Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Anul 2018 continuă cu tendințe inovatoare în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite. 


Specialiștii s-au pus de acord că una dintre vedetele anului 2018 este violeta, care își împrumută culoarea și parfumul atât aranjamentelor florale și amenajării spațiului, cât și preparatelor culinare, „violetele din farfurie” fiind la mare căutare în acest an. Violeta Africană (cunoscută și sub numele de Violetă de Parma) este folosită atât pentru prepararea unor dulcețuri, cât și pentru ornarea farfuriilor, având proprietăți curative recunoscute de specialiști.


Barurile cu specific diferit sunt alte tendințe culinare ale anului 2018 care pot scoate din anonimat un eveniment, fie că vorbim despre Fruit Bar - un bufet de fructe care combina fructe exotice și românești, frumos aranjate sau despre Candy Bar - un bufet de prăjituri apetisante, amenajate cu mare artă de maeștrii cofetari ai restaurantului.


Alte inovații ale acestui an sunt Cheese Bar-ul cu sortimente diferite de brânzeturi și Smoke Bar-ul (care poate fi organizat doar pe terasă), zone dedicate cunoscătorilor și amatorilor de produse rafinate.


Culoarea vedetă a sezonului, Ultra Violetul, se regăsește anul acesta atât în decorațiunile sălilor pregătite pentru nunți și botezuri, cât și în rochiile domnișoarelor de onoare și în cocardele invitaților, precum și în culorile folosite la amenajarea barurilor speciale.


Nu uitați de colțul special amenajat pentru fotografii! Inspirat din zona de fotografii a evenimentelor corporate și adaptat pentru a răspunde tendințelor evenimentelor private, photo corner-ul poate fi cea mai interesantă zonă a evenimentelor și, cu siguranță, va deveni cea mai vizibilă! Dacă la nunțile tradiționaliste poate avea un aspect rustic sau antichizat, la nunțile și botezurile pretențioase luxul și rafinamentul trebuie să se regăsească în photo corner, alături de culoarea predominantă a nunții.


Iar cum un eveniment are neaparată nevoie și de un concept grafic original și personalizat, pentru tot ce înseamnă materiale printate (invitații, plicuri, meniuri, place card-uri etc), nu uitați să le spuneți furnizorilor care este culoarea vedetă a evenimentului dumneavoastră pentru a păstra o viziune unitară!


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President

Alte articole recomandate:

Brandul Frupt, din portofoliul producătorului de lactate Albalact, a ajuns la o cotă de piață de 15% în volum din segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) la aproximativ șase luni de la lansare.   „Pe segmentul acesta de piață, Frupt a avut o evoluție foarte bună. Ne uităm și la alte categorii de produse, dar deocamdată nu s-a decis nimic“, a spus Stephane Batoux, directorul general al Albalact, care citează datele interne ale companiei care au luat în [...]
  Producătorul de uleiuri vegetale Argus Constanța, controlat de SIF 5 Oltenia, vrea să ia un credit de 90 milioane de lei pe un an înainte de debutul campaniei comerciale pentru floarea-soa­relui, cu 33% mai mare decât cel contractat în sezonul anterior, informeaza Ziarul Financiar.   Compania va lua și o finanțare de 30 milioane de lei pe șase luni pentru achizițiile de materie primă, în scădere cu 18,9% față perioada similară anterioară. Creșterea [...]
Nestle a deschis cea mai eficientă fabrică de lactate din punct de vedere al consumului de apă, în Mexic și declară că au un plan pentru reducerea consumului de apă în alte unități de procesare, informează Dairy Reporter. Activitățile din fabrica de lactate Nestle, Cero Aqua (”apă zero”) se desfășoară sub conceptul de a nu extrage niciun pic de apă din pânza freatică și folosind apa din lapte în timpul procesului de producer [...]
Specialistul în producerea de drojdie, Ohly a deschis un centru de aplicații în Hamburg, Germania, au declarat reprezentanții companiei, informează Food Navigator. Compania, parte a grupului ABF Ingredients Group a declarat că centrul de 130 de metri pătrați oferă mai mult spațiu și o gamă mai largă de facilități. Acesta va sprijini vânzările și activitatea de aplicații alimentare în Europa și Asia, au decl [...]
Kaufland, liderul detașat din comerțul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creștere cu 10% față de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerțului.   Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidență faptul că ritmul de creștere al afacerilor rețelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piață, informeaz [...]
Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul PepsiCo de pe plan local, a terminat primul semestru cu o cifră de afa­ceri de circa 389 de milioane de lei (87 mil. euro), în creștere cu 22% față de perioada similară a anului trecut. Astfel, producătorul de băuturi continuă perioada de creștere începută în anul 2014 și se apropie cu pași repezi către al treilea an consecutiv cu rulaje mai mari. De asemenea, prima jumătate a anului a adus și revenirea pe profit a [...]
Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food [...]
Inspirați de berăriile artizanale din America sau Marea Britanie, tot mai mulți deschid astfel de afaceri si in România. Investiția începe de la un sfert de milion de euro, iar rețetele trebuie respectate întocmai. Berea albă, roșie sau neagră conține doar malț și hamei, nu și aditivi.   Alin Matache, unul dintre proprietarii unei astfel de afaceri, a declarat pentru Iqads: Rețetele noastre sunt de inspirație englezească. Și din America ne luăm o part [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN