Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Anul 2018 continuă cu tendințe inovatoare în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite. 


Specialiștii s-au pus de acord că una dintre vedetele anului 2018 este violeta, care își împrumută culoarea și parfumul atât aranjamentelor florale și amenajării spațiului, cât și preparatelor culinare, „violetele din farfurie” fiind la mare căutare în acest an. Violeta Africană (cunoscută și sub numele de Violetă de Parma) este folosită atât pentru prepararea unor dulcețuri, cât și pentru ornarea farfuriilor, având proprietăți curative recunoscute de specialiști.


Barurile cu specific diferit sunt alte tendințe culinare ale anului 2018 care pot scoate din anonimat un eveniment, fie că vorbim despre Fruit Bar - un bufet de fructe care combina fructe exotice și românești, frumos aranjate sau despre Candy Bar - un bufet de prăjituri apetisante, amenajate cu mare artă de maeștrii cofetari ai restaurantului.


Alte inovații ale acestui an sunt Cheese Bar-ul cu sortimente diferite de brânzeturi și Smoke Bar-ul (care poate fi organizat doar pe terasă), zone dedicate cunoscătorilor și amatorilor de produse rafinate.


Culoarea vedetă a sezonului, Ultra Violetul, se regăsește anul acesta atât în decorațiunile sălilor pregătite pentru nunți și botezuri, cât și în rochiile domnișoarelor de onoare și în cocardele invitaților, precum și în culorile folosite la amenajarea barurilor speciale.


Nu uitați de colțul special amenajat pentru fotografii! Inspirat din zona de fotografii a evenimentelor corporate și adaptat pentru a răspunde tendințelor evenimentelor private, photo corner-ul poate fi cea mai interesantă zonă a evenimentelor și, cu siguranță, va deveni cea mai vizibilă! Dacă la nunțile tradiționaliste poate avea un aspect rustic sau antichizat, la nunțile și botezurile pretențioase luxul și rafinamentul trebuie să se regăsească în photo corner, alături de culoarea predominantă a nunții.


Iar cum un eveniment are neaparată nevoie și de un concept grafic original și personalizat, pentru tot ce înseamnă materiale printate (invitații, plicuri, meniuri, place card-uri etc), nu uitați să le spuneți furnizorilor care este culoarea vedetă a evenimentului dumneavoastră pentru a păstra o viziune unitară!


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President

Alte articole recomandate:

Inspectorii sanitari-veterinari declară război deschis rețelelor de carne de animale sacrificate clandestin. Saptamana trecuta, o echipă de control a Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Iași a surprins mai multe persoane din Podu Iloaiei care urmăreau să comercializeze ilegal aproximativ 200 de kilograme de carne de cal. Aurel Mihnea, în vârstă de 73 de ani, împreună cu unul din fii și mai mulți nepoți au primit “vizita” un [...]
INSSE transmite în ultimul său Raport că în luna septembrie 2015, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut cu 5,5% față de luna august 2015 și cu 12,4% față de luna septembrie 2014. Cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut în perioada 1.I–30.IX.201 [...]
(Comunicat) Românii au început să consume mai multă miere ecologică față de ani precedenți, dar sunt încă departe de a atinge cotele de consum din alte țări, susțin reprezentanții federației de profil ROMAPIS. Conform acestora, cosumul de miere convențională rămâne scăzut în România, la 600-700 grame de miere/an, ceea ce însemnă de 2-3 ori mai puțin decât în țările mai prospere. Din cele 24.000 [...]
Acționarii producătorului de lactate Prodlacta din Brașov (simbol bursier PRAE) se vor reuni în AGEA în data de 3 noiembrie pentru a aproba majorarea capitalului social al companiei cu 17,6 milioane de lei, la 69,8 mil. lei. Prodlacta, care a ieșit din insolvență în primăvara anului trecut, va folosi sumele atrase pentru acoperirea datoriilor contabile, informeaza Ziarul financiar. O decizie privind majorarea de capital urma să fie luată de acționari pe 8 octombrie, [...]
(Autor: Maria Demetriad) Răcirea produselor alimentare până la temperaturi apropiate de punctul de congelare, fără formare de gheață în produs, este denumitărefrigerare. De regulă presupune transfer de căldură și masă (umiditate) de la produs la mediul de răcire. Temperatura de refrigerare a produselor alimentare este de 0…5°C. Mediul de răcire trebuie să aibă temperatura mai redusă cu 3…5°C. Clasificarea refrigerării se poate realiza după mai mul [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Kaufland România, care deține cea mai mare rețea de hipermarketuri de pe piața locală, va deschide în luna august două magazine noi, unul în Arad și unul în Capitală, în cartierul Bucureștii Noi, și ajunge astfel la 94 de unități pe piața locală, potrivit unui anunț al companiei. Anul trecut, Kaufland a deschis opt hipermarketuri în Pașcani, Rădăuți, Fălticeni, Galați, Ploiești, Petroșani, București Militari și București Pantelimon. [...]
Setul Testo 206-pH2 vă permite să măsurați sigur și eficient valoarea pH-ului și a temperaturii în medii semisolide. Este ideal pentru laboratoare, industria alimentară sau procesele de producție industrială. Testo 206-pH2 este ideal pentru aplicații în medii semisolide, în special pentru măsurarea pH-ului în alimente vâscoase cum ar fi jeleuri, creme, brânzeturi, fructe, etc. Instrumentul se remarcă datorită combinației dintre sonda pH [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN