Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate   cu 0,1%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 13,5%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 10,6%. 


Ianuarie 2018  comparativ cu decembrie 2017 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni  nominali,  a  scăzut  pe  ansamblu  cu  19,9%,  ca  urmare  a  scăderii comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (‐36,5%), comerțului cu ridicata al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (‐31,8%),  comerțului  cu ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (‐23,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐21,9%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor    de  consum,   altele  decât cele  alimentare (‐18,6%), comerțului cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii (‐18,2%),   comerțului  cu  ridicata  specializat  al altor produse (‐11,4%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata     (‐6,2%).  


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție  de  numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,  în  luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni nominali, a scăzut pe ansamblu cu 0,1%, ca urmare a scăderii comerțului cu ridicata  al bunurilor de consum,  altele  decât  cele  alimentare  (‐2,8%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐0,2%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (‐0,1%). Creșteri s‐au înregistrat la comerțul cu ridicata specializat  al altor produse  (+2,3%), comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al  animalelor vii  (+1,9%), comerțul cu   ridicata  al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (+1,7%),  comerțul  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+0,6%) și la activitățile de intermediere în comerțul cu  ridicata (+0,3%).  


Ianuarie 2018  comparativ cu ianuarie 2017


  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna   ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 13,5% ca urmare a  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+22,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  altor  mașini,  echipamente și furnituri (+20,3%), comerțului cu ridicata nespecializat  (+16,4%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de consum, altele  decât  cele  alimentare   (+13,7%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata  (+13,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+9,5%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+6,1%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+3,9%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în  termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 10,6%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata  specializat al altor  produse  (+21,7%), comerțului cu   ridicata al altor mașini, echipamente și  furnituri  (+21,6%), comerțului cu  ridicata  nespecializat  (+16,7%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor  de  consum,  altele  decât  cele  alimentare  (+11,7%),   comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+7,6%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+7,4%),  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+4,5%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+2,8%). 

Alte articole recomandate:

Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece rețele din comerțul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerțului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare încă există, analiștii și executivii din piață vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în următorii 5-7 ani. Dezvoltarea [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovație importantă în categoria în care activează, adaptându-și perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care pornește de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare și [...]
Omul de afaceri Dioszegi Laszlo din Sfântu Gheorghe, proprietar al unei brutării din oraș, a început să vândă pâine tradițională secuiască din cartofi și în Marea Britanie, unde și-a dechis recent o brutărie, el spunând că englezii apreciază foarte mult acest produs, scrie ZF.    Dioszegi Laszlo a declarat că a deschis recent, alături de un prieten, o brutărie în orașul Luton, aflat la aproape 35 de kilometri de Londra. Dioszegi a spus că [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]
Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiași categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deține mărcile Fulga, Zuzu și Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creștere substanțială în aceeași perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, notează Ziarul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN