Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Numărul total de nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective *) în trimestrul IV 2017 a fost de 584,0 mii, iar cheltuielile acestora s-au ridicat în total la 1326,0 milioane lei.  


În anul 2017 numărul de turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2749,5 mii, iar cheltuielile acestora s-au ridicat în total la 6002,9 milioane lei.


Principalul motiv al sejurului petrecut de turiștii nerezidenți în România în trimestrul IV 2017 l-a reprezentat afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (62,6% din numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând 63,1% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l-a reprezentat călătoriile în scop particular (37,4% din numărul total de turiști nerezidenți), dintre acestea evidențiindu-se călătoriile pentru vacanțe (65,0%).


Călătoriile în scop particular includ călătoriile pentru vacanțe, cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte activități.


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile pentru cazare (56,3%), fiind preferată cazarea cu mic dejun inclus (93,0%). Cheltuielile turiștilor nerezidenți în restaurante și baruri au fost de 16,3%, iar cele pentru cumpărături au reprezentat 11,6%.


Din totalul cheltuielilor pentru cumpărături 42,3% au reprezentat cheltuielile pentru cumpărarea de cadouri și suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 37,1%. Cheltuielile pentru închirierea de autoturisme au avut o pondere de 60,6% din totalul cheltuielilor pentru transport, iar cheltuielile pentru acces în parcuri de distracții, târguri, cazinourui, săli de jocuri mecanice au reprezentat 46,5% din totalul cheltuielilor pentru recreere.

Alte articole recomandate:

Grupul City Grill, controlat de antreprenorul Dragoș Petrescu, a terminat anul trecut cu afaceri de 115 mil. lei, în creștere cu 28% față de 2014 și aproape duble față de 2012. Compania cuprinde 16 restau­ran­te și ca­fenele sub mai multe branduri, pre­cum City Grill, Trattoria Buon­gior­no sau Caru’ cu Bere (în administrare). „Anul trecut am deschis restau­ran­tele Pescăruș și Hanul lui Manuc, care au avut un aport important la cifra de [...]
    In cadrul Indagra, expoziție ce se va desfășura în perioada 28 Ocombrie – 1 Noiembrie la Romexpo, vizitatorii sunt așteptați la standul 34, pavilionul C2. Societatea Aqua D&P Technologies prezintă soluții pentru tratarea și epurarea apelor uzate. Inginerii Aqua D&P și partenerii săi vă stau la dispoziție pentru găsirea unei soluții optime pentru aplicația dumneavoastră. Indiferent că dețineți o [...]
Brutarii vor scoate pe piață după 1 noiembrie mai multe sortimente de pâini făcute după rețete din comunism, printre care "franzela București", lungă de 65 de centimetri, care conțin, pe lângă ingredientele clasice, și zahăr, lapte și grăsimi, a declarat pentru MEDIAFAX Aurel Popescu de la Rompan. "Începând cu 1 noiembrie vom lansa pe piață mai multe sortimente de pâine mai specială, premium, care vor fi realizate după rețete vechi de acum 30 de ani. Avân [...]
Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan își continuă expansiunea pe piața autohtonă prin inaugurarea a încă două unități la final de an. Prin deschiderile din Baia Mare și Piatra Neamț, Spartan ajunge la 30 de restaurante în toată țara: 11 proprii și 19 în sistem de franciză. Investiția în cele două restaurante proprii este de 135.000 de euro: 70.000 de euro în restaurantul din Baia Mare și 65.000 d [...]
Potrivit ultimului raport emis de INSSE, innoptările turiștilor în structurile de primire turistică  au crescut în luna iunie 2016 cu 3,7%. [...]
Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita. Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac [...]
Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN