Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Intrarea în vigoare a GDPR, pe 25 mai 2018 se anunță deja ca un eveniment major al viitorului an. Va fi Ziua–Z, cu efecte majore pentru operatorii de date personale, care nu vor reuși să-și implementeze pas cu pas, procedurile, politicile și tehnologia necesară.


Dacă vă gândiți că până pe 25 mai 2018 mai este timp suficient pentru a demara activitățile de asigurare a conformității GDPR, trebuie să țineți cont de faptul că durata medie a unui proces complet de implementare a condițiilor de conformitate este deDOUĂ-TREI LUNI, în funție de mărimea organizației și a volumului de date personale procesate.


Deci, timpul pentru începerea planificării pentru obținerea conformității GDPR, este acum!


Înacest sens, Camera de Comerț și  Industrie a României, împreună cu Agrointelligence SISA, organizează prima conferință agrostrategică, evenimentul având titlul ”Sectorulagroalimentarfață-n fațăcu Re-Acțiunea GDPR”, care va avea loc în ziua de marți 17 aprilie 2018, ora10:00, în Amfitreatul Albastru al CCIR.


Evenimentul se adresează fermierilor, factorilor decizionali din sectorul agroalimentar, având în vedere că, inclusiv companiile și instituțiile din sectorul agroalimentar trebuie să se conformeze noului Regulament (UE) 2016/679, privind protecția si prelucrarea datelor cu caracter personal.


Întrebările la care ne propunem să răspundem sunt acelea pe care majoritatea dintre dumneavoastră deja le conștientizați ca incertitudini, în noul context legislativ european:



-Cum va afecta noul GDPR sectorul agroalimentar și cum pot fermierii să se asigure că îl implementează corect? 
-Care sunt datele cu caracter personal procesate de către fermieri, companii agricole, industria agroalimentară și instituțiile din sectorul agroalimentar ?


-Ce solutii agrostrategice trebuie implementate pentru conformitatea GDPR?


 


Așadar, stimati fermieri si investitori in industria alimentara, puteți avea date cu caracter personal despre angajați și clienți, dar și potențiali contractanți, lucrători temporari în agricultură, studenți practicanți, furnizori, clienți, vecini, arendași, agenți de licitație și agenți furnizori de input-uri agricole.


Trebuie avut în vedere că protecția datelor cu caracter personal în sectorul agroalimentar se particularizează printr-o gestionare eficientă și personalizată. Prin urmare, experții Agrointelligence vor consilia fermierii și întreprinzătorii din sectorul agroalimentar cuprivire la punerea în conformitate GDPR, în contextul dezvoltării agriculturii inteligente – SMART DIGITAL FARMING.


Speakerii vor fi cei mai buni juriști, experți în agrointelligence, cyber-agro-security, intelligence agro-economic și  business agrointelligence etc. desemnați din cadrul Departamentului de Intelligence și Consultanță în Securitate Privată (departament realizat în parteneriat SISA cu diverse firme de consultanță în securitate privată).


Evenimentul este gândit într-o manieră transparentă și interactivă, fiind structurat sub formă de întrebări și răspunsuri. Pentru detalii despre eveniment, agenda și specialiștii care vor răspunde la întrebări nu trebuiedecât să vă înregistrați la adresa de mail rodica.virtopeanu@ccir.ro .


Vă așteptăm, cu drag!

Alte articole recomandate:

Mototol este noul brand de produse de hartie de uz casnic pe care compania romaneasca Rom Paper il lanseaza pe piata in luna august 2014. Brandul Mototol se bazeaza pe o calitate superioara a hartiei,  si este structurat in trei game : Zi cu zi , Premium si Decorative. In privinta designului ambalajelor, se mizeaza pe simplitate, pentru a fi in ton cu filozofia brandului Mototol – hartia onesta care isi asuma ca nu face mai mult decat poate face de fapt. De un tratamen [...]
Selgros Cash&Carry Romania sustine traditiile romanesti si lanseaza o colectie de retete de drob de Pasti realizata impreuna cu Chef Cezar. Brosura contine retete de drob de miel, secrete si sfaturi de gatit, astfel incat prepararea acestuia sa fie accesibila si usoara. Colectia de retete face parte din campania Selgros „Pastreaza traditiile in felul tau”, care incurajeaza mentinerea obiceiurilor culinare si a sarbatorilor romanesti in forme autentic traditionale sau adaptate [...]
La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de [...]
Prețurile pentru uleiul de rapiță pe piața europeană au crescut la sfârșitul săptămânii trecute, pe seama devalorizării monedei europene în fața dolarului. Uleiul de rapiță a fost tranzacționat la prețuri cu patru euro mai mari de până la 697-698 de euro/tona față de joi. "Prețurile în această zi de tranzacționare au fost destul de volatile pe fondul lipsei de jucători din Asia, întrucât a fost a doua zi după Anul Nou Chinezesc", a declarat un [...]
În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP vă oferă oportunitatea utilizării unui nou instrument de promovare, prin contactarea de spațiu publicitar în CALENDARUL Meat & Milk 2016 care va fi editat în cursul lunii decembrie a.c.   Prin inserarea unui modul publicitar în CALENDARUL Meat & Milk 2016, produsele [...]
Indicele prețurilor de consum a stagnat în martie, pe fondul ieftinirii alimentelor. Cele mai mari scăderi de prețuri s-au înregistrat la cartofi, ouă, lapte, zahăr, iar inflația actualizată s-a menținut ușor peste 1%, în timp ce inflația medie IPC a scăzut la 2,8%. Indicele prețurilor de consum (IPC) în luna martie 2014 față de februarie 2014 este 100,03%, iar față de martie 2013 este 101,04%. Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 lun [...]
România va avea începând din a doua jumătate a lui 2014 o expoziție permanentă la Beijing, cu produse autohtone, după ce Camera de Comerț și-a deschis și un birou de reprezentare în China. Districtul Chaoyang va fi locul în care va fi inaugurată expoziția, iar Consiliul de Export și al municipalității chineze va sprijini această inițiativă, în timp ce o parte din costurile aferente participării firmelor românești fiind suportate de la bugetul de [...]
Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a trei noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în orașul Giurgiu: Express Sigma Centru, Express Sigma Șoseaua Alexandriei și Express Sigma Calea București. În acest moment, rețeaua numără 64 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brasov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu și 50 în București și Ilfov. Conceptul [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi