Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.             


“Piața din China reprezintă unul din punctele noastre de interes, iar succesul înregistrat până în acest moment cu gama mainstream DAOS ne-a convins de potențialul pe care produsele noastre îl au în această zonă. Pornim încrezători acestă nouă etapă de consolidare a prezenței noastre pe piața din China și suntem nerăbdători să vedem primele reacții ale iubitorilor de vin din această țară legate de noile game oferite.”, a declarat Artur Marin, Director Comercial, GrupulPurcari.


Consumatorii din China se vor putea bucura de sortimente variate de vin, de la DAOS Reserve Merlot,un vin sec roșu ce impresionează prin aroma de mure și cireșe, gust echilibrat cu note de fructe negre și tanini moderați, la DAOS Ice Wine, vin alb de desert, realizat din struguri înghețați la -10˚C, cu arome fine de piersici, caise și mango, note lungi de miere pe fundal, sau spumantele DAOS, create de vinificatorul italian Federico Giotti, după o rețetă italiană, care cuceresc prin gustul nobil, dominat de note fructate.


Pentru producerea gamelor DAOS sunt folosiți struguri din podgoriile Etulia și Onești din Republica Moldova, microregiuni caracterizate de condiții climaterice considerate de specialiști ca fiind ideale pentru cultivarea soiurilor de struguri pentru vinurile roșii și albe. Strugurii sunt recoltați în momentul maturării depline, acesta fiind stabilit de către vinificatorii Bostavan, iar recoltarea lor are loc manual. În plus, vinurile DAOS Reserve sunt maturate între 6 și 12 luni.   


Prezentarea produselor va avea loc în cadrul a două expoziții dedicate ȋn China, în luna martie, și vor fi disponibile la raft, pentru început, în partea estică a acestei țări. 


Asia/China reprezintă o cotă de 4% din vânzările vânzările produselor finite ale Grupului, în primele nouăluni din 2017. China este printre cele mai mari piețe ale vinului din lume, situându-se la 4.582 milioane de litri în 2016, potrivit Euromonitor, iar importurile de vin au înregistrat un avans anual de 45% în 2016, conform Euromonitor. Datele Euromonitor mai relevă și un potențial de consum semnificativ pentru vin în China, în 2016 consumul per capita fiind ȋn această țară de 3.3 litri, comparativ cu  16.3 litri per capitaîn România. 


Despre grupul Purcari


Grupul Purcari este unul din cele mai mari grupuri vinicole regionale, cuprinzând o familie de patru vinării, ȋn Moldova și România: Vinăria Purcari, Vinăria Bostavan, Crama Ceptura și Vinăria Bardar, totalizand circa 1.060 hectare de viță de vie ȋn gestiune. Grupul este liderul segmentului premium ȋn Romania, cu o rețea de exporturi care acoperă peste 30 de țări. Fondată ȋn 1827, Vinăria Purcari este cea mai medaliată vinărie din Europa Centrală și de Vest la Decanter Londra ȋn 2015-2016.

Alte articole recomandate:

Guvernul de la Beijing a ridicat restricțiile impuse Braziliei pentru importurile de carne de vită, pe fondul depistării unui caz de encefalopatie spongiformă bovină în Paraná, în luna decembrie 2012, relateaza Recolta.eu. Anunțul a fost făcut în această săptămână chiar de către președintele brazilian Dilma Rousseff cu ocazia unei vizite oficiale întreprinse de omologul său chinez, Xi Jinnping. Piața de desfacere a cărnii de vită [...]
Retailerul belgian Mega Image a deschis săptămâna trecută magazinul de la parterul clădirii de birouri Bucharest One dezvoltată de compania Globalworth, fondată și condusă de omul de afaceri grec Ioannis Papalekas.    Acesta este magazinul cu numărul 442 al rețelei de supermarketuri.  Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul rețelei, este situat pe strada Barbu Văcărescu, lângă stația de metrou Aure [...]
(Mediafax) Carnea de pui s-a ieftinit cu 7% la poarta fermei, la presiunea cumparatorilor, iar la pretul de 7 lei pe kilogram fara TVA, producatorii se plang ca au pierderi si ca risca intrarea in insolventa, scrie Mediafax. “Pretul conteaza foarte mult pentru consumator. Carnea de pui este cea mai ieftina, cam 7 lei pe kilogram, fara TVA, la poarta fabricii. La pretul asta dam faliment”, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania. El a spus [...]
Arborele de cacao a fost numit „Theobroma cacao” – care înseamnă „hrana zeilor” – de către naturalistul suedez Linnaeus în secolul al XVII-lea. Gustul natural amar al boabelor de cacao se datorează prezenței teobrominei, un alcaloid cu o structură similară cafeinei și care deține proprietăți comparabile – este atât un stimulent, cât și un diuretic. Pe măsură ce ciocolata și-a croit un drum descendent prin păturile sociale, [...]
Tymbark Maspex România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața băuturilor răcoritoare, estimează pentru acest an o creștere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri comparativ cu rezultatul din 2014, conform datelor furnizate de companie.   În 2013, compania a raportat o cifră de afaceri de 300 de milioane de lei, iar anterior estima un avans de 10% al veniturilor în 2014, adică aproximativ 330 mil. lei. Astfel, calculele ZF arată că în acest an grupu [...]
Brandurile consacrate pierd teren, iar avansul mărcilor private și al produselor ieftine conduce deja la deflație în marile magazine. Prețul a zece branduri din industria bunurilor de larg consum, o piață de 10 mld. euro, a crescut la raft cu 27% din mai 2008 până în prezent, o perioadă în care inflația a crescut cu 40%, iar salariile cu 30%, conform unei analize realizate de zf.ro. Într-o economie sugrumată, în care 700.000 de angajați și-au pierdut locul [...]
Valoarea de piață a producătorului de bere danez Carlsberg a crescut cu 14% în ultimul an, până la o capitalizare bursieră de 12 miliarde euro. Ieri, o acțiune Carlsberg era cotată la bursa de la Copenhaga la 605 coroane daneze (81 euro). Carlsberg este al treilea cel mai mare producător de bere la nivel mondial. Compania a trecut printr-un proces de reorganizare ce a inclus restructurarea a peste 2.000 de locuri de muncă și vânzarea unor afaceri de pe continentul [...]
Compania americană a achiziționat 16.7% din acțiunile Monster Beverage Corporation, producătorul celebrului energizant Monster. Deși tranzacția i-a costat pe cei de la Coca Cola 2,15 miliarde de dolari, CEO-ul Muhtar Kent dorește să dețină până la 25% din compania producătoare de energizant, declarând că simte nevoia unei extinderi pe piața mondială. Coca Cola dorește să sporească vânzările energizantului, devenind astfel distribuitor oficial al Monster, primind în [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN