Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În cadrul Good Wine, Romania’s Wine Convention, între 2 și 4 Martie 2018, la standul Halewood Wines & Spirits a putut fi văzută și degustată în premieră noua gamă de vinuri premium Byzantium având o nouă înfățisare-modernă, proaspătă, atractivă și potrivită cu personalitatea brandului dată de noile etichete și noua zonă de recoltare a strugurilor.


“Noua gamă Byzantium ilustreaza individualitatea uneia dintre cele mai importante regiuni viticole romanesti- Dealu Mare. Precizez că toate cele 3 sortimente ce aparțin gamei: Blanc, Rosé, Rosso provin din viile Halewood din aceasta regiune. Sunt vinuri expresive, echilibrate, bine structurate,arome tipice soiurilor din care provin, lungi după degustare”, a declarat Lorena Deaconu Stoian, Enolog Senior al Halewood Wines & Spirits


Byzantium Blanc2017 este un vin elegant în care aromele se succed în cascadă -  mai întâi cele de ananas, grapefruit și floare de soc provenite de la Sauvignonul Blanc, apoi cele de fructe galbene coapte date de Chardonnay și la final cele florale date de Feteasca Albă.


Byzantium Rosé- Shiraz2017 te cucerește prin prospețimea, culoarea tinerească și aromele delicate de zmeură, căpșune și grapefruit. Gustul este echilibrat și lung, dominat de fructe roșii, cu ușoare note de condimente.


Byzantium Rosso 2016 este un vin generos, complex și bine structurat, în care toate cele trei soiuri – Fetească Neagră, Shiraz și Cabernet Franc își aduc contribuția. Vinul te încântă cu arome de fructe roșii și negre de pădure, tonuri de eucalipt și condimente, note florale discrete de violete în post-gust.

Alte articole recomandate:

Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]
Românii cheltuie anual în piețele volante și agroalimentare circa 1 mld. euro, respectiv 7% din banii pe care îi dau în comerțul cu dominantă alimentară, potrivit calculelor Ziarului financiar, pe baza datelor companiei de cercetare de piață GfK. ZF a calculat vânzările în piețele volante pornind de la o estimare de 14 mld. euro a comerțului cu dominantă alimentară unde cea mai mare pondere o au hipermarketurile și supermarketurile, cu o cotă de piață [...]
Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
Potrivit unei analize efectuată de compania Strauss Group România, în București se consumă cea mai multă cafea, podiumul fiind completat de orașele Constanța și Cluj-Napoca. Acestea sunt estimările care au stat la baza bugetării afacerilor firmei pentru anul în curs.   Strauss Group România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața cafelei cu afaceri de 240 de milioane de lei anul trecut, se așteaptă la o creșter [...]
Potrivit INSSE, vânzările de alimente au crescut în august cu doar 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai slab avans din ultimele 20 de luni. Per ansamblu, cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în cea de-a opta lună din an cu 12,6% în serie brută. Avansul a fost susținut de vânzările de bunuri nealimentare (plus 17,5%) și de carburanți (15,1%).  Anul trecut vânzările de alimente [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Procesatorul polonez de carne de pasăre Drobimex a anunțat că va investi aproape 31 de milioane de dolari pentru extinderea și modernizarea unităților sale de procesare din Polonia, anunțul fiind făcut de Klaus Roppel, CEO-ul companiei, informează Global Meat News. Drobimex operează în prezent două unități de procesare carne în două orașe din Polonia. Cele două unități angajează peste 680 de persoane. Roppel a declarat că investiția, [...]
Rexam a declarat pentru BeverageDaily că urmărește dezvoltarea afacerilor în segmentul băuturi lactate și spune că un succes notabil până în prezent a fost înregistrat pentru milkshake-ul cu aromă de limonada MIO în Rusia, informează Dairy Reporter.Marianne Freund, marketing manager al companiei la Rexam Beverage Can Europe, a discutat cu Ben Bouckley de la Brau Beviale din Nürnberg, Germania. “MIO este o bautură răcoritoare din lapte și [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN