Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate   cu 0,1%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 13,5%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 10,6%. 


Ianuarie 2018  comparativ cu decembrie 2017 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni  nominali,  a  scăzut  pe  ansamblu  cu  19,9%,  ca  urmare  a  scăderii comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (‐36,5%), comerțului cu ridicata al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (‐31,8%),  comerțului  cu ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (‐23,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐21,9%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor    de  consum,   altele  decât cele  alimentare (‐18,6%), comerțului cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii (‐18,2%),   comerțului  cu  ridicata  specializat  al altor produse (‐11,4%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata     (‐6,2%).  


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție  de  numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,  în  luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni nominali, a scăzut pe ansamblu cu 0,1%, ca urmare a scăderii comerțului cu ridicata  al bunurilor de consum,  altele  decât  cele  alimentare  (‐2,8%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐0,2%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (‐0,1%). Creșteri s‐au înregistrat la comerțul cu ridicata specializat  al altor produse  (+2,3%), comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al  animalelor vii  (+1,9%), comerțul cu   ridicata  al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (+1,7%),  comerțul  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+0,6%) și la activitățile de intermediere în comerțul cu  ridicata (+0,3%).  


Ianuarie 2018  comparativ cu ianuarie 2017


  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna   ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 13,5% ca urmare a  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+22,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  altor  mașini,  echipamente și furnituri (+20,3%), comerțului cu ridicata nespecializat  (+16,4%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de consum, altele  decât  cele  alimentare   (+13,7%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata  (+13,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+9,5%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+6,1%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+3,9%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în  termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 10,6%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata  specializat al altor  produse  (+21,7%), comerțului cu   ridicata al altor mașini, echipamente și  furnituri  (+21,6%), comerțului cu  ridicata  nespecializat  (+16,7%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor  de  consum,  altele  decât  cele  alimentare  (+11,7%),   comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+7,6%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+7,4%),  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+4,5%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+2,8%). 

Alte articole recomandate:

Discounterul german Lidl este în discuții să preia două magazine XXL Mega Discount de la grupul Rewe din aceeași țară, într-o tranzacție de 5-10 mil. euro, potrivit sur­se­lor din piață. Acordul, care ar uma să se semneze în circa o lună, ar completa tabloul de tranzacții încheiate în ultimul de­ceniu în retailul alimentar local. Aceasta ar fi de altfel a doua tranzacție din retailul alimentar din acest an după ce recent grupul german Metro [...]
Un producător belgian de ciocolată numit ISIS este nevoit să își schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, "ISIS chocolates" suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic.w.isischocolates.be) Anul trecut, compania și-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două țări. Acum,compania este nevoită să renunțe și la numele de ISIS, [...]
Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Denumita chiar asa, Made for Protection, compania romaneasca procesatoare de fructe de padure si prezenta pentru a doua oara la BioFach, isi declara din start intentia de a fi prezenta la export.   Particularitatea deosebita a produselor Made for Protection consta in aceea ca ele pot fi, atat alimente, cat si medicamente, prin utilizarea unor retete traditionale de procesare a fructelor de padure.   Astfel, la standul firmei, vizitatorii pot degusta siropuri precum cel din catina [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi