Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
Selgros a fost primul mare retailist care a reacționat, după ce, ieri, a fost anunțată că a fost amendată de Consilul Concurenței cu peste 11 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale.   După cum se afirmă în revista Fabrica de Carne, care a preluat un comunicat oficial, Consiliul Concurenței a amendat patru dintre cei mai importanți jucători din comerțul local – Metro Cash&Carry, Selgros, Mega Image și Real – cu 29 de milioane de euro [...]
Lactag, unul dintre cei mai mari producatori de lapte si branzeturi din sudul tarii, a lansat la inceputul anului 2014 un nou produs – laptele ESL(Extended Shelf Life), ambalat in cutie tetrapack de 1litru, anunta compania intr-un comunicat. Tehnologia de prelucrare ESL  presupune tratarea laptelui la temperaturi foarte inalte, reducand astfel nivelul de micro-organisme care se dezvolta in lapte si prelungind termenul de valabilitate al acestuia pana la 30 de zile. Laptele ESL [...]
Înghețata Cremosso, fabricată de producătorul internațional Ledo în Croația în colaborare cu Danone România (companie care deține brandul), a ajuns în șase rețele de magazine printre care și Carrefour, Kaufland, Metro sau Selgros, conform unor surse din cadrul producătorului. „Iaurturile Cremosso sunt produse de Danone în București. Pentru înghețată am ales să colaborăm cu un partener specializat în această industrie și am ales producătorul [...]
Lichiditatea Bursei de Valori București (BVB) a fost de 59,56 milioane de lei (13,24 milioane de euro), la jumătatea lunii ianuarie, cu 34,7% mai mare față de prima zi de tranzacționare, în condițiile în care toții indicii de la BVB au avut o evoluție pozitivă, notează cotidianul Bursa. Pe lângă FP, au mai avut loc două schimburi negociate cu 499.000 de titluri BRD, pentru suma de 4,5 milioane de lei, unul cu 1,5 milioane de acțiuni Mihai Mureșian, directorul de [...]
Publicația infoALIMENT Magazin, editată de Agenția infoGROUP, va participa la Târgul Indagra, precum și la Salonul Indagra Food, care vor avea loc la Centrul Expozițional Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie 2015. Cu această ocazie, echipa redacțională va intra în dialog cu vizitatorii, prezetându-le principalele programe editoriale, planurile de viitor, tematicile care vor fi în atenția editorială în anul 2016 [...]
Aproximativ 20 de tone de mere moldovenești au fost distruse cu ajutorul unui buldozer, în urma unei decizii a Serviciului federal rus de supraveghere veterinară și fitosanitară (Rosselhoznadzor), după ce inspectorii ruși au descoperit că marfa nu era din Chile, așa cum indica marcajul, ci din Republica Moldova, țară împotriva căreia Federația Rusă a impus restricții la exportul de fructe și legume.   Potrivit agenției Unimedia de la Chișinău, citata de Agerpres, marfa a fost [...]
Germanii de la Hochland, olandezii de la FrieslandCampina și grupul francez Lactalis au înregistrat împreună anul trecut aproape jumătate din vânzările de brânzeturi din retail, unde consumul se ridică anual la circa 280 mil. euro, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Euro­monitor. Hochland, care are în portofoliu brandul cu același nume, dar și Almette, este lider pe acest segment, având o cotă de piață în [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi