Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Testo România a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Testo România – Tehnologie de măsurare conform cerințelor din sectorul alimentar Testo vă pune la dispoziție anii de experientă în tehnologia de măsurare și în  sectorul alimentar. Suntem de mulți an [...]
Carrefour Romania va incheia, pana la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producatori romani de fructe si legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august. In total, 704 producatori romani de fructe si legume si-au aratat intentia de a deveni furnizori Carrefour prin completarea formularului special din magazine, la standurile dedicate, si de pe site-ul www.carrefour.ro. Categoriile de produse pentru care se vor incheia contractele de colaborare sunt: verdeata, rosii, [...]
(INSSE) În semestrul I 2014 exporturile și importurile au crescut cu 7,6%, respectiv cu 8,0%, comparativ cu semestrul I 2013 Iunie 2014 În luna iunie 2014, exporturile FOB au însumat 18676,6 milioane lei (4238,9 milioane euro), iar importurile CIF au însumat 21116,2 milioane lei (4794,0 milioane euro). Comparativ cu luna iunie 2013, exporturile au crescut cu 4,6% la valori exprimate în lei (5,4% la valori exprimate în euro), iar importurile au crescut cu [...]
La inceputul lunii octombrie s-a lansat oficial in piata brandul de ciocolata "Atentie! - Colectia ta de zambete". Ciocolata Atentie! este disponibila sub forma de tableta cu lapte de 80g. Gama cuprinde 21 de variante de ambalaj cu mesaje diverse: de dragoste pentru cei dragi, amuzante sau tematice pentru diverse ocazii (sarbatori, zile de nastere, zile onomastice). "Atentie! este solutie pentru cei care vor sa ofere persoanelor dragi un cadou original. Produsul nostru se diferentiaza de toate [...]
”Anul 2014 o sa fie unul interesant, cu schimbari si evenimente importante la nivel macroeconomic si politic, care vor influenta si industria lactatelor.”, a declarat Sorin Timuș, Directorul General al Hochlan România, pentru Revista Piața. ”Unele dintre principalele elemente care vor avea impact major asupra pietei sunt:Normarea stricta, impusa de Uniunea Europeana asupra materiei prime va genera fluctuatii in disponibilitatea acesteia pentru prelucrare, [...]
Asociațiile de producători viticoli care au în proprietate și care exploatează minimum 100 de hectare de viță de vie nobilă ar putea primi de la statul român până la 80% din valoarea de investiție pentru înființarea și dezvoltarea combinatelor de vinificație. O propunere legislativă în acest sens a fost aprobată de Camera Deputaților din Comisia de agricultură cu o majoritate de 20 de voturi, iar inițiativa legislativă va ajunge în curând î [...]
Compania GoodMills (fosta Titan), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor de panificație, se va diviza parțial în două societăți, una purtând același nume, și cealaltă - Frozen Bakery Products SA, pe care se vor transfera activitățile de producție a produselor de panificație con­ge­lată, conform unui pro­iect al companiei apărut în Monitorul Oficial.   GoodMills reali­zează pâine proas­pătă, produse de pa­tiserie, dar ș [...]
Vinurile din România și Italia se plasează în fruntea clasamentului. România și Moldova au obținut singurele două Mari Medalii de Aur acordate în acest an Miercuri, seara, la Palatul Bragadiru din București, a avut loc Gala de decernare a premiilor International Wine Contest Bucharest 2016. Ediția din acest an a concursului, prima itinerantă, a fost găzduită de Focșani, județul Vrancea. “IWCB își îndeplinește misiunea de a fi o [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN