Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Anul 2018 continuă cu tendințe inovatoare în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite. 


Specialiștii s-au pus de acord că una dintre vedetele anului 2018 este violeta, care își împrumută culoarea și parfumul atât aranjamentelor florale și amenajării spațiului, cât și preparatelor culinare, „violetele din farfurie” fiind la mare căutare în acest an. Violeta Africană (cunoscută și sub numele de Violetă de Parma) este folosită atât pentru prepararea unor dulcețuri, cât și pentru ornarea farfuriilor, având proprietăți curative recunoscute de specialiști.


Barurile cu specific diferit sunt alte tendințe culinare ale anului 2018 care pot scoate din anonimat un eveniment, fie că vorbim despre Fruit Bar - un bufet de fructe care combina fructe exotice și românești, frumos aranjate sau despre Candy Bar - un bufet de prăjituri apetisante, amenajate cu mare artă de maeștrii cofetari ai restaurantului.


Alte inovații ale acestui an sunt Cheese Bar-ul cu sortimente diferite de brânzeturi și Smoke Bar-ul (care poate fi organizat doar pe terasă), zone dedicate cunoscătorilor și amatorilor de produse rafinate.


Culoarea vedetă a sezonului, Ultra Violetul, se regăsește anul acesta atât în decorațiunile sălilor pregătite pentru nunți și botezuri, cât și în rochiile domnișoarelor de onoare și în cocardele invitaților, precum și în culorile folosite la amenajarea barurilor speciale.


Nu uitați de colțul special amenajat pentru fotografii! Inspirat din zona de fotografii a evenimentelor corporate și adaptat pentru a răspunde tendințelor evenimentelor private, photo corner-ul poate fi cea mai interesantă zonă a evenimentelor și, cu siguranță, va deveni cea mai vizibilă! Dacă la nunțile tradiționaliste poate avea un aspect rustic sau antichizat, la nunțile și botezurile pretențioase luxul și rafinamentul trebuie să se regăsească în photo corner, alături de culoarea predominantă a nunții.


Iar cum un eveniment are neaparată nevoie și de un concept grafic original și personalizat, pentru tot ce înseamnă materiale printate (invitații, plicuri, meniuri, place card-uri etc), nu uitați să le spuneți furnizorilor care este culoarea vedetă a evenimentului dumneavoastră pentru a păstra o viziune unitară!


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President

Alte articole recomandate:

Muller a lansat recent o nouă identitate vizuală pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smântână. La începutul lunii iunie, compania își va face intrarea pe piața cașcavalului, una dintre cele mai interesante mișcări în categorie, în acest an.  Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, împreună cu agenția de creație Jazz, a gândit un design de ambalaj proaspăt, minimalist și centrat pe [...]
Furnizorul de soluții software Arobs Transilvania din Cluj, cu afaceri de 45 mil. lei și 350 de angajați, controlat de Voicu Oprean, ia în calcul „serios“ listarea la bursa de la București, drept soluție de finanțare pentru achiziția unor ju­cători locali și regionali, informează ZF. Compania Arobs Transilvania are șanse mari să fie prima IPO (ofertă publică inițială de acțiuni) din sectorul IT&C de la bursa din București. Producția de soluții software alături d [...]
Billa a lansat pe piata locala brandul Bun, din Romania! sub care sunt comercializate alimente  romanesti. Noua gama contine legume (rosii, ardei iute, ceapa, mixuri de legume) si fructe care provin din zone cu traditie in agricultura, de la producatori autohtoni  „Produsele alimentare romanesti au devenit din ce in ce mai importante pentru clientii nostri care apreciaza nu doar traditia, ci si diversitatea unui sortiment. La aceasta cerere dorim sa raspundem cu lansarea Bun, [...]
Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a anunțat că sprijină Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor din Republica Moldova în eforturile de informare și comunicare publică O delegație de specialiști din cadrul ANSVSA, condusă de președintele Autorității, dr. Vladimir Mănăstireanu, desfășoară în perioada 28 — 29 iulie o misiune de evaluare a nevoilor de informare și [...]
(Agerpres) Rusia invocă o limită temporară pentru importurile de carne de porc din Uniunea Europeană din cauza unui focar de pestă porcină africană în Lituania, a anunțat un reprezentant al Serviciului de Supraveghere Fitosanitară (SSF) din Rusia. Comisia Europeană a adoptat rapid măsuri de protecție interimare în Lituania, după ce două cazuri de pestă porcină africană a fost confirmată la porcii mistreți. Pe baza acestei decizii, autoritățile lituaniene au aplicat imediat toat [...]
Comerțul modern românesc a bifat, la sfârșitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi și la un coș mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice. Principiul de funcționare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienții consultă oferta de produse online, își [...]
URBB (United Romanian Breweries Bereprod) a lansat o nouă platformă de comunicare pentru brandul Skol lansează noua platformă de comunicare “Din respect pentru bere, din respect pentru tine” – un "manifest" pentru autenticitate și calitate fără compromisuri. "Anul trecut, Skol a decis să treacă în rândul berilor care respectă întru totul o rețetă autentică, oferindu-le consumatorilor săi gustul berii adevărate cu 100% malț și fără mălai. În acest an, [...]
Prințul Charles al Marii Britanii și-a propus construirea a zece stații de epurare în mai multe sate din județele Alba, Sibiu, Mureș și Brașov. Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, iar detaliile proiectului au fost discutate cu ministrul Mediului, Rovana Plumb, la reședința regală a Prințului de Wales.   Proiectele urmează să fie implementate de Ministerului Mediului și de Fundația Mihai Eminescu Trust, patronată de Prințu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN