Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Anul 2018 continuă cu tendințe inovatoare în ceea ce privește aspectele organizatorice ale evenimentelor. Dacă în cazul evenimentelor corporate inovațiile sunt mai discrete, păstrându-se linia cromatică și designul companiilor care le organizează, în ceea ce privește evenimentele private, creativitatea și eleganța și-au dat mâna pentru crearea unor momente inedite. 


Specialiștii s-au pus de acord că una dintre vedetele anului 2018 este violeta, care își împrumută culoarea și parfumul atât aranjamentelor florale și amenajării spațiului, cât și preparatelor culinare, „violetele din farfurie” fiind la mare căutare în acest an. Violeta Africană (cunoscută și sub numele de Violetă de Parma) este folosită atât pentru prepararea unor dulcețuri, cât și pentru ornarea farfuriilor, având proprietăți curative recunoscute de specialiști.


Barurile cu specific diferit sunt alte tendințe culinare ale anului 2018 care pot scoate din anonimat un eveniment, fie că vorbim despre Fruit Bar - un bufet de fructe care combina fructe exotice și românești, frumos aranjate sau despre Candy Bar - un bufet de prăjituri apetisante, amenajate cu mare artă de maeștrii cofetari ai restaurantului.


Alte inovații ale acestui an sunt Cheese Bar-ul cu sortimente diferite de brânzeturi și Smoke Bar-ul (care poate fi organizat doar pe terasă), zone dedicate cunoscătorilor și amatorilor de produse rafinate.


Culoarea vedetă a sezonului, Ultra Violetul, se regăsește anul acesta atât în decorațiunile sălilor pregătite pentru nunți și botezuri, cât și în rochiile domnișoarelor de onoare și în cocardele invitaților, precum și în culorile folosite la amenajarea barurilor speciale.


Nu uitați de colțul special amenajat pentru fotografii! Inspirat din zona de fotografii a evenimentelor corporate și adaptat pentru a răspunde tendințelor evenimentelor private, photo corner-ul poate fi cea mai interesantă zonă a evenimentelor și, cu siguranță, va deveni cea mai vizibilă! Dacă la nunțile tradiționaliste poate avea un aspect rustic sau antichizat, la nunțile și botezurile pretențioase luxul și rafinamentul trebuie să se regăsească în photo corner, alături de culoarea predominantă a nunții.


Iar cum un eveniment are neaparată nevoie și de un concept grafic original și personalizat, pentru tot ce înseamnă materiale printate (invitații, plicuri, meniuri, place card-uri etc), nu uitați să le spuneți furnizorilor care este culoarea vedetă a evenimentului dumneavoastră pentru a păstra o viziune unitară!


Articol scris de Corin Romanescu,


CEO al Centrului de Evenimente The President

Alte articole recomandate:

Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
Consiliul Concurenței a sancționat 11 companii din industria media cu amenzi în valoare totală de 14.567.555 lei (aproximativ 3,2 milioane euro), anunță Consiliul Concurenței. Agențiile au fost penalizate cu sume între 2,4% și 2,6% din cifrele de afaceri, informează Pagina de Media. Autoritatea de concurență a constatat că cele 11 companii au participat la o înțelegere anticoncurențială având ca obiect eliminarea de pe piața comercializă [...]
Profitând de creșterile de pe piața Chinei ș a țărilor din Orientul îndepărtat, GEA  a realizat în 2013 vânzări de peste 163 de milioane de euro, față de 127 de milioane, în anul 2012, fapt care o situează pe primul loc în Top-ul creșterilor de vânzări de tehnologii din acea parte a lumii. Axel Wolferts, General Manager al GEA, pentru zona China-Asia, a declarat pentru DairyReporter că ”vânzările [...]
Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din [...]
Bucureștenii sunt așteptați, de vineri până duminică, la Târgul Național al Mierii - Ediția de Toamnă, un nou eveniment dedicat consumatorilor de produselor apicole, organizat de Asociația Crescătorilor de Albine din România (ACA) pe platforma apicolă din Băneasa."Deocamdată, avem 110 doritori de a participa cu standuri, dar sperăm să fie 120 de producători de miere, dar și de alte produse din toate zonele țării. Nu vor lipsi nici cei [...]
Firma F. Enculescu com SRL, infiintata in 1991 are ca domeniu de activitate productia de produse alimentare, predominant panificatie si patiserie. Ulterior firma a deschis o fabrica de prelucrare a conservelor din legume si fructe in localitatea Turnu-Magurele, acesta fiind obiectul de activitate desfasurat efectiv. In anul 2000, beneficiind de experienta acumulata si dispunand de capitaluri proprii pantru investiti, societatea a inceput prelucrarea si conservarea legumelor si fructelor sub [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
Peste două treimi din recolta de grâu este bună pentru panificație, chiar dacă ploile au diminuat nu numai calitatea ci si producția din acest an, potrivit președintelui Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. ”Analizele efectuate de IBA (n.r. Institutul de Bioresurse Alimentare) pe 80% din producția de grâu obținută în acest an arată că peste două treimi din recoltă este bună pentru panificație. Din [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN