Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.             


“Piața din China reprezintă unul din punctele noastre de interes, iar succesul înregistrat până în acest moment cu gama mainstream DAOS ne-a convins de potențialul pe care produsele noastre îl au în această zonă. Pornim încrezători acestă nouă etapă de consolidare a prezenței noastre pe piața din China și suntem nerăbdători să vedem primele reacții ale iubitorilor de vin din această țară legate de noile game oferite.”, a declarat Artur Marin, Director Comercial, GrupulPurcari.


Consumatorii din China se vor putea bucura de sortimente variate de vin, de la DAOS Reserve Merlot,un vin sec roșu ce impresionează prin aroma de mure și cireșe, gust echilibrat cu note de fructe negre și tanini moderați, la DAOS Ice Wine, vin alb de desert, realizat din struguri înghețați la -10˚C, cu arome fine de piersici, caise și mango, note lungi de miere pe fundal, sau spumantele DAOS, create de vinificatorul italian Federico Giotti, după o rețetă italiană, care cuceresc prin gustul nobil, dominat de note fructate.


Pentru producerea gamelor DAOS sunt folosiți struguri din podgoriile Etulia și Onești din Republica Moldova, microregiuni caracterizate de condiții climaterice considerate de specialiști ca fiind ideale pentru cultivarea soiurilor de struguri pentru vinurile roșii și albe. Strugurii sunt recoltați în momentul maturării depline, acesta fiind stabilit de către vinificatorii Bostavan, iar recoltarea lor are loc manual. În plus, vinurile DAOS Reserve sunt maturate între 6 și 12 luni.   


Prezentarea produselor va avea loc în cadrul a două expoziții dedicate ȋn China, în luna martie, și vor fi disponibile la raft, pentru început, în partea estică a acestei țări. 


Asia/China reprezintă o cotă de 4% din vânzările vânzările produselor finite ale Grupului, în primele nouăluni din 2017. China este printre cele mai mari piețe ale vinului din lume, situându-se la 4.582 milioane de litri în 2016, potrivit Euromonitor, iar importurile de vin au înregistrat un avans anual de 45% în 2016, conform Euromonitor. Datele Euromonitor mai relevă și un potențial de consum semnificativ pentru vin în China, în 2016 consumul per capita fiind ȋn această țară de 3.3 litri, comparativ cu  16.3 litri per capitaîn România. 


Despre grupul Purcari


Grupul Purcari este unul din cele mai mari grupuri vinicole regionale, cuprinzând o familie de patru vinării, ȋn Moldova și România: Vinăria Purcari, Vinăria Bostavan, Crama Ceptura și Vinăria Bardar, totalizand circa 1.060 hectare de viță de vie ȋn gestiune. Grupul este liderul segmentului premium ȋn Romania, cu o rețea de exporturi care acoperă peste 30 de țări. Fondată ȋn 1827, Vinăria Purcari este cea mai medaliată vinărie din Europa Centrală și de Vest la Decanter Londra ȋn 2015-2016.

Alte articole recomandate:

Iubitorii de pește din Europa se confruntă cu prețuri în creștere pentru produsele din cod din cauza unei greve prelungite în sectorul de pescuit din Islanda și a cererii mai mari după ce costul în creștere al cărnii de somon i-a determinat pe consumatori să caute alternative, relatează Financial Times. Prețurile codului norvegian au crescut cu aproape 30% față de anul trecut, la 2 euro pe kg, după ce o majorare cu 45% a prețurilor cărnii de somon în aceeași perioadă [...]
De curand au fost acordate premiile din cadrul acțiunii „Campionii în business“, organizată la Cluj-Napoca de Ziarul Financiar, fondul de investiții Enterprise Investors, Banca Comercială Română, firma de consultanță și audit PwC și fundația Triple Helix. Printre companiile care au primit acest titlu s-a numărat și Transavia. La primirea premiului, Teodora Bucur Popa, fiica lui Ioan Popa, fondatorul companiei Transavia, a declarat urmatoarele: „Din [...]
            (Coimunicat) În cursul lunii septembrie, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfășurat 8.892 de controale în unitățile din industria agroalimentară care desfășoară activități în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii, a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare, a băuturilor alcoolice, dar și a [...]
LaDoiPasi, programul de franciză dezvoltat de către Metro Cash&Carry România, devine cea mai mare rețea de magazine de proximitate din țară, fiind reprezentată în fiecare județ din România. La doi ani de la lansarea pe piață, peste 700 de comercianți au adoptat acest model de business. În topul județelor cu cel mai mare număr de magazine LaDoiPași se numără: Constanța, cu 47 de magazine operaționale; Brasov, cu 42 de magazine deschise; București și Iași, cu [...]
Adrian Pascu, românul care conduce operațiunile producătorului de iaurturi Danone în România și în regiune, spune că anul 2016 a fost unul bun pentru business, cu creștere atât pentru cifra de afaceri, cât și pentru profitabilitate, evoluție care va asigura dezvoltarea companiei pe termen lung.  „Putem spune că strategia de valorizare și creștere profi­ta­bilă pe care am lansat-o în anul 2015 s-a aplicat perfect și anul trecut și [...]
Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland. Acestea sunt rezultate desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY-BITSY, care analizeaza perceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii. Studiul a folosit un esantion reprezentativ la nivel national de 400  de [...]
În 24 de ore, întreaga populație consumă 1,6 miliarde de cești de cafea. Este cea mai populară băutură după apă și ceai. Din punct de vedere financiar, cafeaua este al doilea cel mai tranzacționat bun după petrol, iar businessul cafelei a atins, anul trecut, 28,6 miliarde de dolari. O bacterie numită Hemileia vastatrix face însă din ce în ce mai multe ravagii, iar în 2013 a produs pagube de jumătate de miliard de dolari în rândul fermierilor din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN