Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie a.c., prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București.


Redefinirea conceptului Inmedio este rezultatul unui proiect la care echipa Lagardère Travel Retail din România a lucrat intens în 2017, utilizând cunoștințele complexe și abilitățile solide acumulate pe piața locală în cei peste 20 de ani de afaceri. În același timp, un aport semnificativ a fost adus și de transferul de know-how de la divizia globală Lagardère Travel Retail.


Noul design Inmedio cu accente industriale și inserții din lemn este modern și contribuie la o identitate vizuală distinctă și memorabilă a magazinelor, la o ambianță plăcută și, în același timp, ajută la evidențierea produselor și identificarea rapidă a acestora de către clienți, datorită suprafeței de vânzare mai mari. 

Alte articole recomandate:

Legumele, fructele și pâinea ar trebui să se ieftinească cu 10-12%, dacă Guvernul decide scăderea taxei pe valoarea adăugată (TVA) de la 20% la 9% pentru lucrări agricole de la 1 august, a declarat pentru News.ro președintele Ligii Asociațiilor Producătorilor Agricoli din România (LAPAR), Laurențiu Baciu. Premierul Dacian Cioloș a anunțat, în debutul ședinței de Guvern, că ar vrea ca de la 1 august TVA pentru lucrări agricole, pentru livrarea de semințe, [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]
Profi lanseaza campania “Impreuna cu tine, Profi salveaza destine”, desfasurata impreuna cu Asociatia Daruieste Viata, Asociatia Inima Copiilor, Asociatia Impreuna Pas cu Pas, Fundatia Mereu Aproape, Organizatia Salvati Copiii si Fundatia World Vision. Fiecare dintre aceste organizatii are sansa sa intre in posesia unuia din cele trei premii de 1 milion, 100 mii si respectiv 50 mii de lei puse la dispozitie de catre Profi si partenerii sai. Cei care vor decide prin vot numele [...]
Noul șef al Auchan România, Frédéric Bellon, estimează pentru acest an creșterea cifrei de afaceri, în condițiile în care în primele luni valoarea vânzărilor este ușor în urcare față de perioada similară a anului trecut, pe fondul politicii de prețuri cu 25% mai mici care a fost implementată și în fostele magazine real.  "Am câștigat clienți, am vândut mai multe produse, iar valoare [...]
CBA Nord-Vest va organiza, vineri, 16 mai, o expozitie dedicata magazinelor partenere unde vor expune furnizori ai organizatiei. Ajunsa la a patra editie, CBA Expo se va desfasura pe o suprafata de 1.600 mp, in incinta fostului supermarket Interex din Satu Mare, situat pe Str. Brasovului, nr. 4. Sunt asteptati pana la 200 de participanti din randul magazinelor francizate sub sigla CBA si Privat, precum si cei mai importanti parteneri, din judetele: Satu Mare, Bihor, Salaj, Maramures, Cluj, [...]
Kaufland deschide in luna august doua hypermarketuri noi, in Arad si in Capitala – in cartierul Bucurestii Noi. La Arad va fi a doua inaugurare a retelei germane, dupa cea din 2007. In Bucuresti, noua deschidere duce numarul de locatii Kaufland la 7. Aici, retailerul mai are in constructie trei magazine, in zonele Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Brancusi (cartierul Drumul Taberei), toate acestea putand fi inaugurate pana la finalul anului. In plus, in luna octombrie va f [...]
Sectorul Hipermarketuri si Supermarketuri a generat in luna iulie a acestui an peste 10.000 de aparitii in online, inregistrand o crestere de 17% fata de luna iunie, si un viewership de aproape 30 de milioane. Comparativ cu luna trecuta, vizibilitatea sectorului a crescut cu 30% in presa online, cu 13% pe bloguri si forumuri si cu 8% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Carrefour Romania si Lidl Romania, cu 385 [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi