Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.             


“Piața din China reprezintă unul din punctele noastre de interes, iar succesul înregistrat până în acest moment cu gama mainstream DAOS ne-a convins de potențialul pe care produsele noastre îl au în această zonă. Pornim încrezători acestă nouă etapă de consolidare a prezenței noastre pe piața din China și suntem nerăbdători să vedem primele reacții ale iubitorilor de vin din această țară legate de noile game oferite.”, a declarat Artur Marin, Director Comercial, GrupulPurcari.


Consumatorii din China se vor putea bucura de sortimente variate de vin, de la DAOS Reserve Merlot,un vin sec roșu ce impresionează prin aroma de mure și cireșe, gust echilibrat cu note de fructe negre și tanini moderați, la DAOS Ice Wine, vin alb de desert, realizat din struguri înghețați la -10˚C, cu arome fine de piersici, caise și mango, note lungi de miere pe fundal, sau spumantele DAOS, create de vinificatorul italian Federico Giotti, după o rețetă italiană, care cuceresc prin gustul nobil, dominat de note fructate.


Pentru producerea gamelor DAOS sunt folosiți struguri din podgoriile Etulia și Onești din Republica Moldova, microregiuni caracterizate de condiții climaterice considerate de specialiști ca fiind ideale pentru cultivarea soiurilor de struguri pentru vinurile roșii și albe. Strugurii sunt recoltați în momentul maturării depline, acesta fiind stabilit de către vinificatorii Bostavan, iar recoltarea lor are loc manual. În plus, vinurile DAOS Reserve sunt maturate între 6 și 12 luni.   


Prezentarea produselor va avea loc în cadrul a două expoziții dedicate ȋn China, în luna martie, și vor fi disponibile la raft, pentru început, în partea estică a acestei țări. 


Asia/China reprezintă o cotă de 4% din vânzările vânzările produselor finite ale Grupului, în primele nouăluni din 2017. China este printre cele mai mari piețe ale vinului din lume, situându-se la 4.582 milioane de litri în 2016, potrivit Euromonitor, iar importurile de vin au înregistrat un avans anual de 45% în 2016, conform Euromonitor. Datele Euromonitor mai relevă și un potențial de consum semnificativ pentru vin în China, în 2016 consumul per capita fiind ȋn această țară de 3.3 litri, comparativ cu  16.3 litri per capitaîn România. 


Despre grupul Purcari


Grupul Purcari este unul din cele mai mari grupuri vinicole regionale, cuprinzând o familie de patru vinării, ȋn Moldova și România: Vinăria Purcari, Vinăria Bostavan, Crama Ceptura și Vinăria Bardar, totalizand circa 1.060 hectare de viță de vie ȋn gestiune. Grupul este liderul segmentului premium ȋn Romania, cu o rețea de exporturi care acoperă peste 30 de țări. Fondată ȋn 1827, Vinăria Purcari este cea mai medaliată vinărie din Europa Centrală și de Vest la Decanter Londra ȋn 2015-2016.

Alte articole recomandate:

Agenția infoGROUP Media Invest și revista infoPACK, anunță organizarea primei ediții a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK, care va avea loc în zilele de 9 și 10 noiembrie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Subliniem că evenimentul este susținut de Interpack-Dusseldorf, precum și de Asociația Producătorilor de Utilaje de Ambalare din Germania. La manifestare vor participa investitori, top-manageri, specialiști din [...]
Heineken a refuzat o ofertă de cumpărare venită din partea celui de-al doilea mare producător de bere din lume, SABMiller, care încerca prin această achiziție să-și consolideze poziția în fața liderului mondial Anheuser-Busch InBev. Familia care controlează compania din Olanda a declarat luni că a refuzat oferta înaintată de SABMiller în urmă cu două săptămâni, întrucât dorește ca Heineken să rămână independentă, potrivit Bloomberg. Familia [...]
Potrivit unui comunicat primit la redactia infoALIMENT Magazin, Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).   Comunicatul precizeaza ca această realizare vine în [...]
"Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viață, precum și caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunități de creștere", a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator. DSM a introdus o gamă de enzime pentru o producție mai simplificată de bere fără gluten, care are același gust si arata ca un lager obișnuit, a declarat compania. DSM a susținut că enzimele sale, cum ar fi [...]
Pe baza unei analize efectuate de Magazinul Progresiv, Valentin Șoneriu a declarat: „Piața de carne ambalată este o piață stabilă, iar pe măsură ce consumul va crește, se vor dezvolta și produsele mai scumpe, așa cum este carnea ambalată în atmosferă modificată”. Valentin Șoneriu este implicat în conducerea companiei CarmOlimp din județul Brașov, firmă deținută de părinții săi, Olimpiu și Carm [...]
În luna martie 2014, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile  agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a crescut atât față de luna precedentă cât și față de luna martie 2013 cu 19,7%, respectiv cu 18,2%. În trimestrul I 2014 comparativ cu trimestrul I 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile  procesatoare a crescut cu 12,5%.   Martie [...]
Muller a lansat recent o nouă identitate vizuală pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smântână. La începutul lunii iunie, compania își va face intrarea pe piața cașcavalului, una dintre cele mai interesante mișcări în categorie, în acest an.  Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, împreună cu agenția de creație Jazz, a gândit un design de ambalaj proaspăt, minimalist și centrat pe [...]
Unul dintre principalii furnizori de articole de hârtie pentru HoReCa, dar și pentru consumul casnic, , poate anunta inca de pe acum rezultate favorabile pentru anul 2014.   Conform unui comunicat, producătorul de articole din hârtie Pehart Tec din Pe­trești, județul Alba, controlat de omul de afaceri Ioan Tecar, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 255,7 mil. lei (57,5 mil. euro), în creștere cu 5% față de anul anterior. Pehart Tec face parte din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN