Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
Angelli Spumante&Aperitive, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața vinurilor spumante, parte a grupului german Henkell & Co,  a mutat pro­duc­ția de băuturi din fabrica situată în Bu­cu­rești pe fondul condițiilor economice dificile de pe plan local, conform unor informații furnizate de companie, informeaza Ziarul financiar. „Compania a răspuns condițiilor economice dificile din țară cu o creștere continuă, de două cifre, a exportului mai ales [...]
 Pizza Quattro Formaggi ocupa primul loc in topul vanzarilor inregistrate de Trenta Pizza in anul 2014, cu peste 68.700 de unitati livrate in Bucuresti pana in acest moment, in crestere cu 27,5% fata de 2013. Din cele 68.700 de pizza Quattro Formaggi vandute in 2014, cele cu diametrul de 32 cm au fost comandate in proportie de 73% din care doua treimi au fost preparate pe blat subtire asa cum ii sta bine unei pizza autentic italiana. Quatro Formaggi de la Trenta Pizza inseamna [...]
Consumul de carne si produse din carne a scazut cu aproximativ 25% in ultimii cinci ani, din cauza diminuarii puterii de cumparare, si se afla pe un trend descendent si in prima parte a anului in curs,  a declarat Ovidiu Dusleag, vicepresedintele Asociatiei Romane a Carnii (ARC). “Piata de mezeluri a scazut cu 20-25% in ultimii cinci ani. Estimarile initiale pentru acest an prognozau o crestere zero, dar cei mai recenti indicatori arata o scadere de 1-2%”, a mai spus Dusleag. [...]
Bucureștiul găzduiește peste 3.400 de restaurante, cafenele și baruri, cu afaceri anuale de aproape 2,5 mld. lei, fiind de departe cea mai importantă piață pentru jucătorii locali din HoReCa în contextul în care este cel mai mare oraș din punctul de vedere al populației, salariul mediu depășește cu 40% media pe țară, rata șomajului este minimă, iar Capitala atrage și cel mai mare număr de turiști români și străini.  Astfel, doar Bucureștiul „mănâncă“ [...]
Grecii de la Olympus Diary construiesc la Hălchiu – Brașov o centrală pe biogaz. Potrivit avizului obținut de la Electrica Transilvania Sud, puterea instalată a acesteia urmează să fie de 1,5 MW. Investiția medie într-o astfel de centrală este de trei milioane de euro pentru un MWh, ceea ce înseamnă că grecii ar urma să investească în jur de 4,5 milioane de euro pentru realizarea acestei centrale. Un proiect asemănător mai avea în Brașov compania Carmolimp, [...]
(Mediafax) Carnea de pui s-a ieftinit cu 7% la poarta fermei, la presiunea cumparatorilor, iar la pretul de 7 lei pe kilogram fara TVA, producatorii se plang ca au pierderi si ca risca intrarea in insolventa, scrie Mediafax. “Pretul conteaza foarte mult pentru consumator. Carnea de pui este cea mai ieftina, cam 7 lei pe kilogram, fara TVA, la poarta fabricii. La pretul asta dam faliment”, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania. El a spus [...]
Festivalul Intercultural de Traditie Maramureseana „Drumul lung spre Cimitirul Vesel”, care se desfășoară în perioada 12 – 16 august, la Sapanta, beneficiază de sprijinul financiar al companiei Cris-Tim. Intr-un comunicat, compania anunță: ”Intregul festival este conceput astfel incat sa puna Maramuresul pe harta turistica si culturala a Europei. Editia de anul acesta include concerte de muzica traditionala si simfonica, ateliere de mestesugarit, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi