Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Numărul total de nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective *) în trimestrul IV 2017 a fost de 584,0 mii, iar cheltuielile acestora s-au ridicat în total la 1326,0 milioane lei.  


În anul 2017 numărul de turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2749,5 mii, iar cheltuielile acestora s-au ridicat în total la 6002,9 milioane lei.


Principalul motiv al sejurului petrecut de turiștii nerezidenți în România în trimestrul IV 2017 l-a reprezentat afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (62,6% din numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând 63,1% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l-a reprezentat călătoriile în scop particular (37,4% din numărul total de turiști nerezidenți), dintre acestea evidențiindu-se călătoriile pentru vacanțe (65,0%).


Călătoriile în scop particular includ călătoriile pentru vacanțe, cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte activități.


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile pentru cazare (56,3%), fiind preferată cazarea cu mic dejun inclus (93,0%). Cheltuielile turiștilor nerezidenți în restaurante și baruri au fost de 16,3%, iar cele pentru cumpărături au reprezentat 11,6%.


Din totalul cheltuielilor pentru cumpărături 42,3% au reprezentat cheltuielile pentru cumpărarea de cadouri și suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 37,1%. Cheltuielile pentru închirierea de autoturisme au avut o pondere de 60,6% din totalul cheltuielilor pentru transport, iar cheltuielile pentru acces în parcuri de distracții, târguri, cazinourui, săli de jocuri mecanice au reprezentat 46,5% din totalul cheltuielilor pentru recreere.

Alte articole recomandate:

    Cei mai importanți retaileri francezi, inclusiv Carrefour, Aldi și Lidl au semnat un contract voluntar pentru a înlocui legea risipei de alimente - dar un grup industrial britanic a numit-o distragere a atenției de la adevărata problemă, spunând că nu sunt necesare măsuri similare în Marea Britanie, informează Food Navigator. Măsurile au inclus un angajament de a dona alimente nevândute, comestibile în scop caritabil pentru consumul [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
Grupul francez Carrefour a lasat cel de-al cincilea format pe piața locală, respectiv magazinele de proximitate Contact, cu care atacă zona rurală din România, ocolită până recent de rețelele străine. Sub acest brand au fost deschise deja șase magazine, în  Hărman (județul Brașov), Mizil (județul Prahova), Ivești (județul Galați), Hârșova (județul Constanța), Fetești (județul Ialomița) și Pechea (județul Galați). Francezii mai aveau circa 150 de unități pe piața [...]
Profi a inaugurat al doilea magazin modular al retelei, in localitatea Baraolt, judetul Covasna. Unitatea a fost construita in doar 30 de zile si ocupa o suprafata totala de 548 mp, din care spatiul de vanzare este de 396 mp, noteaza revista Progresiv. Magazinul a fost ridicat cu ajutorul unei tehnologii noi de constructie care permite amplasarea unui magazin in orice zona si redimensionarea lui dupa puterea de cumparare a clientilor. Aceeasi tehnologie a fost utilizata si pentru ridicarea [...]
După ce au fost vinovații de serviciu în scandalurile internaționale, în urma cărora li s-au închis porțile spre export, producătorii români de carne primesc o nouă lovitură, din interior. În luna februarie, vânzările de carne și produse din carne s-au redus cu circa 15%, iar estimările pentru luna martie indică o diminuare de încă 25% comparativ cu perioade similare din anii trecuți, potrivit datelor din piață. Aceste [...]
România nu este inculpată în scandalul cărnii de cal, informează presa franceză. Scandalul cărnii de cal vândute drept carne de vită în Franța în anul 2013 a ajuns la final. Ancheta s-a sfârșit, patru persoane fiind puse sub acuzare, informează Agroinfo. Potrivit unei surse judiciare, de la izbucnirea scandalului european în februarie 2013, patru persoane au fost puse sub acuzare. Primii au fost doi foști responsabili ai Spanghero, Jacques Poujol și [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
GlobalDairyTrade (GDT- Comerțul Mondial cu Produse Lactate) a declarat că produsele lactate ale companiei Land O’Lakes vor fi comercializate online pe platforma online GlobalDairyTrade începând  cu luna Martie 2014, informează Dairy Industries. Participarea Land O’Lakes ca vânzător pe platforma GDT marchează încă o dezvoltare semnificativă a platformei online cu produse lactate, spun reprezentanții GDT. Land O’Lakes este o cooperativă cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN