Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Noul Lipton Mojito este o băutură răcoritoare necarbonatată, pe bază de ceai verde, cu aromă bogată de lime, rom și mentă.  Pentru a oferi consumatorilor o băutură răcoritoare savuroasă și cu un conținut caloric scăzut, Lipton a înlocuit o parte din zahăr cu ștevia, un îndulcitor 100% natural, cu zero calorii. Astfel, noul Mojito de la Lipton conține doar 48 kcal / 250 ml. În 2012, Lipton a lansat prima băutură răcoritoare cu ștevia din România. Noul Mojito de la [...]
Prin compoziția sa specială, Yummy Sweetener Red poate înlocui zahărul din preparate fără a modifica gustul acestora, putându-se astfel utiliza într-o varietate largă de preparate culinare.   Acum, pentru prima dată nu trebuie să vă îngrijorați datorită gustului neplăcut al îndulcitorului.   - Echivalentul a 1 kg. de zahăr costă doar 2,2 lei și gustul perfect de zahăr este garantat. - 0 zahăr, 0 calorii, 0 indice glicemic [...]
Un sistem de absorbție a oxigenului și de eliminare a dioxidului de carbon care poate fi folosit în fabricarea ambalajelor a fost aprobat de către EFSA, informeaza Food Quality News. Panelul științific pentru contactul alimentelor cu materiale, enzime și arome (CEF) a evaluat siguranța unui amestec de eritorbat de sodium, carbonat de sodiu, bicardonat de sodiu, sulfat de fier, carbon activat, celuloză, hidroxid de calciu, clorură de calciu și apă. CEF [...]
Granini, unul dintre cele mai mari branduri de băuturi răcoritoare „fără bule“, care face parte din portofoliul URBB (producătorul berii Tuborg) din 2006, a ajuns la vânzări de circa 10 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.  „Granini reprezintă apro­ximativ 15% din cifra de afaceri a URBB“, a declarat Hezy Ovadia, președintele com­paniei care în 2012 a înre­gistrat un rulaj de circa 63 mil. euro. El [...]
INS a anunțat ieri o creștere-surpriză în decembrie a comerțului cu amănuntul, de 6,7%, indicator care ilustrează cel mai bine evoluția consumului din economie. Românii au cheltuit anul trecut aproape 120 de miliarde de lei (27 mld. euro) pe mâncare, haine, electrocasnice, mobilă și carburanți, cu 0,5% mai mult decât în anul anterior, în condițiile în care luna decembrie a transformat stagnarea din primele 11 luni într-o ușoară creștere. Circa [...]
(Agerpres) Berea nu ar fi o cauză a obezității, iar un consum moderat nu contribuie la creșterea greutății corporale, arată un studiu publicat de Institutul Științific pentru Sănătate Publică - Louis Pasteur, din Belgia.       Studiul, care a avut la bază obiceiurile a 10.000 de băutori de bere belgieni, arată, că 'un consum moderat de bere nu contribuie la instalarea obezității', în timp ce, între factorii de risc în creșterea masei corporale sunt [...]
Directorul executiv al retelei de magazine cash&carry Selgros, Alexandru Vlad, considera ca distinctia intre en gros si en detail este invechita si ar trebui sa dispara din legislatie, in conditiile in care in piata nu mai exista o astfel de diferentiere clara intre formele de comert. ”Fiecare client, indiferent ca este business-to-business sau business-to-client, cumpara de acolo de unde gaseste marfa de care are nevoie la pretul de care are nevoie. Din punctul acesta de vedere, [...]
Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN