Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

,,Concursul Național Vin Bag-in-Box” are loc pentru cel de-al doilea an consecutiv, la inițiativa Azoc Star, partenerul oficial Smurfit Kappa Bag-in-Boxpentru Europa de Est (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova si Romania). Concursul va avea loc pe 26 februarie în incinta restuarantului La Mama - Ateneu, strada Strada Episcopiei, nr. 9 din capitală.


Potrivit reprezentantului Azoc Star, Cătălin Costiniuc, prima ediție a acestui concurs a fost foarte bine primită de producătorii români. Anul trecut au fost înscrise în concurs 72 de probe, iar la ediția de anul acesta vor participa aproximativ 100 de vinuri. Vinurile la bag-in-box care vor fi medaliate vor primi însemne aplicabile pe exteriorul cutiilor. Este o metodă de validare a calității, care va fi benefică atât consumatorilor, cât și revânzătorilor.


Obiectivul principal al concursului - conform lui Cătălin Costiniuc – este acela de a sprijini consumatorii de vinuri la bag-in-box, în a-și alege vinuri certificate în mod obiectiv de specialiști din lumea vinului și degustători recunoscuți, din România si de promovare pe piata europeana a vinurilor romanesti ambalate in bag-in-box.


Concursul Național Vin Bag-in-Box beneficiază de sprijinul companiei franceze Smurfit Kappa Bag-in-Box, a filialei italiene Smurfit Kappa Bag-in-Box Vitop și este organizat după modelul celui mai mare concurs de vinuri de profil din lume – Concours International Wine In Box


În urma evaluărilor la Concursul Național Vin Bag-in-Box, vinurile cu cele mai bune punctaje vor fi înscrise cu sprijinul financiar al organizatorilor la Concours International Wine In Box – concurs organizat în Franța, Toulouse din martie 2018. Pentru cramele din România, participarea la competiții internaționale de acest gen, este o modalitate de creștere a vizibilității la nivel mondial. 


Juriul concursului va fi alcătuit și în acest an din membri ai Asociației Degustătorilor Autorizați din România, somelieri, oenologi, jurnaliști și bloggeri din lumea vinului. În paralel cu juriul oficial al concursului, va fi și un juriu alcătuit din iubitori de vin. Sarcina acestuia din urmă fiind aceea de a selecta cel mai popular vin la bag-in-box.


Termenul limită pentru înscrierea vinurilor în concurs este 16 februarie 2018. Decernarea premiilor se va face în 2 martie 2018, ora 14:00, în cadrul GOODWINE, Romania's Wine Convention București, la standul Azoc Star.


Azoc Star este membră a diviziei Smurfit Kappa Bag-in-Box, fiind responsabilă cu operațiunile din estul Europei (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova, România etc). Cu șapte fabrici în întreaga lume, Smurfit Kappa Bag-in-Box este liderul european pentru soluții bag-in-box, iar robinetul său Vitop este numărul unu mondial pentru robinetele tip bag-in-box. Soluția de ambalaj Bag-in-Box este ideală nu doar pentru vinuri, ci și pentru produsele lichide sau semi-lichide alimentare și nealimentare, de la 1,5 litri pana la 1.000 litri. Sistemul bag-in-box oferă produselor alimentare o creștere a duratei de consum de până la câteva săptămâni de la deschidere.

Alte articole recomandate:

Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]
Utilizarea etichetelor care oferă informații suplimentare privind țara de origine a cărnii și a animalului de la care provine aceasta, în afară de implicarea unor costuri suplimentare, poate deveni și un instrument de “luptă” în războiul economic, bazat cel mai adesea în ultimii ani pe zvonistică, ne-a declarat George Horoi, președintele grupului Agricola Bacău, unul dintre principalii producători de preparate din carne din țară. “Răspândirea unu [...]
Can-Pack România, singura fabrică din București în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de 340 de milioane de lei (77 milioane de euro), mai mult cu 10% comparativ cu anul anterior.   „Am lucrat la capacitate maximă anul trecut, am produs 920 de milioane de doze de aluminiu pentru bere și sucuri, față de 850 de milioane de doze cu un an în urmă. Chiar a trebuit să aducem de la export, de la fabricile din Polonia ș [...]
Multinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie. Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice [...]
În timp ce patronatele din industria FMCG acuză lipsa de implicare a autorităților în criza reciclării ambalajelor, un deputat PSD vine cu o propunere legislativă ce a creat deja reacții negative în piață.  Este vorba despre propunerea proiect de lege a deputatului Florin Gheorghe, care prevede introducerea unei taxe de reciclare a ambalajelor de 0,5% din cifra de afaceri a fiecărui comerciant, realizată într-un an calendaristic. Conform [...]
Proiectarea materialelor regenerabile și biodegradabile pentru pelicule de ambalare a câștigat o importanță mare în ultimele două decenii. Sunt căutate materiale cu proprietăți fizice necesare ca permeabilitate redusă la oxigen, rezistență la apă, rezistență mecanică, flexibilitate. Recent a fost creată o alternativă ecologică, un material regenerabil și biodegradabil, xilofan obținut prin modificarea xilanului extras din subproduse agroindustriale. Acesta se [...]
Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]
Dacă credeați că Coca-Cola a avut o idee genială când a lansat campania “Share a Coke”, prin care personaliza sticlele cu cele mai comune câteva sute de nume dintr-o țară, vă înșelați. Diet Coke tocmai a personalizat 2 milioane de sticle unice din punct de vedere design, informeaza Magazinul Progresiv. Campania a fost inițiată de Coca-Cola Israel și presupune un efort logistic extraordinar pentru că a necesitat crearea unui algoritm unic prin care imprimantele au [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN