Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate   cu 0,1%.    


Față  de luna corespunzătoare a anului  precedent,  cifra  de afaceri  din  comerțul cu  ridicata  (cu  excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), în termeni nominali, a crescut atât ca serie  brută cu 13,5%  cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate  cu 10,6%. 


Ianuarie 2018  comparativ cu decembrie 2017 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni  nominali,  a  scăzut  pe  ansamblu  cu  19,9%,  ca  urmare  a  scăderii comerțului cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (‐36,5%), comerțului cu ridicata al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (‐31,8%),  comerțului  cu ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (‐23,3%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐21,9%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor    de  consum,   altele  decât cele  alimentare (‐18,6%), comerțului cu ridicata al produselor agricole brute și al animalelor vii (‐18,2%),   comerțului  cu  ridicata  specializat  al altor produse (‐11,4%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata     (‐6,2%).  


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție  de  numărul  de  zile  lucrătoare  și  de  sezonalitate,  în  luna  ianuarie  2018,  comparativ  cu  luna  precedentă,  în  termeni nominali, a scăzut pe ansamblu cu 0,1%, ca urmare a scăderii comerțului cu ridicata  al bunurilor de consum,  altele  decât  cele  alimentare  (‐2,8%),  comerțului  cu  ridicata  nespecializat  (‐0,2%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului (‐0,1%). Creșteri s‐au înregistrat la comerțul cu ridicata specializat  al altor produse  (+2,3%), comerțul cu ridicata al produselor agricole brute și al  animalelor vii  (+1,9%), comerțul cu   ridicata  al  altor  mașini,  echipamente  și  furnituri  (+1,7%),  comerțul  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+0,6%) și la activitățile de intermediere în comerțul cu  ridicata (+0,3%).  


Ianuarie 2018  comparativ cu ianuarie 2017


  Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în luna   ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în termeni nominali, a înregistrat o creștere cu 13,5% ca urmare a  creșterii  comerțului  cu  ridicata  specializat  al  altor  produse  (+22,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  altor  mașini,  echipamente și furnituri (+20,3%), comerțului cu ridicata nespecializat  (+16,4%), comerțului cu ridicata al bunurilor  de consum, altele  decât  cele  alimentare   (+13,7%), activităților de intermediere în comerțul cu ridicata  (+13,3%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+9,5%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+6,1%)  și  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+3,9%). 


Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie ajustată în  funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, în luna ianuarie 2018, comparativ cu luna ianuarie 2017, în  termeni nominali, a crescut pe ansamblu cu 10,6%, ca urmare a creșterii comerțului cu  ridicata  specializat al altor  produse  (+21,7%), comerțului cu   ridicata al altor mașini, echipamente și  furnituri  (+21,6%), comerțului cu  ridicata  nespecializat  (+16,7%),  comerțului  cu  ridicata    al  bunurilor  de  consum,  altele  decât  cele  alimentare  (+11,7%),   comerțului  cu  ridicata  al  produselor  alimentare,  al  băuturilor  și  al  tutunului  (+7,6%),  comerțului  cu  ridicata  al  produselor  agricole  brute  și  al  animalelor  vii  (+7,4%),  comerțului  cu  ridicata  al  echipamentului  informatic  și  de  telecomunicații (+4,5%) și activităților de intermediere în comerțul cu ridicata (+2,8%). 

Alte articole recomandate:

La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.   Acesta analizeaza tendintele tehnologice car [...]
Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN