Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate   cu 0,1%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 13,5%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 10,6%. 


Ianuarie 2018  comparativ cu decembrie 2017 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni  nominali,  a  scăzut  pe  ansamblu  cu  19,9%,  ca  urmare  a  scăderii comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (‐36,5%), comerțului cu ridicata al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (‐31,8%),  comerțului  cu ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (‐23,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐21,9%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor    de  consum,   altele  decât cele  alimentare (‐18,6%), comerțului cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii (‐18,2%),   comerțului  cu  ridicata  specializat  al altor produse (‐11,4%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata     (‐6,2%).  


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție  de  numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,  în  luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni nominali, a scăzut pe ansamblu cu 0,1%, ca urmare a scăderii comerțului cu ridicata  al bunurilor de consum,  altele  decât  cele  alimentare  (‐2,8%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐0,2%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (‐0,1%). Creșteri s‐au înregistrat la comerțul cu ridicata specializat  al altor produse  (+2,3%), comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al  animalelor vii  (+1,9%), comerțul cu   ridicata  al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (+1,7%),  comerțul  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+0,6%) și la activitățile de intermediere în comerțul cu  ridicata (+0,3%).  


Ianuarie 2018  comparativ cu ianuarie 2017


  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna   ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 13,5% ca urmare a  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+22,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  altor  mașini,  echipamente și furnituri (+20,3%), comerțului cu ridicata nespecializat  (+16,4%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de consum, altele  decât  cele  alimentare   (+13,7%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata  (+13,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+9,5%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+6,1%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+3,9%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în  termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 10,6%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata  specializat al altor  produse  (+21,7%), comerțului cu   ridicata al altor mașini, echipamente și  furnituri  (+21,6%), comerțului cu  ridicata  nespecializat  (+16,7%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor  de  consum,  altele  decât  cele  alimentare  (+11,7%),   comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+7,6%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+7,4%),  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+4,5%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+2,8%). 

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiași categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deține mărcile Fulga, Zuzu și Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creștere substanțială în aceeași perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, notează Ziarul [...]
Vânzările snacks-urilor în Europa s-au păstrat în forță anul trecut, creând un sentiment conservator de cercetare și dezvoltare în întreaga industrie, au spus reprezentanții Asociației Europene a Snacks-urilor (ESA), informează Food Navigator. Sebastian EMIG, director-general al ESA, a declarat că rezistența continuă în piață a stimulat o altfel de abordare de business. "Avem o creștere bună în comparație [...]
Affligem, berea belgiana de abatie a carei istorie incepe in secolul al XI-lea, este acum disponibila in România fiind importata de Heineken Romania. Affligem este disponibila in doua variante care acopera o varietate de preferinte si ocazii de consum: Affligem Blonda si Affligem Double.  Produsul este imbuteliat in sticle de 0,3 litri si va fi disponibil in locatii premium din toata tara, din retail si horeca. O trasatura distincta berii Affligem este dubla fermentatie, in fiecare [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi