Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Anul 2018 continuă cu tendințe inovatoare în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite. 


Specialiștii s-au pus de acord că una dintre vedetele anului 2018 este violeta, care își împrumută culoarea și parfumul atât aranjamentelor florale și amenajării spațiului, cât și preparatelor culinare, „violetele din farfurie” fiind la mare căutare în acest an. Violeta Africană (cunoscută și sub numele de Violetă de Parma) este folosită atât pentru prepararea unor dulcețuri, cât și pentru ornarea farfuriilor, având proprietăți curative recunoscute de specialiști.


Barurile cu specific diferit sunt alte tendințe culinare ale anului 2018 care pot scoate din anonimat un eveniment, fie că vorbim despre Fruit Bar - un bufet de fructe care combina fructe exotice și românești, frumos aranjate sau despre Candy Bar - un bufet de prăjituri apetisante, amenajate cu mare artă de maeștrii cofetari ai restaurantului.


Alte inovații ale acestui an sunt Cheese Bar-ul cu sortimente diferite de brânzeturi și Smoke Bar-ul (care poate fi organizat doar pe terasă), zone dedicate cunoscătorilor și amatorilor de produse rafinate.


Culoarea vedetă a sezonului, Ultra Violetul, se regăsește anul acesta atât în decorațiunile sălilor pregătite pentru nunți și botezuri, cât și în rochiile domnișoarelor de onoare și în cocardele invitaților, precum și în culorile folosite la amenajarea barurilor speciale.


Nu uitați de colțul special amenajat pentru fotografii! Inspirat din zona de fotografii a evenimentelor corporate și adaptat pentru a răspunde tendințelor evenimentelor private, photo corner-ul poate fi cea mai interesantă zonă a evenimentelor și, cu siguranță, va deveni cea mai vizibilă! Dacă la nunțile tradiționaliste poate avea un aspect rustic sau antichizat, la nunțile și botezurile pretențioase luxul și rafinamentul trebuie să se regăsească în photo corner, alături de culoarea predominantă a nunții.


Iar cum un eveniment are neaparată nevoie și de un concept grafic original și personalizat, pentru tot ce înseamnă materiale printate (invitații, plicuri, meniuri, place card-uri etc), nu uitați să le spuneți furnizorilor care este culoarea vedetă a evenimentului dumneavoastră pentru a păstra o viziune unitară!


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President

Alte articole recomandate:

Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
”Într-o perioadă de criză, în care multe companii din domeniul nostru de activitate au întâmpinat dificultăți, noi am reușit să avem o creștere foarte consistentă a volumului de afaceri”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin, domnul Dorel Oprișan, Director Comercial al companiei Rommac. Specializată pe nișa produselor alimentare sănătoase, aici, intrând în primul rând cerealele cu fibre pentru micul dejun (dar [...]
Achizitia Angst reprezinta o noua etapa in dobandirea suprematiei in comertul de proximitate din Bucuresti de catre Mega Image si disparitia unui alt jucator local din Capitala, intr-un peisaj in care retelele independente devin tot mai rare, noteaza Magazinul Progresiv. Mega Image estimeaza vanzari de 21 de milioane de euro cu cele 20 de magazine Angst. Astfel, suma poate reprezenta vanzarile anuale ale retelei preluate. Pe de alta parte, din cifra de afaceri de 530 de milioane de eur [...]
Peste 40% din vânzările Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața înghețatei, se înregistrează în sudul României (Muntenia, inclusiv București), în timp ce Transilvania – piața natală a companiei – reprezintă 43% din rulajele producătorului. Bucureștiul, cu circa două milioane de locuitori și cea mai importantă „piață“ de desfacere pentru toți producătorii indiferent de profil, reprezintă 20% din afacerile totale [...]
  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]
Procesul aerob prin care compușii Azotului, în special Amoniacul, se oxidează transformându-se în Nitriți (N2O3), care ulterior în Nitrați (N2O5), se numește nitrificare. Bacterile responsabile cu transofrmarea compușilor Azotului în Nitriți fac parte din genul Nitrosomonae, iar transformarea Nitriților în Nitrați este posibilă doar prin intermediul bacteriilor din genul Nitrobacter. Temperatura este un fac [...]
(Agerpres) ANSVSA avertizeaza ca autoritățile bulgare au anunțat, în 7 august 2014, că ovinele și bovinele din unele zone din regiunea Gabrovo (centru-nord) au fost infectate cu febră aftoasă. Febra aftoasă a fost depistată la animale din patru municipalități din regiune – Gabrovo, Sevlievo, Triavna și Drianovo, a declarat Gheorghi Ghinev, de la biroul regional al Agenției pentru siguranța alimentară, transmite Agenția de presă BTA, citată de Agerpres. Autoritățile bulg [...]
Producătorul de biscuiți Ro­star, deținut de omul de afaceri Halil Bulut, a terminat anul trecut cu o pierdere netă de 5,9 mil. lei (1,3 mil. euro), la jumătate comparativ cu anul 2012, când compania a raportat un minus de circa 15 mil. lei (3,3 mil euro), arată datele de la Ministerul de Finanțe.  Compania, care este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața biscuiților, deține o unitate de producție în localitatea Bragadiru de lângă București, cu o suprafață de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN