Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Numărul total de nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective *) în trimestrul IV 2017 a fost de 584,0 mii, iar cheltuielile acestora s-au ridicat în total la 1326,0 milioane lei.  


În anul 2017 numărul de turiști nerezidenți cazați în structurile de cazare turistică colective a fost de 2749,5 mii, iar cheltuielile acestora s-au ridicat în total la 6002,9 milioane lei.


Principalul motiv al sejurului petrecut de turiștii nerezidenți în România în trimestrul IV 2017 l-a reprezentat afacerile, participarea la congrese, conferințe, cursuri, târguri și expoziții (62,6% din numărul total de turiști nerezidenți), cheltuielile acestora reprezentând 63,1% din total.


Cel de al doilea motiv al sejurului petrecut de nerezidenți în România l-a reprezentat călătoriile în scop particular (37,4% din numărul total de turiști nerezidenți), dintre acestea evidențiindu-se călătoriile pentru vacanțe (65,0%).


Călătoriile în scop particular includ călătoriile pentru vacanțe, cumpărături, evenimente culturale și sportive, vizitarea prietenilor și rudelor, tratament medical, religie, tranzit și alte activități.


Din totalul cheltuielilor pentru afaceri, ponderea cea mai mare o reprezintă cheltuielile pentru cazare (56,3%), fiind preferată cazarea cu mic dejun inclus (93,0%). Cheltuielile turiștilor nerezidenți în restaurante și baruri au fost de 16,3%, iar cele pentru cumpărături au reprezentat 11,6%.


Din totalul cheltuielilor pentru cumpărături 42,3% au reprezentat cheltuielile pentru cumpărarea de cadouri și suveniruri, urmate de cheltuieli pentru cumpărarea alimentelor și băuturilor 37,1%. Cheltuielile pentru închirierea de autoturisme au avut o pondere de 60,6% din totalul cheltuielilor pentru transport, iar cheltuielile pentru acces în parcuri de distracții, târguri, cazinourui, săli de jocuri mecanice au reprezentat 46,5% din totalul cheltuielilor pentru recreere.

Alte articole recomandate:

Intr-un interviu acordat Revistei Piata, Ovidiu Spinu, managerul companiei a declarat că ”Piata din Romania este in continua crestere si dezvoltare. Putem spune ca interesul consumatorilor romani este crescut pentru toata gama de produse La Colline. Prin comparatie, consumatorii din Europa de Vest si continentul nord-american sunt mai buni cunoscatori ale branzeturilor si produselor lactate proaspete de capra. Branzeturile de capra sunt prezentate ca si delicatese in majori [...]
Pall-Ex Romania este prima retea de distributie de marfuri paletizate din Estul Europei. Operand intr-un sistem integrat cu ajutorul unei retele de companii locale independente, Pall-Ex ofera pietei de profil din tara noastra un nou concept de distributie a marfurilor paletizate in regim expres. HUB-ul central al Pall-Ex este pozitionat in Sibiu si face posibil ca in fiecare seara membrii sa realizeze schimbul de marfuri in conditii de inalta siguranta si profesionalism. Astfel, clien [...]
Caragenanii sunt molecule mari, extrem de flexibile, care formează ușor structuri elicoidale prin răsucire, devenind geluri la temperatura camerei. Această abilitate a determinat utilizarea lor în numeroase alimente pentru îmbunătățiri tehnologice. În tehnologia cărnii, caragenanul îmbunătățește retenția apei, consistența, textura și permite felierea mai ușoară a produselor. Adaosul de caragenan trebuie să respecte limitele tehnologice (reglementate la 1,5 %, [...]
De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au lua [...]
Auchan România va redeschide joi, sub brandul său, hipermarketul real din Deva, al 16-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. Auchan România va redeschide joi, sub brandul său, hipermarketul real din Deva, al 16-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. "Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale (...) Pe o suprafață netă [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]
Undeva pe la mijlocul anilor '90, cureaua a inceput sa-si piarda semnificativ din popularitate, boxerii au inceput sa vada lumea din alta perspectiva, iar oamenii au uitat ca lenjeria intima vine pe sub pantaloni. Si cu cat turul pantalonilor se apropie mai mult de pamant, cu atat si economia se prabuseste mai repede, sustine brandul cehesc de bere Two Tales in cea mai recenta campanie a sa, care poarta numele: ""Bea bere, trage-ti pantalonii si salveaza economica", scrie Iqads. Semnata [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi