Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Delikat aduce gustul bogat și autentic al condimentelor, în bucătăriile românilor, cu o nouă gamă de produse, realizate din ingrediente 100% naturale. În linie cu cele mai noi tendințe culinare, Delikat a creat o gamă variată de condimente specializate și condimente simple, ce oferă consumatorilor posibilitatea de a experimenta gusturi noi în bucătărie și arome autentice ale ingredientelor. Noile produse sunt disponibile în magazine, începând cu luna martie.


Noile amestecuri de condimente și ierburi aromatice de la Delikat pot fi folosite într-o varietate largă de preparate si oferă o aromă unică celor mai populare rețete de pui, porc, sarmale, chiftele sau cartofi. Fiecare tip de condiment este realizat după rețete adaptate la preferințele culinare ale consumatorilor români, cu ingrediente 100% naturale ce pun accentul pe un gust bogat, savuros și consistența unică a preparatelor.


Ca o noutate, condimentele simple sunt atent selecționate direct din țările lor de origine, cu cea mai potrivită climă și de la producători cu tradiție, pentru a oferi gustul autentic al ingredientelor.


Gama condimentelor specializate de la Delikat include 6 mixuri de ierburi, mirodenii și condimente, realizate special pentru asezonarea preparatelor din porc, pui, pentru grătar, chiftele, cartofi sau sarmale. Alături de aceste opțiuni, Delikat a lansat si 4 mixuri de ierburi aromatice (ierburi și boia, ierburi și mărar, ierburi italiene și ierburi de grădină), create special pentru a oferi un gust bogat pentru o varietate de preparate, de la tocănițe, fripturi și garnituri, până la supe sau chiar salate.


Gama de condimente simple de la Delikat cuprinde 10 dintre cele mai îndrăgite mirodenii din bucătăria românească: piper negru boabe, muștar boabe, boia de ardei dulce, boia de ardei iute, chilli, ienibahar, oregano, cimbrișor, rozmarin și măghiran. Condimentele sunt aduse chiar din țările lor de origine, cu cea mai bună climă, pentru a obține aroma autentică, plină de savoare. Astfel, în noua gamă, consumatorii vor putea găsi, boia de ardei dulce din Spania, piper negru din Vietnam, chilli din India, ienibahar din Mexic sau rozmarin din Maroc, dar și alte mirodenii din diverse colțuri ale lumii


În plus, ambalajele noilor condimente Delikat urmează o linie modernă de design, punând accentul atât pe ingredientele principale, cât și pe detalii care să inspire consumatorul, prin diverse sugestii culinare și chiar curiozități despre beneficiile si cultivarea ingredientelor.

Alte articole recomandate:

(Autor: Aura Alexa Ioan)  În ultimii ani, tot mai mulți antreprenori au început să investească în magazine de nișă, de la băcănii, tutungerii sau magazine specializate numai în condimente. Cu toată explozia marilor lanțuri internaționale cu sute de supermarketuri și hipermarketuri, antreprenorii români reușesc să se impună încet încet, în condițiile în care clienții magazinelor de nișă sunt minoritari, prea puțini fiind ace [...]
Efectele majorării accizelor la alcool se vor vedea peste mai puțin de o lună, respectiv după ce producătorii locali și importatorii își vor fi epuizat stocurile de băuturi produse sau achiziționate pe când acciza avea nivelul dinaintea termenului fiscal 1 septembrie.  Pe baza datelor comunicate pentru „Adevărul“ de către Asociația Patronală a Producătorilor și Importatorilor de Băuturi Spirtoase – Spirits Romania –, suntem în măsură să v [...]
(Agerpres) Asociația Română a Cărnii (ARC) va începe, în aprilie, o amplă campanie pentru reducerea TVA la carne și produse din carne, după ce autoritățile au anunțat recent că această cotă va fi scăzută la legume și fructe, deși, anul trecut, sectorul cărnii a fost indicat ca fiind următorul, după cel de morărit și panificație, pentru implementarea unei măsuri similare. Începem o campanie mai mare de susținere a unei cote reduse a TVA de 9% la carne și produse di [...]
    Proiectul 'Anotimpuri la borcan' București-Ilfov s-a îmbogățit, de vineri, cu încă 28 de femei fără loc de muncă din comuna Crețești, județul Ilfov, care au devenit, oficial, lucrătoare specializate în conservele din fructe și legume, informeaza Agerpres.   Cele 28 de absolvente au înțeles oportunitatea profesională oferită de proiect și își doresc să deschidă afaceri de familie în domeniul alimentar. Cursul absolvit vineri a fost [...]
Producția de sucuri sub brandul Ana are ar putea ajunge anul acesta la un milion de litri. Daniel Guzu, unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori din industria materialelor de construcții, a pariat în 2012 pe un brand, însă nu din lumea vopselelor și tencuielilor, ci din agricultură, în Vrancea, pe pământul natal. Brandul de sucuri și dulcețuri „Ana are“ pe care el l-a creat și care este produs în localitatea Țifești din ju­de­țul Vrance [...]
Anul acesta, Kevin Magnussen, ambasador global Johnnie Walker® pentru consumul responsabil de alcool si pilot in echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, s-a alaturat echipei Johnnie Walker® in transmiterea mesajului catre romani de a nu conduce sub influenta alcoolului, in campania inceputa in luna mai. Consumatorii romani au fost invitati sa se alature campaniei Join the Pact prin adaugarea semnaturii lor prin intermediul unei aplicatii interactive pe pagina oficiala Facebook [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Madalina Nicoleta Stancu, 36 de ani, a infiintat in urma cu doi ani o plantatie de pruni, care ocupa o suprafata de sase hectare in comuna Leleasca, din judetul Olt, care, pe vremuri, era cel mai important exportator de prune din Europa. Investitia initiala s-a ridicat la 100.000 de lei, suma pe care pentru moment nu a recuperat-o in conditiile in care anul trecut a fost unul ploios. Productia de prune difera de la an la an, de exemplu anul trecut a fost un an ploios, fapt ce a determinat [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN