Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au fost raportate vânzări de 88 milioane lei (peste 19 milioane euro). Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro (105 milioane lei), pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Compania are o experiență de peste 25 de ani pe această nișă.


Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani va continua să crească ușor și în 2018. Potrivit estimărilor reprezentanților Superfood Company, în 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru îngrijirea sugarului, gama produselor de puericultură mică și mare și produsele destinate proaspetelor mame au înregistrat vânzări mai mari față de anul precedent, tendință care va continua și acest an.


“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenți. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix și gama de puericultură mică Baby Nova.În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă!”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.


În acest moment, Superfood Company are un portofoliu diversificat și complet, dedicat
nou-născuților, sugarilor și copiilor cu vârsta până în trei ani. Din oferta de produse a companiei fac parte: alimentele ecologice pentru sugari și copii (mărcile Organix și Hero Baby Solo), gama de puericultură mică (mărcile: Baby Nova, Nuby, Dentistar și Bibi), gama de puericultură mare (Cam), suplimente alimentare împotriva colicilor (Colief Infant Drops), produse pentru mame și bebeluși  (Medela), precum și scutece (Huggies și Aleva Naturals).


În afara creșterii vânzărilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company și aducerea a trei noi mărci în portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja în Auchan, Cora, Carrefour și DM Drogerie Markt)și Nattou, precum și ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vândute game, Baby Nova, se distribuie începând de anul trecut și în lanțul de hypermaketuri Kaufland.


###


Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanțuri de hypermarketuri și supermaketuri din țară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Alte articole recomandate:

  Gigantul în domeniul ingredientelor Ajinomoto a anunțat o alianță de afaceri cu firma japoneză producătoare de arome T.Hasegawa prin care vor folosi tehnologii de fermentare pentru a dezvolta arome naturale, informează Food Navigator. Afacerea, văzută ca o"complementare reciprocă", va crește eficiența afacerii și va oferi clienților produse la o calitate superioară. Potrivit declarațiilor reprezentanților companiei Ajinomoto, aceasta va [...]
(Agerpres) România a înregistrat un excedent de 301,1 milioane euro în comerțul cu produse agroalimentare, în primele 11 luni ale anului trecut, față de un deficit de 650 de milioane de euro în aceeași perioadă din 2012, iar anul 2013 se va încheia în mod sigur pe plus în ceea ce privește balanța comercială din sector, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daniel Botănoiu, într-un interviu [...]
Șeful de la Protecția Consumatorului a declarat că a primit o adresă de la o firmă de avocatură din Germania în care se cer scuze publice pentru declarațiile făcute în legătură cu salamul expirat. Până acum s-au retras de la comercializare 9.236 de kilograme de produse care nu erau etichetate corespunzăror. „Am primit o adresă de la o firmă de avocatură din Germana să ne cerem scuze public și să infirmăm ce am constatat”, a declarat șeful regional de la [...]
Grija pentru o alimentație sănătoasă, dar și obiceiul de consum specific al japonezilor, orientat în special spre pește și produse din pește, fructe de mare etc, au determinat diminuarea drastică a vânzărilor din restaurantele fast food de tip american. Ca urmare, vânzările lanțului de restaurante  din Japonia au scăzut în decembrie 2014, aceasta fiind a 11-a lună consecutivă în care lanțul american înregistreaz [...]
Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV) estimează pentru 2014 o diminuare a recoltei de struguri cu 25%, comparativ cu anul 2012, din cauza precipitațiilor și grindinei, ceea ce va influența și producția totală de vin. În schimb, calitatea ar putea fi una "de excepție" dacă vremea călduroasă se va menține și în perioada următoare. 2014 este un an cu o producție diminuată față de 2012 cu 25%. Vreau să punctez că anul 2013 a fost un an cu o producție de struguri și de vin [...]
       Consumul de carne de miel nu va crește în perioada Sărbătorilor Pascale, consideră Eugen Gonțea, președintele Federației Oierilor de Munte din România. Aceasta a declarat pentru www.bursa.ro: "Având în vedere situația financiară a oamenilor din țara noastră, consumul nu va crește nici în acest an. În 2013, au fost tăiați cu 1,5 milioane de miei mai puțin față de cât se tăia în general în [...]
România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN