Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lanțul de brutării PAUL redefinește arta bucătăriei franțuzești și se transformă din brutărie în bistro: PAULBistro. Astfel, la PAUL Universitate, din București, clienții se pot bucura de o nouă experiență à lafrançaise, cu produse potrivite pentru orice moment al zilei. Totodată, pentru prima dată într-o locație a lanțului, clienții vor fi întâmpinați aici de o echipă de ospătari.


Pe lângăproduseleclasicecu care ne-a obișnuit– precum Tartelette Framboises, Éclairs Chocolat sau sandwich-urile Dieppois și Tomates Mozzarella – în Bistro au apărutpreparatenoi, cum ar fi pulpa de rață – Confit de canard, file-ul de cod – Cabillaud Royal de Méditerranée, sauobrăjori de vită - Pièces de Bœuf, carealături de un pahar de vin franțuzescsunăcel mai bine.


„PAUL Bistro este un concept inedit, prin care ne-am propus să le oferim celor care ne trec pragul o experiență autentic franțuzească, într-o atmosferă relaxată și elegantă. Transformarea brutăriei de la Universitate a venit ca un pas firesc în dezvoltarea noastră, pentru că ne dorim să aducem în România acel joie de vivre pentru care sunt renumiți francezii”, a spus Ovidiu Albu, Director General,  Paul România.


Mulțumită conceptului deBistro, clienții vor avea parte de o experiență complet nouă, într-o atmosferă boemă, marca PAUL.


Cu o tradiție de peste 125 de ani, Paul definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.

Alte articole recomandate:

Tymbark Maspex România, subsidiara locală a grupului polonez Maspex  Wadowice, a primit în luna ianuarie o infuzie de capital de circa 30 mil. lei (6,7 mil. euro), conform datelor de la Registrul Comerțului.   Acești bani vor fi investiți în linii de producție pentru Salatini, unul dintre brandurile cumpărate la începutul anului trecut de la compania Pan Group din Craiova (mai multe pe www.zf.ro).
Fondurile speculative care au mizat pe scumpirea zahărului sunt recompensate cu cea mai mare creștere din ultimii doi ani, pe fondul unei preconizate crize mondiale, informează Bloomberg, citat de Agerpres.   Cotațiile futures la Bursa de la New York au crescut cu 16% în ultimele trei luni, cel mai mare avans înregistrat după 2013. Prețurile și-au revenit după ce în luna august au atins cel mai scăzut nivel din ultimii șapte ani, pe fondul [...]
Unilever lansează pe piața din România gama de produse Rama mit Butter . Aceasta este un melanj gustos și cremos ce îmbină calitatea Rama cu gustul delicios de unt. Rama mit Butter este un produs premium, o adevărată “poveste de dragoste” între unt (22% din compoziție), cu gustul său unic, și beneficiile unei diete echilibrate aduse de calitatea Rama. Rama mit Butter are cu 40% mai puține grăsimi saturate față de untul obișnuit [...]
n vreme ce sătmărenii crescători de vaci cu lapte reclamă de o bună vreme prețul neacoperitor oferit de procesatori pentru laptele marfă, iată că demers similar fac și fermierii din Germania. Demersul este motivat prin reducerea cu 5 eurocenți a prețului de preluare a laptelui, notează cotidianul Informatia zilei Socotelile făcute de nemulțumiți arată că în prezent acest preț este sub ceea ce înseamnă cheltuieli de producție. Faptul este confirmat inclusiv de un stud [...]
Expo-Conferința Internațională infoPACK 2016 se va bucura de susținerea domnului Bogdan Tache, președinte al Asociației Producătorilor de Ambalaje din România-APRA, care a confirmat participarea. Evenimentul organizat de Agenția infoPROUP și revista infoPACK va avea loc la Hotel Phoenicia din București, în ziua de 17 noiembrie 2016.  Domnul Bogdan Tache va fi prezent pe toată durata derulării lucrărilor, va avea numeroase [...]
Potrivit unei știri publicată la finalul anului trecut de Economica.net, analiștii de la Broker Cluj Napoca au schimbat recomandarea pentru acțiunea  Albalact Alba Iulia din „CUMPĂRĂ“ , în „PĂSTREAZĂ“. Rezultatele pe 9 luni ale celei mai căutate producătoare de lactate de la Bursa din București au dezamăgit. De asemeni, prețul țintă a fost redus până la 0,158 lei / acțiune. Față de prețul actual din piață, potențialul de creștere al Albalact [...]
(Agerpres) Transavia anunță că anul acesta va aloca 8 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje performante. În același timp, compania va închide creditele bancare astfel încât, până la finalul anului, să își desfășoare activitatea din surse proprii. În 2013, Transavia a înregistrat o cifră de afaceri de 135 de milioane de euro și un profit brut de 12,5 milioane de euro, fiind un an extrem de profitabil  pentru companie, [...]
Potrivit datelor GfK, românii alocă 41% din cheltuieli pentru alimente și băuturi nealcoolice și 8% pentru tutun și băuturilor alcoolice, astfel că aproape jumătate din bugetul unui român merge pe produse alimentare, băuturi și tutun. Consumul de produse cumpărate și consumate acasă a crescut în primele șase luni cu 2%, cel mai mare avans fiind înregistrat la alimente, de 6%, în timp ce la produsele de îngrijire personală a fost consemnată o scădere cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN