștiga unul dintre cele 5 premii puse în concurs în fiecare săptămână: un skateboard (premiul cel mare) sau unul dintre cele patru premii constând într-un pachet cu accesorii Taco Bell. Pe scurt:4 săptămâni, 4 provocări (câte una în fiecare zi de luni), 5 premii pentru fiecare provocare, 20 de câștigători în total și multă distracție. Totul, pentru #luneacalumea și un super-vibe pentru toată săptămâna.


Concursul debutează astăzi, 2 aprilie, cu prima provocare: Purple Monday. Fanii îmbrăcați în mov pot lăsa o poză cu ei într-un comentariu la postarea de concurs, însoțită de hashtag-ul #luneacalumea,până la finalul zilei (ora 23:59), pentru a intra automat în tragerea la sorți. Iar miercuri vor afla dacă se numără printre cei 5 câștigători ai săptămânii. Regulamentul concursului este disponibil integral pepagina de Facebook Taco Bell Romania si pewww.taco-bell.ro.


Suntemușor de găsitșipe social media, prin #TacoBellRomaniași@tacobellro:


www.facebook.com/tacobellro


www.instagram.com/tacobellro

Alte articole recomandate:

Lanțul de supermarketuri Profi, controlat de fondul de investiții Enterprise Investors, a deschis în prima jumătate din acest an 26 de magazine noi, respectiv aproape o treime din totalul inaugurărilor din comerțul modern din această perioadă. Compania a investit în expansiune 8-10 mil. euro, potrivit estimărilor ZF. Profi a trecut astfel în fața Mega Image la deschideri după ce timp de aproape trei ani belgienii au fost „campionii“ expansiunii [...]
După introducerea, în anul 2013, a îndulcitorului Ștevia în sortimentul de bază Nestea, oferind astfel cu 30% mai puține calorii, Nestea, liderul pe piața băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, lansează acum un produs nou cu aromă de floare de cireș. “Aroma florală a noului Nestea floare de cireș reprezintă o inovație pe piața băuturilor răcoritoare cu extract de ceai. Suntem primii producători de băuturi răcoritoare cu extract de ceai din țară care [...]
Alimentele ecologice nu se gasesc decat in cantitati infime pe rafturile marilor retele de magazine din Romania. Mai mult decat atat, in privinta legumelor si fructelor eco, acestea lipsesc cu desavarsire, se arata intr-o analiza de piata efectuata de World Wide FFund for Nature. Niciunul dintre retailerii importanți din România nu comercializează fructe și legume autohtone ecologice, iar pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor se găsește un singur brand de lapte ecologic, [...]
O pâine uriașă, de 70 de kilograme, a fost coaptă noaptea trecută, în cuptorul din incinta Romexpo, aceasta fiind mai mare cu 10 kilograme decât cea de anul trecut, deoarece are TVA de 9%, a declarat, miercuri, la Indagra, președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu, în momentul în care premierul Victor Ponta și ministrul Agriculturii, Daniel Constantin,  au ajuns la standul [...]
În ședința Guvernului din data de 28 august 2014 a fost adoptată Ordonanța de modificare și completare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2000 privind produsele agroalimentare ecologice. Potrivit sursei, această OUG creează cadrul instituțional pentru stabilirea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor la organismele de inspecție și certificare aprobate de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale pentru desfășurarea activității în sectorul [...]
La ferma fraților Cățean se produc brânzeturi după aceeași rețetă pe care au folosit-o și strămoșii lor. Brânza de burduf din Țara Bârsei-Brașov este atestată documentar încă din 1412. ”Procesăm laptele de oaie împreună cu o parte din laptele de vacă, la fel cum faceau și înaintașii noștri. Producem astfel 9 tipuri de brânză (brânză de burduf ambalata in coaja de brad, piele de oaie sau [...]
Grupul francez Danone, cel mai mare producător de iaurturi din lume, a anunțat prima scădere a profitului anual din ultimii 10 ani, vânzările din Asia fiind afectate de o avertizare din partea unui furnizor privind riscuri de botulism prezentate de anumite produse, care s-a dovedit o alarmă falsă. Proftul net al Danone a coborât anul trecut cu 10%, de la 1,81 la 1,63 miliarde euro. Profitul net ajustat pe acțiune a coborât cu 7,6%, la 2,78 euro, sub estimările [...]
Sonimpex Topoloveni producătorul Magiunului de prune Topoloveni a lansat trei noi produse la Târgul Internațional de carte Gaudeamus, informează postul Agro TV, fapt care probează pe deplin că o carte bună merge bine ”unsă” cu magiun.   Magiunul de dovleac Topoloveni, dulceața de lavandă și dulceața de ardei iute, marca Topoloveana , vor fi găsite în Pavilionul central Romexpo. Cele trei produse sunt 100% naturale, procesate la aceleași [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN