Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate   cu 0,1%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 13,5%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 10,6%. 


Ianuarie 2018  comparativ cu decembrie 2017 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni  nominali,  a  scăzut  pe  ansamblu  cu  19,9%,  ca  urmare  a  scăderii comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (‐36,5%), comerțului cu ridicata al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (‐31,8%),  comerțului  cu ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (‐23,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐21,9%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor    de  consum,   altele  decât cele  alimentare (‐18,6%), comerțului cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii (‐18,2%),   comerțului  cu  ridicata  specializat  al altor produse (‐11,4%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata     (‐6,2%).  


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție  de  numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,  în  luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni nominali, a scăzut pe ansamblu cu 0,1%, ca urmare a scăderii comerțului cu ridicata  al bunurilor de consum,  altele  decât  cele  alimentare  (‐2,8%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐0,2%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (‐0,1%). Creșteri s‐au înregistrat la comerțul cu ridicata specializat  al altor produse  (+2,3%), comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al  animalelor vii  (+1,9%), comerțul cu   ridicata  al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (+1,7%),  comerțul  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+0,6%) și la activitățile de intermediere în comerțul cu  ridicata (+0,3%).  


Ianuarie 2018  comparativ cu ianuarie 2017


  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna   ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 13,5% ca urmare a  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+22,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  altor  mașini,  echipamente și furnituri (+20,3%), comerțului cu ridicata nespecializat  (+16,4%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de consum, altele  decât  cele  alimentare   (+13,7%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata  (+13,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+9,5%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+6,1%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+3,9%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în  termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 10,6%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata  specializat al altor  produse  (+21,7%), comerțului cu   ridicata al altor mașini, echipamente și  furnituri  (+21,6%), comerțului cu  ridicata  nespecializat  (+16,7%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor  de  consum,  altele  decât  cele  alimentare  (+11,7%),   comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+7,6%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+7,4%),  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+4,5%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+2,8%). 

Alte articole recomandate:

Piața mondială a băuturilor energizante a devenit mult mai segmentată în ultimul timp, din cauza unor campanii de PR foarte negative, dar acest lucru nu a temperat entuziasmul consumatorilor. Deși toți consumatorii spun, fără excepție, că sunt în căutarea unor energizante mai natural, datele publicate de Nielsen vorbesc de la sine: volumele de vânzare cu amănuntul, în SUA, la capitolul băuturi energizante, au crescut, numai în luna martie 2014, cu 10,5% l [...]
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
Vânzările online de produse de băcănie (alimente și bunuri de larg consum) se vor dubla până în 2016 în cinci piețe din Europa (Marea Britanie, Franța, Germania, Elveția și Olanda), a anunțat joi firma de cercetare de piață IGD, transmite Reuters, remis de Agerpres. Marea Britanie ar urma să fie în 2016 lider european la vânzările online de produse alimentare, cu o cifră de 13,7 miliarde de euro față de 7,1 miliarde de euro în 2012, urmată de Franța [...]
Pentru Graffity PR, campania “Da Lapte” a fost una dintre cele mai reusite, a declarat pentru Iqads.ro domnul Bodan Tomoioaga. Acesta, a adaugat: “In ciuda unui an dificil, se pare ca Romania a fost un „tigru european” in termeni de crestere economica, cel putin asta ne spun statisticile oficiale recente. Nu e clar de unde au venit si unde au plecat acesti bani, dar in mod sigur au fost in economie. Continuand maturizarea unei agentii cu 32 de consultanti si [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
Puterea de cumpărare a populației a crescut cu 136 de milioane de euro datorită reducerii prețului la pâine și făină, iar numărul salariaților înregistrați cu carte de muncă s-a majorat cu vreo 7.000 de oameni, a declarat, miercuri, președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. 'Un lucru important care s-a văzut după reducerea TVA la pâine este că a crescut puterea de cumpărare a populației cu 136 [...]
Dupa o usoara crestere in 2012, piata apei minerale a revenit din nou pe un trend descendent, in principal din cauza vremii. Un alt factor care ameninta categoria sunt marcile private ale retailerilor care castiga teren prin preturile mai mici si costurile reduse de promovare. Desi piata a inregistrat o scadere, multi producatori mari   raporteaza rezultate bune pe 2013 si afiseaza un ton optimist atunci cand vorbesc despre prognozele de business pentru anul acesta, vizand cresteri de [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN