Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Delikat aduce gustul bogat și autentic al condimentelor, în bucătăriile românilor, cu o nouă gamă de produse, realizate din ingrediente 100% naturale. În linie cu cele mai noi tendințe culinare, Delikat a creat o gamă variată de condimente specializate și condimente simple, ce oferă consumatorilor posibilitatea de a experimenta gusturi noi în bucătărie și arome autentice ale ingredientelor. Noile produse sunt disponibile în magazine, începând cu luna martie.


Noile amestecuri de condimente și ierburi aromatice de la Delikat pot fi folosite într-o varietate largă de preparate si oferă o aromă unică celor mai populare rețete de pui, porc, sarmale, chiftele sau cartofi. Fiecare tip de condiment este realizat după rețete adaptate la preferințele culinare ale consumatorilor români, cu ingrediente 100% naturale ce pun accentul pe un gust bogat, savuros și consistența unică a preparatelor.


Ca o noutate, condimentele simple sunt atent selecționate direct din țările lor de origine, cu cea mai potrivită climă și de la producători cu tradiție, pentru a oferi gustul autentic al ingredientelor.


Gama condimentelor specializate de la Delikat include 6 mixuri de ierburi, mirodenii și condimente, realizate special pentru asezonarea preparatelor din porc, pui, pentru grătar, chiftele, cartofi sau sarmale. Alături de aceste opțiuni, Delikat a lansat si 4 mixuri de ierburi aromatice (ierburi și boia, ierburi și mărar, ierburi italiene și ierburi de grădină), create special pentru a oferi un gust bogat pentru o varietate de preparate, de la tocănițe, fripturi și garnituri, până la supe sau chiar salate.


Gama de condimente simple de la Delikat cuprinde 10 dintre cele mai îndrăgite mirodenii din bucătăria românească: piper negru boabe, muștar boabe, boia de ardei dulce, boia de ardei iute, chilli, ienibahar, oregano, cimbrișor, rozmarin și măghiran. Condimentele sunt aduse chiar din țările lor de origine, cu cea mai bună climă, pentru a obține aroma autentică, plină de savoare. Astfel, în noua gamă, consumatorii vor putea găsi, boia de ardei dulce din Spania, piper negru din Vietnam, chilli din India, ienibahar din Mexic sau rozmarin din Maroc, dar și alte mirodenii din diverse colțuri ale lumii


În plus, ambalajele noilor condimente Delikat urmează o linie modernă de design, punând accentul atât pe ingredientele principale, cât și pe detalii care să inspire consumatorul, prin diverse sugestii culinare și chiar curiozități despre beneficiile si cultivarea ingredientelor.

Alte articole recomandate:

După Organizația Națiunilor Unite, Banca Mondială a atras și ea atenția asupra faptului că prețurile produselor alimentare la nivel global au înregistrat, în primul trimestru al acestui an, prima lor creștere din aproape doi ani, stimulate de creșterea cererii venite din China dar și de tensiunile din Ucraina, transmite AFP. Potrivit unui raport trimestrial al Băncii Mondiale publicat joi, în perioada ianuarie-aprilie 2014 [...]
„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat [...]
La ultima ediție a INDAGRA, firma Tip Top Food Industry cunoscută cel mai bine în București prin cofetăriile Tip Top a venit să-și promoveze cel mai nou segment în care aceasta a decis să activeze în urmă cu 2 ani, respectiv segmentul de produse congelate, sub brandul BONITO. În prezent compania deține una dintre cele mai mari fabrici de acest profil din țară. ”Piața patiseriei congelate este în plină dezvoltare. Noi activăm pe [...]
Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]
Cele mai mari volume de conversatii in mediul online au fost generate de concursurile organizate de brandurile de lactate pe paginile de Facebook in intervalul 1-10 iunie 2014. Brandurile Oly si Activia s-au distins in intervalul monitorizat cu 270 si, respectiv, 250 de mentiuni ce vizeaza concursurile, informeaza Progresiv. Concursurile organizate de Oly s-au adresat deopotriva fanilor paginii de Facebook si celor ai matinalului de la Antena 1, doar prin intermediul acestei emisiuni [...]
(Mediafax) Directoarea fabricii de conserve Vascar Vaslui, Gabriela Ciuburciu, a fost reținută de procurorii anticorupție din Iași, într-un dosar privind obținerea pe nedrept a peste 5,2 milioane lei dintr-o finanțare nerambursabilă dată de Agenția de Plăți pentru Dezvoltare Rurală și Pescuit. În același dosar au fost reținuți Iuliu Cepoi, fost director comercial și director economic al SC Vascar SA și acționar al acestei societăți, și Florina Șușu, contabil șef la SC Vascar [...]
Lactate mai gustoase cu o cantitate mai mică de sodiu? Sigur că da, afirmă toți tehnologii. Dar, lactate mai gustoase, cu un conținut redus de sodiu, cu un preț de producție mai mic și fără probleme de etichetare? La această întrebare a răspuns o echipă de cercetători coordonată de Catharina Houdijk, la solicitarea companiei germane DSMIP Assets BV, care a finanțat tema de cercetare, prezentata succint de DiryReporter. Rezultatul s-a materializat [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN