Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.             


“Piața din China reprezintă unul din punctele noastre de interes, iar succesul înregistrat până în acest moment cu gama mainstream DAOS ne-a convins de potențialul pe care produsele noastre îl au în această zonă. Pornim încrezători acestă nouă etapă de consolidare a prezenței noastre pe piața din China și suntem nerăbdători să vedem primele reacții ale iubitorilor de vin din această țară legate de noile game oferite.”, a declarat Artur Marin, Director Comercial, GrupulPurcari.


Consumatorii din China se vor putea bucura de sortimente variate de vin, de la DAOS Reserve Merlot,un vin sec roșu ce impresionează prin aroma de mure și cireșe, gust echilibrat cu note de fructe negre și tanini moderați, la DAOS Ice Wine, vin alb de desert, realizat din struguri înghețați la -10˚C, cu arome fine de piersici, caise și mango, note lungi de miere pe fundal, sau spumantele DAOS, create de vinificatorul italian Federico Giotti, după o rețetă italiană, care cuceresc prin gustul nobil, dominat de note fructate.


Pentru producerea gamelor DAOS sunt folosiți struguri din podgoriile Etulia și Onești din Republica Moldova, microregiuni caracterizate de condiții climaterice considerate de specialiști ca fiind ideale pentru cultivarea soiurilor de struguri pentru vinurile roșii și albe. Strugurii sunt recoltați în momentul maturării depline, acesta fiind stabilit de către vinificatorii Bostavan, iar recoltarea lor are loc manual. În plus, vinurile DAOS Reserve sunt maturate între 6 și 12 luni.   


Prezentarea produselor va avea loc în cadrul a două expoziții dedicate ȋn China, în luna martie, și vor fi disponibile la raft, pentru început, în partea estică a acestei țări. 


Asia/China reprezintă o cotă de 4% din vânzările vânzările produselor finite ale Grupului, în primele nouăluni din 2017. China este printre cele mai mari piețe ale vinului din lume, situându-se la 4.582 milioane de litri în 2016, potrivit Euromonitor, iar importurile de vin au înregistrat un avans anual de 45% în 2016, conform Euromonitor. Datele Euromonitor mai relevă și un potențial de consum semnificativ pentru vin în China, în 2016 consumul per capita fiind ȋn această țară de 3.3 litri, comparativ cu  16.3 litri per capitaîn România. 


Despre grupul Purcari


Grupul Purcari este unul din cele mai mari grupuri vinicole regionale, cuprinzând o familie de patru vinării, ȋn Moldova și România: Vinăria Purcari, Vinăria Bostavan, Crama Ceptura și Vinăria Bardar, totalizand circa 1.060 hectare de viță de vie ȋn gestiune. Grupul este liderul segmentului premium ȋn Romania, cu o rețea de exporturi care acoperă peste 30 de țări. Fondată ȋn 1827, Vinăria Purcari este cea mai medaliată vinărie din Europa Centrală și de Vest la Decanter Londra ȋn 2015-2016.

Alte articole recomandate:

Firmă elvețiană Evolva Holding și Cargill au semnat un acord pentru a dezvolta împreună un "proces durabil, personalizabil, și cost-eficient de fermentație" pentru a produce noi ingrediente pentru alimente și băuturi, informează Food Navigator. Evolva și Cargill deja au lucrat împreună la un program comun de dezvoltare pentru glicozidele steviol derivate prin fermentație, componentele dulci ale frunzei de stevia, începând cu martie [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele [...]
Jan Willem Kivits, olandezul care conduce de aproape doi ani Fries­landCam­pina România, un jucător din top trei pe piața lactatelor, consideră că reducerea taxei pe va­loarea adău­gată (TVA) la produse lactate ar duce în jos prețurile din magazine, mai aproa­pe de cele practicate de piețari sau fer­mieri, și ar readuce consumul pe o pantă ascen­dentă. „Dacă ne uităm la piața oficială unde vindem noi, ai TVA de 24%, care este una dintre cele ma [...]
Cea de a VI-a ediție a Expoziției Internaționale de Soluții și Tehnologii pentru Panificație, Cofetărie, Gelaterie, Cocolaterie, Cafea și Alimentație Publică a expoziției GastroPan va avea loc între 4 și 6 aprilie la Brașov. Evenimentul reprezintă un punct de întâlnire al cererii și ofertei din domeniile panificației, cofetăriei, gelateriei și alimentației publice, adresându-se producătorilor, specialiștilor și operatorilor din domeniu.  Cu ocazia ac [...]
Odată cu venirea toamnei Brexitul începe să-și arate fața cea urâtă pentru britanici, cu una dintre cele mai mari firme de recrutare avertizând asupra reticenței multinaționalelor de a face angajări în Marea Britanie și cu retailerii atenționând că deprecierea neobosită a lirei sterline se va vedea în cele din urmă la raft prin scumpirea produselor de import și că  incertitudinea va slăbi încrederea consumatorilor. Băncile străine vin și ele cu [...]
Sistemul Coca-Cola România a introdus pe piață o nouă generație de băuturi răcoritoare necarbogazoase din sucuri de fructe: Cappy Pulpy cu bucăți de fructe! Noul produs este disponibil pe rafturile magazinelor din România în două variante: Piersici și Multifruct, fiecare în ambalaj de 330 ml și 1,5 l. Ambele variante sunt produse la fabrica de îmbuteliere de la Ploiești a Coca-Cola HBC România, pe o linie aseptică de ultima generație. Tehnologia unică [...]
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, în Parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Horticultură, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința având ca temă "Problematica etichetării produselor alimentare în Uniunea Europeană [...]
(Autor: Ioan Șerbănaescu) Termenul de valabilitate și implicit durata de viață a produselor lactate depinde, în general, de concentrația bacililor sporulați, în special de concentrația lui Bacillus cereus, în laptele crud. În funcție de translația căilor de contaminare, în lanțul operațional au fost dezvoltate două modele de simulare pentru identificarea cantitativă a factorilor cu impact crescut asupra concentrației bacililor sporulați în tancul de [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN