Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite [...]
Bucureștiul găzduiește peste 3.400 de restaurante, cafenele și baruri, cu afaceri anuale de aproape 2,5 mld. lei, fiind de departe cea mai importantă piață pentru jucătorii locali din HoReCa. Fiind cel mai mare oraș din punctul de vedere al populației, dar și al numărului de salariați, Capitala este o piață bună pentru jucătorii din această industrie, având în vedere că salariul mediu depășește 2.500 de lei net pe lună în Bucu­rești, fiind cu aproape 40% mai mare față [...]
Tudorel Balta, președintele Asociației producătorilor de băuturi alcoolice "VINROM" il acuza pe ministrul Sănătății, dl. Nicolae Bănicioiu, ca ignoră studiul OMS și rapoartele Comisiei Uniunii Europene referitoare la consumul de alcool din România; 90% din băuturile alcoolice spirtoase consumate sunt țuică, rachiuri și pălincă nefiscalizate. România conform studiului OMS ocupă locul 5 în lume la consumul de alcool pe locuitor, ceea ce [...]
Agrokor, cea mai mare companie privată din Croatia, a ajuns la un acord privind achiziționarea Mercator, cel mai mare retailer din Slovenia, scrie Bloomberg. Valoarea tranzacției este de 1,3 miliarde de euro (1,8 miliarde de dolari), fiind considerată cea mai mare preluare din Balcani.   Dintre cei 12 creditori care vând participația de 53% în tranzacția care se va încheia vineri, 27 iunie, se numără și creditorii sloveni Nova Ljubljanska Banka și Nova Kreditna Bank [...]
Romanii sunt printre cei mai mari consumatori de cartofi din Europa, cu o cantitate de 94 kg pe an, din care, insa, mai mult de 20 de kilograme sunt cartofi de dimensiuni mari, adusi la preturi foarte mici din import, de proasta calitate din punct de vedere culinar, potrivit Federatiei Cartofului. "Romanul consuma, in medie, 94 de kilograme de cartofi pe an. Cartoful este a doua paine a romanului. Din pacate, insa, din cauza nivelului scazut de trai, multi romani mananca cartofii cu paine. [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN