Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Fostele magazine PIC din Craiova, Calarasi si Braila, precum si un teren in Blejoi (judetul Prahova) au fost scose din nou la vanzare individuala prin licitatie publica de catre lichidatorul judiciar, pretul de pornire fiind in total de 10,2 milioane de euro, potrivit Mediafax. PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services, lichidatorul judiciar al companiei PIC, aflata in faliment, controlata de fratii Penescu, organizeaza pe 25 aprilie o licitatie pentru vanzarea celor patru [...]
Imperiul Marex Brăila, al doilea cel mai mare crescător de porci de pe piața locală, un grup controlat de familiile de antreprenori Moraru, Lupașcu și Preda, face primul pas spre faliment după ce administratorii judiciari au propus această măsură pe fondul lipsei de lichidități, transparență și ca urmare a gradului mare de îndatorare, informează editia de azi a ZfCorporate. Companiile Marex și Vegetal Trading, aflate în insolvență, au datorii cumulate ce depă­șesc 100 [...]
Temperatura medie anuală a aerului ar putea crește cu până la 1,5 grade Celsius la nivel mondial, până în anul 2050, în timp ce temperatura apei poate crește cu două grade Celsius, tendințe ce vor avea impact major asupra zonei Deltei Dunării, reiese dintr-un Studiu de vulnerabilitate întocmit de către oameni de știință din România, Ucraina și Republica Moldova și derulat în cadrul proiectului "Gestionarea integrată a [...]
In Romania se gaseste singurul Centru pentru Reabilitarea ursilor Orfani din Europa. Ascuns in Muntii Hasmas, intr-o vale acoperita de paduri, in care accesul oamenilor este restrictionat, o echipa de cativa oameni isi dedica fiecare zi protejarii ursului brun romanesc. Incepand de anul acesta, marca Ursus se alatura eforturilor lor si printr-un parteneriat cu organizatia de conservare a naturii, WWF Romania, sustine activitatile centrului care va purta de aici inainte numele „Centrul [...]
Din cauza vânzărilor în accentuată scădere, la nivel mondial, numărul unu mondial în fast-food, McDonald's, a anunțat miercuri plecarea neașteptată a președintelui-director general Don Thompson, după un 2014 "negru", marcat de o scădere a vânzărilor, relatează AFP. Don Thompson va renunța la funcțiile de director general și președinte al Consiliului de Administrație "după 24 de ani de serviciu în companie", a anunțat grupul într-un comunicat. El va f [...]
Coca-Cola este încrezătoare că marca sa premium de lapte, Fairlife, ce va fi laansată în SUA luna viitoare, va reprezenta un real succes financiar. Vorbind la Morgan Stanley Global Consumer Conference, Sandy Douglas, președinte al Coca-Cola America de Nord, a dezvăluit ce așteptări are compania de la lansarea în luna decembrie a mărcii premium de lapte Fairlife, disponibilă în mai multe variante (lapte cu 2% grăsime, lapte degresat cu mai puțin de 0,2% [...]
Compania Leoncini este unul dintre cei mai importanți producători de salumi de înaltă calitate din Italia. Înființată de Aristodemo Leoncini în 1918 în Barco di Reggio Emilia, un sat minunat pe dealurile emiliane, compania a crescut în mod constant, menținând întotdeauna afacerea în familie, care în zilele noastre a ajuns la a patra generație. La cele două fabrici din Verona și Langhirano există mai mult de 200 [...]
România a intrat pentru prima dată, după aproape 20 de ani, pe excedent în comerțul cu produse agroalimentare, înregistrând un plus de peste 3 milioane de euro după primele nouă luni ale anului, a declarat, marți, pentru AGERPRES, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin. “România nu a mai fost pe plus în comerțul cu produse agroalimentare din 1994, iar acum, la nouă luni, avem deja un excedent de 3,2 milioane de euro. Cred că vom [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN