Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) În cadrul Good Wine, Romania’s Wine Convention, între 2 și 4 Martie 2018, la standul Halewood Wines & Spirits a putut fi văzută și degustată în premieră noua gamă de vinuri premium Byzantium având o nouă înfățisare-modernă, proaspătă, atractivă și potrivită cu personalitatea brandului dată de noile etichete și noua zonă de recoltare a strugurilor.


“Noua gamă Byzantium ilustreaza individualitatea uneia dintre cele mai importante regiuni viticole romanesti- Dealu Mare. Precizez că toate cele 3 sortimente ce aparțin gamei: Blanc, Rosé, Rosso provin din viile Halewood din aceasta regiune. Sunt vinuri expresive, echilibrate, bine structurate,arome tipice soiurilor din care provin, lungi după degustare”, a declarat Lorena Deaconu Stoian, Enolog Senior al Halewood Wines & Spirits


Byzantium Blanc2017 este un vin elegant în care aromele se succed în cascadă -  mai întâi cele de ananas, grapefruit și floare de soc provenite de la Sauvignonul Blanc, apoi cele de fructe galbene coapte date de Chardonnay și la final cele florale date de Feteasca Albă.


Byzantium Rosé- Shiraz2017 te cucerește prin prospețimea, culoarea tinerească și aromele delicate de zmeură, căpșune și grapefruit. Gustul este echilibrat și lung, dominat de fructe roșii, cu ușoare note de condimente.


Byzantium Rosso 2016 este un vin generos, complex și bine structurat, în care toate cele trei soiuri – Fetească Neagră, Shiraz și Cabernet Franc își aduc contribuția. Vinul te încântă cu arome de fructe roșii și negre de pădure, tonuri de eucalipt și condimente, note florale discrete de violete în post-gust.

Alte articole recomandate:

“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
Evenimentul a fost organizat de către echipa Maggi, din cadrul Nestle România, în parteneriat cu agenția de digital și direct marketing Kaleidoscope Proximity. Acesta a constat în oferirea de bucate tradiționale de Paște, pentru 40 de medici de la Spitalul de Urgență Floreasca. “Am vrut să le mulțumim românilor de nota 10, care se dedica întru totul meseriei și care sunt alături de întreaga comunitate, indiferent de zi. Pentru câteva clipe, am [...]
(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]
  Producătoul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de peste 2 mil. euro în extinderea spațiului de producție cu 4.600 de metri pătrați și pentru creșterea capacității în segmentul cutiilor de carton, informează ZF.   Fabrica VPK Packaging din Salonta produce în principal cutii de carton, însă livrează și plăci de carton, c [...]
Analiza GfK contine cele mai recente evolutii si prognoze pentru 2014. Indicatorii de piata evaluati pentru un total de 32 de tari europene sunt: puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale si ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK ofera o prognoza asupra cifrei de afaceri aferente retailului din spatiile comerciale pentru 2014 si tendintele in evolutia preturilor. "Unele trenduri foarte interesante continua [...]
Majestatea Sa Regele Mihai I al României a decis să prelungească pentru încă trei ani calitatea de Furnizor Oficial al Casei Regale pentru compania Sonimpex Topoloveni, apreciind calitatea deosebită și gustul desăvârșit ale produselor Topoloveni și Topoloveana, produse 100% românești, 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără E-uri și fără conservanți.    Certificatul de reînnoire a fost acordat de Alteța Sa Principes [...]
Peste 50 de meseriasi si companii de elita din Romania se mandresc sa fie ”Furnizor al Casei Regale a Romaniei”. Producatorii de paine, dulciuri, lapte, apa, haine si parfumuri pot afisa de acum blazonul Majestatii Sale ca pe o marca inregistrata, se arata intr-un reportaj ProTV. De pe masa Regelui Mihai, la orice sarbatoare, nelipsit este doar un singur preparat: tortul de ciocolata. Alaturi de el pleaca dintr-o brutarie artizanala de pe Calea Floreasca spre Palat si paine [...]
OMS și FAO au susținut documentul-cadru ICN2 care propune 60 de recomandări pentru îmbunătățirea sistemelor alimentare și de nutriție la nivel global, informeaza Food Navigator. Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) și Organizația Mondială a Sănătății (OMS) au publicat un plan de 60 puncte, ca parte a unui "cadru de acțiune" în vederea îmbunătățirii sistemelor alimentare [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi