Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.             


“Piața din China reprezintă unul din punctele noastre de interes, iar succesul înregistrat până în acest moment cu gama mainstream DAOS ne-a convins de potențialul pe care produsele noastre îl au în această zonă. Pornim încrezători acestă nouă etapă de consolidare a prezenței noastre pe piața din China și suntem nerăbdători să vedem primele reacții ale iubitorilor de vin din această țară legate de noile game oferite.”, a declarat Artur Marin, Director Comercial, GrupulPurcari.


Consumatorii din China se vor putea bucura de sortimente variate de vin, de la DAOS Reserve Merlot,un vin sec roșu ce impresionează prin aroma de mure și cireșe, gust echilibrat cu note de fructe negre și tanini moderați, la DAOS Ice Wine, vin alb de desert, realizat din struguri înghețați la -10˚C, cu arome fine de piersici, caise și mango, note lungi de miere pe fundal, sau spumantele DAOS, create de vinificatorul italian Federico Giotti, după o rețetă italiană, care cuceresc prin gustul nobil, dominat de note fructate.


Pentru producerea gamelor DAOS sunt folosiți struguri din podgoriile Etulia și Onești din Republica Moldova, microregiuni caracterizate de condiții climaterice considerate de specialiști ca fiind ideale pentru cultivarea soiurilor de struguri pentru vinurile roșii și albe. Strugurii sunt recoltați în momentul maturării depline, acesta fiind stabilit de către vinificatorii Bostavan, iar recoltarea lor are loc manual. În plus, vinurile DAOS Reserve sunt maturate între 6 și 12 luni.   


Prezentarea produselor va avea loc în cadrul a două expoziții dedicate ȋn China, în luna martie, și vor fi disponibile la raft, pentru început, în partea estică a acestei țări. 


Asia/China reprezintă o cotă de 4% din vânzările vânzările produselor finite ale Grupului, în primele nouăluni din 2017. China este printre cele mai mari piețe ale vinului din lume, situându-se la 4.582 milioane de litri în 2016, potrivit Euromonitor, iar importurile de vin au înregistrat un avans anual de 45% în 2016, conform Euromonitor. Datele Euromonitor mai relevă și un potențial de consum semnificativ pentru vin în China, în 2016 consumul per capita fiind ȋn această țară de 3.3 litri, comparativ cu  16.3 litri per capitaîn România. 


Despre grupul Purcari


Grupul Purcari este unul din cele mai mari grupuri vinicole regionale, cuprinzând o familie de patru vinării, ȋn Moldova și România: Vinăria Purcari, Vinăria Bostavan, Crama Ceptura și Vinăria Bardar, totalizand circa 1.060 hectare de viță de vie ȋn gestiune. Grupul este liderul segmentului premium ȋn Romania, cu o rețea de exporturi care acoperă peste 30 de țări. Fondată ȋn 1827, Vinăria Purcari este cea mai medaliată vinărie din Europa Centrală și de Vest la Decanter Londra ȋn 2015-2016.

Alte articole recomandate:

Francezii devin primul jucător care acoperă toate segmentele din comerțul modern, o piață de 8 mld. euro. Carrefour, grupul francez care deschidea în 2001 piața hipermarketurilor, ajunsă în prezent la 4 mld. euro, face o primă încercare și pe segmentul cash&carry în speranța de a reduce diferența care îl desparte de liderul comerțului modern Kaufland, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut. Francezii au un nou pariu în speranța de a nu pierd [...]
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, în Parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Horticultură, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința având ca temă "Problematica etichetării produselor alimentare în Uniunea Europeană [...]
H.B.P EKO DISTRIBUTION este o companie românească, specializată de aproape 10 ani în comercializarea produselor industriale de curățenie care a implementat și a menținut standardul de calitate ISO 9001:2008 și standardul de mediu ISO 14001:2004. Aproape 10 ani în care, dincolo de rezultatele profesionale, brandul și-a făcut o misiune din a îmbunătăți calitatea vieții celor cu care se parteneriază, oferindu-le cele mai bune soluții [...]
In data de 9 septembrie, fermierul aradean Alexandru Tasedan va primi din partea ministrului Agriculturii distinctia cuvenita pentru titlul de Fermeirul Anului, titlu ce i-a fost acordat la finele lunii trecute. La doar 23 de ani Alexandru Tasedan este cel mai tanar fermier din Vestul tarii si unul din cei mai tineri fermieri de succes din Romania, fiind in prezent managerul Lactovest Curtici, afacere pe care a demarat-o inca de cand era in liceu si care in prezent produce profit.Firma si-a [...]
Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat că, potrivit analizalor privind anul 2013,  Orkla Foods România și-a mărit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:” Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am a [...]
România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 2,03 miliarde de euro în primul semestru din acest an, în creștere cu aproape 10% (180,9 milioane de euro) față de aceeași perioadă din 2013, în timp ce importurile, totalizând 2,32 miliarde de euro, au depășit cu 1,1% (25,7 milioane de euro) valoarea înregistrată în semestrul I din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Comisia Europeană a propus ieri, înăsprirea regimului de autorizare a agriculturii organice în UE, în ideea de a putea lupta mai bine împotriva falselor produse bio care se dezvoltă pe fondul creșterii explozive a cererii, transmite AFP.           Executivul european intenționează, pe de o parte, să pună capăt numeroaselor derogări care pun în pericol calitatea etichetei bio în UE, iar, pe de altă parte, să [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN