Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Intrarea în vigoare a GDPR, pe 25 mai 2018 se anunță deja ca un eveniment major al viitorului an. Va fi Ziua–Z, cu efecte majore pentru operatorii de date personale, care nu vor reuși să-și implementeze pas cu pas, procedurile, politicile și tehnologia necesară.


Dacă vă gândiți că până pe 25 mai 2018 mai este timp suficient pentru a demara activitățile de asigurare a conformității GDPR, trebuie să țineți cont de faptul că durata medie a unui proces complet de implementare a condițiilor de conformitate este deDOUĂ-TREI LUNI, în funție de mărimea organizației și a volumului de date personale procesate.


Deci, timpul pentru începerea planificării pentru obținerea conformității GDPR, este acum!


Înacest sens, Camera de Comerț și  Industrie a României, împreună cu Agrointelligence SISA, organizează prima conferință agrostrategică, evenimentul având titlul ”Sectorulagroalimentarfață-n fațăcu Re-Acțiunea GDPR”, care va avea loc în ziua de marți 17 aprilie 2018, ora10:00, în Amfitreatul Albastru al CCIR.


Evenimentul se adresează fermierilor, factorilor decizionali din sectorul agroalimentar, având în vedere că, inclusiv companiile și instituțiile din sectorul agroalimentar trebuie să se conformeze noului Regulament (UE) 2016/679, privind protecția si prelucrarea datelor cu caracter personal.


Întrebările la care ne propunem să răspundem sunt acelea pe care majoritatea dintre dumneavoastră deja le conștientizați ca incertitudini, în noul context legislativ european:



-Cum va afecta noul GDPR sectorul agroalimentar și cum pot fermierii să se asigure că îl implementează corect? 
-Care sunt datele cu caracter personal procesate de către fermieri, companii agricole, industria agroalimentară și instituțiile din sectorul agroalimentar ?


-Ce solutii agrostrategice trebuie implementate pentru conformitatea GDPR?


 


Așadar, stimati fermieri si investitori in industria alimentara, puteți avea date cu caracter personal despre angajați și clienți, dar și potențiali contractanți, lucrători temporari în agricultură, studenți practicanți, furnizori, clienți, vecini, arendași, agenți de licitație și agenți furnizori de input-uri agricole.


Trebuie avut în vedere că protecția datelor cu caracter personal în sectorul agroalimentar se particularizează printr-o gestionare eficientă și personalizată. Prin urmare, experții Agrointelligence vor consilia fermierii și întreprinzătorii din sectorul agroalimentar cuprivire la punerea în conformitate GDPR, în contextul dezvoltării agriculturii inteligente – SMART DIGITAL FARMING.


Speakerii vor fi cei mai buni juriști, experți în agrointelligence, cyber-agro-security, intelligence agro-economic și  business agrointelligence etc. desemnați din cadrul Departamentului de Intelligence și Consultanță în Securitate Privată (departament realizat în parteneriat SISA cu diverse firme de consultanță în securitate privată).


Evenimentul este gândit într-o manieră transparentă și interactivă, fiind structurat sub formă de întrebări și răspunsuri. Pentru detalii despre eveniment, agenda și specialiștii care vor răspunde la întrebări nu trebuiedecât să vă înregistrați la adresa de mail rodica.virtopeanu@ccir.ro .


Vă așteptăm, cu drag!

Alte articole recomandate:

Situat în centru Bucureștiului, Royal Steak Hot Stone Restaurant s-a născut din dorința propietarilor de a oferi clienților o experiență inedită de masă, care îi va delecta papilele gustative cu un meniu exclusivist. Proprietarii au început prin a importa carne de vită argentiniană pentru alte restaurante dar, apoi, a luat naștere Royal Steak Hot Stone Restaurant. Proprietarii restaurantului sunt doamna Georgiana Dănilă, de profesie avocat, care este [...]
  Fundația Alexandrion organizează, pe 1 octombrie 2015, cea de-a doua ediție a Galei Premiilor Brâncoveanu, la Palatele Brâncovenești de la Mogoșoaia, acolo unde reprezentanți de marcă ai culturii române vor fi onorați și recompensați pentru contribuția pe care o au la dezvoltarea unor domenii importante, precum Literatură, Muzică, Arte Plastice, Teatru, Cinematografie, Istorie sau Arhitectură. Ca și anul trecut, nominalizările, selecția listei scurte și decizia asupra [...]
Moldova Nouă s-a aflat, timp de trei zile, în sărbătoare, ocazie cu care s-a desfășurat și Festivalul "Ceaunul de aur", în cadrul căruia 16 echipe s-au întrecut în prepararea ciorbei de pește.   "16 echipe au încercat anul acesta să demonstreze că rețeta lor secretă de ciorbă de pește este cea mai bună. În premieră, anul acesta a fost pregătită o ciorbă și într-un ceaun uriaș, de peste o jumătate de tonă, care [...]
Heineken România a raportat o cifră de afaceri netă de 1.120 milioane lei în 2013, în scădere cu 5% comparativ cu anul precedent. Cu toate acestea, compania și-a menținut poziția de lider de piață și chiar și-a majorat ușor cota de piață. La această evoluție au contribuit mărcile Bucegi și Neumarkt care au înregistrat creșteri în cota de piață atât în volum, cât și în valoare. “Anul 2013 a fost un an dificil, în care vrem [...]
In cadrul celei de-a 11-a editii a Summitului 3PL care s-a tinut pe 13 noiembrie in Amsterdam, FM Logistic a fost desemnata “Cel mai bun furnizor 3PL pentru retaileri” de catre companiile din acest sector de activitate. Obiectivul acestui eveniment organizat anual de catre Eyefortransport este promovarea furnizorilor logistici pentru excelenta operationala si valoarea adaugata a serviciilor oferite. FM Logistic a fost premiata la sectiunea ‘Retail Supply Chain’ pe baza [...]
Deși consumul a crescut cu aproape 10% în primul trimestru al acestui an, un semnal puternic al ieșirii din criză, revenirea nu s-a văzut pe bursă: acțiunile companiilor din industria alimentară sunt pe minus de la începutul anului. Brokerii pun subperformanța bursieră a com­paniilor din industria alimentară pe seama faptului că acestea nu dețin cote relevante în piețele în care activează și pe lipsa de lichi­di­tatea acțiunilor.  Cele cinci companii [...]
Heineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional. Activarea locală Heineken® face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competiții de fotbal.   Cea mai cosmopolită marcă [...]
La începutul lunii martie 2014, La Fântâna, liderul pieței de apă minerală în sistem de watercoolere a intrat pe piața cafelei, având planuri extrem de ambițioase pe acest segment. O demonstrează și faptul că intrarea pe segmentul de cafea nu s-a făcut oricum, ci prin achiziția companiei Blue Cffee Service, parte a grupului de firme Aquila și reprezentant al produselor Lavazza în România. Lavazza este una dintre cele mai mari companii producătoare de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN