Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

,,Concursul Național Vin Bag-in-Box” are loc pentru cel de-al doilea an consecutiv, la inițiativa Azoc Star, partenerul oficial Smurfit Kappa Bag-in-Boxpentru Europa de Est (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova si Romania). Concursul va avea loc pe 26 februarie în incinta restuarantului La Mama - Ateneu, strada Strada Episcopiei, nr. 9 din capitală.


Potrivit reprezentantului Azoc Star, Cătălin Costiniuc, prima ediție a acestui concurs a fost foarte bine primită de producătorii români. Anul trecut au fost înscrise în concurs 72 de probe, iar la ediția de anul acesta vor participa aproximativ 100 de vinuri. Vinurile la bag-in-box care vor fi medaliate vor primi însemne aplicabile pe exteriorul cutiilor. Este o metodă de validare a calității, care va fi benefică atât consumatorilor, cât și revânzătorilor.


Obiectivul principal al concursului - conform lui Cătălin Costiniuc – este acela de a sprijini consumatorii de vinuri la bag-in-box, în a-și alege vinuri certificate în mod obiectiv de specialiști din lumea vinului și degustători recunoscuți, din România si de promovare pe piata europeana a vinurilor romanesti ambalate in bag-in-box.


Concursul Național Vin Bag-in-Box beneficiază de sprijinul companiei franceze Smurfit Kappa Bag-in-Box, a filialei italiene Smurfit Kappa Bag-in-Box Vitop și este organizat după modelul celui mai mare concurs de vinuri de profil din lume – Concours International Wine In Box


În urma evaluărilor la Concursul Național Vin Bag-in-Box, vinurile cu cele mai bune punctaje vor fi înscrise cu sprijinul financiar al organizatorilor la Concours International Wine In Box – concurs organizat în Franța, Toulouse din martie 2018. Pentru cramele din România, participarea la competiții internaționale de acest gen, este o modalitate de creștere a vizibilității la nivel mondial. 


Juriul concursului va fi alcătuit și în acest an din membri ai Asociației Degustătorilor Autorizați din România, somelieri, oenologi, jurnaliști și bloggeri din lumea vinului. În paralel cu juriul oficial al concursului, va fi și un juriu alcătuit din iubitori de vin. Sarcina acestuia din urmă fiind aceea de a selecta cel mai popular vin la bag-in-box.


Termenul limită pentru înscrierea vinurilor în concurs este 16 februarie 2018. Decernarea premiilor se va face în 2 martie 2018, ora 14:00, în cadrul GOODWINE, Romania's Wine Convention București, la standul Azoc Star.


Azoc Star este membră a diviziei Smurfit Kappa Bag-in-Box, fiind responsabilă cu operațiunile din estul Europei (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova, România etc). Cu șapte fabrici în întreaga lume, Smurfit Kappa Bag-in-Box este liderul european pentru soluții bag-in-box, iar robinetul său Vitop este numărul unu mondial pentru robinetele tip bag-in-box. Soluția de ambalaj Bag-in-Box este ideală nu doar pentru vinuri, ci și pentru produsele lichide sau semi-lichide alimentare și nealimentare, de la 1,5 litri pana la 1.000 litri. Sistemul bag-in-box oferă produselor alimentare o creștere a duratei de consum de până la câteva săptămâni de la deschidere.

Alte articole recomandate:

Proiectarea materialelor regenerabile și biodegradabile pentru pelicule de ambalare a câștigat o importanță mare în ultimele două decenii. Sunt căutate materiale cu proprietăți fizice necesare ca permeabilitate redusă la oxigen, rezistență la apă, rezistență mecanică, flexibilitate. Recent a fost creată o alternativă ecologică, un material regenerabil și biodegradabil, xilofan obținut prin modificarea xilanului extras din subproduse agroindustriale. Acesta se [...]
Etichetarea de origine a cărnii și, mai ales, a produselor din carne, va fi pusă în dezbatere în ziua de 3 iunie, în workshop-ul CARNE-Procesatori, la EXPO-conferința Meat & Milk 2015. După cum am anunțat anterior evenimentul se va desfășura în zilele de 3 și 4 iunie, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Tema va fi analizată sub titlul ”Etichetarea de origine, esecul unei politici la nivel [...]
Lipsa de candidați dispuși să învețe sau să practice o meserie în România le pune probleme serioase chiar și angajatorilor care și-au automatizat masiv producția, pentru că, în prezent, munca din fabrică a atins un alt nivel - angajatul care odată muta cutii din stânga în dreapta trebuie să învețe să preseteze și să coordoneze roboți industriali, potrivit lui Remus Crăciun, directorul general al Ecopack, producător de ambalaje din carton ondu [...]
Cu mai mult de 26 de ani de experiență, Dosimaq SL este o afacere concentrată pe fabricarea de utilaje de umplere și ambalare pentru sectorul alimentar, dar și farmaceutic și chimic. Firma oferă o gamă largă de utilaje, de la mașini semi-automate până la procese complet atomizate care acoperă o gamă de producție, de la 600 de unități/oră până la 15.000 unități/oră. Mașină automată de umplere RF-25 8/4 RF-25 8/4 este o mașină [...]
La finalul anului 2013, The Australian Food and Grocery Council (AFGC) a pus la punct o strategie națională menită a implementa conceptul de sustenabilitate în industria laptelui din acea țară, cu precădere, în zona de ambalare. În acest sens, Țara Cangurilor a optat pentru generalizarea ambalajelor din hârtie cartonată, înființându-se Australian Packaging Convenant, organizație profesională menită a uniformiza, cel puțin la nivel de concept, aplicarea noilor [...]
IT Genetics, unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC & POS, organizeazăîn perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândește-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate. Peste 10.000 de produs [...]
Ambalajul inteligent a avut un drum lung de străbătut, de la simplele indicații și până la pungile de pentru snack-uri care pot detecta șoferii corecți sau sticlele de bere care pot dansa pe muzică. Însă, tot mai multe companii investesc în etichete inteligente, pentru a conecta brandurile cu tehnologia. Piața globală va crește Având potențialul de a îmbunătăți logistica, de a aduna informații despre lanțul de [...]
Odată cu creșterea puterii de cumpărare a populației, inclusiv în România, cererea de carne și produse din carne, inclusiv de carne de pasăre, de pește și  fructe de mare, va crește și ea. În același timp, însă, atât pe piața internațională, cât și pe piața autohtonă, se observă tendința ambalării produselor în porții mici.   Consumatorii își schimbă [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi